Jokereihin liittyvät pelin ulkopuoliset asiat

  • 430 813
  • 2 379

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Musta päävärinä olisi turhan mielikuvitukseton ja yleinen valinta, enkä jaksa sellaiseen uskoa ennen kuin näen sellaisen paidan valmiina mallina logoineen ja mainoksineen. Toisaalta Severstalin mustakeltainen asu on kyllä itselle kolahtava väriyhdistelmä, mutta vielä komeampi olisi keltainen päävärinä ja siihen mustia säväyksiä. Mutta ei kai nyt siellä oikeasti tosissaan kukaan ole paidan päävärejä vaihtamassa.

Nykyiset paidat on todellakin aikalailla täydelliset, sekä erottuvat positiivsesti. Muutenkin paidat on näyttäneet omaan silmään hienoilta jo vuositolkulla. Vain Ruotsin maajoukkueen paidat miellyttää yhtä paljon silmää nykyisistä.
Eipä tuo keltanen mustilla aksenteillakaan oikeen vakuuta. Tuo lähinnä mieleen keskinkertasuudet (Saipa, Kalpa).

+ oon itse sitä mieltä ettei vaalea väri sovi kotipaidan väriks. Näyttää väärältä jos vierasjengillä on oma kotipaitansa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Paitojen myyminen on näissä värikikkailuissa takana.
Ei ole. Kurrin idea, Kurrin aikakausi, näin olen antanut itseni ymmärtää. Mutta katsotaan nyt ekana mitä sieltä tulee, vai tuleeko mitään (ok, tulee) ja mietitään sitten.
 

Lapa7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Detroit,Caps,Espoo,HJK,Arsenal,Ferrari
Pitäisi löytää sellainen identiteeti mikä on seuran paitojen väri. Ei NHL jengitkään joka viides vuosi uusi paitojen väriä. Se harjoituskauden punakeltainen on hemmetin hieno ja se voisi olla se mikä on vaikka seuraavat 30 vuotta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jääköhän nuo punaiset kypärät lopullisiksi, kun mainoskampanjassakin komeilee Bobi, Stretsi ja Vellu sellaiset päässään? Ja mikäli Kurrin visio on saada Jokereista punakeltainen, niin musta pelipaita ei oikein aja sitä asiaa. Jonain kolmospaitana ehkä menisi vielä, muttei vakituisena rättinä.

Vanhassa vara parempi, mutta toisaalta onhan tuota sinistä komboa pelipaidan, kypärän ja sukkien suhteen katseltu jo syksystä 2011 lähtien yhtäjaksoisesti. Värit ovat edelleen mainiot, mutta jotain pientä viilausta tuo kokonaisuus kaipaisi.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kiva. Lukon perinteitä paidan värityksen kanssa en tunne, enkä niin välitäkään, mutta Jokerit on pelannut pitkiäkin pätkiä punaisella, vihreä(/turkoosi?)-liilalla ja erittäin tummalla sinisellä. Jos lisätään mukaan vielä kaikki kolmospaitaviritykset, niin eipä taida sateenkaaresta jäädä kuin oranssi jäljelle väreistä, joissa Jokerit ei koskaan ole pelannut.

Tämä. Sininen jossain muodossa on varmaan ollut pisimmän aikaa mukana, mutta yhtälailla punainen, vihreä, valkoinen ja turkoosi ovat niitä "samoja vanhoja". Jokereiden brändi on aina kiteytynyt ja tulee aina kiteytymään punakeltaiseen, silmille pomppaavaan, logoon. Noin muuten olen sitä mieltä, että musta on helvetin hieno väri, mutta ei taida tulla mieleen yhtään lätkäpaitaa johon se sopisi oikeasti hienosti. Se Severstalin paita voisi olla ihan makea, mutta ne keltaiset yksityiskohdat ovat tylsiä ja rumia.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omaan silmään se viime kausien sininen jossa keltaista ja punaista hihoissa on yksi jääkiekkohistorian tyylikkäimpiä pelipaitoja.

En toivo että sitä miksikään muutettaisiin, vieraspeleissä voisin vielä hyväksyä vähän perinteistä poikkeavat viritykset.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Noin muuten olen sitä mieltä, että musta on helvetin hieno väri, mutta ei taida tulla mieleen yhtään lätkäpaitaa johon se sopisi oikeasti hienosti.

Aina löytyy poikkeus, joka vahvistaa säännön ja tässä tapauksessa se on mielestäni LA Kingsien paita. Varsinkin vanhemmista paidoista kasarin/ysärin klassikkopaita Gretzkyn päällä on piirtynyt verkkokalvoilleni pysyväksi muistoksi.
 

kini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä liittyykö mihinkään, mutta huomasin Jokereiden tuoreissa koppikuvissa, että treenikassit näyttävät ainakin kokomustilta punakeltaisine raitoineen.
Jos nuo kassit ovat olleet viime kausilla sinisiä(en itse muista), tuo saattaa kertoa siitä että sieltä olisi mustat paidatkin tulossa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Aina löytyy poikkeus, joka vahvistaa säännön ja tässä tapauksessa se on mielestäni LA Kingsien paita. Varsinkin vanhemmista paidoista kasarin/ysärin klassikkopaita Gretzkyn päällä on piirtynyt verkkokalvoilleni pysyväksi muistoksi.
Seison korjattuna. Se vanha paita oli hieno, niin myös tuo Canucksin paita yllä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ss74

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaihdetaankohan Areenan penkitkin mustiksi?
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina löytyy poikkeus, joka vahvistaa säännön ja tässä tapauksessa se on mielestäni LA Kingsien paita. Varsinkin vanhemmista paidoista kasarin/ysärin klassikkopaita Gretzkyn päällä on piirtynyt verkkokalvoilleni pysyväksi muistoksi.
Ja missäs se Kurri pelasikaan Edmontonin jälkeen? Palaset alkavat loksahdella paikalleen.
 

Gemondo

Jäsen
Ei itse asiassa oo. Astanalla ja Shotshilla hienommat.

Tarkoitatko tätä Astanan paitaa?

Aika kaukana hienosta omasta mielestäni, mutta voi toki olla että tuon älyttömän ruman logon ympärille olisi ylipäätänsä mahdotonta tehdä hienoa paitaa.
 

Liitteet

  • 273B3607-FAEF-41C7-AE66-5D94FDCEAE28.jpeg
    273B3607-FAEF-41C7-AE66-5D94FDCEAE28.jpeg
    469,6 KB · kertaa luettu: 486

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa Jari! Parempi myöhään, kun millonkaan myöntää tuo viestintäkatastrofi.

– Ehkä nyt jälkeenpäin ajateltuna olisi voinut odottaa, että oltaisiin voitu tulla yhtä aikaa Harjavalta Oy:n kanssa ulos sen asian kanssa. Tuntui, että media sai siitä semmoisen hyvän aiheen millä myllätä vähän ikävälläkin tavalla, Kurri pohti alkutaivaltaan Jokerien puheenjohtajana.

Jari Kurri antoi suorasanaisen mielipiteensä Jokerien rahoituskohusta – ”Sille minä en voi mitään”


Kohta pitäisi tulla niitä suunnitelmia uusista tulevaisuuden kuvioista talous ja urheilullisuuspuolelta.
 
Viimeksi muokattu:

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hienoa, että myönnettiin mönkään mennyt ulostulo Harjavalta-kuviosta, mutta sitten uutisessa jatkuikin sama jankkaaminen kuinka raha tulee Suomesta, sekä no kun se Harjavalta-tyyppikin sanoi näin.

Toivottavasti Jari ymmärtää, että tämä tuskin jäi viimeiseksi kerraksi, kun mediassa tai somessa pyöritellään tätä kuviota. Nytkin kun vain olisi todennut, että rahoituksen alkuperä tulee venäläiseltä emoyhtiöltä, mutta raha liikkuu Suomessa toimivan tytäryhtiön kautta maksujen helpottamiseksi, niin asia olisi Jokereiden puolelta kerrottu. Toki Jokerit ja sen rahoitus tulevat pyörimään negatiivisissa otsikoissa koko KHL-ajan, mutta rehellisellä ulostulolla asiaa luultavasti pyöriteltäisiin vähemmän.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Sinänsä itse en epäile Kurrin ja Harjavallan Suomen toimarin sanoja, etteikö raha tulisi nimenomaan Suomessa tapahtuvassa kaivostoiminnasta ja siten olisi ns. suomalaista alkuperää olevaa rahaa. Se tosin sitten jätetään tahallaan kertomatta, että kenen käskystä kaivosyhtiöllä olisi mitään intressiä tukea Jokerien KHL-toimintaa noinkin merkittävällä osalla vuosittaisesta tuloksesta.
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sinänsä itse en epäile Kurrin ja Harjavallan Suomen toimarin sanoja, etteikö raha tulisi nimenomaan Suomessa tapahtuvassa kaivostoiminnasta ja siten olisi ns. suomalaista alkuperää olevaa rahaa. Se tosin sitten jätetään tahallaan kertomatta, että kenen käskystä kaivosyhtiöllä olisi mitään intressiä tukea Jokerien KHL-toimintaa noinkin merkittävällä osalla vuosittaisesta tuloksesta.

Tämä on varmasti sellainen asia, jolla Kurri ei voi lähteä spekuloimaan julkisuudessa. Uusi sponsori ei välttämättä tykästyisi, jos sponsoroitavan kohteen pääomistaja ja keulakuva ensi töikseen toteasi, että kiva kun saatiin rahat, vaikka jotain hämäräperäistä oligarkkirahaahan se on. Kurrin rooli tässä näytelmässä on sanoa, että saatiin hieno uusi suomalainen sponsori, ei muuta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sinänsä itse en epäile Kurrin ja Harjavallan Suomen toimarin sanoja, etteikö raha tulisi nimenomaan Suomessa tapahtuvassa kaivostoiminnasta ja siten olisi ns. suomalaista alkuperää olevaa rahaa. Se tosin sitten jätetään tahallaan kertomatta, että kenen käskystä kaivosyhtiöllä olisi mitään intressiä tukea Jokerien KHL-toimintaa noinkin merkittävällä osalla vuosittaisesta tuloksesta.
Nykyisen Suomen alueella vaan ei mitään kaivostoimintaa ole. Talvivaara/Terrafame -kytkös on jo mennyttä aikaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Niinpä sitä joku tietämätön voisi väittää.
Joku tietämätön voi väittää, mutta sanotaan tälläi nätisti että mulla on 100% tieto asiasta. Sattuneesta syystä. Voidaan myös lyödä vetoa asiasta, varma raha kelpaa aina.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Joku tietämätön voi väittää, mutta sanotaan tälläi nätisti että mulla on 100% tieto asiasta. Sattuneesta syystä. Voidaan myös lyödä vetoa asiasta, varma raha kelpaa aina.
Korkki kiinni.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Niin siis ilmeisestikin Norilskin toiminta Suomessa on raaka-aineen jalostusta ja raaka-aine taitaa tulla tällä hetkellä ainoastaan Venäjältä. Jossain vaiheessa aiemmin myös Talvivaarasta. Mutta laajasti ajatellen kaivostoimintaahan tuo jalostuskin on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös