Jokerit-Kärpät TV-peliksi!

  • 1 973
  • 7

JanJ

Jäsen
Toivottavasti näytetään joku ottelu, millä on oikeasti merkitystä. Esimerkiksi Bleg-HIFK. Tai TPS-Kerho.
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Aivan. Eiköhän meidän neppailua näe telkkarista tarpeeks pleijareissa ;)
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totta puhuen katsoisin mieluummin Blues-HIFK. Ei sen takia, että ottelussa on enemmän panosta, vaan viihdyttävyyden takia. Kaikki tämän kauden Jokereiden HN-matsit ovat olleen aika totaalista skeidaa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
joo, en rupee kyl Jutilalle mitään tekstiviestejä lähettelee ja eihän tossa ottelussa on mitään panosta...Luulen että aika moni ääni on tullu myös Oulusta. No eihän siitä mitään haittaa ole jos se vaikka tulis telkkarista...=/
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

yllätys yllätys että Jokerit -Kärpät on vahvasti ehdolla HN otteluksi.
Liekö äänestyksellä mitään virkaa kuin se että sattuu olemaan lyhyt matka tuohon Ilmalan maneesille.Itse en usko yhtään tälläisiin äänestys juttuihin (kokemusta löytyy).
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiukalta näyttää:

Jokerit-Kärpät 32.9%
Bleg-HIFK 32.2%
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Vaikka Kärppien pelejä yleensä on mukava katsoa TV:stä (ei aina, koska tälläkin kaudella Kärpät on aina pelanneet surkeasti juuri noissa TV-otteluissa), niin mielummin minä haluan huomenna nähdä ottelun, missä on vielä panosta. Oman ääneni annoin siis otteluun Blues-HIFK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös