Mainos

Jokerit-SaiPa 13.10

• 2 333
  • 31

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Lauantaina Areenalla kohtaavat joukkueet sarjataulukon eri päistä. Jokerien kova viikko on nyt puolivälissä ja jaloissa täytyy painaa jonkin verran.

Jokerien maalissa aloittanee Jamie Ram.
Poissa ovat Luotonen, Banham ja Mikkola.

Entä Saipalla?

Tulosveto: Jokerit 6,7,8 Saipa 1,2

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakkohan se on lähteä katsomaan, kun tuli liputkin jo hommattua...

SaiPa on pelannut kuitenkin vieraissa huomattavasti paremmin kuin kotona...siinäpä se ainoa oljenkorsi.

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaahas

Eka erän torjunnat, Duba 19, Ram 5...pelottaa miten pelissä käy...jossain vaiheessa ratkee ja pahasti pelkään...

-H-

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taitaa tulla samanlainen peli kuin taannoisesta Blues pelistä...

Ja SaiPan toinen maali hylättiin, puoleeton Eero Taurukin totesi tuomion olleen oikea...

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Onko totta?!

Duballa ei tilastojen mukaan ollut tokassa erässä ainuttakaan torjuntaa. Vaikea uskoa ensimmäisen erän 19 torjunnan jälkeen.

theref

Jäsen
Jep

Turpaan tuli 2-1. Duballa 50 torjuntaa, kai sekin kertoo jotain?
Seuraavaan SaiPan peliin laitan polkkarit jalkaan, ei sitä konttaamista muuten kestä.

SaiPa nousuun!

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itse asiassa...

Itse asiassa SaiPa ei minun mielestäni kontannut ollenkaan, päinvastoin, olin todella yllättynyt SaiPan taistelusta, täällä lukemieni kommenttien perusteella.

SaiPa karvasi rohkeasti ylhäältä, repi, raastoi ja taisteli. Todella mukava matsi muutenkin, todella paljon kaksinkamppailuja ja vääntöä. SaiPan pelaajat olivat koko ajan iholla, ilman kahvausta ja roikkumista, sellaisella vanhanajan väännöllä. Jokerit ehkä hallitsi kiekollista pelia ajoittain selvästikin, josta nuo loistavan Duban torjuntamäärät kertovatkin, mutta tosiasiassa se oli näennäistä hallintaa, Jokerit ei päässyt hyviin maalipaikkoihin.

Jos SaiPa jatkossa esittää yhtä hyvää taistelua, ei SaiPa-faneilla ole mitään hätää, kyllä tollaista jengiä jaksaa katsella jossa yritetään täysillä. Voi tietenkin olla että minä satuin näkemään poikkeuksellisen esityksen.

Kaikenkaikkiaan olisi melkein ollut oikeutettua että pisteet olisi tasattu, eikä vain sen takia että oma Pitkävetoni olisi natsannut sillä tasurilla.

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Itse asiassa...

Viestin lähetti Gags

Jos SaiPa jatkossa esittää yhtä hyvää taistelua, ei SaiPa-faneilla ole mitään hätää, kyllä tollaista jengiä jaksaa katsella jossa yritetään täysillä. Voi tietenkin olla että minä satuin näkemään poikkeuksellisen esityksen.

MITÄ!!! SaiPa taisteli??? Jos näin on niin tässähän joutuu vielä perumaan puheensa ja lähteä katsomaan kotipelejä...1 on tähän mennessä jäänyt väliin ja suunnittelin, että en mene katsomaan ennen kun on 2 kotivoittoa tullu putkeen mutta jos kerran taisteli nii hyvä...Mitenköhän saataisiin taistelu kotiotteluihin?

-H-

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
Re: Itse asiassa...

Viestin lähetti Gags
Jokerit ehkä hallitsi kiekollista pelia ajoittain selvästikin, josta nuo loistavan Duban torjuntamäärät kertovatkin, mutta tosiasiassa se oli näennäistä hallintaa, Jokerit ei päässyt hyviin maalipaikkoihin.

Kaikenkaikkiaan olisi melkein ollut oikeutettua että pisteet olisi tasattu, eikä vain sen takia että oma Pitkävetoni olisi natsannut sillä tasurilla.

Olimmekohan me katsomassa samaa ottelua? Saipa ei saanut mitään aikaan tasakentällisin, vain ja ainoastaan Jokereiden huono viimeistelytaito piti numerot tällaisina. Rosa pamautti ylärimaan, Peltonen tolppaan Rosan syötöstä, Valtonen veti ohi tyhjästä maalista Bergenhaimin syötöstä, Peltonen pääsi yksin läpi alivoimalla, Törmänen veti pari kertaa täysin vapaasti viidestä metristä ja Cowie muutaman kerran vielä lähempää. Kyllä Jokereilla paikkoja oli, tänään ei vaan tuntunut uppoavan millään. Ei Saipan yrityksessä mitään vikaa ollut, mutta kyllä he aikamoisen jyrän alla tänään olivat, ainakin ajoittain. Nihkeää viimeistelyä Jokereilta mutta onneksi tuli kaksi pistettä. Mielestäni olisi lähinnä ollut oikeusmurha jos Saipa olisi pisteenkin mukanaan vienyt.

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen COSMOKSEN kanssa täysin samaa mieltä. SaiPan "yritys" oli suurimmaksi osaksi sitä, että kesken Jokerien myllytyksen SaiPan pelaaja pisti kiekon saatuaan sen pitkäksi päätyyn. Ei kovinkaan tehokasta peliä.

Todella harvassa olivat SaiPan todelliset maalitilanteet ja loppua kohden Raminkin otteet maalissa kohenivat selvästi. Jokereilla on tämä ottelutahti näköjään painaa jaloissa, ei kulkenut irtonaisesti ollenkaan. Siksi kai SaiPa pysyi aika hyvin mukana, ottelu oli Jokerien heikoin kotipeli tällä kaudella. Pelejähän oli keskiviikkona, torstaina ja lauantaina sekä huomenna.

Mutta Ville Peltonen jaksaa tiukassakin tilanteessa ratkaista pelejä. Nytkin irtosi hienosti mainioon syöttöpaikkaan ja Rosa pisti namusyötöstä pömpeliin. Iloitsen Villestä, mainio hankinta.

theref

Jäsen
spoonful

"tämä ottelutahti näköjään painaa jaloissa, ei kulkenut irtonaisesti ollenkaan. Siksi kai SaiPa pysyi aika hyvin mukana, ottelu oli Jokerien heikoin kotipeli tällä kaudella. Pelejähän oli keskiviikkona, torstaina ja lauantaina sekä huomenna."

Pelejähän oli huomenna? Miten se on mahdollista? Eipä sitä huomista peliä tämänpäiväiseen ja takana olevaan ruuhkaan voi laskea mukaan.

Olihan tämä SaiPallekin jo kolmas peli tällä viikolla.

Oli miten oli, vieraissa pelataan tiukkoja pelejä ja joskus voitetaankin. Kotona voittoja ei oikein tule millään. Senpä vuoksi ne konttauspolkkarit lähtevät mukaan Kisapuistoon.

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: spoonful

Viestin lähetti theref

Pelejähän oli huomenna? Miten se on mahdollista? Eipä sitä huomista peliä tämänpäiväiseen ja takana olevaan ruuhkaan voi laskea mukaan.

Olihan tämä SaiPallekin jo kolmas peli tällä viikolla.
[/QUOT

No, hyvä tarkennus! Saipa pelasi tiistaina ja torstaina, Jokerit keskiviikona ja torstaina, Jokereilla siis tiukempi tahti. Nihkeälläkin esityksellä silti voitto -hyvän joukkueen merkki ?

G

Guest

Saipaa vietiin pahasti kentällä. Katsomossa parituhatpäinen Jokereiden fanilauma piti tunnelma katossa.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Itse kuuntelin ottelun iskelmäradion taajuudelta suorana ja ainakin selostaja Eero Tauru kehui kovasti Areenan tunnelmaa
ja sanoi että Saipa-kannattajien pitäisi ottaa oppia.Saatiin kuin saatiinkin tärkeät 2 pistettä ja huomenna kaikki paikanpäälle katsomaan kun tepsi kaatuu.

Vasen Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ... Näytti siltä, että Saipa lähti peliin vain puolustamaan. Senverran yhtä maalia pelattiin.Tuntui, että muilta kuin Machuldan -ketjulta oli hyökkääminen kielletty. Saipa puolusti onnistuneesti ja Jokereiden menossa oli semmoinen pieni pelailun maku. Niin ja näkyi sekin, että Jokereiden kakkosketju oli sairastuvalla.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mielenkiintoista, että taas kuullaan miten saipa oli ihan paska ja jokerit pelas kauden huonoimman ottelunsa ja jokerifanit pitivät tunnelmaa yllä.

Ok, pitiväthän ne, paremmin kannustivat kuin yleensä kun olen areenalla ollut, mutta kyllä - helkkari soikoon - meidänkin kööri kannusti niin maan perkeleesti ja sai pelaajilta kiitokset pelin jälkeen.

Ja kyllä saipa pelasi hyvin tämän ottelun, jokerit vaan oli kertakaikkiaan paljon parempi. Mutta saipa kyllä yritti ja pelasi sellaista peliä, jolla pisteitä huonommilta jengeiltä irtoaakin.

Itse olin tämän päivän peliin tyytyväinen.

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
Murmeli: Teidän kööri sai kyllä kehuja ainakin Urheiluruudun taholta. Komean keltaiseltahan se yksi katsomonosa näyttikin. :)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minunkin mielestäni SaiPa oli ihan hyvä. Tiukka puolustuspeli sai Jokerit näyttämään tavallista vaisummalta. Hyvä vieraspeli Saipalta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy