Jep, hermo ei pettänyt ja peli seonnut. Nyt tuntuu jo aika paljon paremmalta, kuin harkkapeleissä ja alkukaudesta.Tässä ottelussa oli nyt niitä vaikeuksia, mutta niiden yli noustiin! Loistavaa! Hyvä!
Mulla meni unet. Eka kerta on aina niin jännä.Ensimmäinen Voitto Ipk:sta!
Nukun ensi yön hyvin.
Eipä mitään, kiva vaan lueskella vanhoja viestejä tällee voittohuumassa. Näit voi tulla lisääkin ku muutama sivu vielä lukemattaKertaakaan ei olla vielä noustu tällä kaudella tappioasemasta voittoon. Nyt voisi olla hyvä hetki korjata tämäkin vääryys.
Tää oli muuten eka kerta ku ite kuulen moisen vaikka oon aika monta vuotta jo katsomossa ollu. Lähtikö meistä niin kova meteli?Narrifaneilla menee ilmeisesti isosti tunteisiin, kun kuuluttajakin joutuu paimentamaan.
Neuvoi olemaan heittämättä kentälle mitään.Tää oli muuten eka kerta ku ite kuulen moisen vaikka oon aika monta vuotta jo katsomossa ollu. Lähtikö meistä niin kova meteli?
Lensikö sinne sitten jotain vai varoitteliko vain etupeltoon? Itse en ehtinyt nähdä, kun sytyttelin soihtuani ja kaivoin talikkoa esiin.Neuvoi olemaan heittämättä kentälle mitään.
Voisi olettaa, että lensi, mutta en itsekään nähnyt.Lensikö sinne sitten jotain vai varoitteliko vain etupeltoon? Itse en ehtinyt nähdä, kun sytyttelin soihtuani ja kaivoin talikkoa esiin.
Pöyristyneen maaseutukaverini puolesta kyselen.
Nyt kolmosessa kolme eniten oman pelinsä kanssa viime matseissa ollutta. Toivottavasti nyt Vainikainen pääsee painimaan, Lausniemi rakentamaan ja Lemberg ammuskelemaan. Jos ei toimi niin kolmelta muulta ketjulta tulee todennäköisesti tulosta joka tapauksessa.Toivottavasti Lausniemellä avautuu peli tänään, kun siirroksen jälkeen on ketjun selkeä liideri. Ja tämän myötä Lembergillä myös. Tuon kolmosen rikkomiseen ei oikein hyviä ratkaisuita ollut tarjolla. Toivotaan, ettei sekoita peliä.