Joonas Rask – Helsingin IFK

  • 190 088
  • 855

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja @Frankie koska sä tuut pois sieltä posisiivestä? Ei oo mukava katsella, kun oot epämukavuusalueella :)
Taitaa kakku olla jo päättynyt, mutta ajattelin pysyä kuitenkin @BOL joukoissa posisiivessä. Myös siksi, että en löydä tällä hetkellä hirveästi negaa IFKsta vaan olen varovaisen optimistinen ensi kaudesta. Toki, perinteisesti kansitakki kääntyy lännen nopeiten, jos harjoituskaudella ykkösketjussa vetää sentterinä Åsten laidoillaan Uronen ja Kasper Lundell takanaan Lehmus-Holttinen pakkipari.
 

Incognito

Jäsen
Taitaa kakku olla jo päättynyt, mutta ajattelin pysyä kuitenkin @BOL joukoissa posisiivessä. Myös siksi, että en löydä tällä hetkellä hirveästi negaa IFKsta vaan olen varovaisen optimistinen ensi kaudesta. Toki, perinteisesti kansitakki kääntyy lännen nopeiten, jos harjoituskaudella ykkösketjussa vetää sentterinä Åsten laidoillaan Uronen ja Kasper Lundell takanaan Lehmus-Holttinen pakkipari.

Ekan treenipelin kokoonpano:

Uronen-Åsten-Lundell
Komarov-Lehterä-Rask
Teissala-Koivistoinen-Nättinen
Vesalainen-Jääskä-Pakarinen
Tallberg

Lehmus-Holttinen
Melart-Lepistö
Lindbohm-kiviharju
Motin-Salin

Taponen, Olkinuora
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Taitaa kakku olla jo päättynyt, mutta ajattelin pysyä kuitenkin @BOL joukoissa posisiivessä. Myös siksi, että en löydä tällä hetkellä hirveästi negaa IFKsta vaan olen varovaisen optimistinen ensi kaudesta. Toki, perinteisesti kansitakki kääntyy lännen nopeiten, jos harjoituskaudella ykkösketjussa vetää sentterinä Åsten laidoillaan Uronen ja Kasper Lundell takanaan Lehmus-Holttinen pakkipari.
Niin ne naiset kietoo, sormensa ympäri.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ne naiset kietoo, sormensa ympäri.

Voin @Frankie lle kertoa, että kyseessä on kunnia-asia. Eikä ole eka kerta, tuskin viimeinenkään, kun miehille on niin käynyt :D.

Ei vaan, leikki leikkinä. Kysyisinkin @Frankie lta, että oletko kokenut Posiksen aikana elämän helpommaksi vai vaikeammaksi? Onko vaimo ihmetellyt? Täältähän löytyy todistusaineistoa ja mä voin aina kirjoittaa myös erillisen lausunnon koko tilanteesta :D.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voin @Frankie lle kertoa, että kyseessä on kunnia-asia. Eikä ole eka kerta, tuskin viimeinenkään, kun miehille on niin käynyt :D.
Tamia lainatakseni en voi tähän muuta todeta kuin, että ”niin se vaan menee”.
Ei vaan, leikki leikkinä. Kysyisinkin @Frankie lta, että oletko kokenut Posiksen aikana elämän helpommaksi vai vaikeammaksi? Onko vaimo ihmetellyt? Täältähän löytyy todistusaineistoa ja mä voin aina kirjoittaa myös erillisen lausunnon koko tilanteesta :D.
Emmä tiedä. Olen ollut varovaisen optimistisella tuulella siitä asti, kun erinomaisia jatkosopimuksia julkaistiin aiemmin ja tunne on vaan vahvistunut kevään edetessä. Lukko sarjan maaginen ratkaisu oli vain lopullinen silaus. Vakavasti sanoen olisin mahdollisesti posisiivessä ilman vetoamme, sillä nyt oikeasti näen sitä hyvää jatkumoa. Toki, minulla jäi lomalla näkemättä koko Tappara-sarja viimeistä peliä lukuunottamatta, joten en tiedä miten se olisi muuttanut fiilistä? Ei välttämättä mitenkään, sillä nyt oli niin ylivoimainen vastustaja ja meillä ukkoa sivussa, joten kylmät realiteetit tunnustettava. Mitä tulee vaimoon niin hän alkaa olla jo kypsä jääkiekkoon tämän kevään osalta ja tuleva Karjala-Cup aiheuttanee tupenrapinat. Kuulemma tässä taloudessa katsotaan liikaa jääkiekkoa (hymiö). Kuriositeettina mainittakoon, että hän tykkää kyllä jääkiekosta ja sen katsomisesta, mutta alkaa ilmeisesti mitta täyttyä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tamia lainatakseni en voi tähän muuta todeta kuin, että ”niin se vaan menee”.

Emmä tiedä. Olen ollut varovaisen optimistisella tuulella siitä asti, kun erinomaisia jatkosopimuksia julkaistiin aiemmin ja tunne on vaan vahvistunut kevään edetessä. Lukko sarjan maaginen ratkaisu oli vain lopullinen silaus. Vakavasti sanoen olisin mahdollisesti posisiivessä ilman vetoamme, sillä nyt oikeasti näen sitä hyvää jatkumoa. Toki, minulla jäi lomalla näkemättä koko Tappara-sarja viimeistä peliä lukuunottamatta, joten en tiedä miten se olisi muuttanut fiilistä? Ei välttämättä mitenkään, sillä nyt oli niin ylivoimainen vastustaja ja meillä ukkoa sivussa, joten kylmät realiteetit tunnustettava. Mitä tulee vaimoon niin hän alkaa olla jo kypsä jääkiekkoon tämän kevään osalta ja tuleva Karjala-Cup aiheuttanee tupenrapinat. Kuulemma tässä taloudessa katsotaan liikaa jääkiekkoa (hymiö). Kuriositeettina mainittakoon, että hän tykkää kyllä jääkiekosta ja sen katsomisesta, mutta alkaa ilmeisesti mitta täyttyä.
I hope you are not getting under two pairs of slippers. I'm only under one pair.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Welcome back #88. Rask tuo asenteella, olemuksellaan ja tekemisellään valtavan määrän positiivisia asioita Stadiin. En ymmärrä miksi osa dumaa Raskin ettei olisi kärkiketjujen jätkä. Kova väite, mutta on Liigan eniten duunia tekevä hyökkääjä ja tämän lisäksi tekee vielä oikeita asioita. Tärkeimpiä palasia 23-24 HIFK:ssa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Welcome back #88. Rask tuo asenteella, olemuksellaan ja tekemisellään valtavan määrän positiivisia asioita Stadiin. En ymmärrä miksi osa dumaa Raskin ettei olisi kärkiketjujen jätkä. Kova väite, mutta on Liigan eniten duunia tekevä hyökkääjä ja tämän lisäksi tekee vielä oikeita asioita. Tärkeimpiä palasia 23-24 HIFK:ssa.
Eilisen perusteella voisi kritisoida monta muutakin pelaajaa. Pakarinenkaan ei tuonut mitään pöytää..

Uskon että Rask palaa fiksumpana ja (positiivisella tavalla) monipuolisempana pelaajana mitä lähti.

Eilinen oli kaikkien osalta kaartelua ja hakemista ja saatiin matsi pelattua ja nyt on videoita minkä kautta voidaan ajaa valmennuksen toiveita sisään.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ai että odotan jo sitä näkyä ku Rask painaa selkä kyyryssä alivoimalla pyyteetöntä duunia ja tulee irvistäen vaihtoaitioon :) Ihana pelaaja <3
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että odotan jo sitä näkyä ku Rask painaa selkä kyyryssä alivoimalla pyyteetöntä duunia ja tulee irvistäen vaihtoaitioon :) Ihana pelaaja <3
Rask tosin ei ole alivoimapelaajaksi oikein profiloitunut. Veikkaan ettei hän tulevaisuudessakaan tule joka matsissa itseään alivoimalta löytämään.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rask tosin ei ole alivoimapelaajaksi oikein profiloitunut. Veikkaan ettei hän tulevaisuudessakaan tule joka matsissa itseään alivoimalta löytämään.
Pitipä oikein tarkistaa. HIFK:ssa pelatessaan Rask on pelannut eri kausilla hyökkääjistä alivoimaa 11, 12, 13, 11 ja 11. eniten. Ruotsissa näin ulkomuistista Rask pelasi joillain kausilla hieman enemmän alivoimaa, mutta en hengitystä pidättäen odottelisi Raskia ensi kaudella alivoimalle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja rankkipilkku luonnollisesti lämärillä. Antaa muiden kikkailla omiaan, kovat jätkät lämää.

Tai jopa jättää kiekon matkan varrelle.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kentän paras pelaaja tänään Porvoossa. Monet dumasivat, mutta mielestäni Rask näyttää jopa nopeammalta ja vielä enemmän työtä tekevältä kuin aiemmin. Pysy kondiksessa ja saadaan nauttia ainakin 4-5 vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kentän paras pelaaja tänään Porvoossa. Monet dumasivat, mutta mielestäni Rask näyttää jopa nopeammalta ja vielä enemmän työtä tekevältä kuin aiemmin. Pysy kondiksessa ja saadaan nauttia ainakin 4-5 vuotta.

Ihmettelin alunperinkin, miksi kukaan Raskia epäili? Oli mielestäni mieluisin "uusi" hankinta näistä kaikista juurikin sen vuoksi, ettei Raskilla tunnu olevan kuin yksi moodi pelaamisessaan. Se on täysillä ja logon puolesta, pelattiin sitten harkkamatsia tai finaalia. Ihana pelaaja ja mahtavaa, että on taas takaisin. Eilen oli tosiaan kentän paras pelaaja ja sai siitä ansaituksi palkinnoksi myös maalin. Tästä miehestä ei kannata olla huolissaan. Hoitaa kyllä hommansa ja uskon, että moni yllättyy vielä myös tehopisteiden määrästä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä miehestä ei kannata olla huolissaan. Hoitaa kyllä hommansa ja uskon, että moni yllättyy vielä myös tehopisteiden määrästä.
Jep, ja mikä parasta on Raskilla vielä se paras aina edessä keväisin ja niiden tehopisteidenkin valossa vetää vielä lähes tuplaten kovempaa kun pudotuspelejä väännetään.

Eli ei muuta kuin ensin omat enkat 30-40 pistettä runkosarjaan, sitten hänelle ominaisesti joku kolmannes tehokkaammin keväällä eli sellaiset 25-30 pistettä kasaan ja vikan pelin jälkeen kannu käsiin.

Kuyten sanottu, samaa mieltä olen minäkin että mieluisimpia näistä kaikista hankinnoista, ei ota pois muilta huippujätkiltä mutta Rask on aivan mahtava lisäys saada takaisin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en kanssa ymmärrä sitä miten moni epäilee JR:ää. Kaveri pelaa täydellä sydämellä logolle, antaa ihan kaikkensa ja onnistuu yleensä omalla panoksellaan avittamaan joukkuetta maalinteossa, vaikka ei välttämättä itse osuisikaan aina tolppien väliin. Huikea pelaaja ja itselläni on tällä hetkellä mietinnässä ilmestyykö pelipaita kaappiin seuraavaksi Melart vai Rask.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Mä en kanssa ymmärrä sitä miten moni epäilee JR:ää. Kaveri pelaa täydellä sydämellä logolle, antaa ihan kaikkensa ja onnistuu yleensä omalla panoksellaan avittamaan joukkuetta maalinteossa, vaikka ei välttämättä itse osuisikaan aina tolppien väliin. Huikea pelaaja ja itselläni on tällä hetkellä mietinnässä ilmestyykö pelipaita kaappiin seuraavaksi Melart vai Rask.

Tästä kaikesta saatiin äsken taas todiste. Herätti toivottavasti koko jengin, kaks maalia olis ollut jo melkoista mutta tämänkin pitäisi riittää. Hyvä että on takaisin himassa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vieläkö joku epäilee, että riittääkö? Kädet käy ja jalat käy ihan tuttuun tyyliin. Noin 30 pistettä, laadukasta kahdensuunnan pelaamista, energiapelaamista. Tätä kaikkea on odotettavissa jälleen kerran. Pudotuspeleissä on aina pystynyt parantamaan vielä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moni epäili Raskia, osa jopa omista, mutta suurin osa oli vieraiden kannattajia. Sama vanha JR siellä on kehissä. Joka ilta satalasissa ja samassa tikkaa sen 25-30p tauluun. Eilinen voitto oli 95% Raskin ansiota, kavennusmaali ja niistetään kaverilta nenä ja sen jälkeen henki päälle. I love it.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Rassella on kyllä upea kyky onnistua silloin kuin pitää. Tästä suurimpana osoituksena todella kovat pudotuspelitilastot. Eilenkin IFK oli aivan purjeessa ja varkain pääsi Rask läpiajoon. Kylmänrauhallinen rysty yläpeltiin ja IFKn peli avautui aivan uudella tapaa. Todella arvokas kaveri monikäyttöisyytensä takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös