Joonas Hytönen -show eilen

• 5 176
  • 23

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mitäs tuossa ohjelmassa tapahtui. Itse olin tietokoneen äärellä ja TV oli pienellä, joten en kunnolla tapahtunutta ymmärtänyt. Kuitenkin ensin Jope Ruonansuu sanoi jotain Hytöselle henkilökohtaisuuksiin menemisestä. Hytönen meni vaikeaksi ja alkoi pyytelemään anteeksi. Tämän jälkeen oli hetken hiljaisuus ja sitten MTV3:n miehet veivät Jopen pois. Eli mistä siinä oikein oli kyse. Ja oliko tilanne todellinen vai lavastettu.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käväisin tuossa shown kotisivuilla, ja sen keskustelupalstalla olivat pääasiassa sitä mieltä, että kyseessä oli ollut sovittu vitsi.

Niin, en siis nähnyt koko ohjelmaa, mutta tuolta keskustelusivulta kävi ilmi, että alkoholismista oli puhuttu.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JH joi bisseä lähetyksessä ja Jope pahastui. Oli sen verran tuiman näköinen että luulin aidoksi tilanteeksi mutta sitten tuli alta aikayksikön kokonainen armeija järkkäreitä "poistamaan" Ruonansuuta ja kun mies vielä naureskeli mennessään niin arvelisin tilanteen lavastetuksi.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olikohan lavastusta?

Tietenkin Jope naureskeli lähtiessään. Mitäs muuta siinä tilanteessa olisi voinut enää tehdä. Hytönen "löi vyön alle" sillä kaljatempauksellaan.
Yleinen käsityshän on, että ei mikään maailmassa ole tylsempi kuin raitistunut juoppo. Ruonis kylläkin kumoaa tämän käsityksen. Tai noh, mistä minä tiedän... olen itse vain viikonloppujuoppo.... hik...

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tuolla JHS:n forumissa tällä hetkellä ollaan melko tietämättömiä siitä mistä oli kyse. Kukaan ei osaa varmasti sanoa mitään ja mielipiteet jakautuvat. Kuitenkin olipa kyse kummasta tahansa, niin todella mautonta mielestäni. Vaikka Jope olisi ollut mukana, niin homma koskee melko montaa muutakin alkoholistia, tai siitä parantunutta. Ei tuollaisilla asioilla vitsailla. Jos taas Jope ei ollut mukana niin Hytönen todisti olevansa tyylitajuttomin suomalainen mitä maa päällään kantaa. Ainakin mikäli isänsä jätetään laskuista pois.

Muutenkin Hytönen päästelee pianistilleen Lenni-Kallelle välillä sellaisia kommentteja, että minä en ainakaan enää siinä ohjelmassa pianistin paikalla istuisi. Minä en ole mikään suuri Lenni-Kalle -fani, mutta kyllä sellaiseen turtuisi. Ja todellisuudessa asia taitaa olla niin, että sen ohjelman katsojaluvut romahtaisivat, jos L-K ei olisi mukana.

Tuleekos tämä ohjelma uusintana milloinkaan? Jos tulee niin pistäkääpä tänne aikaa. Ja kyllähän Seiska, Iltalehti ja Iltasanomat kertovat oliko kyse lavastuksesta.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ghost....

Juuuuu, ja eniten ihmetyttää että miten se Hytönen Jr. on saanut pokattua Suomen Suurimman Seksipommin kainaloonsa?
Terveisin nimim. Kateellinen Suomalainen...;)

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jospa Karita koittaa Tosi-TV -materiaalia Joonaksesta. Eikös siinä ohjelmassa näytetä tilanteita tai ihmisiä, joissa on jotain normaalista poikkeavaa. Joonashan sopii siis ohjelmaan ihan täydellisesti. Joonashan ei muuten ole vielä käynyt edes armeijaa kun ei muka ehtinyt. Itkeskeli viime vuonna, että pitäisi saada tehdä jotain mainoskamppanjaa tai toimittajan työtä, jolla saisi sen tehtyä. Ja paskat. Metsään tapoja oppimaan. Ja viikonloppuvapaat pois, että joku kunnon kansalainen saa pokata Karitan armeija-aikana.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kyllä se Jope siinä näytti mukana olevan, mainosten jälkeen Joonas sitten vielä muistutti, että Ruonansuu on erittäin hyvä näyttelijä, joten eiköhän tuo ollut sovittu juttu, mistä siihen muuten olisi alta kymmenen sekunnin löytynyt kuutta järjestysmiestä raahaamaan Jopea pois. Kieltämättä hyvin onnistunut, kun ei heti tajunnut, onko tuo nyt aito tilanne vai ei. Mutta kun ohjelman tarkoitus on naurattaa, niin eipä tuo siinä mielessä kovin onnistunutta ollutkaan.

Mahtaako tuo Lenni-Kalle vaikuttaa ollenkaan? Itse katsoisin paljon mieluummin, jos koko bändi heivattaisiin pois ohjelmasta. Vievät vain ohjelma-aikaa vierailta joutavaan soitteluun. Ja voisi sen juontajankin kyllä vaihtaa, Joonas voi alkaa vaikka kirjoittamaan kolumneita Iltalehteen, jatkaa balettiuraansa tai mennä Khalifan tilalle juontamaan Countdownia. Ei hän nyt ihan toivoton ole, mutta ei myöskään kovin hyväkään.

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kieltämättä ei oikein toimut tää Jopen raahaminen pois, jos tosiaan tarkotus oli vaan huvittaa yleisöä. Mutta onhan se nyt aivan selvää, että tilanne oli lavastettu...
Sen todellakin todistaa Hytösen kommentti mainoskatkon jälkeen.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
JHS

Satuin eilen näkemään illansuussa jonkun ruututoimituspätkän jossa oli juttua JHS:stä. Tai pikemminkin siitä että show oli viety laivalle. Siinä oli ihan yleistä jorinaa yksi kohta jäi kuitenkin mieleen: siinä Hytönen itse sanoi, että nyt kun tämä show on laivalla, niin siihen pystyy järkkäämään kaikkia pikku piloja helpommin. Taustalla pyöri isolla screenillä juuri kohta jossa Ruonansuu sanoi:"Olen katsellut näitä ohjelmia muutaman vuoden jne"

Luulenpa että oli sovittu juttu, joka onnistui hyvin=keskustelua on saatu aikaan monissa paikoissa...

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Abu

Lennin bändi kyllä RULETTAA kybällä,ainoa asia minkä takia joskus sitä shittiä katson,kitaristi/laulaja on MAHTAVA.

Joten suu soukemmalle.:)

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: JHS

Viestin lähetti JiVe
Satuin eilen näkemään illansuussa jonkun ruututoimituspätkän jossa oli juttua JHS:stä. Tai pikemminkin siitä että show oli viety laivalle. Siinä oli ihan yleistä jorinaa yksi kohta jäi kuitenkin mieleen: siinä Hytönen itse sanoi, että nyt kun tämä show on laivalla, niin siihen pystyy järkkäämään kaikkia pikku piloja helpommin. Taustalla pyöri isolla screenillä juuri kohta jossa Ruonansuu sanoi:"Olen katsellut näitä ohjelmia muutaman vuoden jne"

Luulenpa että oli sovittu juttu, joka onnistui hyvin=keskustelua on saatu aikaan monissa paikoissa...

No mikäli näin on, niin ehkäpä kyseessä sitten on sovittu juttu. Itse tosiaan näin jutun vain sivusilmällä. Eivätkä Iltapäivälehdet ainakaan vielä tänään kirkuneet otsikoita.

Olipa kuinka vaan, niin minuun ei kyllä edelleenkään tuollainen "huumori" pure. Ehkä sitten vain olen huumorintajuton, tai huonon huumorintajun omaava.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Abu

Viestin lähetti reds1897
Lennin bändi kyllä RULETTAA kybällä,ainoa asia minkä takia joskus sitä shittiä katson,kitaristi/laulaja on MAHTAVA.
Joten suu soukemmalle.:)
Makuja on monenlaisia... Tää on jo kuitenkin aika sairasta. ;)
Kakkaa koko show. Conan "rulettaa" TV TV:ssä.

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Conanista...

Conan O'Brien todellakin on maailman hauskin mies.

Conan on erittäin nopea ja älykäs koomikko, jota Joonas Hytönen yrittää olla, mutta epäonnistuu siinä.

Conanin rinnalla J.H.S. on pelkkä pelle.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Sani Vs. hytönen

Niin, mainittakoon että en henk. kohtaisesti pidä hytöstä muuna kuin mulkun jatkona..

Ja asiaan, eikös muuten samaisessa lähetyksessä Aika-yhtyeen haastattelussakin ollut jotain hämärää, hytönen kyseli niitä näitä ja Sani vastaili "hieman" kireän oloisesti, Veerahan oli ihan normaalin oloinen..

Olisikohan hytönen yrittänyt pokailla Sania ilmeisen huonolla menestyksellä, vai mistä oli kyse..?

Jope Ruonansuu-episodi oli mielestäni taas tätä peräosastoa, oli se sitten järkätty tai ei.

Täältä tähän

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Kyllähän se oli sovittu juttu, sillä sehän olisi leikattu pois, jos se olisi ollut totta. Näin kävi mm. Seppo Hovin ollessa JH:n vieraana, kun JH kysyi Sepolta hänen "pippelillä soittamisen taidosta"

juudas

Jäsen
Kyllä täytyy sanoa, että tein itsekin tuota Conan vs. Joonas vertailua ja ero on pelottavan suuri.

Nauroin mennä viikolla aivan kippurassa (ei tapahdu usein) Conanin jaksolle, jossa oli mm. se musta nuori koomikko. Joonas on suoraan sanottuna surkea. Vätys, jolla on korkeintaan keskinkertainen huumorintaju.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
No, on se Lennin bändi näköjään ollut onnistunut valinta kun ovat ainakin sen yhden katsojan onnistuneet ruudun ääreen saamaan. Itse olisin edelleen valmis poistamaan heidät ohjelmasta, mutta olkoot nyt siellä, saa Reds1897 katsoa ohjelmaa edelleen hyvillä mielin.

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Conan, yök!

Conan "ai, että olen hauska mies" O'Brien. Huh..onneksi ei näy kaapeliteevee mulla.. :o

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Sovittu juttu

Ennalta sovittuhan tuo kohua herättänyt tilanne ole, näin kertovat asianomaiset päivän IL:ssä.

Pila hoidettiin kyllä huonosti. Meni vähän mielenkiinto ohjelman loppuosasta, kun ei varmuudella tiennyt, oliko JH juuri suorittanut yhden TV-historian mauttomimmista vittuiluista vai oliko Jope sittenkin juonessa mukana. Hytösen vaivautunut kommentti mainoskatkon jälkeen ei ainakaan asiaa selventänyt, päinvastoin.

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Abu: "No, on se Lennin bändi näköjään ollut onnistunut valinta kun ovat ainakin sen yhden katsojan onnistuneet ruudun ääreen saamaan."

Täällä on toinen, joka silloin kun JHS:ta katselee, katselee/kuuntelee ainoastaan bändiä.

Huuhaa

Jäsen
Aluksi tosiaan luulin, että Ruonansuu suuttui oikeasti, sillä niin sujuvasti tuo juoni eteni, kunnes ne jannut tulivat viemään Ruonansuun pois. Sitten, kun katsoin tuon kohdan uudestaan nauhalta, niin ei se tilanne sitten enää toisella kerralla niin todelliselta vaikuttanut.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: JHS

Viestin lähetti Ghost

No mikäli näin on, niin ehkäpä kyseessä sitten on sovittu juttu. Itse tosiaan näin jutun vain sivusilmällä. Eivätkä Iltapäivälehdet ainakaan vielä tänään kirkuneet otsikoita.

Olipa kuinka vaan, niin minuun ei kyllä edelleenkään tuollainen "huumori" pure. Ehkä sitten vain olen huumorintajuton, tai huonon huumorintajun omaava.
Allekirjoittaneenkin mielestä tuo oli jopa idioottimaiselta (siltä tyhmemmältä) Hytöseltä erittäin huonoa huumoria.
Viestin lähetti Not So Fast
Conan "ai, että olen hauska mies" O'Brien. Huh..onneksi ei näy kaapeliteevee mulla.. :o
En tiedä sitten, että sekoitatko tämän Conan O' Brienin Conan Barbaariin vai onko englanninkielentaitosi sitä luokkaa, että sillä ei ymmärretä Conanin nerokasta huumoria, muuten en voi ymmärtää väitettäsi.

Viimeksi muokattu:

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Conan O'Brien on aivan loistava. Ainoa ikävä juttu on se, että jos alkaa katsoa Conania klo 23 alkaen, unetus häipyy ja sitten aamulla vätystää.

Ike

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy