Jokeriosion paskavihko

  • 4 258
  • 23
Tila
Viestiketju on suljettu.
Kun vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä. Silloin pitää päästää paineet ulos mihin tahansa. Intissä paskavihkot olivat omien kokemuksieni mukaan totta ainakin -70 -luvulla ja kuulemani mukaan ainakin 1990-luvulla, siellä annettiin palaa turhautumisen ja vittuuntumisen myötä marinoituneita ajatuksia nimettömänä esimiehille.

Paskavihko on tarkoitettu jatkoajan jokeriosion kirjoittajien keskinäiseen munamiekkailuun. Täällä annetaan palaa miten voikaan vituttaa jonkun paskat kirjoitukset.

Anna siis ilmi paskat kirjoitukset ja kerro miten paljon se kirjoitus sua vitutti, tähän viestiketjuun.
 
Ja ensimmäiseen kirjoitukseen tässä ei ole tilaa tietenkään kenelläkään muulla, kuin arvon @Cobol'illa.

Tämä kaveri todella yrittää tehdä kaikkensa, jotta muut tietävät hänen olevan oikeassa. "Tämä oli osaltani tässä", on jotain mitä tulee vakiona jokaiseen väittelyyn, jossa tämä v-mäinen paremmintietäjä on jo luullut sanoneensa sen viimeisen sanan. Ja sama jo "lopetettu" väittely jatkuu, kun @Cobol yrittää jälleen kerran löytää jonkun täydellisen poistumisen areenalta.

Kunnon kusipää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuollaisia viestejä on helppo kirjoitella, mutta yritäpä pärjätä joskus kunnollisessa keskustelussa, jossa perustelisit väitteitäsi ja näkemyksiäsi aiheesta, josta keskustellaan. Uskon, että vituttaa, kun sua ja kaltaisiasi viedään täällä Jokerit-osiossa kuin Hjallista narussa.

Tosi hieno ketju. Tämä oli osaltani tässä.
 
Ei mulla ole @V-G- tarvetta "pärjätä" sinun mielestäsi "kunnollisessa keskustelussa". Sinä saat nauttia elämästäsi, kun saat olla "oikeassa". Toivon sulle kaikkea hyvää. Viimeisestä lauseesta pisteet, upeasti tiputettu.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kun vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä. Silloin pitää päästää paineet ulos mihin tahansa.

Aika pienimunaisesti sitten päästit ne paineet. Että Cobol vastaa senkin jälkeen uusiin kommentteihin, kun on päättänyt lopettaa asiasta kirjoittamisen. Huh-huh, jo on ongelma...

No, jokainen tajuaa, että ei ollut sporttipapasta edes kertomaan, miksi olen päässyt ihon alle.

Niin, meinas unohtua. Tämä oli sitten tässä!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tuollaisia viestejä on helppo kirjoitella, mutta yritäpä pärjätä joskus kunnollisessa keskustelussa, jossa perustelisit väitteitäsi ja näkemyksiäsi aiheesta, josta keskustellaan. Uskon, että vituttaa, kun sua ja kaltaisiasi viedään täällä Jokerit-osiossa kuin Hjallista narussa.

Tosi hieno ketju. Tämä oli osaltani tässä.
En mä nyt kyllä yhtään näkisi, että sieltä puolelta on varaa vedota jonkun argumentointiin. Vaikka ne omalta kantilta fiksuilta näyttäisi, niin tuo keskustelutyyli jossa olet joko samaa mieltä kuin minä tai olet tyhmä khl-trolli, on tasoltaan sellaista jota minun nuorin poikani käyttää väittelyissä. Hän tosin on jo alkanut oppimaan, että ei oikeassa maailmassa sittenkään ihan niin käy.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
En tiedä olenko inspiroinut tämän ketjun syntyä, taisin eilen jonkin yksittäisen harmitusviestin jonnekin heittää.
Eikun joo, en edes hakua käyttänyt, liittyi missä Jokerien pitäisi pelata: mulle kävi ei KHL. Tähän tilaan olen nyt ajautunut. Musta tuntuu.
No, en kai minä kuitenkaan ollut, syyt ja seuraukset ovat luultavasti laajemmissa Jokeri-veneen vuotokohdissa. Minäkin nyt sitten rupesin paattia vajottamaan...
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
En mä nyt kyllä yhtään näkisi, että sieltä puolelta on varaa vedota jonkun argumentointiin.
Kyllä mä uskon, että nimenomaan on varaa vedota jonkun argumentointiin, jos käytetään termejä kuten "kunnon kusipää" ilman, että se olisi seurausta provosoitumisesta yms. Ja eihän tässä kauaakaan ole, kun tägäämällä moderaattoreita usutit heitä katkaisemaan ala-arvoisen keskustelun, johon -huvittavaa kyllä- olivat jo ottaneet kantaa aikaisemmin. Hieman ihmetyttää ettet toimi samoin nyt etenkin, kun olisit kerrankin ajoissa.

Mutta kuten olet todennut; ei se mitä sanoo vaan miten sanoo. Vai mitä?
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tälläset vituttaa mua. Tullaan välillä huutelemaan jotain paskaa tietämättä mistään mitään. Ja sit hävitään perustelematta yhtään.
Vähän samalla tavalla kuin sinä, joka hehkutti kuinka hyvin kausikortit ovat käyneet kaupaksi ennekuin niitä oli edes laskettu myyntiin?

edit. meinasi unohtua. Tämä oli sitten osaltani tässä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän samalla tavalla kuin sinä, joka hehkutti kuinka hyvin kausikortit ovat käyneet kaupaksi ennekuin niitä oli edes laskettu myyntiin?

edit. meinasi unohtua. Tämä oli sitten osaltani tässä.
Jaa. Mä taisin perustella kyllä sen ja sanoin mitä mulle on sanottu Jokereista?? Eli niitäkää ei saa kirjoittaa mitä on kuullu tai on trolli. Selvä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jaa. Mä taisin perustella kyllä sen ja sanoin mitä mulle on sanottu Jokereista?? Eli niitäkää ei saa kirjoittaa mitä on kuullu tai on trolli. Selvä.
Aivan. Sinulle kerrottin näin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jatkakaa pojat! Mua ei jaksa enää tästä lähtiin vituttaa yksikään viesti paitsi jos mennään henkilökohtaisuuksiin niinkun on jo tehty. Luen edelleen kyllä näitä ku nää jaksaa suurimmaks osaks aina naurattaa.

Nähään hallilla!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ja eihän tässä kauaakaan ole, kun tägäämällä moderaattoreita usutit heitä katkaisemaan ala-arvoisen keskustelun, johon -huvittavaa kyllä- olivat jo ottaneet kantaa aikaisemmin.

Tulin siihen tulokseen, että moderaattorit eivät todellisuudessa olleet lukeneet ketjua, vaan laiskasti sanoivat, että nyt suut poikki. Tuo huomautus on kaikunut kymmeniä kertoja kuuroille korville, joten ehdotin, että katsokaa kokonaisuus. Olin kyllä tietoinen, että teidän salaseura pitää toisinajattelijoiden bänneistä huolen. Tuskin siinä olisi teidän omia ylilyöntejä vasikoitu, vai mitä?

Nyt on taas yksi ketju lisää näille kiukutteluille. Saas nähdä kauanko se pitää esim. posiketjun asian mukaisena.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketään ei koske kommentoinnin rajoitukset. Minusta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. On aina ollut. Ainoa ongelma vain on siinä, että osa ei kykene tunnistamaan Jokerien tilannetta. Tai edes sitä, että Jokerien rahoittajat ovat syystä EU:n ja/tai USA:n pakotteiden kohteena. Kun te ette pysty mitenkään onnistuneesti argumentoimaan edes sitä, että Jokerien Harkimo käytti 51 prosentilla Jokerien asioista enemmistön päätösvaltaa, pakotteiden ja seuran Putinin ystävien riippuvuuden osalta ei ole nähty edes asiallisia yrityksiä niin kumoamisesta. Osa varmaan on vähitellen tajunnutkin, että Harkimo oli venäläisten asettama keulakuva, mitä tulee päätäntävaltaan Jokereissa.

Tämä sitten johtaa ahdistukseen, joka näkyy siten, että teitäkään ei kiinnosta tulevan kauden joukkue, vaan pyöritte täällä jaloissa ja valitatte, kuinka pakotteita yms on kaikki Jatkoajan ketjut täynnä.

Lisätään nyt paskavihkoon vielä tää tuolta EU ketjusta ettei mee mun osalta ihan offtopiciks siellä.

Väitän että kaikki ketkä KHL:ää seuraa (pl.pikkulapset) tunnistaa Jokereiden tilanteen ja mistä pakotteet , palkanmaksuongelmat yms johtuu. Väitän että kaikki tietää ketä Jokereiden omistajat on ja mitä ne ja niiden lähipiiri touhuu. Jokaikinen, täälläkin sivustolla. Jos ei lähde noihin juttuihin mukaan ja haluaa kannattaa Jokereita, niin se ei tarkoita etteikö tunnistaisi mitä Jokereissa on meneillään.

Mitä tulee ens kauden joukkueeseen nii mua kiinnostaa ainakin helvetisti vaikka en sinne koko aikaa kirjottele. Pelaajia on hyvin rajallinen määrä mistä voisi spekuloida. Turhaa sinne on mistään Sidney Crosbysta tai Antti Erkinjuntista mennä vääntämään.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tulin siihen tulokseen, että moderaattorit eivät todellisuudessa olleet lukeneet ketjua, vaan laiskasti sanoivat, että nyt suut poikki. Tuo huomautus on kaikunut kymmeniä kertoja kuuroille korville, joten ehdotin, että katsokaa kokonaisuus. Olin kyllä tietoinen, että teidän salaseura pitää toisinajattelijoiden bänneistä huolen. Tuskin siinä olisi teidän omia ylilyöntejä vasikoitu, vai mitä?

Hienoa, että sinun moraalinen selkärankasi on niin suora, että se konkretisoituu sekä intona että kykynä opastaa kuinka moderaattoreiden tulee toimia. Jos kaikki toimisivat kuten sinä, palstalla vallitsisi harmonia ja konsensus. Sekä tietenkin yksi totuus.

Sinänsä hyvä, että katsoivat tuota ketjua kokonaisuutena ja bännejä tuli kaikille osuutensa mukaan. Toisille muutama viikko ja toisille pari kuukautta. Saipa eräs siinäkin ketjussa melskannut sittemmin lopulliset bännit, joten tavallaan kiitos kuuluu sinulle.

Mitä tulee väitteisiisi "salaseuroista", toivoisin että moraalinen selkärankasi olisi yhtä suora tässäkin asiassa kuin palstan siivoamisessa ja moderaattoreiden opastamisessa. Eli ketkä tähän "salaseuraan" kuuluvat ja mikä sen tarkoitus on? Ja ennenkaikkea olethan raportoinut tästä salaseurasta moderaattoreille.

edit. se mikä minua edelleen jaksaa ihmetyttää on se, että et ole huutelemassa tällä kertaa moderaattoreita palstalle kun @Cobol :ia kutsutaan kusipääksi. Eli ei se mitä sanoo vaan miten sanoo. Vai miten se menikään?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eli ketkä tähän "salaseuraan" kuuluvat ja mikä sen tarkoitus on? Ja ennenkaikkea olethan raportoinut tästä salaseurasta moderaattoreille.
Teidän salaseuranne on täysin teidän oma asianne, eikä sitä palstan säännöissäkään ole kielletty. Mitä tulee moderaattorien oheistamiseen, niin sellaiseen en katso olevani kykenevä. Kyllä te siellä salaseurassa varmasti tiedätte ketkä olette seuraanne kelpuuttaneet.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Teidän salaseuranne on täysin teidän oma asianne, eikä sitä palstan säännöissäkään ole kielletty. Kyllä te siellä salaseurassa varmasti tiedätte ketkä olette seuraanne kelpuuttaneet.

Ok eli kyseessä oli sinun itse kyhäämäsi iltasatu. Ehkä niiden kertominen kannattaa jatkossa suunnata vaikka sille nuoremmalle pojallesi. Siis ihan ystävällisenä vinkkinä. Niin minäkin teen pojalleni, niiden kertominen kun tutkimusten mukaan kehittää kielellistä kyvykkyyttä. Kun katselee kirjoitusten tasoa tällä palstalla vaikkapa vain suomen kielen osalta, toivoisi todella, että niitä satuja olisi luettu vähän enemmän. Mutta niiden kirjoittaminen tälle palstalle on ihan väärä foorumi.

t. niin salaisen salaseuran jäsen, ettei sen jäsenet edes tiedä kuuluvansa salaseuraan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
t. niin salaisen salaseuran jäsen, ettei sen jäsenet edes tiedä kuuluvansa salaseuraan.
Uskoo, ken uskoo :)

Sinä se ainakin palstalla ylpeilit kuinka hienosti ja virheettömästi kirjoitatat. Istuit sitten pari viikkoa sen päälle. Ilmeisesti et pääse yli edes siitä, että puutuin asiaan omalla nimimerkillä, jättäen harkinnan moderaattoreille. Täytyynän minun vähintään ohjeistaa heitä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Sinä se ainakin palstalla ylpeilit kuinka hienosti ja virheettömästi kirjoitatat. Istuit sitten pari viikkoa sen päälle. Ilmeisesti et pääse yli edes siitä, että puutuin asiaan omalla nimimerkillä, jättäen harkinnan moderaattoreille. Täytyynän minun vähintään ohjeistaa heitä.
Koska olen ylpeillyt kuinka hienosti ja virheettömästi kirjoitan? (en kirjoitatat) Olisin odottanut sinulta hieman enemmän kuin sen, että sorrut olettamuksiin (siis sen iltasatusi salaseuroista lisäksi). Jatkoajan ensimmäinen bännini ei nyt ole heti siellä kärkikymmenikössä niissä asioissa, jotka minun elämälleni muodostavat merkitystä. Se mikä minua oikeasti hämmästyttää on sinun objektiivisuuden puute, johon harvoin jos koskaan olen törmännyt. Itse olet -korjaa jos olen väärässä- istunut useammankin bännin ja kakunhimoissasi haluat tarjota sitä muillekin siinä määrin, että opastat jo moderaattoreita kuinka toimia ja samaan aikaan esität syytöksiä ties mistä salaseuroista ym. hupijuttuja. Säälittävää. Kun pyytelit moderaattoreita antamaan kakkua siteerasit tuolloin vain minun kirjoituksiani, jotka eivät olleet lähellekään sieltä pahimmasta päästä (sainhan minä kaikista osallisista pienimmän rangaistuksen) Ja samaan aikaan opastit moderaattoreita kuinka koko ketju tulisi lukea kokonaisuutena. Tosinsanoen olit itse siis oletettavasti lukenut koko ketjun kaikkine kirjoituksineen ja tiesit varsin hyvin sen kaiken törkyn joka mm. minuun kohdistui. Läpinäkyvää, asenteellista ja edelleen varsin säälittävää.

Miksi et huuda tällä kertaa moderaattoreita puuttumaan peliin kun täällä kutsutaan mm. Cobolia kusipääksi? Siksikö, että objektiivisuuden puutteesi on samalla tasolla iltasatujen kertomisesi kanssa vai siksi että "ei se mitä sanoo vaan miten sanoo? ", kuten olet täällä meitä muita opastanut.

Niin siis ohjeistatko vaiko etkö?
Mitä tulee moderaattorien oheistamiseen, niin sellaiseen en katso olevani kykenevä.
Täytyynän minun vähintään ohjeistaa heitä.
 
Viimeksi muokattu:

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itseäni harmittaa nettikeskutelussa se, että kirjoittajille on merkitsevää, ovatko he "oikeassa" tai "väärässä". Nöyryyttä ja ystävällisyyttä! Ja vaikka omastamielestään on jonkin asian suhteen "oikeassa", niin ei sitä tarvitse silti vastapuolen naamaan hieroa, vaikka kyseessä olisi ihan faktakin.

Mielipiteistähän täällä pitkälti keskustellaan.

Ylipäätään en ymmärrä netissä väittelyä, enkä kyllä missään muuallakaan. Itse koen niin, että kun on riittävän hyvä itseluottamus, niin omaa kantaa ei tarvitse tuoda väkisin esille, saati "olla oikeassa", niin oiekassa elämässä, kuin nettikeskutelussakaan. On suurempi rikkaus antaa muiden tuntea sitä tunnetta, tai ylipäätä kokea kanssakäyminen mukavaksi. Toki dialogia ei synny, jos joka asiasta ollaan vaan jees jees, mutta asioista voi keskustella, olla eri mieltä, ja silti ymmärtää toista kirjoittajaa. Ja vaikkei ymmärtäisikään, niin silti ymmärtää olla toitottamatta omaa "totuuttaan" toiselle. Ymmärtää sen, etti pysty ymmärtämään toista, ja osaa elää sen kanssa nätisti :D

Jokainen tyylillään, iisisti ja relasti vain. Tunteet on hyvä asia, mutta väärin kanavoituna ei niin hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös