Jokerien taloudellinen tilanne

  • 365 616
  • 1 519

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Vaikea vastata, kun et edelleenkään kykene tuottamaan yhtään esimerkkiä tai edes järkevää kysymystä. Kirjoitushistoriasi ei tosin tue sitä, että kykenisit jatkossakaan. Sinuna jättäisin tähän. Asiallisiin kysymyksiin tulee toki vastaus.

Toisten kirjoitusten vääristäminenkin onnistuu näköjään .Jos sinulla on yhtään luetunymmärtämisen taitoa niin minä en esittänyt sinulle yhtään kysymystä. Pointti oli se että kun levittelet täällä kaiken maailman huhuja, totuuksia ja teorioita niin totta helvetissä joudut vastaamaan kysymyksiin joita sinulle esitetään.

Kannattaa varmaan kysyä niiltä, jotka jäävät. Ei minun tehtävä ole vastailla kysymyksiin, jotka koskevat valko-venäjää, sveitsiä tai tunnenko nato-tyyppejä tms.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Toisten kirjoitusten vääristäminenkin onnistuu näköjään .Jos sinulla on yhtään luetunymmärtämisen taitoa niin minä en esittänyt sinulle yhtään kysymystä. Pointti oli se että kun levittelet täällä kaiken maailman huhuja, totuuksia ja teorioita niin totta helvetissä joudut vastaamaan kysymyksiin joita sinulle esitetään.

Miksi sitten peräät minulta useilla viesteilläsi vastauksia? Vastauksia mihin? Vaikka yllä muuta annat ymmärtää, en ole henkilö, jonka pitäisi vastata valko-venäjää, sveitsiä tai tunnenko nato-tyyppejä tyyppisiin kysymyksiin Jokerien taloudellinen tilanne ketjussa. Toivon, että menee perille, niin ei tarvitse vittuilla sinullekaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jotkut kykenevät pitämään urheilun ja politiikan erossa toisistaan. Sitten on sellaisia joita ei voisi vähempää kiinnostaa nämä omistajakuviot. Sitten on niitä jotka näkevät kaiken niin pahana että jäävät etäälle.
Ok, kiitos vastauksesta, mutta oletatko etten osaa ajatella tällaisia mahdollisuuksia?

Ero ajattelutavoissamme on siinä, että siinä missä sinä puhut kyvystä pitää politiikka ja urheilu erillään, minulle se näyttäytyy tarpeena. Minulle politiikka ja urheilu eivät koskaan ole kokonaan erossa toisistaan. Se, miten tämä näyttäytyy KHL:n ja Jokereiden kohdalla on kuitenkin oma erillinen lukunsa, sillä siinä yhtälössä urheilu on vain teema, ei sinänsä sisältö, kuten olen täällä monesti perustellut. Heihin, joita ei kiinnosta lainkaan tai jotka eivät osaa ajatella omistajakuvioita kriitillisesti suhtaudun hieman samaan tapaan kuin kielten opiskelusta kieltäytyjiin tai johonkin flat earth societyyn: eivät he pahoja ole, kunhan tekevät vain oman ratkaisunsa. Sen sijaan niitä, jotka näkevät ja ymmärtävät venäläisten toiminnan kokonaisuutena, mutteivät välitä, pidän hieman pahoina. Toisaalta mitä minä mistään enää tiedän, mun maailmassani Jokereita ei ole tällä hetkellä olemassa...

Jos Cocacola-, NATO- ja Sveitsi-hassuttelut tuntuvat älykkäiltä tavoilta ohittaa tämä tilanne niin paras varmaan jatkaa sillä linjalla.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Miksi sitten peräät minulta useilla viesteilläsi vastauksia? Vastauksia mihin? Vaikka yllä muuta annat ymmärtää, en ole henkilö, jonka pitäisi vastata valko-venäjää, sveitsiä tai tunnenko nato-tyyppejä tyyppisiin kysymyksiin Jokerien taloudellinen tilanne ketjussa. Toivon, että menee perille, niin ei tarvitse vittuilla sinullekaan.

Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää? Sinä olet juuri se joka vastaa noihin kysymyksiin mitä yllä esitit koska nimeenomaan sinä olet laittanut nämä keskustelut alulle. Jos et siihen kykene niin kuin annat ymmärtää kannattaa jatkossa miettiä milloin aloitat perättömien huhujen levittämisen. Tuskin ymmärrät, mutta toivotaan niin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää? Sinä olet juuri se joka vastaa noihin kysymyksiin mitä yllä esitit koska nimeenomaan sinä olet laittanut nämä keskustelut alulle. Jos et siihen kykene niin kuin annat ymmärtää kannattaa jatkossa miettiä milloin aloitat perättömien huhujen levittämisen. Tuskin ymmärrät, mutta toivotaan niin.

Toisin sanoen, olet tapasi mukaan täysin pihalla. En ole laittanut yhtään keskustelua alulle, jossa käsitellään lainaamiasi asioita. Perätön huhu on sitten jo käsitteenäkin niin mainio, että se siitä. Miten huhu voi olla perätön, kun huhu on tyypiltään huhu, jonka todenperäisyys ei alkujaankaan ole varma?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viime ajoilta on yksi tilanne, jossa nostin huhun esille. Se oli Jokerien pelaaminen viimeisen 1.5 kuukauden aikana. Totesin silloin, että kun Harkimo kertoi saaneensa vähitellen tarpeeksi seurasta ja Jokerien tulevaisuuden olevan epävarma, tämä olisi vaikuttanut peliesityksiin. Pidin tätä itse täysin mahdollisena, koska en usko Jokerien kuntopohjan tai valmennuksen olevan niin heikko, kuin palstalla väitetään. No, pelaajat oikaisivat huhun todeten, että siinä ei ole mitään perää. Tulkoon todettua, että tämä tuli kahden palstalla vaikuttavan Jokerinimimerkin kautta ja yhden mulle soittaneen henkilön kautta selväksi. Kerroin tuloksen avoimesti.

Vilkaisin keskustelua ja nimimerkki @Valle oli tosiaan mukana, eikä pitänyt siitä, että tällaisista asioista, kuin Jokerien epävarma tulevaisuus, keskustellaan. Totesin, että kun en ole Harkimo, joka asian nosti esille, eipä kannata minulle valittaa.

Minun osalta tässä ja palataan joskus, jos aihetta on. Voi olla, että tämä oli kuitenkin viimeinen viesti tähän osioon. Paitsi, jos Jokerit poistuu KHL:stä tai venäläiset Jokereista. Jälkimmäinen olisi juhlapäivä.
 
Viimeksi muokattu:

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Kävin ketjua läpi puoli tuntis, kunnes löysin kommentin, joka koski Jokerien taloudellista tilannetta, nukkuuko nämä modet, joiden pitäisi vahtia keskustelun pysyvän aiheessa? Naurettavaa touhua näiltä kestokeskustelijoilta, jotka hanakasti valvovat, että jokainen keskustelee sivistyneesti eikä rakentele olkiukkoja.
Hyvästi.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää? Sinä olet juuri se joka vastaa noihin kysymyksiin mitä yllä esitit koska nimeenomaan sinä olet laittanut nämä keskustelut alulle. Jos et siihen kykene niin kuin annat ymmärtää kannattaa jatkossa miettiä milloin aloitat perättömien huhujen levittämisen. Tuskin ymmärrät, mutta toivotaan niin.
Kannattaisi varmaan miettiä ennenkuin menet tyylillesi uskollisena vaihteeksi henkilökohtaisuuksiin. Sinulle tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa sietää eriäviä mielipiteitä? Olet tänäänkin solvannut muita mätäpaiseeksi, vaahtosuuksi, valehtelijoiksi yms.varsin vähäpätöisten syiden perusteella vain siksi, että solvaustesi kohteet eivät jaa kanssasi samoja arvoja ja mielipiteitä. Yritä päästä sen yli, että kaikki eivät näe KHL:ää tarunhohtoisena satumaana, jossa vaaleanpunaisen taivaan alla söpöt, pastellinsävyiset satuponit ihastelevat hattarapilvestä tulevaa karkkisadetta ja syötyään mahansa täyteen pieraisevat ilmaan kultasiipisten keijujen parven, jotka sulokkaasti lennähtelevät glitterisatulinnaan kuulemaan taikasatukirjan ihanimpia satuja.

Kävin ketjua läpi puoli tuntis, kunnes löysin kommentin, joka koski Jokerien taloudellista tilannetta, nukkuuko nämä modet, joiden pitäisi vahtia keskustelun pysyvän aiheessa? Naurettavaa touhua näiltä kestokeskustelijoilta, jotka hanakasti valvovat, että jokainen keskustelee sivistyneesti eikä rakentele olkiukkoja.
Hyvästi.
Etkä juuri ollut 2 kk:n kirjoituskiellossa itsemoderoinnin vuoksi? Ja kun kerran kannat liikuttavan paljon huolta siitä, että täällä ei pysytä ketjun aiheessa niin kuinka paljon tuo sinun kirjoituksesi sisälsi ketjun aiheeseen edes etäisesti liittyvää tekstiä?

Ja sitten ketjun aiheeseen. Jokerit tekevät joka kausi järjettömän määrän tappiota, jotka venäläiset vähemmistöosakkaat kuittaavat. Käsi ylös ketkä uskovat tämän rahan olevan vastikkeetonta. Jos ja kun se ei ole vastikkeetonta on Jokerit tiukassa talutusnuorassa. Ainakin seuraavat neljä vuotta. Ja sitten joku vielä jaksaa juhlia sitä, että on talutettavana. Koska pelin taso.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Täällähän on vauhkoonnuttu YLE:n esittämästä propagandapaatoksesta.

Hyvän propagandan tunnistaa siitä, että sitä on vaikeaa tunnistaa propagandaksi. Mutta YLE:n esittämä "dokumentti" ei ollut edes sitä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kannattaisi varmaan miettiä ennenkuin menet tyylillesi uskollisena vaihteeksi henkilökohtaisuuksiin. Sinulle tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa sietää eriäviä mielipiteitä? Olet tänäänkin solvannut muita mätäpaiseeksi, vaahtosuuksi, valehtelijoiksi yms.varsin vähäpätöisten syiden perusteella vain siksi, että solvaustesi kohteet eivät jaa kanssasi samoja arvoja ja mielipiteitä. Yritä päästä sen yli, että kaikki eivät näe KHL:ää tarunhohtoisena satumaana, jossa vaaleanpunaisen taivaan alla söpöt, pastellinsävyiset satuponit ihastelevat hattarapilvestä tulevaa karkkisadetta ja syötyään mahansa täyteen pieraisevat ilmaan kultasiipisten keijujen parven, jotka sulokkaasti lennähtelevät glitterisatulinnaan kuulemaan taikasatukirjan ihanimpia satuja.

Jos lukisit yhtään tarkemmin huomaisit että kyse ei ole siitä ettenkö hyväksy eriäviä mielipiteitä. Minua häiritsee vain se että nimimerkki Cobol levittelee perättömiä huhuja, teorioita(löytyy edelliseltä sivulta) ja ym. Muita totuuksia joita ei lopulta pysty osoittamaan todeksi. Sitten hän tapansa mukaan toteaa että tämä oli tässä ja luikkii takaalalle uhriutuen. Pidätkö tuota loppusatuasi jotenkin hauskana? Ei millään pahalla, mutta vihkoon meni. Sinun viestistäsi paistaa lapsenomainen tarve puolustaa hengenheimolaisia. Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta kun katsot läpisormien "kaveriesi" tekemisiä.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minua häiritsee vain se että nimimerkki Cobol levittelee perättömiä huhuja, teorioita(löytyy edelliseltä sivulta) ja ym. Muita totuuksia joita ei lopulta pysty osoittamaan todeksi. Sitten hän tapansa mukaan alkaa toteaa että tämä oli tässä ja luikkii takaalalle uhriutuen. Pidätkö tuota loppusatuasi jotenkin hauskana? Ei millään pahalla, mutta vihkoon meni.

Käydään tämä nyt lopuun asti. Pyysin jo päivällä osoittamaan, mitä tarkoitat. Yksilöi. Mitään et osoittanut. Sinun ja parin muun kanssa joutuu tekemään päätöksen, jossa ei viitsi enää itkemisiin vastata, koska ne eivät sisällä mitään asiaa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Käydään tämä nyt lopuun asti. Pyysin jo päivällä osoittamaan, mitä tarkoitat. Yksilöi. Mitään et osoittanut. Sinun ja parin muun kanssa joutuu tekemään päätöksen, jossa ei viitsi enää itkemisiin vastata, koska ne eivät sisällä mitään asiaa.

Ei minulla ole aikaa kaivaa esiin koko viestihistoriaasi. Edellisillä sivuilla jossa jokainen voi käydä lukemassa esittelet omia salaliittoteorioitasi jotka eivät perustu minkäänlaiseen faktaan. Tätä settiä on tullut niin kauan että jonkun on siihen jo pikkuhiljaa puututtava.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei minulla ole aikaa kaivaa esiin koko viestihistoriaasi. Edellisellä sivulla jossa jokainen voi käydä lukemassa esittelet omia salaliittoteorioitasi jotka eivät perustu minkäänlaiseen faktaan. Tätä settiä on tullut niin kauan että jonkun on siihen jo pikkuhiljaa puututtava.

Eli suutariksi jäi tämäkin yritys, Et vaan pysty sietämään erilaisia mielipiteitä, koska ne saattavat vaikuttaa omiin mielipiteisiisi. Proffa kertoi lainauksessani edellissivuilla, että tutkimuksensa mukaan KHL on Venäjälle vähintäänkin yhtä paljon positiivisen imagorakentamisen kuin vaaralliseksi katsotun informaatiovaikuttamisen väline.

Senkin takia Jokerien 50 miljoonan tappiot sopivat Putinin kavereille.

Löytyykö kykyä myöntää asia?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jos lukisit yhtään tarkemmin huomaisit että kyse ei ole siitä ettenkö hyväksy eriäviä mielipiteitä. Minua häiritsee vain se että nimimerkki Cobol levittelee perättömiä huhuja, teorioita(löytyy edelliseltä sivulta) ja ym. Muita totuuksia joita ei lopulta pysty osoittamaan todeksi. Sitten hän tapansa mukaan toteaa että tämä oli tässä ja luikkii takaalalle uhriutuen. Pidätkö tuota loppusatuasi jotenkin hauskana? Ei millään pahalla, mutta vihkoon meni. Sinun viestistäsi paistaa lapsenomainen tarve puolustaa hengenheimolaisia. Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta kun katsot läpisormien "kaveriesi" tekemisiä.

Tämähän on keskustelupalsta eikö? Kyllä kai täällä edelleen saa kertoa huhuja ja huhu sanana nimenomaan viittaa siihen, että niiden totuudenmukaisuus saattaa olla vähän niin ja näin. Eikö se, että kutsut @-Ville- :ä mätäpaiseeksi, @V-G- :tä vaahtosuuksi ja @Cobol :ia valehtelijaksi ole myös huhuja, tosin henkilöön meneviä sellaisia? Mikään niistä määritelmistä ei pidä paikkaansa. Miksi sinä siis levittelet huhuja ja syytät niiden levittelyistä muita?

Kun syytät toistuvasti useita kirjoittajia karkuun luikkimisesta niin tämä on vastauksesi Cobolille hänen pyydettyään sinua erittelemään syytöksisäsi.

Tämä jos mikä on karkuunluikkimista:
Ei minulla ole aikaa kaivaa esiin koko viestihistoriaasi.

Eli esität syytöksen ja toteat ettei sinulla ole aikaa perustella syytöksiäsi.


Ja tuosta loppusadustani, minä en määrittele kenenkään huumorintajua, etkä sen puoleen sinäkään.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ohi tuon KHL-tutkmusta tekevän proffan: arvaisin, että Venäjä tekee Jokereilla itsestään neutraalia kuvaa ja tarkoituksena on vaikuttaa suomalaisnuorten NATO-näkemykseen. Putinin Venäjälle on tärkeää, että Suomi ei kuulu NATO:n jäsenyyteen. Nuoret ovat sellaisia, että kenties Venäjä kokee Jokerit oikeana väylänä vaikuttaa heihin lisäämällä NATO-vastaisuutta nuorten keskuuudessa. Onhan Jokerit ja KHL kiva juttu - miksi siis olla Venäjää vastaan.

Tämä teksti piti kaivaa esille. Oikeasti tämä alkaa olla jo sairasta ajattelua. Tämä teksti on pelkkää mutuilua eikä perustu mihinkään.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tämä teksti piti kaivaa esille. Oikeasti tämä alkaa olla jo sairasta ajattelua. Tämä teksti on pelkkää mutuilua eikä perustu mihinkään.

Onko äidinkielesi suomi? Ei muuten, mutta kun kirjoitan "arvaisin, että Venäjä tekee Jokereilla itsestään neutraalia kuvaa...", niin kyllä lukijan tulisi ymmärtää sen verran, että teksti johtopäätöksineen on arvailua.

Mitä sitten tulee ajatukseen, että Venäjä pyrkisi vaikuttamaan nuorten NATO-kuvaan ilman Jokereita tai niiden kanssa, se ei ole sairasta. Venäjän vaikuttaminen kansalaisten mielipiteisiin on fakta mm. EU:ssa kaikkien ikäryhmien, siis myös nuorten, osalta. Jälleen kerran: proffa kertoi lainauksessani edellissivuilla, että tutkimuksensa mukaan KHL on Venäjälle vähintäänkin yhtä paljon positiivisen imagorakentamisen kuin vaaralliseksi katsotun informaatiovaikuttamisen väline.

Mutta kun sinusta se on sairasta ajattelua, niin aika paljon avautui juttusi muutenkin.

PS. Pystytkö vastaamaan kysymykseeni? Noin vastavuoroisesti, yhden kerran. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Onko äidinkielesi suomi? Ei muuten, mutta kun kirjoitan "arvaisin, että Venäjä tekee Jokereilla itsestään neutraalia kuvaa...", niin kyllä lukijan tulisi ymmärtää sen verran, että teksti johtopäätöksineen on arvailua.

Mitä sitten tulee ajatukseen, että Venäjä pyrkisi vaikuttamaan nuorten NATO-kuvaan, se ei ole sairasta. Venäjän vaikuttaminen kansalaisten mielipiteisiin on fakta mm. EU:ssa kaikkien ikäryhmien, siis myös nuorten, osalta.

Mutta kun sinusta se on sairasta ajattelua, niin aika paljon avautui juttusi muutenkin.

Aika selväksi on tullut että sinulla ei ole minkäänlaista kykyä ymmärtää lukemaasi. Oli arvailua tai ei se ei perustu minkälaiseen FAKTAAN. Se että levität jokapäivä täällä omia teorioitasi ja propagandaa on lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa. Luuletko että oikeasti joku uskoo noita sun tarinoita?

C.Orrille myös jaksamisia. Toivottavasti ulkomailla kaikki on hyvin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis KHL on sarjana aivan varmasti pehmeän vaikuttamisen väline ja on varsin ikävää, että Jokerit on mutkien kautta tuohon sarjaan päätynyt. Tätä en kiellä. Mutta näkökanta ero tulee siinä, että riitelyn sijaan meidän pitäisi tässä tilanteessa yhdessä nauraa venäläisten typeryydelle. Jos ne luulee, että Suomalainen on niin tyhmä, että rahoittamalla jääkiekkojoukkuetta me unohdetaan historia, niin annetaan luulla. Minä uskon lujasti ja vakaasti siihen, ettei Suomalaisen selkärangan omistavaan urheiluhulluun kansaan mitkään pehmeät vaikuttamisen keinot pure. Ja siksi minua vituttaa, kun syyllistetään tavallista kansalaista lätkämatsissa käymisestä. Ei tätä kansaa aivopestä niin helposti kuin lukutaidottomia kansakuntia. Toistan taas itseäni, mutta mua oikeasti vituttaa niin perkeleesti toi syyttäminen ja arvosteleminen, vaikka ei tässä saatana käydä ku lätkää katsomassa. Yritän jatkossa pysyä keskustelusta poissa, kun ei mulla ole (tähänkään) keskusteluun mitää annettavaa, mutta halusin vaan vielä kerran puolustaa oikeuttani käydä matseissa ilman että leimataan Ukrainan sodan tukijaksi tai vittu rahanpesijäksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Aika selväksi on tullut että sinulla ei ole minkäänlaista kykyä ymmärtää lukemaasi. Oli arvailua tai ei se ei perustu minkälaiseen FAKTAAN. Se että levität jokapäivä täällä omia teorioitasi ja propagandaa on lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa. Luuletko että oikeasti joku uskoo noita sun tarinoita?

Et siis pystynyt vastaamaan mihinkään, vaan heittelet valheitasi. Ignoressa jatkossa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
C.Orrille myös jaksamisia. Toivottavasti ulkomailla kaikki on hyvin.
Kiitos kysymästä, täällä on kaikki hyvin. Nykyään kun ei ole omaa joukkuetta, jota kannattaa niin ei edes se asia harmita ettei näe lätkää livenä. Tosin onhan sitä tullut tähän ikään Jokereiden matseja nähtyä paikanpäällä yli 30 vuotta, josta suurin osa kausikorttilaisena. Se on mahdollisesti enemmän Jokerimatseja kuin kaikilla teillä seinäjokelaisilla yhteensä :)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Piti sanoa justiinsa samaa. Nauran ääneen. Mitä sinä edes kysyit? Äidinkieleni on Suomi jos siihen kaipasit vastausta.

Ei kenenkään äidinkieli ole Suomi, mutta ei mennä siihen. Kysymys oli helppo:

Proffa kertoi lainauksessani edellissivuilla, että tutkimuksensa mukaan KHL on Venäjälle vähintäänkin yhtä paljon positiivisen imagorakentamisen kuin vaaralliseksi katsotun informaatiovaikuttamisen väline.

Senkin takia Jokerien 50 miljoonan tappiot sopivat Putinin kavereille.

Löytyykö kykyä myöntää asia?

Tarvitsetko apua kysymyksen ymmärtämiseen?
 

TombaT

Jäsen
Aika selväksi on tullut että sinulla ei ole minkäänlaista kykyä ymmärtää lukemaasi. Oli arvailua tai ei se ei perustu minkälaiseen FAKTAAN. Se että levität jokapäivä täällä omia teorioitasi ja propagandaa on lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa. Luuletko että oikeasti joku uskoo noita sun tarinoita?
Meinaatko ihan oikeasti että Cobolilla on pääsy Venäjän tiedustelu- ja propagandaviraston asiakirjoihin ja sieltä tulee joku muistio jossa kerrotaan että näihin Cobolin esittämiin asioihin pyritään?
Faktaa on että Roman ja kumppanit kuuluvat Putinin lähipiiriin ja saavat tätä kautta järkyttävän kokoisia ja rahakkaita valtion urakoita tehtäväkseen.
Faktaa on myöskin se että kukaan ei käytä kakkosleluunsa montaa kymmentä miljoonaa vuodessa ilman että sillä haetaan hyötyjä ennemmin tai myöhemmin.
Ylipäätään rahoituskuviot ovat hämäriä ja tätä sinäkään tuskin pystyt kiistämään?
Nato-kuvaan vaikuttaminen on tällä hetkellä ehkä hieman yliampuva, mutta sitä ei kukaan tiedä mitä Putin ja kumppanit kehittelevät markkinointikoneellaan.

Minä uskon lujasti ja vakaasti siihen, ettei Suomalaisen selkärangan omistavaan urheiluhulluun kansaan mitkään pehmeät vaikuttamisen keinot pure. Ja siksi minua vituttaa, kun syyllistetään tavallista kansalaista lätkämatsissa käymisestä. Ei tätä kansaa aivopestä niin helposti kuin lukutaidottomia kansakuntia.

Aika hyvin mv-lehtikin kerkesi puremaan "kansan syviin riveihin" vaikka epäilet ettei aivopesu olisi mahdollista Suomessa.
Jokerit on nykymuodossaan ihan samaa vaikuttamista vaikka keinot ovatkin erit ja vaikuttamiseen pyrkiminen ei ole niin aggressiivista ja läpinäkyvää.

Cobolille ja muille pitkän linjan ja seuran historian tuntevien kannattijille tsemppiä tuulimyllyjä vastaan käytyyn taisteluun.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Proffa kertoi lainauksessani edellissivuilla, että tutkimuksensa mukaan KHL on Venäjälle vähintäänkin yhtä paljon positiivisen imagorakentamisen kuin vaaralliseksi katsotun informaatiovaikuttamisen väline.

Senkin takia Jokerien 50 miljoonan tappiot sopivat Putinin kavereille.

Löytyykö kykyä myöntää asia?

Voihan se asia noinkin olla. Miksen muka kykenisi myöntämään? Kyllä minäkin olen KHL:ää ja Venäjää kritisoinut. Eikö mun pitänyt olla jo ignoressa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös