Johan Motin, HIFK

  • 130 268
  • 803

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei harmita yhtään Motinin poistuminen, aika aikaansa kutakin. Ihan ok peruspakki parhaimmillaan, mutta haluaisin nähdä HIFKissä parempia pelaajia, kun sellaisia, jotka ovat parhaimmillaan ihan ok.

Kaikkea hyvää jatkoon ja menestystä elämään!
Minua harmittaa, jos ei löydetä korvaavaa puolustajaa, joka on ensi kaudella Liigan +/- tilaston kärkikymmenikössä, kuten Mo oli tälläkin kaudella. Väittäisin, että tällaisia puolustajia ei kasva puussa. Motin nimenomaan osasi puolustaa ja oli omissa papereissa helvetin hyvä siinä. Sitä tukevat myös hänen tilastonsa IFKssa. Se taas ei ole Mo'n syy, että Salmelainen rakentaa sellaisia puolustuksia kaudesta toiseen, että Motinin kiekollinen rooli on aivan liian iso. Kyllähän siinä on lähtökohtaisesti jotain vitullaan puolustuksen rakenteessa, jos tappioasemassa pelin lopulla Motin on kentällä hyökkäyspään aloituksessa, kuten oli usein IFKssa.

Tusen tack Mo! Hieno mies ja täytti oman paikkansa moitteetta!
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Melkoisen silmiinpistävää tuo mestaruuden "pakottaminen" ja vieläpä kahteen otteeseen noin lyhyellä videolla.

Oikeasti ihan helvetin outoa ja nimenomaan PAKOTTAMISTA.

Tässä seurassa on kyllä joku todella pahasti pielessä. Ei tuolla mentaliteetilla voi urheilla.
– Menestymisen tarve ja pakko ohjaa todella paljon narratiivia. Taakka, mikä seurassa on, se on vuosien ja vuosien tuottamaa. Ihan jo 2000-luvulla HIFK:lla on pelkästään yhdeksän välieräpaikkaa. Sen takia halusin pureutua tämän kauden jälkeen siihen runkosarjaan, että miksi se tuottaa haastetta. Tiedostetaan, että kolmen joukkoon pääseminen runkosarjassa mahdollistaa tiettyjä asioita, ja siihen pyritään.

Nyt se on Tobbarinkin suulla sanottu ääneen. @Jermu
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No tota lässyn lässyn jargonia tuutin täydeltä.
Tuskin myöntää ikinä mitä itse olisi halunnut, myötäilee vaan ettei niin sanotusti polta siltoja.
Varmasti, OMA AJATUS, manaa Peltosen alimpaan helvettiin.

Siis toi manaaminen on minun oma ajatus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös