Jesse Welling SaiPaan

• 4 221
  • 9

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viime kauden Ilveksessä kiekkoillut Jesse Welling tulee SaiPaan koeajalle. Voisiko joku nuoren miehen pelejä enemmän nähnyt kertoa, onko kaveri mistään kotoisin. Tehopisteillä hän ei ainakaan ole liikaa mässäillyt.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jesse pelasi allekirjoittaneen kanssa joskus teininä..mukava mies,ei siinä mitään.
Mielestäni ns powerforward, ainakin Suomen mittapuissa.Tappelee aina välillä,sortuu välillä tyhmiin kakkosiin.Tahtoa ja taklauksia löytyy.Ainakin Espoon kaudella pidin miestä ihan kehityskelpoisena.Jos kiteyttäisin yhteen lauseeseen...
"Rymistelevä kolmosketjun laituri"...

Nämä siis täysin omia mielipiteitä :D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
pari-kolme vuotta sitten ahmoissa pelasi, ja vallan mukava, rempseäotteinen laituri. aiheutti suuria ilontunteita tempomalla jotain säälittävää haukka-pelaajaa nakkiin aivan kympillä. pelkurimaisesti aina pelaava haukka-joukkue osoitti jälleen tässäkin tapauksessa olevansa maineensa arvoinen; höykytyksen kohteena ollut (tappelun aloittanut!) luuseri karkasi tappelusta luistellen linjamiehen taakse kyyryyn! Tästä eteenpäin haukoilla (KJT:llä) ei ole ollut muuta kutsumanimeä kuin Raukat.

ainakin minun papereissani wellingillä on hyvät merkinnät, tykkää tuontyylisistä pelaajista :)

haukka44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Kalevan Haukat
Kaikki haukkapelaajat eivät ole säälittäviä. Ainakin kaikki Kalevan Haukkojen pelaajat on kovia jätkiä eivätkä lähde karkuun...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ok. mutta järvenpään haukat onkin ihan eri juttu :)

no älkää nyt KJT -fanit ottako nokkiinne, pitäähän sitä jotain "paikallisottelutunnelmaa" kehittää KJT:n ja Ahmojen välille ;)

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jesse Welling

Niin, Jesse siis jatkaa kiekkokiertolaisen elämää, onnea Jesselle Lappeenrantaan!

Itselleni miehestä ovat jääneet päällimäiseksi muistoksi lukuisat turhat jäähyt hirveästä näyttöhalusta johtuen. Jos ei jokaisessa niin vähintään joka toisessa pelissä Jesse otti turhan jäähyn, omassa hyökkäyspäässä tai muuten vaan vaarattomassa paikassa. Pelillisesti Jesse ei ihmeellinen ole, juurikin nelosketjun aivoton luistelija, jos ilkeästi näitä työn sankareita voi kutsua.

Jesseä ei tule ikävä, se on pakko sanoa.

Rike

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä tämä mies minun kirjoissani kulkee Suomen v*tt*maisimman kiekkoilijan arvonimellä! Olen oikein seuraamalla seurannut jannun vaihtoja näkemissäni Ilves -matseissa ja ahkerampaa huitojaa saa hakea ja kaukaa! Maila ja nyrkit heiluu kuin niittomiehellä peltotöissä - hän on itseasiassa vaarallinen vastustajalle tai siis vastustajan sormille ja ranteille.
No, jos raamikasta ja nopeaa ÄRSYTTÄJÄÄ joukkueeseen haetaan, niin Jesse on sun mies!

Osoitteesta http://www.ilves.com/pelaajat/welling.html löytyy oikeen kuvakin. Päästäisitkö tätä miestä tyttäresi kanssa treffeille..?

Minkä kyvyn ovatkaan metsiemme miehet moottorisahoineen menettäneet kun Jesse valitsi vesurin sijasta kohon puukepin...

Wolves

Jäsen
Kyllä tämä mies minun kirjoissani kulkee Suomen v*tt*maisimman kiekkoilijan arvonimellä!

TERVETULOA SAIPAAN JESSE!!!!!! :)

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Jesse hankittiin Ilvekseen lähinnä Mika Arvajan paikkaajaksi. Tuon paikan Jesse täytti hyvin. Pisteitä ei kannata paljoa odottaa, mutta jos nuo turhat jäähyt saisi pois, olisi Jesse pelaaja, jollaiselle Ilveksessäkin saattaisi olla käyttöä. Ehkäpä viime vuosi oli hiukan totuttelua SM-liigan tuomarilinjaan, sillä Jesse pelasi ennen Ilves-kauttaan Amerikoissa. Kyllä Jessestä SaiPalle saattaa hyvinkin olla hyötyä.

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Kommentoinpa tätä asiaa vähän jälkijunassa.

SaiPan tilanne on tällä hetkellä sen sorttinen, että jokainen pelaaja, joka pystyy talkaamaan vastustajaa oma-aloitteisesti kaatumatta /menettämättä tasapainoaan taklauksen jälkeen on vahvistus. Ei nyt millään pahalla tämänhetkistä miehistöä kohtaan, mutta viime kaudella näkemissäni peleissä oli tasan yksi pelaaja joka pystyi ottelusta toiseen fyysiseen peliin, ja se oli ja toivottavsti on edelleen Joni Yli-Torkko. Olisikohan Wellingistä sikälimikäli hän joukkueeseen tulee, ainesta Torelle oppi-isäksi, että saataisiin omistakin riveistä esiin raakaa voimaa...Pienuus taitaa olla Toren ainoa este kovemman luokan voimahyökkääjäksi.

Minä ainakin olen iloinen jos Welling tulee, onpahan kaksi (ainakin) pelaajaa jotka haluavat taklata. Ja siitähän dingus tykkää:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy