Jatkoajan virallinen naisten ketju!

  • 6 497
  • 17

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No, päätinpä tällaisen perustaa. Osaltaa ihan mielenkiinnosta sitäkin kohtaan, että paljonko täällä meitä naispuolisia ihmisiä edes on? :) Jotenkin se perusoletus itselläkin on, että kun jollekin täällä juttelee, niin se on mies.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noitarumpu on ainakin nainen=) Vähemmistöähän me varmasti ollaan, mutta mielenkiintoista on tosiaan nähdä ketkä kuuluvat tähän "kauniimpaan sukupuoleen":)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
En ole nainen, mutta rakastan nainen-olentoa, kelpaanko ketjuun.
Edit. Ok, jään hang-around henkilöksi, jatkakaa.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällähän on kliffaa hengailla gonnien ja böönien kanssa. Mitäs sen on väliä, millaiset killuttimet jalkojen välistä roikkuu, vai roikkuuko mitään? Mulle ei ainakaan ole. Tosin sellaisen asian olen pannut merkille, että monilla meistä Jatkiksen Ämmistä on paljon isommat kassit kuin näillä Äijjillä. Ja tiedoksi miehille, että älkää nyt kaikki ottako itseenne ;).

Pariin kertaa olen sohaissut ampparipesää täällä oikeinkin mukavasti ja "isot pojat" ovat mua täällä kiusanneet. Sen olen oppinut, ettei kannata "Miesasiat"-ketjuun mennä haukkumaan miehiä huonoiksi sairastajiksi ;). Sehän ei siis missään nimessä pidä paikkaansa. Onneksi tiedän sen nyt, kun pojat sen mulle täällä kertoivat.

Miehet on musta tosi jees. Tykkään huonoista jutuista ja pieruhuumorista. Mua ei myöskään haittaa katsella jotain mimmejä heidän kanssaan, vaikka en "sillä tavalla" naisista olekaan kiinnostunut. Tosin se on joskus vähän hämmentävää, että miehiin voi niin kovin helposti halutessaan vaikuttaa vähän "tyttöjä" töröttämällä tai ripsiä räpsyttämällä. Mutta sekin on ihan hyvä tietää, jos tulee joskus tarvetta. Ja oikeastihan mä olen niin törkee biatch että hyödynnän tätä viikottain sekä kotona että joskus kodin ulkopuolellakin. Samaan halpaan menee kyllä ihan miespuoliset frenditkin. Mutta koska olemme oikeasti frendejä, mistään hyväksikäytöstä ei tietenkään ole kysymys.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nostanpa piruuttani tämän ketjun, koska melko uutena (aktiivisuudeltani) haluaisin kohdata foorumin naisia!

Ilmoittautukaa, ette saa rankaisua!
 

DiamondDoll

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Jesse Joensuu
Naisjäsen ilmoittautuu. Ihan mielenkiintoista kyllä kuinka paljon meitä naisia täällä kirjoittelee.
 

katinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiprusoffin veljekset
Täälläkin yksi naispuolinen henkilö. Olen ollut rekisteröityneenä muutaman vuoden, mutta kirjoitellut aika vähän. Päivittäin tulee käytyä lukemassa, tosin nyt vähemmän kun ei enää tartte Kiprun otteita seurata, mikä on sinänsä surullista (kausi pilalla). Alkaisi edes NHL.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielenkiintoinen ketju. Joko täällä yksityisviestit laulavat ja treffejä sovitaan?
 
Mitä annettavaa tällä ketjulla on palstalle? Onko täällä tarkoitus tehdä muutakin ilmoittautua naiskirjoittajien osalta? Onko miehiltä kirjoittaminen kielletty tähän ketjuun? Eikö tämänkin olis voinut hoitaa äänestyksellä? Miksi tämä toistaiseksi turhaakin turhempi ketju ei ole kierrätyskeskuksen puolella?

Nimim. mä vaan kysyn
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Joko täällä yksityisviestit laulavat ja treffejä sovitaan?
Onkohan koskaan saatu pariskuntaa pystyyn Jatkiksen kautta? Joko pitää perustaa Jatkikselle oma ketju treffipyyntöjä varten? Tosin täällä tuntuu olevan liikaa porilaisia...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan koskaan saatu pariskuntaa pystyyn Jatkiksen kautta? Joko pitää perustaa Jatkikselle oma ketju treffipyyntöjä varten? Tosin täällä tuntuu olevan liikaa porilaisia...

On saatu. Käsittääkseni useampikin, tokikaan kaikki tätä kautta solmitut liitot tai löyhemmätkin yhteenliittymät eivät ole enää voimassa.

Itse en tosin ole Jatkoajasta tässä mielessä kostunut. En tosin ole nainenkaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä annettavaa tällä ketjulla on palstalle? Onko täällä tarkoitus tehdä muutakin ilmoittautua naiskirjoittajien osalta? Onko miehiltä kirjoittaminen kielletty tähän ketjuun? Eikö tämänkin olis voinut hoitaa äänestyksellä? Miksi tämä toistaiseksi turhaakin turhempi ketju ei ole kierrätyskeskuksen puolella?

Samaa minäkin ihmettelen. Palstapoliisiksi ei ole tarkoitus ryhtyä, mutta aiheesta on lukuisia äänestyksiä sekä naisille ja homoille suunnattu Miesasiat-ketju, jossa voi hyvillä mielin käydä avautumassa siitä, kuinka paljon ja mistä syystä miehet vituttavat tai tekevät onnelliseksi.

Olen nainen. Sen ilmoittaminen kai tässä ketjussa oli olennaista.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja yksi porilainen lisää ilmottautuu. Ei tosin mihinkään treffitouhuihin, koska te kaikki miehet olette vähän niinku tyhmää porukkaa.

Olen poikkeus joka vahvistaa säännön! Ps. kuva olis kiva!

Mutta ei tämän enempää kun en saa kirjoittaa tähän ketjuun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen nainen. Henkisesti. Lesbo - eli tykkään tytöistä. Miehet älkööt vaivautuko, teidän munat ei kiihota minua.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvää Naistenpäivää kaikille naisille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös