Jokerit – uusi alku Mestiksessä

  • 1 320 277
  • 8 803

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
"Suomen hiihtoliiton entisenä puheenjohtajana ja yritysjohtajana tunnettu Jukka-Pekka Vuori on MTV Urheilun tietojen mukaan vahvasti ehdolla Jokerien SM-liigapaluuseen tähtäävän projektin yhdeksi keulakuvaksi."
En tunne miestä henkilökohtaisesti, mutta ainakin CV on kunnossa. Oikeastaan yllättävänkin vahvaa taustaa urheilujohtamisesta sekä kaupalliselta puolelta. Pitäisin hyvänä palasena pakettiin oli rooli sitten hallituksessa tai operatiivisessa toiminnassa.

Olen aina elänyt siinä uskossa, että jääkiekkoseuroihin on käytännössä mahdotonta saada toimiston puolelle aidosti päteviä ihmisiä duuniin, koska verrattuna oikeisiin yrityksiin Jokeritkin on erittäin pienten piirien puuhastelua naurettavilla taskurahoilla. Suhteutettuna toiminnan mittakaavaan julkisuus sitten on kohtuuttoman suurta ja rapaa tulee surutta jos homma ei toimi. Ja välillä silloinkin kun toimii. J-P Vuoren laskisin kuitenkin heittämällä riittävän pätevien joukkoon. Jännittävää nähdä millaista roolia hänelle on mahdollisesti kaavailtu.
 
Eiköhän Vuoresta kaavailla toimitusjohtajaa, tuolla cv:llä on riittävästi näyttöä ko hommaan. Muut ns. näkyvät hommathan on urheilutoimenjohtaja tai general manager, mitä nimeä nyt milloinkin käytetään ja tietty vastuuvalmentaja. Loput toimiston väestä on taustalla ja ihan sama mitä jonneja ja mirkkuja siellä on, samoin apuvalmentajat ja huolto. Markkinointipäällikkö eli rahankerääjä meinasi unohtua mutta tämäkin persoona operoi enempi vähempi taustalla. Nämä Teemun frendit ja seuraikonit, hehän vain antavat rahaa, jos siis antavat; mitään he eivät ole velkaa joten kyse on puhtaasta hyväntahtoisuudesta edesmennyttä seuraansa kohtaan.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Jokohan tää nyt lähtis liikkeelle kunnolla. Siellä on liigaan oltu yhteydessä, mut ei tietenkään mitään hakemusta Lähetetty, koska mikään ei ole vielä varmaa.. Mut jos Mtv uutiset saanut tuollaista vihiä, niin se on vaan hyvä asia. Tästä on hyvä jatkaa. Lisää tälläisia positiivista uutista!!!.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko siitä mitään "varmaa" tietoa onko Selänteen ja Kurrin Jokeri-projektit sama projekti vai eri projektit?
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Näemmä Vuori kiistää itse olevansa mukana:


Vuori kertoi STT:lle, että hän on kesälomallaan sparrannut Jokerien uutta tulevaisuutta rakentavaa ryhmää, mutta ei ole lähdössä Jokerien johtoon.

– Virallisesta roolista Jokereissa ei ole ollut puhetta. Minulla on kaupallisesti vahva tausta, ja olen auttanut myös monia urheilujärjestöjä, kuten Palloliittoa, Uimaliittoa ja Urheiluliittoa, Vuori kertoi.

Vuori työskentelee nykyisin Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon johtajana. Helsingissä toimiva Tahto tunnettiin aiemmin Urheilumuseona.


– Viihdyn nykyisessä tehtävässäni hyvin, Vuori korosti.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
On tullut tänä aamuna uusi uutinen Jokereihin liittyen. Ku sm liiga epäilee jo aikataulua, että riittääkö aika. Veikkaan että asia on niin että Jokereilla on riittävästi aikaa, ja tulee asian kanssa ulos. Mut huhujen mukaan ei ole edes kyselty voitaisko pelata Nordiksella. Vaikka Hifk sanoi jo silloin huhti- toukokuussa että Nordis ei ole vaihtoehto. Elämme mielenkiintoista aikaa!!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mä itse veikkaan että kaikki menee ihan niin kuin Jokereiden touhussa yleensäkin, päin vittua.

Selänteen kesä mennyt somessa ja ryypätessä. Kurri ei kelpaa omistajaksi. Hartwall on säpissä ja venäläisillä.

Mikään tässä kuviossa ei näytä siltä, että jotain olisi tapahtunut tai tapahtumassa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vaikka Hifk sanoi jo silloin huhti- toukokuussa että Nordis ei ole vaihtoehto. Elämme mielenkiintoista aikaa!!
Nyt täytyy kysyä että olenkohan missannut jotain? Kuka on sanonut näin? Ainoa mitä olen kuullut sanottavan, ettei HIFK voi tähän ottaa mitään kantaa.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Mikäli tosiaan on niin, että minkäänlaista edes alustavaa keskustelua ei ole Jäähallin suuntaan avattu, on sen tarkoitettava sitä, että Helsinki Hallin omistusjärjestelyiden järjestymiseen luotetaan vahvasti, että se hoituu riittävässä aikataulussa. Tämä olisi kyllä mainiota!
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mä itse veikkaan että kaikki menee ihan niin kuin Jokereiden touhussa yleensäkin, päin vittua.

Selänteen kesä mennyt somessa ja ryypätessä. Kurri ei kelpaa omistajaksi. Hartwall on säpissä ja venäläisillä.

Mikään tässä kuviossa ei näytä siltä, että jotain olisi tapahtunut tai tapahtumassa.
Eikä nuo Hiltusen kommentit vaikuta kovin luottavaisilta. Onhan tässä vielä aikaa, mutta harva asia yleensä menee putkeen Jokereilta.
 

Cernak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, TPS
Nyt täytyy kysyä että olenkohan missannut jotain? Kuka on sanonut näin? Ainoa mitä olen kuullut sanottavan, ettei HIFK voi tähän ottaa mitään kantaa.
IFKlla oli sopimukset Nordikselle ainakin 2007-12 ja 12-17. Mikäli nykyinen on esim. 2027 saakka ei Jokerit pääse samalle viivalle vuosiin. Esim hallin mainostilan myynti lienee HIFK yksinoikeus, kaiketi parhaat harjoitusvuorot on myös heillä jne...
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IFKlla oli sopimukset Nordikselle ainakin 2007-12 ja 12-17. Mikäli nykyinen on esim. 2027 saakka ei Jokerit pääse samalle viivalle vuosiin. Esim hallin mainostilan myynti lienee HIFK yksinoikeus, kaiketi parhaat harjoitusvuorot on myös heillä jne...
Miten tämä liittyy siihen pääseekö Jokerit pelaamaan Nordikselle kotiottelunsa?
 

Cernak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, TPS
Miten tämä liittyy siihen pääseekö Jokerit pelaamaan Nordikselle kotiottelunsa?
Varmasti pääsee pelaamaan mutta tuskin on kaikille yhteistyökumppaneille mieleen, esim Ilmalan aitioiden haltijat tai IFK yhteistyökumppaneiden kilpailijat. Pahimmassa tapauksessa Jokerien kotipelit lihottavat IFKn kassaa enemmän kuin omaa. Toki jos joukkue löytää mesenaatin niin tuollaisella ei ole lyhyellä aikavälillä mitään väliä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Varmasti pääsee pelaamaan mutta tuskin on kaikille yhteistyökumppaneille mieleen, esim Ilmalan aitioiden haltijat tai IFK yhteistyökumppaneiden kilpailijat. Pahimmassa tapauksessa Jokerien kotipelit lihottavat IFKn kassaa enemmän kuin omaa. Toki jos joukkue löytää mesenaatin niin tuollaisella ei ole lyhyellä aikavälillä mitään väliä.
Aika paljonhan Nordiksellakin taitaa nyt olla digitaalista mainospintaa. Jos vielä laitettaisiin led-kaukalo Tampereen ja Rauman tyyliin, niin aika pitkälti voisi molemmilla joukkueilla olla omat mainokset. KOFFilla taitaa olla jonkinlainen monopoli panimotuotteissa Areenalla, mutta ei sekään ole ongelma jos Jokeritkin pääsee KOFFin "talliin".
 

Cernak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, TPS
Kumppania ei saisi jättää...Ilmalassa on 87 aitiota joista osa vuokralla, joten siellä on toistsataa todennäköistä yhteistyökumppania jotka eivät katsoisi siirtymistä toiseen halliin hyvällä. Tuossa kasvaisi samalla riski että IFK:ta alettaisiin jonkun hallista kiinnostuneen toimesta kosia tuonne Ilmalaan...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Meinaat, että kun HIFKin taustajoukot ovat käyttäneet n. 10 vuotta aivan uuden hallin suunnitteluun - hallin, jonka rakentaminen on ilmeisesti vihdoin käynnistymässä ensi vuonna - vaihtaisi nyt Ilmalaan? Ei tule tapahtumaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Meinaat, että kun HIFKin taustajoukot ovat käyttäneet n. 10 vuotta aivan uuden hallin suunnitteluun - hallin, jonka rakentaminen on ilmeisesti vihdoin käynnistymässä ensi vuonna - vaihtaisi nyt Ilmalaan? Ei tule tapahtumaan.
Evakossa uuden hallin rakentamisen aikaan ehkä jos Helsinki-Hallin omistus on IFK:n kannalta myönteinen.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Selänne on ilmeisesti enää ensi viikon(?) Suomessa. Olisi kyllä jo jonkinmoinen PR-moka, että näkyvin projektipersoona ei olisi paikalla kun asioita ilmoitetaan. Varsinkin, kun tämä itse lupaili kuuta taivaalta aikatauluarvioineen.

Voisi myös ehkä tehdä johtopäätelmän, että jos ensi viikollakaan ei uutisia tule, saattoi MTVn uutinen asioiden ajautumisesta ongelmiin, pitääkin paikkansa.

Ehdotus Jokereille: Jos kaikki ei ole valmista, ilmoitelkaa vaikkapa jo jotain uutta, joka tuo varmuuden ja vahvistuksen asioiden etenemisestä, ja toivottavasti aikataulussa pysymisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös