Sattuu vielä joulun välipäivälle niin mikäs sen parempaa kuin eteläpääty samaan junaan ja kohti Joensuuta :DTätä pitää kyllä harkita, näyttää tulevan aika tyylikäs halli!
Sattuu vielä joulun välipäivälle niin mikäs sen parempaa kuin eteläpääty samaan junaan ja kohti Joensuuta :DTätä pitää kyllä harkita, näyttää tulevan aika tyylikäs halli!
Manageri täytä kupongit Meriläiselle jo ensi vuoden Liiga kautta ajatellen. Joku muu nappaa sen muuten.Meriläinen-Lohisalo-Suvanto sytyttää! Meriläiselle liigasoppari ensivuodeksi jo valmiiksi.
Saattaa olla bensa lopussa, kun 2 kovaa peliä tällä viikolla jo. Mutta huomenna varmaan maalissa Etelä-Karjalan mies Juho Markkanen. Jos hän torjuu kaiken...No tuohan on teille tuttua kauraa, helpot pojot.
Tuli seurattua junnuna paljonkin Merlläisen pelejä. Pikkukaveri ja on edelleen pikkukaveri, mutta taitoa ja luonnetta löytyy. Kasvualustoina Hurtat, Jokipojat, Kalpa ja HPK:n kautta takaisin Joensuuhun. Löytänyt paikkansa Mestiksestä pitkän polun jälkeen. Kehittämisen varaa on vielä etenkin fysiikassa, mutta siitä se petraantuu vuosien mukana. Voi hyvinkin saada jatkossa alle Liigapelejä, ei jää ainakaan asenteesta kiinni.Meriläinen-Lohisalo-Suvanto sytyttää! Meriläiselle liigasoppari ensivuodeksi jo valmiiksi.
Sekä lainapelaajilla jotka vie maun hommasta..
vaikka miten puhutaan pelitavasta ja nuutenkin pelaamisesta niin pitää muistaa että ollaan todella paljon reissussa että harjoittelu ei voi olla lähelläkään samalla tasolla kuin normaalitilanteessa.
Mutta hyvin ollaan selvitty tähän mennessä ja kohta saadaan se perus arki tekemiseen niin päästään kirjoittamaan uusia sivuja ”pelillisiin” asioihin
Joo, huonolla valmennuksella ja ilman pelikirjaa taas voitto Nordikselta.
Mikäs tässä sarjajohtajina surkealla valmennuksella ilman mitään selkeää pelitapaa
Kertokaapa pelitapa/toisteisuus mikä erottuu peleissä? Joskin TUTO pelissä jotain oli jo havaittavissa+puolustus organisoidumpaa.Tämä!! :P
Kertokaapa pelitapa/toisteisuus mikä erottuu peleissä? Joskin TUTO pelissä jotain oli jo havaittavissa+puolustus organisoidumpaa.
Eikä lainapelaajatkaan varmasti vie makua hommasta kaikilta. Olen puhunut ja pystyn puhumaan varmuudella vain omasta puolestani. Itse en tykkää lainapelaajista ja minulta ne vievät makua toiminnasta ja pitkäjänteisyydestä.
Hyvin sanottu. Olen itsekkin kiinnittänyt tähän huomion kun seuraan mestistä kokonaisvaltaisesti.On se kumma kun muualla esimerkiksi vastustajien fanit ja pelien selostajat kehuvat tuota meidän pelitapaa ja tyyliä pelata. Mutta eihän kaikkia voi miellyttää, tänne kyllä kelpaa.
Ensimmäinen joka tänne kirjoitti ja kehui, että nyt pelataan erilaista ja kiekkoa joka on täysin toisenlaista kuin mitä Vierumäellä opetetaan olin minä. Peli on edelleen erilaista kuin muut pelaa, koska siitä puuttuu RAKENNE. Pelaajien annetaan pelata vaistoilla ja sitä se onkin. @Väärävaihto ja minä ollaan nostettu esiin myös se ettei valmentaja ole koko urallaan valmentanut sarjassa jossa peli on muiden joukkueiden osalta niin kurinalaista kuin se Mestiksessä on.On se kumma kun muualla esimerkiksi vastustajien fanit ja pelien selostajat kehuvat tuota meidän pelitapaa ja tyyliä pelata. Mutta eihän kaikkia voi miellyttää, tänne kyllä kelpaa.
Jostain kumman syystä "Mestisprofessori" Maso kehui juuri Kiekko-Poikien kokonaisuutta ja pelin rakennetta. Kallistun hänen näkemykseensä myös, kauden kaikki pelit nähneenä.Ensimmäinen joka tänne kirjoitti ja kehui, että nyt pelataan erilaista ja kiekkoa joka on täysin toisenlaista kuin mitä Vierumäellä opetetaan olin minä
Saattaa meitä muutama tulla paikalle :)Tulkaa sitten joulukuussa katsomaan meidän uutta hallia.
Ei kannata sahata sitä puuta jonka oksalle kiipeää tulevaisuudessa istumaan...Jostain kumman syystä "Mestisprofessori" Maso kehui juuri Kiekko-Poikien kokonaisuutta ja pelin rakennetta. Kallistun hänen näkemykseensä myös, kauden kaikki pelit nähneenä.
Niin olen ymmärtänyt mitä olen parin jokerifanin kanssa keskustellut :DSaattaa meitä muutama tulla paikalle :)
Korostetaan "saattaa" en oo koskaan oikein ostanut tätä bensa lopussa juttua. Tuota vartenhan nuo nuoret miehet harjottelee kovaa.Saattaa olla bensa lopussa, kun 2 kovaa peliä tällä viikolla jo. Mutta huomenna varmaan maalissa Etelä-Karjalan mies Juho Markkanen. Jos hän torjuu kaiken...
Eli molemmista on pakko tykätä jos joku toinen niin käskee?Kuule sie se sitä Simoakin aina haukuit ja kenkää olit antamassa. Nyt Kasperin kanssa veisaat samaa virttä, mutta aika hyvin tuloksin kumpikin on hommia tehnyt. Kun seuraavaa valmentajaa valitsevat niin toivottavasti huomaavat kysyä sinua sieltä Kuopiosta penkin taakse, päästään menestyksen makuun.
Kun ajattelee vielä kokokaisuutta että 13 vieraspeliä jo tässävaiheessa kautta ja tänään tulee nro 14 niin ois kiva tietää kilometrit bussissa vs mitä muilla joukkueilla.Korostetaan "saattaa" en oo koskaan oikein ostanut tätä bensa lopussa juttua. Tuota vartenhan nuo nuoret miehet harjottelee kovaa.
Juholle hienoa jos pelaa, eiköhän se ole Veijo pappa katsomossa silmä kovana seuraamassa.
Täytyy sanoo et on kyllä Kiekkopojat hiton hienossa lennossa, jatkakaa samaan malliin, hieno seurata.
Pikkusen ihmettelen noita negatiivis sävyisiä viestejä, eikös nyt pitäs vaan nauttia matkasta.
Pientä on vielä tuo meidän negailu verrattuna Jokereihin, siellä vedellään ranteita auki jokaisen tappion jälkeen.Korostetaan "saattaa" en oo koskaan oikein ostanut tätä bensa lopussa juttua. Tuota vartenhan nuo nuoret miehet harjottelee kovaa.
Juholle hienoa jos pelaa, eiköhän se ole Veijo pappa katsomossa silmä kovana seuraamassa.
Täytyy sanoo et on kyllä Kiekkopojat hiton hienossa lennossa, jatkakaa samaan malliin, hieno seurata.
Pikkusen ihmettelen noita negatiivis sävyisiä viestejä, eikös nyt pitäs vaan nauttia matkasta.
Terveiset naapurileiristä. Hieno peli teiltä eilen, fyysinen ja rehti. Kiinnitin kiroillen huomiota Rämöön eilen - loistava pelimies. Eipä ollut yllätys kenen lavasta voittomaali tuli. Samoin Sedlacek teki vaikutuksen molemmissa Nordiksen peleissä.Hieno taisteluvoitto! Päällimmäisenä mieleen jäi Rämön loistava peli, Sedlacekin helpottava osuma sekä koko joukkueen logolle pelaaminen.
Johtunee ihan kirjoittajien määrästä. Jokereilla niitä on muutama enemmän kuin täällä JoKP osiossa. Ollaan tyytyväisiä että täällä edes jotain tapahtuu. Esim. IPK osiossa ei elonmerkkiäkään, tuli sitten voitto tai tappio.Pientä on vielä tuo meidän negailu verrattuna Jokereihin, siellä vedellään ranteita auki jokaisen tappion jälkeen.