No se on just synnyttänytSe olisi -2 ekaan kymppiin. Poikkeuksellista.
Minä olen rakastanut Motinia kaikki nämä vuodet. Myös silloin, kun moni ei diggaillut yhtään. Jos jotain tarinaa halutaan tälle kaudelle korostaa, kun Kannua jahdataan, yksi erittäin merkityksellinen tavoite olisi hoitaa Mo:lle Kannu. Koska uskon, että HIFK on ihan aidosti Motinin ja hänen perheensä sydämissä. Ja näin hienon ja tyylikkään teräsmiehen tarina ansaitsisi arvoisena lopun.
Itse ihmettelen, että vieläkö oikeasti löytyy joku, joka ei ymmärrä, että Johan Motinin kanssa ei pelleillä?
Tähän isosti vahva sama.Minä olen rakastanut Motinia kaikki nämä vuodet. Myös silloin, kun moni ei diggaillut yhtään. Jos jotain tarinaa halutaan tälle kaudelle korostaa, kun Kannua jahdataan, yksi erittäin merkityksellinen tavoite olisi hoitaa Mo:lle Kannu. Koska uskon, että HIFK on ihan aidosti Motinin ja hänen perheensä sydämissä. Ja näin hienon ja tyylikkään teräsmiehen tarina ansaitsisi arvoisensa lopun.
Itse ihmettelen, että vieläkö oikeasti löytyy joku, joka ei ymmärrä, että Johan Motinin kanssa ei pelleillä?
Huomasin että on matkalla kohti ensimmäistä maalitonta kauttaan Liigassa. Vielä on reilut kolme matsia aikaa!Uran parhaat liigapisteet plakkarissa, onnea Big Mo.
Mauno Ahosen hengessä on säästänyt maalinsa pudotuspeleihin. Sehän meille kelpaa.Huomasin että on matkalla kohti ensimmäistä maalitonta kauttaan Liigassa. Vielä on reilut kolme matsia aikaa!
Huomasin että on matkalla kohti ensimmäistä maalitonta kauttaan Liigassa. Vielä on reilut kolme matsia aikaa!
onhan Johan jo pari maalia tehnytkin mutta ne on merkattu molemmissa tapauksissa maskissa olleelle (esim. oulussa Ikoselle kun osui housuihin) Eikä tällä kaudella ole lähtökohtaisesti näyttänyt maalia edes hakevan vaan pyrkinyt toimittamaan ohjureita kuten nyt sitten onnistui hienosti Nättiselle antamaan kookoo:ta vastaan ja siitä voittomaali taululle.Kyllä jossain niissä vetäsee siniviivalta byyrin.
Saa ottaa talteen.
Jep, juuri tuo Oulun maali niin väitän kyllä että se oli Johanin maali oikeasti mutta se vaan huudettiin Ikoselle ja Johania tämä ei haittaa. Itse en ainakaan mistään kuvakulmasta nähnyt että olisi osunut Ikoseen.onhan Johan jo pari maalia tehnytkin mutta ne on merkattu molemmissa tapauksissa maskissa olleelle (esim. oulussa Ikoselle kun osui housuihin) Eikä tällä kaudella ole lähtökohtaisesti näyttänyt maalia edes hakevan vaan pyrkinyt toimittamaan ohjureita kuten nyt sitten onnistui hienosti Nättiselle antamaan kookoo:ta vastaan ja siitä voittomaali taululle.
Tilastojen valoissa (tällä kaudella) kovempi pakki ja pistemies kuin Lindbohm. Petterillä toki enemmän maaleja. Vähän turhan paljon saa Motin kuraa niskaan, oivallinen stay-at-home pakki.
Kyllä pelikiellot on vienyt tämän miehen... Ei uskalla enää pelata niin kuin ennen...Kiitos ja näkemiin. Ei oikein ole Motin poffeissa ollut edukseen.
Kukahan hitto näitäkin tilastoi? Ei voi pitää paikkaansa. Olen aivan varma, että Motinille tuli vähintään yksi harhasyöttö, koska siitä kaverille tokaisin kun tuli pyöriteltyä päätä IFK:n puukätisille pakeille. Uskon, että enemmänkin harhasyöttöjä osui matkaan kuin vain tämä yksi. Ei Motinin peli näyttänyt siltä, että 21/22 syötöistä olisi mennyt omille.Motinilla oli kuitenkin kolmannessa erässä syötöt 22/22. Oli siinä vaiheessa jengin paras.
Motinin kohdalla tilastokaverin on vaikea erottaa laukausta ja syöttöä toisistaan, joten tällaisia virheitä tulee.Kukahan hitto näitäkin tilastoi? Ei voi pitää paikkaansa. Olen aivan varma, että Motinille tuli vähintään yksi harhasyöttö, koska siitä kaverille tokaisin kun tuli pyöriteltyä päätä IFK:n puukätisille pakeille. Uskon, että enemmänkin harhasyöttöjä osui matkaan kuin vain tämä yksi. Ei Motinin peli näyttänyt siltä, että 21/22 syötöistä olisi mennyt omille.