Jonne Virtanen – Monsterimonni

  • 528 124
  • 1 780

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Lähinnä korjata palstalla olleita vääriä tietoja tai puolitotuuksia. Enkä tänne edes ole kirjoittanut mitään, mikä ei olisi ollut jo aikaa sitten suhteellisen yleisessä tiedossa mitä tulee Virtasen seikkailuihin. Noi sopimiset oli enemmän päättelyä rivien välistä mitä itse Jonne on sanonut.

Todella hyvä teksti tapauksesta ja samaa mieltä.

Tästä ketjusta on tullut yksilön inkvisitio ja seuran maalitus. Itsellä ongelmana tässä kohden se, että molempia arvostan kovasti. Kritiikkiä sinne tänne, mutta lopulta kuitenkin. Virtaselle voimia kohdata osakeyhtiö ja seuralle viisautta asiassa. Muuta ei kannata asiassa tässä kohden arpoa vajaavaisilla tiedoilla. Ps. kuitenkin ylimääräisenä huomiona; osan tähän ketjuun kaskis-hatessaan kirjoittaneiden kannattaa ehkä katsoa peiliin. Kallella ei ollut asiassa palan kakun vaikutusta. Tämä on tietysti tässä ketjussa fakta.
 
Viimeksi muokattu:

Toivo Suursoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos oikein muistan, niin aluksi Jonne ilmoitti, että Seura ei ole halukas neuvottelemaan, mutta nyt viimeisten viestien mukaan Jonne itse on ilmoittaunut, että neuvottelut ei kiinnosta, koska on jo oman sopimuksen neuvotellut.
Näin olen itse kuullut melko varmasta lähteestä: Jonne oli aluksi sanonut, että noin tämän kauden palkka riittää(en ole satavarma summasta). Siihen TPS ilmoitti, että ei käy(eli ei ollut valmis neuvottelemaan). Tähän Jonne sitten ilmoitti, että pistetään asianajajat asialle.

TPS ei ollut aluksi valmis neuvottelemaan ja nyt Virtanen uskoo saavansa kaiken, joten hänen ei tarvitse enää neuvotella.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Jontsa ottaa kantaa. Asiaan löytyy puolestapuhujia, mutta myös oppositio. Mielestäni tämä kaveri ei ole täysijauhoinen, joka ajattelee omaa roolia tässä keississä ja tulevaisuuttaan.

Itse en tähä keissii ole kantaa ottanu aikasemmin. Aluksi seisoin Jonnen takana ja ymmärsin miehen agendan tässä hommassa. Sittemmin nämä julkiset ulostulot ovat antaneet kuvan lähinnä kiukuttelevasta ja lapsellisesta aikuisesta miehestä. Hän itse hokee vähän väliä, että tapaus on siirretty asianajajien hoidettavaksi, niin antaisi niiden viisaampien hoitaa asian ja jatkaisi eteenpäin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Piikkiä tulee Seuran ja koutsin suuntaan nyt kovasti Jonnen puolelta. Antaisi tekojensa puhua, kun näyttää Mestikseen riittävän. Muutoin melko kiusallista seurattavaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sittemmin nämä julkiset ulostulot ovat antaneet kuvan lähinnä kiukuttelevasta ja lapsellisesta aikuisesta miehestä. Hän itse hokee vähän väliä, että tapaus on siirretty asianajajien hoidettavaksi, niin antaisi niiden viisaampien hoitaa asian ja jatkaisi eteenpäin.

Viime vuosien joukkueista esim Perrin ja Tallinder ovat vaijenneet samasta aiheesta. Jonnen osalta tilanne on erilainen yksinkertaisesta syystä: hän sai tennaria, jäi tuloitta ja seuran kömpelö tiedottaminen, johti 2019 someinkvisitioon, jonka seurauksena hänen pakko työllistyäkseen kertoa omat näkemyksensä. Rautalangasta, määräaikaisen sopimuksen purkamisesta mahdollisesti maksettava korvaus lämmittää maksuhetkellään, mutta jos sen odottelussa pelaat mestiksessä loppu-urasi maine pilattuna, tappiota tulee joka tapauksessa. Lisäksi inhimillisesti kaupan päälle vituttaa vietävästi. Ihan joka toinen päivä ei kuitenkaan kannattaisi leukaa loksuttaa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Näin olen itse kuullut melko varmasta lähteestä: Jonne oli aluksi sanonut, että noin tämän kauden palkka riittää(en ole satavarma summasta). Siihen TPS ilmoitti, että ei käy(eli ei ollut valmis neuvottelemaan). Tähän Jonne sitten ilmoitti, että pistetään asianajajat asialle.

TPS ei ollut aluksi valmis neuvottelemaan ja nyt Virtanen uskoo saavansa kaiken, joten hänen ei tarvitse enää neuvotella.

Höpö höpö. Näissä standardina ja pelaajayhdistyksen ohjeena on 70% palkasta. TPS luuli aluksi, että selviää sillä, ettei maksa mitään. Kun tajusi että tästä tulee taistelu, oli valmis tarjoamaan naurettavaa 20-30%:n korvausta. lopputulos on nyt se että TPS sai myös pelaajayhdistyksen kiinnostumaan tästä tapauksesta ja nyt tällä on jo ennakkotapauksen luonne.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä taso riitti aivan mainiosti liigaankin, mahtuisi nytkin paikalliseen liigajoukkueeseen ihan kevyesti.

Kyllä. Menisi Tepsin rosteriin kevyesti ja nakertaa helvetisti, että tämä homma on nyt tämmöistä.
 

Toivo Suursoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Höpö höpö. Näissä standardina ja pelaajayhdistyksen ohjeena on 70% palkasta. TPS luuli aluksi, että selviää sillä, ettei maksa mitään. Kun tajusi että tästä tulee taistelu, oli valmis tarjoamaan naurettavaa 20-30%:n korvausta. lopputulos on nyt se että TPS sai myös pelaajayhdistyksen kiinnostumaan tästä tapauksesta ja nyt tällä on jo ennakkotapauksen luonne.
No enkö mä suurinpiirtein näin sen sanonut? TPS oli sopimuksen purkutilanteessa luullut(ilmoittanut), ettei tarvitse maksaa. Jonnella oli asianajaja mukana, joka ilmoitti, että tämä viedään eteenpäin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ovatko mielestäsi eilisessä pelissä keskushyökkääjinä pelanneet Intonen ja Karvonen parempia pelaajia kuin Jonne Virtanen?

Karvonen oli ensimmäisissä otteluissa hyvä, olin jopa toiveikas. Sitten jälleen pientä vammaa ja eilen vaatimaton peli. Eli tällä hetkellä, tänä päivänä Jonne on heitä edellä peliesitysten perusteella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Karvonen oli ensimmäisissä otteluissa hyvä, olin jopa toiveikas. Sitten jälleen pientä vammaa ja eilen vaatimaton peli. Eli tällä hetkellä, tänä päivänä Jonne on heitä edellä peliesitysten perusteella.
Karvonen ei missään vaiheessa ole ollut, missään osa-alueella parempi kuin Virtanen, osassa ei lähelläkään (pätee joukkueessa kyllä moneen muuhunkin). HInnassa toki voi olla edullisempi. Tämä siis oma mielipide tietysti.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Siitä ei ole kysymystäkään, että olisiko Monni ollut vahvistus esimerkiksi eilen.

Toisaalta alkaa mennä maku näihin avautumisiin. Onko Virtanen ollut yhtä vaikea jätkä kulissien takana?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
– Meillä ei ole tapana kommentoida näitä asioita julkisuuteen. Tämä on Jonnen henkilökohtainen asia, johon joukkue ei juurikaan voi vaikuttaa. Eikä asia juurikaan vaikuta joukkueen arkiseen tekemiseen.
Virtasen lähdön jälkeen TPS:n pukukopista poistui Pajuniemen mukaan kaksimetrisiä raamejakin suurempi legenda. Pomomies ja auktoriteetti, johon luotettiin.
– Jonne on hieno pelaaja ja tärkeä esikuva monille. Suosittu kaveri kopissa ja jättänyt jälkensä Tepsiin pelaajanakin. Alivoimapelaajana hän oli varmasti SM-liigan parhaimmistoa, ellei jopa paras. Kova menetys sikälikin.

Tuollaista Pajuniemi Iltalehdessä. Ei kuulosta täällä mainitulta myrkyttäjältä vai onko tuo vaan sitä kuuluisaa lätkäjargonia ja kehuu lämpimikseen?
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tuollaista Pajuniemi Iltalehdessä. Ei kuulosta täällä mainitulta myrkyttäjältä vai onko tuo vaan sitä kuuluisaa lätkäjargonia ja kehuu lämpimikseen?
En usko, että kehuu lämpimikseen. Ja aika rohkeasti on muutenkin ottanut kantaa - saattaa saada jopa jotain pikku huomautusta seurajohdolta... Anyway, hyvin sanottu nuorelta kaverilta - myös nuo kommentit koskien edellistä kautta ja Kaapoa.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Ottamatta kantaa sisällöllisiin totuuksiin, miettikääpä asetelmaa: toimittaja kysyy julkisesti kaveristasi mielipidettä? Mitä siinä voit sanoa....tasapainotella kaverin ja palkanmaksajan välissä. Tällaisilla haastatteluilla ei ole mitään informaatioarvoa. Tietystikin iltapäivälehti kyseessä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ottamatta kantaa sisällöllisiin totuuksiin, miettikääpä asetelmaa: toimittaja kysyy julkisesti kaveristasi mielipidettä? Mitä siinä voit sanoa....tasapainotella kaverin ja palkanmaksajan välissä. Tällaisilla haastatteluilla ei ole mitään informaatioarvoa. Tietystikin iltapäivälehti kyseessä.
Niin tai.. Vastata kauniisti ettei ota asiaan kantaa. Kyllä tuossa mun mielestä tulee ilmi ihan aito totuus. Muutenkin hyvin avoin ja rehellinen haastattelu.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kuva on julkaistu paikasta Helsinki eli Hifk:n miehiä jatkossa.

Visio: Sääleissä kaksi TPS:n hylkäämää, eli Pikkarainen ja Virtanen pistävät TPS:n lauluun ja pisteen Kiva-Kallen päävalmentajauralle?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Visio: Sääleissä kaksi TPS:n hylkäämää, eli Pikkarainen ja Virtanen pistävät TPS:n lauluun ja pisteen Kiva-Kallen päävalmentajauralle?
Hyvä visio, toivon että toteutuisi jo tulevana lauantaina.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hyvä visio, toivon että toteutuisi jo tulevana lauantaina.

Olen aika varma että KK ei saa kesken kauden potkuja. Ellei sammu lauantaina pelin jälkeen Humm Pubiin alasti nuuskatorni kädessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös