kahden suunnan sentteri
Jäsen
Ehkä täälläkin ollaan vain kateellisia oman yleissivistyksen kalvetessa klossen rinnalla, ja se sitten purkautuu tällaisena nettikiusaamisena.Miten minulle tulee tästä ketjusta mieleen Tompan matikkapähkinät?
Ehkä täälläkin ollaan vain kateellisia oman yleissivistyksen kalvetessa klossen rinnalla, ja se sitten purkautuu tällaisena nettikiusaamisena.Miten minulle tulee tästä ketjusta mieleen Tompan matikkapähkinät?
Led Zeppelin teki 70-luvulla USA:n loputtoman tuntuisia kiertueitaan isolla Boeingilla, josta käytettiin tätä nimeä. Näin ovat näkyleivät.Kysymys #2: Minkä yhtyeen käyttämä kulkuväline tunnettiin myös nimellä "The Starship"?
Kysymykseen #4 vastasi ensimmäisenä oikein Anssi #5.Kysymykset #3 ja #4 yhä auki. Helpotuksia: #3:n SC-voittaja pelasi mm. New Jersey Devilsissä. #4:n taiteilijan teokset ovat tavallaan mahdottomia.
Jätkä oli myöhässä kuten kääpiöt yleensäkin, ei töppöjaloilla ehdi. Kyllä nyt hivelee itsetuntoa.Led Zeppelin teki 70-luvulla USA:n loputtoman tuntuisia kiertueitaan isolla Boeingilla, josta käytettiin tätä nimeä. Näin ovat näkyleivät.
Pahoittelut, Aasiassa netti poikki.
Ei kai tuo ole edes mahdollista Aasiassa.
Itelläs tulee ennenaikaisesti! Mystisiin ilma-aluksiin liittyvissä kysymyksissä olen joka tapauksessa luottava sinuun kuin von Dänikeniin.Jätkä oli myöhässä kuten kääpiöt yleensäkin, ei töppöjaloilla ehdi. Kyllä nyt hivelee itsetuntoa.
Pääsiköhän Renny sanomaan "you know nothing, Jon Snow". Arvaan Kit Harrington.Kysymys #6: Ketä Game Of Thrones -näyttelijää Renny Harlinkin on päässyt ohjaamaan? (myös roolihahmon nimi kelpaa)
Kysymykset #3, #4 ja #5 ovat myös edelleen auki.
Escher.Laitetaan seuraava inspiraatioksi vähän eri elämänalueelta.
Kysymys #4: Kenen taiteilijan teos on nimeltään Nousevat ja laskeutuvat?
Bach. Tai Gödel. Tahtoisin kans tehä tällaisen "Minä kysyn nyt" -ketjun, mutta The Envious (aka NwO) on minulta kieltänyt aloitusten tekemisen.
Kysynpähän vaan, että miten kysymys #4 voi olla edelleen auki, kun siihen on jo monta päivää sitten annettu oikea vastaus?
Tuossapa tuo mistä porukka mainitsi.Escher?
Saako pisteitä, jos sattuu olemaan visailuisännän "älä huomioi" listalla?
Claude Lemieux?
#5 David Hasselhoff ja heitetään #6:een vaikka Sean Bean.