Johan Motin, HIFK

  • 130 181
  • 803

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä ja odotettu diili.

Hyviä pelivuosia on vielä monta jäljellä, teräksinen äijä. Ei oo montaa peliä jäänyt Motinilla väliin neljän kauden aikana.

Edit: pelasi Lukossa myös yhden vajaa täyden kauden. Yksi ainoa pidempi poissaolo toissa kaudella, oliko vain korona/pelikieltoa? Ei ainuttakaan loukkaantumista liigassa?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jätte bra!

Olin aikoinaan Motinin vastustajia, mutta nykyään osaan nähdä hänen arvon ja tämä oli tärkeä diili jatkuvuuden kannalta.

Miehelle on tosiaan kasvanut iso IFK-sydän, puolustaa omiaan, taklaa puhtaasti ja näyttää esimerkkiä.

Olen nähnyt melkein kaikki Johanin pelit IFKssa ja jos ei laske harjoituspelejä, niin ohipelejä on tullut maksimissaan yhden käden sormin laskettuna. Yleensä tuollaisella suoritusvarmuudella pelaavat kaverit skulaa ihan muissa sarjoissa.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätte bra!

Olin aikoinaan Motinin vastustajia, mutta nykyään osaan nähdä hänen arvon ja tämä oli tärkeä diili jatkuvuuden kannalta.

Miehelle on tosiaan kasvanut iso IFK-sydän, puolustaa omiaan, taklaa puhtaasti ja näyttää esimerkkiä.

Olen nähnyt melkein kaikki Johanin pelit IFKssa ja jos ei laske harjoituspelejä, niin ohipelejä on tullut maksimissaan yhden käden sormin laskettuna. Yleensä tuollaisella suoritusvarmuudella pelaavat kaverit skulaa ihan muissa sarjoissa.

Muistelen, että Motinilla oli ohipelejä lähinnä ekalla kaudella. Silloin kun Eronen oli sivussa Motinin peli sekosi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mahtava uutinen! ja suoraan vielä kahden vuoden lappu kouraan. Kuten Tobbarikin sanoi, niin tärkeä palanen joukkuetta ja pelaa IFK:n arvojen mukaisesti ja ennen kaikkea haluaa pelata nimenomaan HIFK:ssa. Sitäkään ei voi ikinä aliarvioida, että haluaa pelata logolle.

Jätte bra!
 
J

Just-Ice-Hockey

Hieno löytö liigaan IFK:lta tämä Motin.

Mikä helvetin löytö Liigaan? Tälläkin palstalla meitä on useita, jotka ovat omin silmin todistaneet tämän jykevän nuoren puolustajan ensimmäisiä luistimenpiirtoja Callen kiekkokoulussa. Muistan vieläkin, kuinka Johan vahva kuin härkä mutta ehkä hieman turhan kiltti. Ei ollut tapana lähteä mukaan rähinöintiin vihellyksen jälkeen, mutta pelin ollessa käynnissä antoi kovia ja puhtaita taklauksia. Onneksi olemme saaneet nauttia näistä otteista myös edarissa.

Kyllä mä silti ymmärrän sua. Muakin vituttaisi, jos ei omasta junioreista ikinä tulisi monivuotisia luotettavia pelaajia edustukseen.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mikä helvetin löytö Liigaan? Tälläkin palstalla meitä on useita, jotka ovat omin silmin todistaneet tämän jykevän nuoren puolustajan ensimmäisiä luistimenpiirtoja Callen kiekkokoulussa. Muistan vieläkin, kuinka Johan vahva kuin härkä mutta ehkä hieman turhan kiltti. Ei ollut tapana lähteä mukaan rähinöintiin vihellyksen jälkeen, mutta pelin ollessa käynnissä antoi kovia ja puhtaita taklauksia. Onneksi olemme saaneet nauttia näistä otteista myös edarissa.

Kyllä mä silti ymmärrän sua. Muakin vituttaisi, jos ei omasta junioreista ikinä tulisi monivuotisia luotettavia pelaajia edustukseen.
Johan ei ollut edes Äffä-ikäisenä ikinä pois treeneistä, eikä peleistä.
Vaikka olis ollu kaverisyndet Hoplopissa, hän valitsi aina oman Jenginsä tapahtuman.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Sopisi hymyilyketjuunkin, mutta aivan perkeleen iloinen olin lukiessani tämän, hieman odotetunkin uutisen. Hieno mies kaikinpuolin. IFK:n tulee järjestää pakkansa niin, että Motin (muuttin) saa haluamansa mestaruuden täällä. Saa suorittaa!

Edit. Typo
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
"En aio lähteä täältä ilman mestaruutta"

Nyt on vittu munaa mediaesiintymisessä eikä mitään kädenlämpöistä lätinää että hirveesti haluisin kehittyä pelaajana ja ihmisenä ja tää on hieno organisaatio
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"En aio lähteä täältä ilman mestaruutta"
Mäki sytyn kyllä tuolle kommentille, vaikka itse pelaaja menee itselläni sinne "ei niin väliä jatkaako vai ei" -osastolle.

Nyt saisi Salmelainen sitten heti pistää valituksen menemään Liigan toimiston suuntaan vaatien Motinin pelikiellon kumoamista. Edelleen tuo pelikielto on aivan saatanan iso epäkohta mikä pitäisi korjata. Vai eikö IFK aio pitää pelaajiensa puolia ollenkaan?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Muistelen, että Motinilla oli ohipelejä lähinnä ekalla kaudella. Silloin kun Eronen oli sivussa Motinin peli sekosi.

Ok. Totuuden nimissä, en mä sitä ekaa kautta enää edes ajattele. Se oli huono suhteessa hintaan ja sisäänajokausi.

Mutta nyt on ollut rautaa omassa roolissaan ja kiekollinen pelikin parantunut hieman.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Hieno jatko, ja kahden vuoden kakku vieläpä. On ihan pakiston kulmakiviä ollut jo pari kautta, mun silmissä mahtuu kyllä 2.pariin heittämällä vaikka tästäkin toki on eriäviä mielipiteitä. Varma, isokokoinen, fyysinen ilman ylilyöntejä, pysyy läjässä. Haluaa skulata IFK:ssa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Pakkohan tässä on varmaan vetää folihattu päähän, kun katsoin, että Motin on pelannut IFK:ssa neljä kautta ja vetänyt teholukemat oman pelinumeronsa verran plussalle, eli +57. Mistähän tämä enteilee?

Komea lukema ja kertoo riittävästi tärkeydestä omissa. Jokaisella kaudellaan plussalla kaksinumeroisten verran
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen digannut Motinista alusta alkaen, mutta myönnän, että pari kertaa olen jonkun yksittäisen pelitilanteen jälkeen haukkunut hänet alimpaan helvelttiin. Hyi minua, mutta osaan minäkin tunteella elää. Mutta alusta alkaen Motinista on mulle huokunut sellainen mikkokurvismainen rauhallisuus ja vaatimattomuus yhdistettynä korkeaan perustasoon. Mikään luovuuden ruumiillistumahan Motin ei ole, mutta ehkä parempi niin. Kiekko ränniin ja joku perään on ollut ihan toimiva konsepti. Lisäksi hän on aidosti kova ja puhdas pelaaja. Hänen ei tarvitse esittää kentällä mitään, mutta kaikki tietävät, että eipä kannata lähteä kokeilemaan, koska sitten sattuu. Motin on luutinut nyt neljä kautta meillä naama peruslukemilla ja kovin harvoin siellä hänen kentällä ollessaan kukaan on sikaillut. Jännä yhteensattuma :). Samahan se oli Kurvillakin aikoinaan, hänen vain piti pari kertaa pudotella joku ennen kuin muille jengeille kävi selväksi.

Mä diggaan yleisesti ottaen tästä Motinin edustamasta pelaajatyypistä kuin hullu puurosta ja erityisesti tietenkin Johan Motinista. Mä en jaksa enää innostua sellaisista viimeisten Liiga-vuosien markuskankaanperistä, joiden panos on lopulta vain näyttää kaukalossa vihaiselta, mutta maaleja tehdään oikealta ja vasemmalta, vaan mua kiinnostaa enemmän se, että tekee sen duunin kunnolla, minkä vuoksi on hankittukin.

Ihana jatkosopimus tämä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös