Mainos

Jim Carrey

• 4 172
  • 13

HockeyManiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Halusin avata ketjun aikamme hauskimmalle näyttelijälle, joka löytyy mm. sellaisista huippileffoista kuten Ace Ventura 1&2, Truman Show, Man on the moon ja nyt uutuudesta I love you Phillip Morris. Ketään ei saa minua nauramaan yhtä helposti kuin tämä kaveri. Okei ilmeet ja eleet ovat välillä vähän yliampuvia, mutta se kuuluu tyyliin. Kaveri on kuitenkin näyttänyt hallitsevansa myös vakavemmatkin tyylit.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kaveri on kuitenkin näyttänyt hallitsevansa myös vakavemmatkin tyylit.

Yksi suosikeistani myös. Yes man tuli juuri tiirattua Analilta ja kyllä siltä edelleen näköjään irtoaa.

Noissa vakavammissa on vain sellainen ongelma, että minä ainakin odotan koko ajan alitajuisesti, että kohta se vääntää jonkun jäätävän ilmeen tai äänen...

Hyvää stand up settiä löytyy myös sinun putkesta.

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Jopas sattui, juuri eilen tuli vuokrattua tuo Yes man, melko hyvä leffa.

Herra on kyllä ilman muuta yksi minun all time favorit, Ace Venturat on aivan loistavia, puhumattakaan Nuija&Tosinuija leffasta mikä on yksi parhaimpia komedioita ikinä.
Itselläni myös hieman ongelmana nuo miehen vakavammat leffat kun koko ajan odottaa että kohta se vääntää naamaansa.

Naaman vääntelystä tulikin mieleen leffa Me kaksi ja Irene. On ihan helmi kohta kun skitso lääkkeet "hieman" kuivaa kaverin suuta....
Enpä muista yhtään huonoa Carreyn leffaa.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Jopas sattui, juuri eilen tuli vuokrattua tuo Yes man, melko hyvä leffa.

Ja jopas sattui, itse katsoin ko. elokuvan juuri iltapäivästä, kun se Canalilta sattui tulemaan. Itse tykkään varsinkin miehen tunnetuimmista komedioista suuresti. Yes manin kohdalla en oikein tiennyt mitä odottaa, mutta yllätyin ihan positiivisesti. Ja olihan se naispääosaa esittänyt Zooey Deschanel aikas kiva <3

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hieno mies, mahtava näyttelijä ja aivan jumalattoman loistava koomikko on kyseessä. James Carrey... Niin monia ylistyssanoja voisi tässä latoa... Otetaan esimerkiksi Man on the Moon. Erinomaista näyttelyä jonka ansiosta Andy Kaufman heräsi hetkeksi eloon. On suorastaan ihmeellistä miten Jim Carrey ei saanut tuosta roolisuorituksesta Oscaria. Tämä mies pystyy vakavaan draamaan, mutta hän on kuin kotonaan hauskuuttajana komedioissa.

Itse olen salaa toivonut, että kuten Robin Williams, Jim Carrey palaisi hetkeksi takaisin juurilleen. Täyspitkä Stand Up show, joka luonnollisesti kuvattaisiin ja siitä tuotettaisiin vähintään dvd/blu-ray.

Niin, ja vaikka itse päähenkilö ei tätä tule koskaan lukemaan... Onnittelut isoisäksi tulemisesta, herra Carrey.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jesh, vihdoin "Kuminaamalle" avattiin oma topikki. Tosin, itse en ole koskaan käyttänyt Jimistä tuota nimeä.

Mr Carrey on mielestäni yksi parhaimmista, ellei peräti paras koomikko. Hänen leffojaan on tähän mennessä tullut nähtyä liki 20. Vaikka hän on koomikkona todella hyvä, olen tykästynyt Jimin vakavampaan puoleen, jota on nähtävissä Truman Showssa (yksi parhaimmista koskaan tehdyistä leffoista, jos saan sanoa), Tahrattomassa mielessä (jonka olen pätkissä nähnyt tähän mennessä pari-kolme kertaa ja jossa toista pääroolia näyttelee helvatan kuuma Kate Winslet) sekä Lemony Snicketin surkeiden sattumuksien sarjassa (kyseessä on musta komedia, mutta koska siinä on huomattavasti vähemmän komediallisia efektejä kuin muissa Jimin komedioissa, luen sen vakavaksi leffaksi).

Hieno näyttelijä ja ilmeisesti hieno mies, koska pääsee pöllyttämään lakanoita Jenny McCarthyn kanssa. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka tietyt Jim Carreyn elokuvat menevätkin mukahauskalle eheh-linjalle (nuija & tosinuija), tai ovat elokuvina muutenvaan paskoja (ace ventura 2), niin onhan tuo nyt yksi huikeimmista koomikoista mitä on nähty. Vakavat roolit eivät oikein nappaa (paitsi Truman show)

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Ensin kiitos tämän ketjun avaajalle hockeymaniacille!!

Sitten voisin työntää kaikille ystävänpäivän ystäville ehdottomasti mielestäni parhaimman (so far) Jim Carreyn draama roolin elokuvassa
"Eternal Sunshine of the Spotless Mind"

Tätä jannua on tullut apinotua since Ace Ventura: Pet Detective... ja miehen kaikki elokuvat löytyvät hyllystä (original)

HockeyManiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yeah!

Ahhh hienoa nähdä, että löytyy muitakin Jim Carrey faneja. Välillä tarvitaan vähän huumoriakin näiden tiukkojen lätkämatsien keskelle, niin ei tarvitse kuin mennä katsomaan tätä jäbää ja homma hoituu. Millaisia fiiliksiä muille herätti tämä uusin leffa I love you Phillip Morris? Mä tykkäsin kyllä vaikka en siltä alkuun niin kauheesti odottanutkaan. Mitä muita leffoja Jimiltä on odotettavissa tulevaisuudessa tietääkö ketään?

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heittäisin ilmaan miehen loistavan leffan 23. Kävin aikoinaan elokuvan valmiiksi lytänneenä leffateatterissa katsomassa, mutta Carreyn roolisuoritus yllätti kyllä todella positiivisesti. Eikä elokuvassa muutenkaan suurempaa vikaa ollut.

Carreyn komediat eivät aivan aivot narikkaan -tasoa (esimerkkinä Leslie Nielsenin pätkät), mutta itselleni sopivan älyvapaata viihdettä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy