Jere Härkälälle kenkää!

  • 3 031
  • 25

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Rämeellä olivat kyläläiset jo perustaneet potkukettinkiä omalle luotsilleen, ja ihan kaikista todennäköisintä lopputulemaa ensi kauden kannalta ajatellen oli mitä viisainta perustaa tämäkin ketju hyvissä ajoin.

Kenties päästään jo pitsiturnauksessa nostelemaan tätä ketjua? Aijjai…
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rämeellä olivat kyläläiset jo perustaneet potkukettinkiä omalle luotsilleen, ja ihan kaikista todennäköisintä lopputulemaa ensi kauden kannalta ajatellen oli mitä viisainta perustaa tämäkin ketju hyvissä ajoin.

Kenties päästään jo pitsiturnauksessa nostelemaan tätä ketjua? Aijjai…
Hohhoijaa mikä ketjunavaus taas... Antaa rämeen pojat tehdä mitä tekee mutta älä tuo samaa asennetta tänne
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Olen pettynyt että tämä ketju on perustettu vasta nyt. Joskus on oltu nopeampiakin!

Ei näitä tässä vaiheessa vakavasti sovi ottaa.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rämeellä olivat kyläläiset jo perustaneet potkukettinkiä omalle luotsilleen, ja ihan kaikista todennäköisintä lopputulemaa ensi kauden kannalta ajatellen oli mitä viisainta perustaa tämäkin ketju hyvissä ajoin.

Kenties päästään jo pitsiturnauksessa nostelemaan tätä ketjua? Aijjai…
Raumalaiset onkin niin hauskoja että kyllähän niitä täytyy matkia..
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Olisi kiva, jos otettaisiin jotain vakavastikin. Pelkkää huulenheittoa ja muka hauskoja laukaisuja täynnä tämä palsta ei paljoa anna.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No on ainakin valmiina jos tarve tulee. Toivottavasti tämä ketju ei nouse pinnalle enää vaan Härtsyn aikana ollaan tyytyväisiä valmennukseen.

Ei olla liian vakavia. Mua ainakin vähän nauratti kun näin otsikon, että joko joku menetti uskonsa Härkälään joidenkin treenien tai haastiksen perusteella. :D

Kenkää, kaikille kenkää!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onpas täällä huumorintajutonta porukkaa. Tätä nyt niin vakavasti tarvi ottaa. Ja todennäköisesti tällekin ketjulle tulee vielä käyttöä, niinkuin muittenkin valmentajien vastaaville tähän mennessä...
Jääkiekko ja erityisesti Porin Ässät on vakava asia. Näille asioille ei kuule paljon naureskella!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta eikös tää @Fuzzy oo sama kaveri joka jätti vedonlyöntiketjussa 20e vedon maksamatta perustuen siihen ettei "ollut lukenut sääntöjä" ja "voittaja kuitenkin on voittanut jo niin paljon niin mitä sinä mun 20 eurolla teet?"

Yhtä älykäs ketjunavaus. Takaisin omalle hiekkalaatikolle!
 

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta eikös tää @Fuzzy oo sama kaveri joka jätti vedonlyöntiketjussa 20e vedon maksamatta perustuen siihen ettei "ollut lukenut sääntöjä" ja "voittaja kuitenkin on voittanut jo niin paljon niin mitä sinä mun 20 eurolla teet?"

Yhtä älykäs ketjunavaus. Takaisin omalle hiekkalaatikolle!
Jos näin on niis mun puolesta sais lentää palstalta ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös