Viestin lähetti Satellite
Nonnih, Minulle 9 pistettä Sashalle 8. Enää kaksi kierrosta jälellä joten seuraavan kierroksen veikkaus on suoritettava huolella..Varo Sasha! ;)
Kuten tuolla sovittiin: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=15478 Eli maaliskuun ekasta päivästä lähtien vain 16 parasta jatkaa.Viestin lähetti Sasha
Kaksi kierrosta? Eikös tää kestäkkään tonne runkosarjan loppuun asti?!
Hehehe..! Eli ollaan tasoissa, minäkin unohin tuossa yhdessä vaiheessa kerran veikata täyden kierroksen. Nyt minun pitää vaa saada enemmän pisteitä kuin sinä seuraavalta kierrokselta koska sulla on vähemmän veikkauskertoja...;)Viestin lähetti Sasha
Vittu! Just kun saavuin Areenalle niin muistin, että en ollut veikannut. Pisteet on nyt tasan, ja mulla n.10 veikkausta vähemmän. Tiukaksi menee.
Viestin lähetti Satellite
Hehehe..! Eli ollaan tasoissa, minäkin unohin tuossa yhdessä vaiheessa kerran veikata täyden kierroksen. Nyt minun pitää vaa saada enemmän pisteitä kuin sinä seuraavalta kierrokselta koska sulla on vähemmän veikkauskertoja...;)
Juuh. Piiitkää kiinni nelossijassa mut Peltonen pisti naulan arkkuun. Noh, ensi vuonna sitten. Kiitos sullekin kovasta taistelusta! *pakkaa laukkuja*Viestin lähetti Sasha
Jokerit-HIFK, Lopputulos: 4-3. Satellite oli pitkään kiinni nelossijassa, mutta jatkoajalla Ville Peltonen ampui mut pudotuspeleihin.
Sasha 5pts
Satellite 1pt
4.Sasha 175pts
------------------------
5.Satellite 171pts
Hyvää kesälomaa Satellite, ja kiitos kovasta taistelusta.