Jatkoajan virallinen homoketju

  • 876 297
  • 8 122

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sanoisin, että sun tutkassa on kyllä vikaa, jos se ei ole toiminut Antti Holman avatessa suunsa. Ja mä siis diggaan Antti Holmaa ja mulle kenenkään seksuaalisella suuntautumisella ei ole minkäänlaista merkitystä. Mutta Antista kyllä paistaa kilometrien päähän, että hän on pesunkestävä homoseksuaali.
No joo, tutka on vanhaa mallia ja siinä on ilmeisesti päivitykset tekemättä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jotenkin vaikea nähdä, miksi seksuaalisella suuntautumisella olisi jotain merkitystä ellei ole tarkoitus 'viritellä jotain säätöä' niin kuin entiset nuorisolaiset sanoisivat.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
No joo, tutka on vanhaa mallia ja siinä on ilmeisesti päivitykset tekemättä.

Tutkasta voin sanoa sen että mä paljastun kyllä helposti jos näen komean miehen. Vaikken siis muuten ole homomainen. No palstaveli @Czescku viime reissulla ehdotti että voisin nukkua sen vieressä. Heteromieheltä mielenkiintoinen ehdotus mutta oon muutenkin huonouninen niin tarviin oman punkan enkä ketään 'kuorsaamaan' vieressä.

Mitä Antti Holmaan tulee niin menee Suomen julkihomot tilastossa top-5:seen. Eräs nuorehko Demarikansanedustaja meidän huudeilta on tässä tilastossa top-10 listalla
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nyt kun mun mahdollinen tuleva bf joka oli mun kaa Tappara-HIFK pelissä niin on nuorena pelannut lätkää jälkimmäissessä seurassa niin pakko sanoo että harva homo on noin urheilutitävä allekirjoittaneen lisäks. Mun kannalta kiva on että se tyyppi on ihana ja tykkää musta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tom of Finlandin piirustukset ovat taas olleet esillä laajasti. Taitava piirtäjä, ei epäilystäkään.
Hiukan huolestuttaa, että olikohan Toukossa vähän rasistin vikaa, koska silmiini ei ole osunut teoksia, joissa kuvataan mustia miehiä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jopa näin pesunkestävänä heterona pitää sanoa, että Tompan piirrustukset ovat pääosin todella hienoja ja taidolla tehtyjä. Kiva kropat äijillä on. Jos kesällä eksyy Helsinkiin, niin ehkä pitäis käydä eka kertaa Kiasmassa tsekkamassa Tompan taidetta.
Btw, olin joskus vuosia sitten hetken aikaa Kaarinan kaupungilla töissä ja siellä oli kaupungintalon seinällä Toukon originaali teos seinällä. Toukohan oli syntyjään kaarinalainen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Saa muutama palstaveli taas aihetta riemuun mm. @Turha Kaukalo Kuten olette huomanneet että kumpikaan jatkiksen julkihomoista ei ole tyhmä. @vetti tähän mainittuna. Niin kannattaisiko kaikkein miettiä sitä että älyllinen taso ei ole mitenkään riippuvainen mikä seksuaalinen suuntautumuus henkilöllä saattaa olla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saa muutama palstaveli taas aihetta riemuun mm. @Turha Kaukalo Kuten olette huomanneet että kumpikaan jatkiksen julkihomoista ei ole tyhmä. @vetti tähän mainittuna. Niin kannattaisiko kaikkein miettiä sitä että älyllinen taso ei ole mitenkään riippuvainen mikä seksuaalinen suuntautumuus henkilöllä saattaa olla.
Siis onko joku tällä palstalla levitellyt tuollaista ajatusta? En ainakaan äkkiseltään muista että älyä oltaisiin kyseenalaistettu, muuta mautonta on varmaan sanottu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis onko joku tällä palstalla levitellyt tuollaista ajatusta? En ainakaan äkkiseltään muista että älyä oltaisiin kyseenalaistettu, muuta mautonta on varmaan sanottu.

Mä en taaskaan ymmärrä, miksi mut oli tähän tägätty, mutta en mä mitään muutenkaan ymmärrä. Tietääkseni en ole sitä mieltä, että seksuaalisuus ja älykkyys käyvät jotenkin käsi kädessä. Eikä sekään johdu seksuaalisuudesta, jos ei ymmärrä Jatkoajan LOUNDGE-palstameemiä, johon kenties viitattiin. Lopuksi voi vielä todeta, että ei me ihan samanlaisia olla, mutta ei sekään johdu panomieltymyksistä.

En muuten tiennyt, @vetti , että olet homo, luulin että bi, mutta en minä mitään tästäkään tiedä. Ja lopuksi: ihan yksi lysti mulle.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mä en taaskaan ymmärrä, miksi mut oli tähän tägätty, mutta en mä mitään muutenkaan ymmärrä. Tietääkseni en ole sitä mieltä, että seksuaalisuus ja älykkyys käyvät jotenkin käsi kädessä. Eikä sekään johdu seksuaalisuudesta, jos ei ymmärrä Jatkoajan LOUNDGE-palstameemiä, johon kenties viitattiin. Lopuksi voi vielä todeta, että ei me ihan samanlaisia olla, mutta ei sekään johdu panomieltymyksistä.

En muuten tiennyt, @vetti , että olet homo, luulin että bi, mutta en minä mitään tästäkään tiedä. Ja lopuksi: ihan yksi lysti mulle.

Haha. Ei tägissä ollut mitään ilkeämielistä kyseessä, enkä mä edes muistanut tuota Loundge juttua enään.

Ja ollaan me panomieltymyksissä todella paljon samoilla linjoilla. Veikkaan että löydetään helposti Suomesta kaks miljoonaa tyyppiä jonka kans kumpikaan ei olis sillain.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä en taaskaan ymmärrä, miksi mut oli tähän tägätty, mutta en mä mitään muutenkaan ymmärrä. Tietääkseni en ole sitä mieltä, että seksuaalisuus ja älykkyys käyvät jotenkin käsi kädessä. Eikä sekään johdu seksuaalisuudesta, jos ei ymmärrä Jatkoajan LOUNDGE-palstameemiä, johon kenties viitattiin. Lopuksi voi vielä todeta, että ei me ihan samanlaisia olla, mutta ei sekään johdu panomieltymyksistä.

En muuten tiennyt, @vetti , että olet homo, luulin että bi, mutta en minä mitään tästäkään tiedä. Ja lopuksi: ihan yksi lysti mulle.
Se on ihan sama mitä kukakin musta miettii mistä tykkään ja mistä en.

Mut: Note to myself: Älä jätä Jatikisen ruutua/kirjautumista työkoneella kun aloitat taas yhden palaverin. Tuli Teamssin näyttöön @Turha Kaukalo vastasi viestiisi ketjussa Jatkoajan virallinen homoketju.

No, eipä tuolla merkitystä ole, kun oli ihan parin lähimmän duunikaverin kanssa palaveri. Mut menis "Aivot, mitä vittua taas" -ketjuun.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Haha. Ei tägissä ollut mitään ilkeämielistä kyseessä, enkä mä edes muistanut tuota Loundge juttua enään.

Ja ollaan me panomieltymyksissä todella paljon samoilla linjoilla. Veikkaan että löydetään helposti Suomesta kaks miljoonaa tyyppiä jonka kans kumpikaan ei olis sillain.
Ai sulta löytyy vaan kaks miljoona? Mä löydän 2,5 miljoonaa helposti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on ihan sama mitä kukakin musta miettii mistä tykkään ja mistä en.

Tämä on totta. Ja se, että kannattaa miettiä omia suuntaumuksiaan, eikä, kuten todettua, toisten. Suuntaumus? Suuntautumus? Kielisokeus iski. Taas.

Eikö nyt ole pridekuukausi muuten menossa? Se on toki aiheuttanut muutamissa ihmisissä (homo sapiens) ikäviä tuntemuksia. Saatana kun tyrkytetään! Tuntenemuksia?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tämä on totta. Ja se, että kannattaa miettiä omia suuntaumuksiaan, eikä, kuten todettua, toisten. Suuntaumus? Suuntautumus? Kielisokeus iski. Taas.

Eikö nyt ole pridekuukausi muuten menossa? Se on toki aiheuttanut muutamissa ihmisissä (homo sapiens) ikäviä tuntemuksia. Saatana kun tyrkytetään! Tuntenemuksia?

Pride valitettavasti. En halua olla ilkeä mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa tuo sonta.

Jos mä sua esim pyytäisin treffeille että mennäänkö 'johonkin' ja ehdottaisit tuota niin saisit litsarin.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai sillä kuukaudella jotain väliä on kun tämä ja Pride-ketju aina aktivoituvat pariksi päiväksi. Jatketaan taas kaikki homostelua, heteroilua tai bisseilyä oman maun mukaan...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pride valitettavasti. En halua olla ilkeä mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa tuo sonta.
Ajatus on ihan hyvä.

Mut kaikki fimat yms jotka tukevat pridea? Mitä vittua tietovisassa kysyn "mitä vittua?" Sulla on kaks päivää lippu ojossa ja käyt plakaatin kanssa marssimassa?

Pride on mennyt ihan överiksi. Mä haluan olla vaan mä. Toi karnevaali ei ole minä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajatus on ihan hyvä.

Mut kaikki fimat yms jotka tukevat pridea? Mitä vittua tietovisassa kysyn "mitä vittua?" Sulla on kaks päivää lippu ojossa ja käyt plakaatin kanssa marssimassa?

Pride on mennyt ihan överiksi. Mä haluan olla vaan mä. Toi karnevaali ei ole minä.
Jos joskus voi puhua hyvesignaloinnista niin nimenomaan kun yritykset osallistuvat Prideen vaihtamalla profiilikuvaan sateenkaaren värit tai myymällä jonkin erän tuotteita samoilla väreillä. Sitten 11 kuukautta vuodessa asia ei kiinnosta ns. vittuakaan.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Jos joskus voi puhua hyvesignaloinnista niin nimenomaan kun yritykset osallistuvat Prideen vaihtamalla profiilikuvaan sateenkaaren värit tai myymällä jonkin erän tuotteita samoilla väreillä. Sitten 11 kuukautta vuodessa asia ei kiinnosta ns. vittuakaan.
...ja myös 12kk vuodesta saatetaan tehdä yhteistyötä maiden kanssa, joissa moisesta sateenkaarimeiningistä saisi vähintään raippaa ellei jopa kuolemantuomion. Huvittavana ilmiönä, jos puhutaan kv-firmoista, niin sateenkaarilippu saattaa olla logossa sen kuukauden joidenkin alueiden Twitter-tilillä - ja toisilla alueilla ei moisesta ole tietoakaan.

VMP. Ja tämä ei ole kannanotto etteikö yritykset saisi puolustaa sateenkaariväkeä, miksei (eikä tämä tarkoita että pitäisi olla sateenkaarilippu jossain logon yhteydessä). Mutta sitä pitäisi tehdä johdonmukaisesti ja koko ajan, eikä kerätä irtopisteitä.
 

Byvajet

Jäsen
Kyselyiden perusteella hämmästyttävän suuri osuus ihmisistä kertoi vieroksuneensa presidentinvaaleissa Haavistoa tämän homouden perusteella.

Kuitenkin homous poistui tautiluokituksesta vuonna 1981, minkä jälkeen vähemmistöjen asiaa on rummutettu suurella voimalla. Asenteet kuitenkin muuttuvat hitaasti. Voi olla, että monille liberaalimpaankin ajatteluun taipuvaisille ajatus homopresidentistä oli liikaa. Kaikki näistä eivät tietenkään tunnusta sitä edes itselleen.

Toivoisihan sitä, että ihmisen seksuaalinen suuntautuminen tai muu muita haittaamaton normipoikkeama muuttuisi niin neutraaliksi asiaksi, ettei se vaikuttaisi äänestyksissä puoleen eikä toiseen.

Minä en äänestänyt lainkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös