Taisit Brett unohtaa, että Koskirantakin on sentteri. Koskiranta ja Immonen ovat kyllä molemmat siinä vaiheessa uraansa, että sopivat hienosti Pelicansiin. Molemmat ovat todella hyviä kahdensuunnan senttereitä. Hodgman kelpaisi kyllä ensi kauden ykkössentteriksi, mutta eri asia on onko miehellä haluja jatkaa.
Laituriosastolle on huhuista päätellen ilmeisesti kiinnitetty jo Saarinen. Sopasen lähdöllä kauppaamisella spekuloivat monet, mutta mikä on valmennusjohdon ja Kaarnan mielipide?
Marko Pöyhösestä olen kääntänyt tämän kauden aikana kelkkani. Ennen ihmettelin mitä mies tekee vuodesta toiseen puukäsineen nelosketjussa, mutta en ihmettele enää. Pöyhönen on ISO pala menestyvää Pelicansia ja yhteistyö Paakkolanvaaran kanssa on sitä tasoa, että laittaisin molemmille 2-3 vuoden jatkot varauksetta. Paakkis jatkaa ensi kaudella joka tapauksessa. Blomqvistin option käyttäisin, koska uskon, että ensi kausi tulee olemaan hänelle "the läpimurto".
Eli jotenkin näin :
sentterit:
Hodgman/ mr x
Koskiranta (?)
Immonen (?)
Paakkolanvaara
laiturit:
Lasch / mr x
Pikkarainen
Saarinen (?)
Wärn
Tavi
Jormakka
Sopanen
Blomqvist (?)
Pöyhönen (?)
mr x
mr x
pakit:
Seikola
Järvinen
Latvala (?)
mr x
Pietilä
Hurri
Brocklehurst (?)
Latvala jatkaa, jos haluaa sen verran kova pappa on kyseessä. Brockle on tällä hetkellä mun papereissa 50/50.
maalivahdit:
Nupe hoitaa!
Uusia uria:
Loppi Ellei ihmeparanemista tapahdu, kiitos ja näkemiin.
Marttinen Hyvä puolustava puolustaja. Voi tulla ikävä
----------------------------------------
Jalvanti
Rinkinen
Molemmilla mielestäni aika lähteä katsomaan suurempia rooleja ja ennen kaikkea kotikaupungin ulkopuolista elämää.
Brett otti esiin aiheen "the kausi". Itse puhuisin tästä kaudesta, jos ajatellaan sitä kirkkainta mahdollista tavoitetta. Kuten sanottua Lasch ja Hodgman tuskin jatkavat ja todella epätodennäköistä on, että ensi kaudeksi hankinnat osuvat yhtä hyvin. Ymmärrän siksi jos johtoporras haluaa nostaa joukkueen kilpailukykyä vielä parilla hankinnalla, koska talous antaa myöden. Katsoisin, että Pelsuilla on play-offeissa esimerkiksi helsinkiläisjoukkueita vastaan selvä underdog-leima, vaikka hankittaisiinkin vielä pari vahvistusta.