Tosin nyt sunnuntaina tulee jengiä Tampereelta ilmeisesti tosi paljon. Jokerit ja VR vetivät hihasta 20 euron tarjouksen junamatkasta ja matsilipusta. Toivottivat koko sivun mainoksella Aamulehdessä mm. Tuukka Mäntylän tervetulleeksi Stadiin.
Toisaalta hiukan eri asia lähteä katsomaan liigaseuran fanina KHL:ää kuin KHL-seuran fanina Liigaa. Henk.koht. voisin tuolla hinnalla harkita lähteä katsomaan vähän tasokkaampaa lätkää, vaikka oma seura ei pelaisikaan.Vähän epäilen. Tokkopa nyt kukaan, tai ainakaan kovin moni, lähtee varta vasten katselemaan 200km päähän lätkää ihan vaan sen takia, että VR tarjoaa halvan stogereissun.. Esim. itse voisin lähteä vapaapäivänäni Tampereelle katsomaan paikallisen jengin matsia vain sellaisessa tapauksessa, että VR:llä olisi sellainen tarjous jossa maksaisivat mulle 200€ + tarjoaisivat ilmaiset juomat ravintolavaunussa koko matkan ajan.
Tietysti reitin varrella olevat jokerifanit sitten asia erikseen, mutta voisi kuvitella ettei kahden liigaseuran kaupungista riitä faneja enää kuin ehkä kourallinen HPK:lle ja jotain yksittäisiä muille jengeille.
Tuo Kazan pelihän siirrettiin helmikuulta maanantaille Arenan muiden tapahtumien vuoksi http://www.jokerit.com/otteluohjelmaan-muutoksiaAika tavalla ihmetyttää tämä tuleva otteluohjelma. Pelipäivinä neljän päivän sisään sunnuntai-maanantai-keskiviikko. Mutta tämä oli käsittääkseni Jokeriorganisaation valinta, joten sikäli jos yleisömäärä jää hiukan alakanttiin, niin sitä saa mitä on tilattu.
Jokereiden mukaan yli 500 henkilöä matkaa sunnuntaina Tampereelta Arenalle.Vähän epäilen. Tokkopa nyt kukaan, tai ainakaan kovin moni, lähtee varta vasten katselemaan 200km päähän lätkää ihan vaan sen takia, että VR tarjoaa halvan stogereissun..
Jos ja kun tuo pitää paikkansa, niin onpahan pirun hyvin onnistunut kamppis.Jokereiden mukaan yli 500 henkilöä matkaa sunnuntaina Tampereelta Arenalle.
Jokereiden mukaan yli 500 henkilöä matkaa sunnuntaina Tampereelta Arenalle.
http://www.jokerit.com/tampereelta-jattiryntays-khl-peliin
Jokereiden mukaan yli 500 henkilöä matkaa sunnuntaina Tampereelta Arenalle.
http://www.jokerit.com/tampereelta-jattiryntays-khl-peliin
Mutta näähän on ilmaislippuja suurin osa ;)Ei ole muuten mikään mahdoton ajatus, että seuraavat kolme kotipeliä olisivat kaikki loppuunmyytyjä. Etenkin Minskiä ja SKA:ta vastaan tupa tulee luultavasti varmuudella täyteen.
Jokereiden mukaan maanantaiseen otteluun Riikaakin vastaan on mennyt jo yli 10 000 lippua, ja mitä nyt kävin lippu.fi:stä katsomassa, niin niitä (lippuja) on mennyt paljon enemmän.
Milloin se kuherruskuukausi muuten loppuu?
Mutta näähän on ilmaislippuja suurin osa ;)
Ei ole muuten mikään mahdoton ajatus, että seuraavat kolme kotipeliä olisivat kaikki loppuunmyytyjä. Etenkin Minskiä ja SKA:ta vastaan tupa tulee luultavasti varmuudella täyteen.
Jokereiden mukaan maanantaiseen otteluun Riikaakin vastaan on mennyt jo yli 10 000 lippua, ja mitä nyt kävin lippu.fi:stä katsomassa, niin niitä (lippuja) on mennyt paljon enemmän.
Milloin se kuherruskuukausi muuten loppuu?
Ei ole avattu, mutta avatuissa katsomonosissa on käytännössä enää hajapaikkoja jäljellä. Eikä noihin avaamattomiin katsomonosiin mahdu yhteensä kuin 1734 silmäparia.Eihän tohon Minsk peliin ollut myyty vielä paljoa mitään? Yläpäätyä ei vielä edes avattu.
Pikkujoulut painaa päälle myös täällä :))Tekstiä...
..Ai jumalauta että mua vituttaa lukea
pelkkää paskaa tästä palstan osiosta nykyään kun mistään asiasta ei löydetä mitään muuta kuin negatiivista joka vitun asiasta. Kurri sitä, Huhtala tätä. Harju hiuksista vittuun. Rotenborg on itse saatana ja Hjalllis imee kaikkien munaa vaikka ei uskalla edes ryssien edessä polvistua.
Leino, Stapleton ja Santala on jo ryssitty muille jengeille samalla kun Kurri&Vuorenen-kaksikko istui NBA-pelissä "sormet perseessä".
Whats you gonna do?
En tiedä. Itse menen katsomaan Jokereiden matseja Arenalle aivan kuten aina ennenkin ja jos mahdollista niin enemmän koska tätä herkkua ei tule jatkumaan loputtomiin.
Mites toi Minsk-pelin lipunmyynti oikein on? Toinen veikkaa loppuunmyytäväksi, toinen väittää, ettei ole myyty juuri mitään. Lauantaipeli kun on, odotan kyllä aika täyteen menevän. Ainakin mulla on tutut (ei Jokeri) viestitelleet, että juuri siihen matsiin ovat tulossa.