Joko riittää?

  • 25 830
  • 133

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
-80 luvun puolesta välistä alkaa itselläni olemaan ensimmäisiä muistikuvia Kisapuistosta sekä tietysti SaiPan otteluista.
Muistan isäni hehkuttaneen Otakar Janeckýa ja pikkupojan korviin vanhojen ukkojen kirvaavat pilkkahuudot tuomareille aiheutti isän suuntaa kysyvä katseita siitä, että saako noin puhua?

Vuodesta -97 takataskussani on ollut ajokortti ja siitä lähtien olen aina sillointällöin ajellut täältä pk-seudulta Lappeenrantaan katsomaan pelejä. Vuodessa on kertynyt 5-10 kotiottelua riippuen, noh tiedätte kyllä mistä.

26 vuotta on tätä tullut harrastettua. Se on muuten aika pitkä aika. Viime vuonna, Hämäläisen kahden vuoden jatkosopimuksen julkaisun jälkeen minulla jotenkin katkesi selkäranka. Olihan 2000 -luvun alkupuolikin melkoista sekoilua, mutta tämä Markkasen ajanjakso on vailla vertaa.

Asumme melko lähellä Hämeenlinnaa. Kävin viime vuoden kevättalvella katsomassa muutaman heidän kotiottelunsa. Hitto mikä fiilis ja meininki! Mutta oloni oli, kuin olisin käynyt vieraissa. Kuuluttajakin kutsui SaiPaa ”lappeenrantalainen korttelikiekkojoukkueeksi”. Hitto sehän loukkasi minua!!

Nyt minulla on jo ostettuna kahteen SaiPan kotiotteluun liput. Käyn ne katsomassa. Odotan, että tuohon mennessä Hämäläisen osalta jokin ratkaisu keksitään. Jos ei, niin silloin minulle riittää.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Nykyään joka viikko tulee rehellisesti ajateltua että pitäisikö se SaiPan seuraaminen vaan jättää vähemmälle ja keskittyä muihin asioihin. Silti sitä päätyy seuraamaan jokaista peliä vaan todetakseen samat jutut uudestaan ja uudestaan eikä mikään muutu. Silloin tällöin saattaa tulla taisteluvoitto jostain joukkueesta joka pelannut edellisenä iltana toisella puolella maata ja sitten kuvitellaan että homma mukamas lähtisi siitä parantumaan. Joo huomenna on taas uusi mahdollisuus jne. Samaa läppää kuultu nyt 5 kautta.

Tänä vuonna organisaatio heitti selkeästi hanskat tiskiin jo ennen kauden alkamista lähtemällä mukaan ihan hupitason valmennuksella, hupitason maalivahdeilla ja hupitason puolustajilla. Minkä takia itse pitäisi siinä paskassa kylpeä mukana aina vaan? En mä haluaisi sellaisessa työpaikassakaan olla jossa kaikki vaan pelleilisi ilman mitään tavoitetta.
 

Veleho

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Otsikon mukaisesti, jo riittää.

SaiPan kannattamista ei toki voi lopettaa, mutta seuraamisen voi. Seuraavan kerran katson pelin kun Hämäläinen on potkittu helvettiin ja/tai omistajapohja on muuttunut.

Riskinä tässä toki on, että viimeiseksi nähdyksi peliksi jää tämäniltainen räpellys.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Alkaa riittää. Tarjolla ei ole keltamustalle kannattajalle muuta kuin vitutusta, surua, harmistusta, häpeää ja kimpoilua muiden palstalaisten kanssa, koska sehän menee niin, että itse voi arvostella omaa juttuaan niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos joku muu tekee niin, niin tulee ihme defenssit päälle. Hehe, defenssit. Ehkä tekee hyvää, jos koittaa hetken aikaa vähemmän ihmetellä tämän idän ihmeen otteita.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Alkaa riittää. Tarjolla ei ole keltamustalle kannattajalle muuta kuin vitutusta, surua, harmistusta, häpeää ja kimpoilua muiden palstalaisten kanssa, koska sehän menee niin, että itse voi arvostella omaa juttuaan niin paljon kuin sielu sietää, mutta jos joku muu tekee niin, niin tulee ihme defenssit päälle. Hehe, defenssit. Ehkä tekee hyvää, jos koittaa hetken aikaa vähemmän ihmetellä tämän idän ihmeen otteita.
Olispa idän ihmeellä defenssit päällä joskus myös kaukalossa. En ole enää itsekään jaksanut edes televisiosta katsoa viime pelejä loppuun vaan aina jääny kesken.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat Poriin
Miten tuo touhu voi olla noin munatonta? SaiPa ei saa mistään voimaa ja vimmaa jolla pelejä voitettaisiin. Toimittajat haukkuvat likasangoksi ja häpeäpilkuksi, mutta siitäkään ei synny raivoa eikä näyttämisen halua. Tänään kisapuistossa esiintyi täysin alistunut ja luovuttanut kotijoukkue. Onko todella niin ettei mitään uutta voida enää yrittää ja kaikki keinot on käytettty? Jotkut ovat täällä palstalla verranneet SaiPaa saattohoitopotilaaseen, ja siltähän tuo tilanne nyt näyttää.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
On riittänyt jo pidemmän aikaa. Tuossa pelissä ei ole mitään raivoa, ei mitään sellaisia elementtejä joilla voitaisiin voittaa. Hävitään kaikki kaksinkamppailut, ei kestetä edes luistimilla perässä nelikymppisten ukkojen perässä, pelaajien mailojen lavat pitäisi suurentaa kolminkertaisiksi että kiekko kestäisi siinä, jalat ja kädet on kuin nakit, joissa ei ole mitään voimaa vastustajaan verrattuna, vitutukseen ei edes tapella. Todellinen lammaslauma joka osaa vain määkiä...
Tänäänkin oltiin koko kolmas erä aivan kusessa ja Hpk voitti täysin ansaitusti.
Kyllä on ikävä kusipääkiekkoa, Peitsomaa, Paakkarista, jne....
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös