Päätin tässä illan jatkoksi perustaa uuden ketjun, jossa keskustellaan Jokereiden ensi kauden peliesityksistä. Itseäni ainakin kiinnostaa miten Jokerit pystyy kauden aikana toteuttamaan Aravirran pelisysteemiä. "Hyökkäävä, rohkea ja viisas", tai jotain vastaavaa Ara kuvaili ensi kauden pelityylistä. Toivotaan näin, sillä ainakin minä tykkään katsoa aktiivista ja hyökkäävää kiekkoa ja uskon suurimman osan olevan samaa mieltä kanssani.
Keskustelua täällä voidaan käydä ihan yleisesti Jokereiden peliesityksistä, yksittäisten otteluiden tuloksista/sisällöstä ja pelitilanteista otteluiden sisällä.
Itse uskaltaisin jo tässä vaiheessa väittää, että peli tulee oikeasti olemaan selvästi viime kautta parempaa. No, reilun kahden viikon päästä saadaan jo esimakua.
Tästä keskustelu jatkukoon --->
Keskustelua täällä voidaan käydä ihan yleisesti Jokereiden peliesityksistä, yksittäisten otteluiden tuloksista/sisällöstä ja pelitilanteista otteluiden sisällä.
Itse uskaltaisin jo tässä vaiheessa väittää, että peli tulee oikeasti olemaan selvästi viime kautta parempaa. No, reilun kahden viikon päästä saadaan jo esimakua.
Tästä keskustelu jatkukoon --->