Jatkosopimukset/uudet sopimukset

  • 31 049
  • 58

muumijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Tappara
Hietakangas pelasi Jokipojissa varsin mukavasti, mielellään itsekin hänet jo liigassa näkisin kokeilemassa, mutta mieluusti pitäisin myös täällä Joensuussa!

Matti pelaa kaikki tilanteet täysillä loppuun, äärimmäisen rouhiva ja taisteleva kaveri! Sytyttää omalla tekemisellään joukkuetta ja on vastustajalle ärsyttävä, kova psyykkaaja. Ainakin Jokipojissa Hietsu voitti aloituksia, teki tilaa ja väänti täysillä. Hyvä maalin edessä, lukee hyvin peliä ja tekee itselleen tilaa..vaikka olisi kolmen ukon puristuksissa, niin silti nousee voittajana esiin! Taklausvoimaa myös löytyy ja kiekollista taitoa. Puolustaa hyvin omaan päähän ja hyökkäyksessä on mies paikallaan! Harmillinen loukkaantuminen sotki pikkusen mennyttä kautta..

Sellainen huomio vielä, että Hietakangas pelasi miltei koko kauden samassa kentässä toisen porkkanapöksyn, Jaatisen Antin kanssa, molemmilla tulevaisuus vielä liigassa.
 
Viimeksi muokattu:

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Minä pistän tässä ens-kaudeks etsintä kuulutuksen!

Eli me tarvitaan pari, tai ainakin yksi todella v-ittumainen kaveri joukkueeseen. Olen ite seurannut suurta ja mahtavaa NHL:ää tuolta 80-luvun alkupuolelta ja sieltähän on loistava esimerkki esim. muuan W.Gretzky jolla oli aina ympärillään ns. kovia poikia.

Mitäs olis Wayne ilman nimiä: Dave Semenko, Marty McSorley ym....

Ja kun suunta on täälläkin aivan selvä, eli nykyään melkein joka liiga-joukkueesta löytyy joku kovanaama, niin miksi ei meiltä???????!!!!!!

Siis tätä mä ihmettelen, vastatkaa joku viisaampi!

TJTN...
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kröhöm kiitos kiitos kehuista arvon taisteluhymisiä.

Niin tarvitaanko sitä tappelevaa pelaajaa Tapparassa? Kyllä, jos siltä löytyy tarpeeksi pelillisiäkin avuja. Heleniukset ja Lostetit eivät ole järkeviä investointeja, koska pelillisiä apuja ei tämän tyypin pelaajilla ole. Mikäli sitten löytyy vahvistus sekä jääkiekkoon, että tappeluun, niin näiden kavereiden palkkapyynnöt ovat melkoisen korkeita. Tässä kohtaa Mikki varmaankin miettii, että yritetäänkö saada pienellä lisäpanostuksella huippupeluri tai kaksi hyvää pelaajaa, vai pistetäänkö rahat tappelevaan peluriin. Luulempa, että hän yrittää ensin löytää sen huipun tai pari suht hyvää ja kehityskelpoista, ennen kuin alkaa faksaamaan tappelijalle sopimusta.

Toki joku Toporowskin tapainen löytö olisi loistava hankinta. Itse esimerkki nyt ei enään ole pelillisesti, eikä fyysisesti vahvistus. Itse olisin yrittänyt pitää Stutzelin joukkueessa, koska uuden valmentajan myötä tästä kaverista olisi saattanut kehittyä hyvä voimahyökkääjä. Nyt näytti siltä, että iskukestävyyttä ja iskunantohalukkuuttakin olisi ollut, mutta Jukka oli eri mieltä.

Toivottavasti uusi valmentaja opettaa pelaajat taklaamaan ja myös perustaa osan pelikirjastaan taklauksiin. Ryminä ja taito = maksava katselija
 

Lare1

Jäsen
muumijo kirjoitti:
Hietakangas pelasi Jokipojissa varsin mukavasti, mielellään itsekin hänet jo liigassa näkisin kokeilemassa, mutta mieluusti pitäisin myös täällä Joensuussa!

Hietakangas on ensi kaudella mitä todennäköisimmin KOO-VEE:n miehiä. Muita Tappara-lähtöisiä ensi kauden Dynamossa mahdollisesti Kimmo Haapa-Aro sekä Joni Lindlöf.
 

blazee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kärpät, Ducks, Capitals, Red Wings, Penguins!
Mites on ensikauden maalivahti tilanne? Molemmilla molareilla on sopimukset(?). Onko fanit/jatkoaikalaiset tyytyväisiä esim. Lehtoon? Onkos A/B-junnuissa ketään kokeilemisen arvoista "junnu" molaria?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
blazee kirjoitti:
Mites on ensikauden maalivahti tilanne? Molemmilla molareilla on sopimukset(?). Onko fanit/jatkoaikalaiset tyytyväisiä esim. Lehtoon? Onkos A/B-junnuissa ketään kokeilemisen arvoista "junnu" molaria?

On taidettu juhlia kovasti, kun ei olla huomattu Nikkilän siirtoa Tapparaan? Lehdolla on soppari, Tuokkolalla ei. Muista junioreista en osaa sanoa.
 

Näätä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Calgary
Torsti kirjoitti:
On taidettu juhlia kovasti, kun ei olla huomattu Nikkilän siirtoa Tapparaan? Lehdolla on soppari, Tuokkolalla ei. Muista junioreista en osaa sanoa.

Juu siis hyvinkin kehityskelpoinen Tuokkola lempattiin ja tilalle hankittiin 29 vuotias Nikkilä joka on Näckelin saunakaveri. Ei kai tässä auttais valittaa, mutta petyin jälleen. Hietakankaalle oli tarjottu try-out sopimusta, mutta ei mies suostunu, menossa todennäkösesti Koo-Vee:hen, kämppä ainakin on mansesta ostettu.
 
tombraider kirjoitti:
Niin tarvitaanko sitä tappelevaa pelaajaa Tapparassa? Kyllä, jos siltä löytyy tarpeeksi pelillisiäkin avuja. Heleniukset ja Lostetit eivät ole järkeviä investointeja, koska pelillisiä apuja ei tämän tyypin pelaajilla ole. Mikäli sitten löytyy vahvistus sekä jääkiekkoon, että tappeluun, niin näiden kavereiden palkkapyynnöt ovat melkoisen korkeita.

Meillä oli asiallinen kaveri, jota väistivät tässä liigassa melkein kaikki ja joka itse ei väistänyt ketään - ei kiinnostanut lukiko selässä Helenius vai Shelley, miestä persuksilleen vaan. Robert Kantor nautti varmasti mojovaa palkkaa, ja mies oli joukkueessa hieman väärässä roolissa ja liian suurin odotuksin, mutta itse olisin ehdottomasti tästä Tsekki yrmystä pitänyt kiinni. Kauhun tasapainon lisäksi, mies oli pelottava viivatykki.
 
Voimalaituri kirjoitti:
Kauhun tasapainon lisäksi, mies oli pelottava viivatykki.

Kantoria taisivat pelätä lähinnä päätykatsomoissa istuneet katsojat. Tapparakaudella viivatykkien osuma% oli muistaakseni luvattoman huono, vaikka taisi niitä maalejakin tulla. Kiekkopersoonana ja jonkin asteisena yleisömagneettinakin toki asiallinen, mutta myös sangen hasardialtis - minä sanon ei kiitos.

Tuokkolan kohtelua en minäkään ymmärrä. Kyseessä on sentään ainakin jonkin asteisena lupauksena pidetty oma kasvatti, josta ollaan nyt hankkiutumassa eroon ihan väkisin. Ei tainnut Pekka saada yhtään kunnon näyttöpaikkaa - esimerkiksi Hoville annettiin lukuisia tilaisuuksia osoittaa kykynsä. Case Tuokkola ei ole sellaista pelaajapolitiikkaa, jollaista Tapparassa haluan toteutettavan. Kyse ei taidakaan olla pelkistä torjuntataidoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös