Jokerit – uusi alku Mestiksessä

  • 1 323 211
  • 8 803

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hussi sanoi, että hän voi tehdä nykyisiä duunejaan sen vuoksi sujuvasti, koska asuinkumppaninsa tekee etätöitä ja voi täten hoitaa koiraa himassa. Ei Jollekaan voi monessa paikassa olla samaan aikaan eli varmaan pyörittelee vaan desktopilla Exceliä ja miettii Jokereiden rahoitusta sekä samalla rustaa Mestis-hakemusta Wordillä. Ihan hyvältä näyttää ensi kauden suhteen.
 

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomessa
Hussi sanoi, että hän voi tehdä nykyisiä duunejaan sen vuoksi sujuvasti, koska asuinkumppaninsa tekee etätöitä ja voi täten hoitaa koiraa himassa. Ei Jollekaan voi monessa paikassa olla samaan aikaan eli varmaan pyörittelee vaan desktopilla Exceliä ja miettii Jokereiden rahoitusta sekä samalla rustaa Mestis-hakemusta Wordillä. Ihan hyvältä näyttää ensi kauden suhteen.
Se on sitä paitsi Korpikosken koira.
 

arghprkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi minulla alkaa olemaan sellainen fiilis, että olisi vain parempi viheltää peli poikki seuraavan kauden osalta? Olisi varmaan ehkä kaikille sitten parempi, jotta voisi keskittyä kunnolla kauteen 2024-25. Seuraavan puolentoista vuoden aikaina Jokerit voisi keskittyä rakentamaan kunnon pakettia ja kasvattamaan hypeä! Toiveajattelua?
 
Viimeksi muokattu:

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi minulla alkaa olemaan sellainen fiilis, että olisi vain parempi viheltää peli poikki seuraavan kauden osalta?
Kyllähän se liitto sitä jo hiukan yritti kertoa. Ei mitään edellytyksiä Mestikseen. Parissa kuukaudessa ei sellaisia asioita tapahdu, että Jokerit Mestiksessä ensi kaudella pelaa.
 

arghprkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän se liitto sitä jo hiukan yritti kertoa. Ei mitään edellytyksiä Mestikseen. Parissa kuukaudessa ei sellaisia asioita tapahdu, että Jokerit Mestiksessä ensi kaudella pelaa.
Ja jos jotenkin he saisivat asiat sellaiseen kuntoon, että juuri ja juuri heille myönnettäisiin lisenssi, niin minkälainen olisi paketti kauden alkaessa? Kuukaudet menevät nopeasti. Nyt joku voisi tulla vakuuttamaan ja sanoa "voi teitä vähäuskoisia!".
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän se liitto sitä jo hiukan yritti kertoa. Ei mitään edellytyksiä Mestikseen. Parissa kuukaudessa ei sellaisia asioita tapahdu, että Jokerit Mestiksessä ensi kaudella pelaa.
2023-2024 ei mittää
2024-2025 Suomi-sarja
2025-2026 Mestis
2026-2027 Mestis
2027-2028 Liigassa, tavoitteena sääliplayoffspaikka

Siittä se lähtee, ja saattaa tuo Liiga ja Mestis jollain tapaa tuossa välissä yhdistyäkin, epäilen tosin.

Saa olla optimistisempikin, ihan kaikessa.
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Kyllä minä kovasti ihmettelen sitä jos joku suree, että Jokerit ei mennyt T88mun omistukseen. Surullista kun lapsuuden idoli paljastuu älykääpiöksi, mutta vielä enemmän surisin jos joukkue olisi hänen hallussa. Teemu vaikuttaa möys siltä, että ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Mitään muuta ei seurapomoille mestaruuskaudet pois lukien ole luvassa. Tuon kaltaiset ihmiset ovat myös äärimmäisen katkeria ja kostonhimoisia.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minä kovasti ihmettelen sitä jos joku suree, että Jokerit ei mennyt T88mun omistukseen. Surullista kun lapsuuden idoli paljastuu älykääpiöksi, mutta vielä enemmän surisin jos joukkue olisi hänen hallussa. Teemu vaikuttaa möys siltä, että ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Mitään muuta ei seurapomoille mestaruuskaudet pois lukien ole luvassa. Tuon kaltaiset ihmiset ovat myös äärimmäisen katkeria ja kostonhimoisia.
Jep. Onneksi nyt ollaan aivan helvetin hyvässä tilanteessa. Jengin omistaa seuran rybyihin myyneen kaverin mykkä poika, joka toimii bulvaanina ja yrittää rahastaa faijansa jalanjäljissä. Hyvä!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä minä kovasti ihmettelen sitä jos joku suree, että Jokerit ei mennyt T88mun omistukseen. Surullista kun lapsuuden idoli paljastuu älykääpiöksi, mutta vielä enemmän surisin jos joukkue olisi hänen hallussa. Teemu vaikuttaa möys siltä, että ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Mitään muuta ei seurapomoille mestaruuskaudet pois lukien ole luvassa. Tuon kaltaiset ihmiset ovat myös äärimmäisen katkeria ja kostonhimoisia.
minä taas ihmettelen sitä jos joku vielä luulee että Teemu olisi ollut Nauravan narrin (pää)omistaja. Osakkaaksi olisi varmasti päätynyt, mutta ei määräävällä osakemäärällä.
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Jep. Onneksi nyt ollaan aivan helvetin hyvässä tilanteessa. Jengin omistaa seuran rybyihin myyneen kaverin mykkä poika, joka toimii bulvaanina ja yrittää rahastaa faijansa jalanjäljiss
Tietääkseni aika harvassa ovat he jotka Jollen puolesta liputtavat. Haima- vai keuhkosyöpä? Itse kannatan kirurgisia toimenpiteitä.
minä taas ihmettelen sitä jos joku vielä luulee että Teemu olisi ollut Nauravan narrin (pää)omistaja. Osakkaaksi olisi varmasti päätynyt, mutta ei määräävällä osakemäärällä.
Olisipa Teemu missä roolissa hyvänsä niin jokaisen aivopierun jälkeen Jokerit olisi otsikoissa mukana. Jotkut toki uskovat ettei ole huonoa julkisuutta, minä en.
 

olpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Kohtuullisen varmana tietona on, ettei Team Jokerit Oy tule jättämän Mestishakemusta. Yksinkertainen syy on se, etteivät ole saaneet varmuutta pelipaikasta. Tämän seurauksena Jarmo Koskinen ei tule jatkamaan Team Jokereissa ja nyt tutkitaan vaihtoehtona Suomi-sarjaa. Tämä vaihtoehto käynnistynee Helsingin Jokerit ry:n alaisuudessa harrastepohjalta, mikäli innokkaita henkilöitä löytyy. Team Jokerit Oy siirtyy pöytälaatikkoon odottamaan nousua Mestikseen, kunhan pelipaikka Helsingistä löytyy. Tämä nousu voi tapahtua vain pelaamalla, ei kabineteissa.

!!!!Huom!!! Tätä tietoa en ole pystynyt 100 % varmistamaan!!!
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohtuullisen varmana tietona on, ettei Team Jokerit Oy tule jättämän Mestishakemusta. Yksinkertainen syy on se, etteivät ole saaneet varmuutta pelipaikasta. Tämän seurauksena Jarmo Koskinen ei tule jatkamaan Team Jokereissa ja nyt tutkitaan vaihtoehtona Suomi-sarjaa. Tämä vaihtoehto käynnistynee Helsingin Jokerit ry:n alaisuudessa harrastepohjalta, mikäli innokkaita henkilöitä löytyy. Team Jokerit Oy siirtyy pöytälaatikkoon odottamaan nousua Mestikseen, kunhan pelipaikka Helsingistä löytyy. Tämä nousu voi tapahtua vain pelaamalla, ei kabineteissa.

!!!!Huom!!! Tätä tietoa en ole pystynyt 100 % varmistamaan!!!
Eipä tässä mitään yllättävää ole. Edelleen kiinnostaa se, että saadaanko uusi/uudet omistajat kuinka nopeasti Jokereiden taakse esim. NN:n muodossa vai veteleekö Ry edelleen omiaan. Poriströmi hei tääl on kamerat, voit tulla ite kertomaan. Saatanan tunarit.
 

Glove

Jäsen
Kuulostaa kyllä ihan järkevältä vaihtoehdolta, että ry lähtee vetämään hommaa itse eteenpäin ja TJ painuu unholaan.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siis ry laittaa joukkueen Suomi-sarjaan, Koskisen Jarmo jatkaa henkilönostimien parissa ja Jolle istuu peukalo perseessä Korpikosken koiran kaverina Sipoossa, kunnes yhditys on saanut homman skulaamaan ja sitten hyppää homman ei-keulakuvaksi?

Hinnatonta.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Teemu, tuu nyt pelastamaan meidät.

Alkaa toivo loppumaan, semmosta puuhastelua tämä on.
 

Ikurin Vireä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves talvella ja Ilves kesällä, Ikurin Vire
Eipä tässä mitään yllättävää ole. Edelleen kiinnostaa se, että saadaanko uusi/uudet omistajat kuinka nopeasti Jokereiden taakse esim. NN:n muodossa vai veteleekö Ry edelleen omiaan. Poriströmi hei tääl on kamerat, voit tulla ite kertomaan. Saatanan tunarit.
Tuo kuulostaa loogiselta jatkolta, mutta ei siinä kylläkään mitään uusista omistajista puhuttu. Pyöritetään hommaa harrastepohjalta alasarjoissa Ry:n voimin (lue: TJ Oy:n osalta ilmaiseksi), kunnes halliasia ratkeaa, ja TJ Oy pääsee tekemään rahastuskierroksensa. Edelleenkään ei haluta ottaa kannettavaksi mitään kustannuksia, mutta halutaan myydä TJ Oy:llä olevat brändi-oikeudet hallin ostajalle hyvällä voitolla. Siellä ne ovat pöytälaatikossa hyvässä tallessa.

Edit: Jos oikeudet edelleen pysyvät TJ Oy:llä vaikka sitten ilman edustusjoukkueen pyörittämistä ja kulujen maksamista, niin en tiedä, kuka vielä kuvittelee Ry:n johdon (käytännössä toisessa langassa kerrotun mukaisesti Mr B. yksin) olevan asiassa jääkiekon pelaamisen, junioreiden tai Jokerit-nimisen urheiluseuran asialla, eikä vain asianhoitajana Harkimoiden suvun "perintökalulle".
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös