Jokerit - Kärpät ke 30.11.2005

  • 21 825
  • 156

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Mensonge kirjoitti:
Masa nyt vaan on vähän munaton kaiffari ;)

Älä nyt rupee. Keskitytään peliin eikä teinitellä.
Munaton? Myöntää omat hankintamokansa jää menee itse boosiin teloitettavaksi... Enpä ainakaan munattomaksi kutsuisi. Tukattomaksi voisin hyvinkin kutsua.

Kolmas voitto putkeen! Paremmaltahan tämä näyttää. Paljon pitää vielä tapahtua, mutta oikealla tiellä ollaan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ilmala kirjoitti:
Kyllä, kyseessä on ihan ok kaveri. Itseasiassa loistava kundi, joka tekee kaikkensa jäällä! Minä ymmärrän varsin hyvin, miksi Tenkrat (loistava myös, mutta eri tavalla) sai maistaa oikeeta suoraa josta lähti komeasti kanveesiin. Lätkässä pitääkin laittaa äijiä ojennukaseen, jos hermot menee! Ringeten pariin vaan, jos ei maistu.

Kyseisessä tilanteessa Nortti ei varmaankaan tiennyt tuleeko jäähy hänelle vai Tenkratille. Nortton ilmeisesti luuli saaneensa itse jäähyn (Tenkille oli tulossa jäähy). Fiksu kaveri, niin kuin meidän nro.3 on, laittaa shown pystyyn ja hämmentää soppaa, jotta varmasti myös naapuri saadaan boksiin.

Kaikki varmaankaan eivät yhdy ajatuksenjuoksuuni, mutta onhan niitä mikkihiiriä kiekkosarjatkin täynnä.

Iso käsi täältä Oulusta. On tässä jo jonkin aikaa puhuttu joidenkin Kärppä-fanienkin kesken joukkueen tämän hetken ongelmasta, joka on Nortonin tapaisen pelaajan puuttuminen. Tähän kauteen saakka Kärpissä on ollut aina joku, ainakin yksi, vähän nastympi kaveri. Nyt siellä ei ole ketään. Koko porukan ilme alkaa olla niin minnihiiri, että oksettaa. Tällaisilla hetkillä, kun joukkueelta puuttuu vauhti tarvitsisi se taistelevaa pelaajaa/pelaajia, jotka pystyisivät luomaan energiaa peliin esimerkillään. Mitä tekee Kärppien kapteeni? - Hukkuu massaan.

Old_TJ vai kuka kirjoittaja se laittoikaan tähän ketjuun analyysia Kärppien viimeisimmistä otteluista? Hyvää analyysia laittoikin. Tahdotonta muniin puhaltelua, jossa Aaltosta lukuunottamatta jokainen kaveri haluaa olla tähtipelaaja, joukkueen Wayne Gretzky, joka rakentelee ketjukavereilleen namupaikkoja pistää laatta börsään. Tenkratin käsilläkin olisi parempi pysyä suoraviivaisessa pelissä eikä yrittää nättiä klap klap -syöttöpeliä.

Nortonin peluuttaminen Tenkratin kuumentajana, vai ajautuiko vain tilanteeseen, oli fiksu veto ja ihan rehdisti jääkiekon periaatteiden mukaisesti Tenkin Nortti pimensikin. Kakkonen nortille, 0+0 Tenkille. Tämä on pelin henki.

Nokan auktoriteetillä saa kaveri hajottaa rekka-autollisen limukkakoreja pukukopissa eikä tuo minnihiirilauma herää. Onneksi Kärpät pystyy voittamaan rutiinisuorituksellakin joitain pelejä ja onneksi kelkat on tehty käännettäviksi, mutta se mikä tuon diivalauman saa syttymään on eri juttu. Jokereilla sen teki ruotsalainen taikuri, jälleen.
 
Viimeksi muokattu:

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Sain ensimmäistä kertaa raahattua tyttöystävän mukaan peliin ja kyllähän sekin tykkäsi. Pitkästä aikaa oli edes sen suuntaista peliä kun pitäisi ollakin!
Ei mitään fantastista peliä, mutta homma pysyi hanskassa koko ajan eikä mitään pahempaa sekoilua.

Pari plussaa ja miinusta:
+ Lepistö
+ Norton
+ Koivisto
+ Passmore

- Jantunen
- Kärpät kokonaisuudessaan aika vaisu
 

peikko#13

Jäsen
liigajyrä kirjoitti:
istuin ihan vieressä kun Norton ja Tenkrat nahistelivat. Norton veti yhden hutaisun ja Tenkrat avitti vielä "tsekki" hypyllä asiaa. Tenkrat tosiaan pelasi sen jälkeen vielä puolitoista erää joten?

Tikit tuli varmaankin eri tilanteesta, koska Tenkrat jatko peliä normaalisti ja meni jäähylle. Eilen vitutuksen keskellä ei ollut paljon sanottavaa, mutta eipä vieläkään voi olla muuta kuin hyvin pettynyt Kärppien esitykseen. Ei maaleja, maalipaikkoja tai taklauksia, ja vielä kun liike oli onnetonta niin oli yksi paskimmista otteluista mitä olen viime vuosina Kärpiltä nähnyt. Mutta se ei himmennä Jokereiden voitonarvoa yhtään, he veivät joka osa-alueella. Vitutusta eilen lisäsi Norton, joka äijämäisyydellään alisti Kärppiä niinkuin halusi. Nyt tuli Bumea todella ikävä.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
oukka kirjoitti:
Älkää nyt siellä Ilmalassa tuudittautuko siihen että nyt on peli kuosissa kun sarjakärki voitettiin. Teillä on lauantaina paljon kovempi porukka vastassa.

Ei kannata olla huolissaan. Meillä ollaan nyt tyytyväisiä nöyrästi joka pinnasta, joka plakkariin napsahtaa. Narri ei vielä täysin hymyile tai naura, mutta arasti virnistää jo...

Kärjistetysti voisi todeta, että meille jokainen tuleva matsi on kova matsi vastustajasta riippumatta. Nyt nimittäin mitataan joukkueen henkistä kanttia toden teolla. 1/3 kauden aikana itseluottamuksen murennuttua täydellisesti riski pelien sisällä tapahtuvista grande mokista ja heikoista hetkistä on melkoisen suuri.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Tomppa#74 kirjoitti:
Kärjistetysti voisi todeta, että meille jokainen tuleva matsi on kova matsi vastustajasta riippumatta. Nyt nimittäin mitataan joukkueen henkistä kanttia toden teolla. 1/3 kauden aikana itseluottamuksen murennuttua täydellisesti riski pelien sisällä tapahtuvista grande mokista ja heikoista hetkistä on melkoisen suuri.
Itse odottelin kovasti eilen Kärppien avausmaalia toisessa erässä, sillä se olisi tehnyt matsista paljon mielenkiintoisemman. Olisi nähnyt senkin, miten Jokerit pystyy pitämään paketin kasassa oikeasti tiukassa paikassa, jos siis pystyy.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No terrrve!!! kirjoitti:
Onhan nämä Tenkratin "loukkaantumiset" nähty ennenkin, eikös Espoossa murtunut ranne ( arvio 2kk- ? ) parantunut ihmeellisesti kurinpitopäätöksen jälkeen?
Näin vaan muistelisin...
No voi jessus sentään. Mites Jalkasen kallonmurtuma? Entääääs, "Pesonen luisteli vastaan" jnejne? Ai juu, kerro sitten sinä siitä käsimaalista ja Tenkratin koukusta ja sitten voisitkin jo koettaa kasvattaa munakarvat. Ei jumalauta...

On muuten harvinaisen paska Jokerit-Kärpät -otteluketju. Ilmeisesti bozik:n poissaolo tekee sen, että välillä aisialliseenkin viesteilyyn kykenevät narrileiriläiset vetävät nyt voimiensa tunnossa ihan alta lipan. Noh, niin kait se sitten pitää tehdä, kun joukkue pelaa arvoisellaan sijoituksella. Ei ihme että hetken kuspispäisyys pääsee vaikuttamaan, kun nyt joukkue sentään voittaa välillä.
Ei tosin koske kaikkia tapauksia, mutta parempi kun en ala niitä positiivisia enkä negatiivisia sen koommin nimeämään.

Aika hauskasti muuten mennyt nyt kolme edellistä SM-liiganpeliä joukkueiden kesken, kaikki nollille. Tuon sarjan aloittaja pitää kaivella huhtikuulta saakka, mutta 0-2, 0-8 ja 4-0. Tuosta kun lasketaan nyt keskiarvot, suhteutetaan peliesityksiin ja sijoitukseen, Jokerit käy vuoden lopulla hakemassa helpot sarjapisteet oulusta 0-1 tuloksella (0-2 jos ovat saaneet oikean kakkoskoutsin siihen mennessä). Katsokaahan vain.

Oulun Raksilan nurkilla asuvilta odotellaan vielä raporttia, että milloin ensimmäiset Kärppä-pelaajat tulevat perille? En näe mitään syytä siihen, että tuollainen lauma mulkvisteja kuin he ovatkaan, saisivat joukkueen kustantamalla kyydillä valua kotiopäin. Jokainen kävellen tai millä pääsevätkään, luonnollisesti varustekasseineen.
Tai juoksisivat edes portaita 4x määrän hallilla tuon jatkuvat perseilyn vuoksi. Niin ja.... mutta nämä nyt eivät mitenkään tähän ketjuun enää kuulu.
 
Viimeksi muokattu:

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
eh kirjoitti:
Itse odottelin kovasti eilen Kärppien avausmaalia toisessa erässä, sillä se olisi tehnyt matsista paljon mielenkiintoisemman. Olisi nähnyt senkin, miten Jokerit pystyy pitämään paketin kasassa oikeasti tiukassa paikassa, jos siis pystyy.

Hyvinkin näin. Kärppien (ansaittu) kavennus toisen kolmanneksen ensimmäisellä puolikkaalla olisi voinut tehdä ottelulle mitä hyvänsä.

Paikkahan oli toki 'oikeasti tiukka', koska Kärpät lisäsi vauhtia ja alkukauden painajaiset oli kaikilla mielessä ja takaraivossa.

Oikeasti tiukasta paikasta Jokerit selvisi hyvän maalivahti- ja puolustuspelin, sekä yleisen kylmäpäisyyden ja itseluottamuksensa ansiosta.

Kärppäpelin ansiosta joukkue on taas rahtusen valmiimpi kun seuraavan kerran hyvän ekan erän jälkeen vastustajan tuleekin rinnalle ja menee ehkä jopa ohi.

Eilisen kohtaamisen tokan erän alku oli varmaan Poppa-Curtin ajan tärkein pelillinen periodi tähän saakka. Jos Narrit olisivat silloin sukeltaneet, olisi 'tää voinut olla tässä'.

Nythän tää näyttää melkein jo lupaavalta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vilpittömät onnittelut Jokerifaneille upeasta voitosta! Toivottavasti pelit lähtevät taas rullaamaan...ei kuitenkaan liian hyvin;)
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Ilmeisesti bozik:n poissaolo tekee sen, että välillä aisialliseenkin viesteilyyn kykenevät narrileiriläiset vetävät nyt voimiensa tunnossa ihan alta lipan. Noh, niin kait se sitten pitää tehdä, kun joukkue pelaa arvoisellaan sijoituksella. Ei ihme että hetken kuspispäisyys pääsee vaikuttamaan, kun nyt joukkue sentään voittaa välillä.

Elä ressaa tästä aiheesta. Anna noiden muutamien päästää nyt höyryjä vähän pihalle, sen verran vaikea alkukausi on ollut. Tulihan tämä Kärppien tappio nyt kuitenkin aika puskan takaa niin teille kuin meillekin. Tosin tuo Tenkrat-Norton vouhkaaminen nyt on niin höhhöä tuon loukkaantumisen osalta kuin olla ja voi. Nortti teki hommiaan ja Tenkrat sai mitä kerjäsi. Jos tuli pari tikkiä tms. niin ei kannata työntää kravattia silppuriin...

Ja tottakai se näkyy muutamien viestien tasossa, kun itse ykköskoutsimme bozik on skouttimatkallaan Slovakiassa. Toivottavasti tuo sieltä hyviä prospekteja mukanaan (jos selviää nakkisodan aikaisesta hotellistaan hengissä =).

Minulle ainakin kelpaa tuo tarjoamasi helpohko tilastollinen voitto seuraavasta kohtaamisesta, olisi varsinkin mukava todistaa sitä paikan päällä. Muutaman kerran Raksilassa istuneena on todettava, että voitto sieltä kelpaa minulle aina. Sen verran olen kuitenkin huono sissi (tai tullut iän myötä mukavuudenhaluiseksi), että en oikein dösällä jaksa tuota retkeä, eli flygaria on pakko käyttää jos matseihin meinaa joskus taasen saapua.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
JjZz kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä ottelusta videokoosete, mutta tuolla ylen mediasalissa ovat jotain tupeksineet ja Jokerit-Kärpät-ottelun linkistä tulee jotain ihan muuta kuin pitäisi.
http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/index.html

Joo, saman huomasin jo eilen illalla. Ja nyt se koko kooste on poistettu. Eikä edes Ylen aamu-tv:n urheiluosuudessa tullut mitään koko ottelusta. Joku on ryssinyt ja pahasti. Onneks sentään Maikkarin puolelta näin maalit.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mensonge kirjoitti:
Jep. Siitä ehdottomasti pisteet Masalle! Kyllä jokeri"fanien" kelpaa nyt olla Masasta ylpeitä! Masa teki miehekkäästi vuoden urheiluteon ja niittää nyt hedelmää.

Mitähän nimitystä susta ja kaltaisistas tulisi käyttää? Fani et ainakaan ole, kannattaja liioin. Kaltaistesi takia Oulussa ei ole, eikä koskaan tule, fanikulttuuria.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Norton huitaisi pienesti hanskalla Tenkratia ensimmäisen erän puolivälissä. Siinä kaikki. Jokainen voi katsoa itse nauhan läpi jos ei ottelussa ollut. Aika lapsellista toimintaa Kärpiltä.
Saisko jostakin videon pätkää kyseisestä tilanteesta? Olisi myös kiva nähdä tilanne, jossa Alikoskella oli jotain asiaa Jokeripelaajalle. Alikoski huomasi että pelaaja olikin Norton ja luikki nopeasti vaihtoaitioon:)
 

peal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
cobol kirjoitti:
Ei ketään telottu. Tää on taas tätä Kärppien mediapeliä, jolla haetaan sääliä ja vaikutetaan jatkossa tuomareihin. Norton huitaisi pienesti hanskalla Tenkratia ensimmäisen erän puolivälissä. Siinä kaikki. Jokainen voi katsoa itse nauhan läpi jos ei ottelussa ollut. Aika lapsellista toimintaa Kärpiltä.

Ei jaksa alkaa vääntämään sen enempää aiheesta, mutta tilanne josta Tenkrat sai tikkejä päähänsä ei todellakaan ollut mikään Nortonin pieni huitaisu hanskalla. Tilanne jossa Tenkrat loukkaantui oli toisen erän lopulla jonka vuoksi Tenkrat ei pelannut kolmannessa erässä. En tiedä mitä tapahtui, mutta jos on ollut mailanisku, tahaton tai ei, niin aika lujaa on päähän maila tullut. Ja Tenkrat ei todellakaan ole mikään näyttelijäpelle, joita sm-liiga on pullollaan. Sen verran minäkin kaverista jo tiedän :)
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Calder kirjoitti:
Joo, saman huomasin jo eilen illalla. Ja nyt se koko kooste on poistettu. Eikä edes Ylen aamu-tv:n urheiluosuudessa tullut mitään koko ottelusta. Joku on ryssinyt ja pahasti. Onneks sentään Maikkarin puolelta näin maalit.


Nyt taas näyttäisi toimivan, kunhan valitsee näytettävän pätkän vasemmalta.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koskenkorva kirjoitti:
Mitähän nimitystä susta ja kaltaisistas tulisi käyttää? Fani et ainakaan ole, kannattaja liioin. Kaltaistesi takia Oulussa ei ole, eikä koskaan tule, fanikulttuuria.


Sinähän voit käyttää vaikka nimeä antifani. Tuohon Oulun fanikulttuurin puutteeseen en onneksesi pystykään vaikuttamaan, kun en yli kymmeneen vuoteen ole siellä asunut. Toivottavasti luotte mahdollisimman hyvän fanikulttuurin kaupunkiin. Tosin kyllähän minä siellä joskus käyn kulttuuria pilaamassa. Keväällä 2004 tein sitä välierissä ja finaaleissa kahdeksan viimeisen ottelun ajan paikan päällä, niin Oulussa, Helsingissä, kuin Turussakin. Noista peleistä neljä oli Oulussa. Mutta tuollainenhan ei ole faniutta, ei edes kannattamista. Rankkaa se kylläkin oli.

Näin antifanina, jos se nyt sitten kuvaa minua parhaiten, ajattelin mahdollisen Jokerit-Kärpät pleijarisarjan aikana ensi keväänä pyrkiä vaikuttamaan siihen, että jokerifanit saavat mahdollisimman hyvät paikat Raksilasta. Se on asia, jonka eteen kannattaa nähdä vähän enemmänkin vaivaa. Jokerifanit ansaitsevat mielestäni mahdollisuuden kannustaa omiaan myös Raksilassa niin hyvin, kuin suinkin mahdollista. Vaikka siis olenkin antifani, tai mikä lie, niin arvostan hyvää fanikultturia. Jokerifanit ovat osa hyvää fanikulttuuria myös saapuessaan Raksilaan. Viime keväinen kilpalaulanta Raksilassa vierekkäisissä katsomoissa EtäKärppien ja jokerifanien kesken oli hieno kokemus. Niin ja jos epäilyttää, niin kyllä, uskon pystyväni ajamaan vierasfanien etuja Raksilassa, ainakin jonkin verran.

Meni vähän offtopiciksi, mutta se sallittakoon. Huono peli muuten Kärpiltä eilen.
 
Suosikkijoukkue
jokerit
Mensonge kirjoitti:
Niin ja jos epäilyttää, niin kyllä, uskon pystyväni ajamaan vierasfanien etuja Raksilassa, ainakin jonkin verran.

Meni vähän offtopiciksi, mutta se sallittakoon. Huono peli muuten Kärpiltä eilen.

Älkää pojat loukatko tätä vaatimatonta tietotekniikkamiljonääriä, ettei tule vaikeuksia päästä hallille....

Niin ja varmaan tiedät kaiken lätkästä, kun on tuota vaikutusvaltaa. Teitähän istuu skragat kaulassa toinen katsomopuoli täynnä...
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vuosaaren stara kirjoitti:
Älkää pojat loukatko tätä vaatimatonta tietotekniikkamiljonääriä, ettei tule vaikeuksia päästä hallille....

Niin ja varmaan tiedät kaiken lätkästä, kun on tuota vaikutusvaltaa. Teitähän istuu skragat kaulassa toinen katsomopuoli täynnä...

Nii, ei mua saa loukata. Eikä varsinkaan mun skrakaa. Tietotekniikka taas on aina ollu niin lähellä syväntä, että se se vasta arka paikka onki. Rahaaki on, että heikompia hirvittää, eilenki rapsahti heti nelijäsattaa tilille, joten mulle ei kannata käyvä. Lähteekö Vuosaaren stara bisselle, kun melekeen naapurissa assuu, minä tarjoan, luonnollisesti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
peal kirjoitti:
Ja Tenkrat ei todellakaan ole mikään näyttelijäpelle, joita sm-liiga on pullollaan. Sen verran minäkin kaverista jo tiedän :)

Minä olen pahoillani siitä, että tällaisista asioista joutuu kirjoittamaan. Mutta Tenkrat on nimenomaan näyttelijäpelle. Nortonin pieni hipaisu hanskalla nessuun heitti Tenkratin tsekkiläisen kansaperinteen mukaisesti lähes volttisyöksyyn kohti jäätä. Tarkoitus oli filmata Nortonille vähintään 2+10, mieluiten 5+20 minuuttia. Kun tuomari ei mennyt retkuun, Tenkrat luisteli muina pelaajina jäähyboxiin.
 

mir

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
cobol kirjoitti:
Minä olen pahoillani siitä, että tällaisista asioista joutuu kirjoittamaan.

Joutuu kirjoittamaan? Käskikö joku?

Tenkrat on mielestäni yksi SM-liigan valovoimaisimmista pelaajista eikä todellakaan mikään filmaaja. Eilistä tilannetta en kyllä nähnyt, mutta sinä tunnuin nähneesi hyvinkin tarkkaan, koska tiesit kuinka monta minuuttiakin Tenkrat aikoi filmata. Taidat nähdä oiken ajatuksetkin.
 

Maxell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Red Wings,HJK, Brad Norton fan club
mir kirjoitti:
Joutuu kirjoittamaan? Käskikö joku?

Tenkrat on mielestäni yksi SM-liigan valovoimaisimmista pelaajista eikä todellakaan mikään filmaaja.

No vaikka Tenkrat on valovoimainen, niin ei se sitä tarkoita etteikö hän pystyisi filmaamaan. Olihan Ottokin aikoinaan valovoimainen tähti sm-liigassa, mutta osasi myös nuo "kuolevat joutsenet" todella hyvin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
mir kirjoitti:
Joutuu kirjoittamaan? Käskikö joku?

Tenkrat on mielestäni yksi SM-liigan valovoimaisimmista pelaajista eikä todellakaan mikään filmaaja. Eilistä tilannetta en kyllä nähnyt, mutta sinä tunnuin nähneesi hyvinkin tarkkaan, koska tiesit kuinka monta minuuttiakin Tenkrat aikoi filmata. Taidat nähdä oiken ajatuksetkin.

Ymmärsit väärin. Tai kirjoitin epäselvästi. Minusta Tenkrat on yksi SM-liigan parhaimmista pelaajista. Ellei jopa paras. Kova kaveri ratkaisemaan pelejä silloin kun on isot panokset. Jokereiden kannattajana Tenkratin panos kyllä tiedetään. On tullut tutuksi vuosien myötä. Sen takia ole pahoillani, koska Tenkrat on yksi suosikkipelaajistani. Eilinen käytöksensä oli neitimäistä. Filmauksen tarkoitus oli saada minuutteja Nortonille ja vaikka nimimerkki mir epäileekin minua ajatustenluvusta, joudun valitettavasti toteamaan, että pelkkä sääntökirjan kevyempi tuntemus riittää minuuttimäärän kirjoittamiseen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
cobol kirjoitti:
vaikka nimimerkki mir epäileekin minua ajatustenluvusta, joudun valitettavasti toteamaan, että pelkkä sääntökirjan kevyempi tuntemus riittää minuuttimäärän kirjoittamiseen.
Ja missähän vaiheessa Tenkrat sai filmauksesta yhtään minuuttia? Se seuraava, mikä minua voisi kiinnostaa, on se, että miten sääntökirjalla oli mitään tekemistä koko tuon yhdentekevän tilanteen kanssa, nimenomaan siinä, että filmaako Tenkrat vaiko ei? Elä ny cobol kovin pahasti sekoile enää, katoaa se vähäinenkin kunnioitus.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Ja missähän vaiheessa Tenkrat sai filmauksesta yhtään minuuttia? Se seuraava, mikä minua voisi kiinnostaa, on se, että miten sääntökirjalla oli mitään tekemistä koko tuon yhdentekevän tilanteen kanssa, nimenomaan siinä, että filmaako Tenkrat vaiko ei? Elä ny cobol kovin pahasti sekoile enää, katoaa se vähäinenkin kunnioitus.

Kyllä on mennyt alas Jatkoajan keskustelun taso. Kerron yhdestä tilanteesta sen, minkä jokainen hallissa ollut näki itse. Paidan ja silmalappujen väreihin katsomatta. Tenkrat filmasi pahempaa osumaa toiveenaan saada Nortille lisää penalttia. Ja saan vastaukseksi tällaisia alyvapaita juttuja niiltä, jotka näkivät ottelun korkeintaan radiosta ja teksteeveestä. Taitaa olla aika vetää omat johtopäätökset keskusteluun osallistumisesta jatkossa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Ja missähän vaiheessa Tenkrat sai filmauksesta yhtään minuuttia? Se seuraava, mikä minua voisi kiinnostaa, on se, että miten sääntökirjalla oli mitään tekemistä koko tuon yhdentekevän tilanteen kanssa, nimenomaan siinä, että filmaako Tenkrat vaiko ei? Elä ny cobol kovin pahasti sekoile enää, katoaa se vähäinenkin kunnioitus.
Eihän se itselleen filmausjäähyä yrittänytkään kalastaa, vaan Nortille noita mainittuja minuuttimääriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös