Vähän duunikiireitä, mutta lyhyesti sen verran että olipa paska peli. Pelicans vei ja narrit kulki kuin pässit narussa. Kentällä oli yksi hyvä pelaaja M Peltola, muut olivat sitten lähinnä täytemiehiä molemmista joukkueista. Itse asiassa surkeinta peliä mitä olen vähän aikaan nähnyt. Kahvaus oli aivan törkeetä, samoin roikkumiset, sitomiset, kiekottoman pelaajan estämiset jne.
Ja tällaisen pelin sallimalla tuomarit hautaavat yhä useamman kiinnostuksen SM-liigan kahvakiekkoon. Nyt olisi herätyksen aika, prkl :D
Vaikka Pelicans pelasi taktisesti erinomaisesti ja sinänsä hyvän pelin ja ansaitsi voiton, silti sen peli oli vieläkin epäviihdyttävämpää kuin Jokereiden: kahvaa, sidontaa, roikkumista. Pari hienoa jättöä toki korvasi hiukan -;) Erittäin surkea tapa viettää iltaansa oli tuon pelin katselu. Voi olla, että stressaannuin liikaa duunien vuoksi, mutta kyllä otti pattiin ja lujasti varsinkin Jokereiden nyhjääminen. Lopullinen puristus puuttui, puuttui itse asiassa ennemmänkin.
No eipä tuolla sinänsä väliä ole, mutta jonkinlainen viihdearvo pitäisi näillä otteluilla sentään olla. Tällä ei ollut mitään. En halua väheksyä lahtelaisten voittoa - te ansaitsitte sen - mutta pelityylinne tappaa jääkiekon. Toki pelaatte kuten sallitaan, eipä siinä kummempia, mutta mä en tuosta tyylistä tykkää, tuskin moni muukaan katsoja.
Jokerit oli täysin 0. Kolmannessa erässä jo pikkaisen puolivillaista yritystä, mutta, mutta ... Jos kerran yrittää, yrittää sitten kunnolla: se kiekko pitää vaikka survoa maaliin. Ja jos ei mene, pistetään edes pieni kisailu pystyyn. Ei tällaisia tapahtumalöyhiä ja jääkiekon irvikuvallisia matseja montaa enää tällä iällä viitsi katsoa.
Hatuttaa vieläkin :mad: