Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 219 603
  • 13 556
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
.
Kyllä kaikki varmasti uskovat ettei niitä löydy jo ensimmäisen linkityksesi jälkeen. Mutta kiitos vahvistuksestasi, olen tähän asti pitänyt sinua modetoiminnan kritiikittömänä suhtautujana, mutta osoitit nyt olleeni väärässä. Ja moderaattoreiden puhuvan paskaa.
Ihan riippumatta siitä mitä @MacRef koetti linkittää, niin tuo yllä lainattu tyylisi keskustella kanssapalstalaisten kanssa voi mielestäni - ehkä, kenties ja mahdollisesti - olla yksi tekijä, jonka vuoksi heppa on nyt talutettu pilttuuseen.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä ollut nimimerkki heavy samalla intensiteetillä minun helmikuussa saatua pelikieltoani kyseenalaistamassa, kuin nyt omaansa.
 

teppana

Jäsen
Saa linkata...

En minä aio moderaattoreiden osalta alkaa perusteita kaivelemaan.

Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että kevyehköllä tuomio tuli. Mutta osaltaan siihen vaikuttanee keskustelutyylisi. Mikä on agitoiva sekä usein jopa rajamailla menevän vittuileva. Ei sillä että se aina huonoa olisi, mutta olet hieman kuin köyhän miehen versio Danasta. Sillä tuo rankku lienee tullut.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.
Ihan riippumatta siitä mitä @MacRef koetti linkittää, niin tuo yllä lainattu tyylisi keskustella kanssapalstalaisten kanssa voi mielestäni - ehkä, kenties ja mahdollisesti - olla yksi tekijä, jonka vuoksi heppa on nyt talutettu pilttuuseen.
Toki minulla on sellainen tapa, että jos minulle vittuillaan, vittuilen takaisin. Jostain syystä tällä palstalla on sellaiset sääntötulkinnat että minulle vittuilu ei ole edes sääntöjen rajamailla liikkumista, mutta kun annan takaisin se onkin pahempi juttu.

Eipä ollut nimimerkki heavy samalla intensiteetillä minun helmikuussa saatua pelikieltoani kyseenalaistamassa, kuin nyt omaansa.
Ei harmainta aavistusta mistä sinä olet saanut pelikieltoa, ehkä en huomannut siitä käytyä keskusteluakaan.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä en ihmettelle yhtään. Kyseisen nimimerkin tapa keskustella oli nimimerkkinsä mukaisesti varsin raskas. Tästähän mainittiin jo jäähyn perusteissakin (onelinerit).

Tuota vähän itsekin ihmettelen esimerkkinä tuota minuun kohdistunutta henkilökohtaista hyökkäystä. En kyllä sellaiseksi sitä kokenut missään vaiheessa, mutta ehkä se oli mode-tiimin näkökulmasta yksi niistä pienistä puroista, joista kasvoi hallitsematon joki...

Eipä ollut nimimerkki heavy samalla intensiteetillä minun helmikuussa saatua pelikieltoani kyseenalaistamassa, kuin nyt omaansa.

Sä et kuulukaan niihin parempiin ihmisiin...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Toki minulla on sellainen tapa, että jos minulle vittuillaan, vittuilen takaisin. Jostain syystä tällä palstalla on sellaiset sääntötulkinnat että minulle vittuilu ei ole edes sääntöjen rajamailla liikkumista, mutta kun annan takaisin se onkin pahempi juttu.

Mehän on otettu yhteen useamman kerran, joten olevan ehkä hieman jäävi. Mutta sanon silti, että sulla on välillä tapana takertua epäolennaiseen yksityiskohtaan, ja pyörittää keskustelua siitä. Silloin ydinasia, siis se mistä oli kysymys, peittyy vänkäämiseen, joka ei meinaa loppua. Kun tähän lähtee useampi kanssakeskustelija, ollaan yhtäkkiä ei edes sivutiellä, vaan sivutien ojassa. Tämä ehkä häiritsee modejakin, jos näin on, kuten kerroin.

Nyt voi kysyä, oletko ainoa. Et ole. Samaan syyllistyn joskus itsekin ja arvatakseni moni muukin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Toki minulla on sellainen tapa, että jos minulle vittuillaan, vittuilen takaisin. Jostain syystä tällä palstalla on sellaiset sääntötulkinnat että minulle vittuilu ei ole edes sääntöjen rajamailla liikkumista, mutta kun annan takaisin se onkin pahempi juttu.
Jos saan ehdottaa, niin kokeile joskus sellaista, ettet annakaan takaisin. Antaa sen jonkun vittuilla keskenään. Tai jos joku tökkää sinua kuvainnollisesti mehupillillä, niin etsi käsiisi palautteen antamista varten jotain pesismailaa pienempää.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mehän on otettu yhteen useamman kerran, joten olevan ehkä hieman jäävi. Mutta sanon silti, että sulla on välillä tapana takertua epäolennaiseen yksityiskohtaan, ja pyörittää keskustelua siitä. Silloin ydinasia, siis se mistä oli kysymys, peittyy vänkäämiseen, joka ei meinaa loppua. Kun tähän lähtee useampi kanssakeskustelija, ollaan yhtäkkiä ei edes sivutiellä, vaan sivutien ojassa. Tämä ehkä häiritsee modejakin, jos näin on, kuten kerroin.
Minusta ei ole sivuseikka jos joku perustelee mielipidettään A koska X, ja tiedän että X on epätotta. Toki silloin yritän tyrmätä tuon perusteen. Siten kun täällä on kaikenlaista viheltäjää, joille on perusteluista huolimatta vain tärkeää kannattaa mielipidettä A, alkaa mulle vittuilu tyyliin "melkoinen valheenpaljastin olet kyllä". Toisin sanoen keskustelu ajautuu hiekkalaatikkotasoiseen nokitteluun.

Jja sitten modet keksivät että minä olen syypää keskustelun heikkoon tasoon.

Sinua pidän useista erimielisyyksistämme huolimatta ihan asiallisena keskustelijana ja annan aika usein sulle positiivistakin palautetakin tykkäyspainikkeen kautta.

Jos saan ehdottaa, niin kokeile joskus sellaista, ettet annakaan takaisin. Antaa sen jonkun vittuilla keskenään. Tai jos joku tökkää sinua kuvainnollisesti mehupillillä, niin etsi käsiisi palautteen antamista varten jotain pesismailaa pienempää.
No usein annankin olla, esim. tuossa ainakin toistaiseksi viimeiseksi jääneessä löylyhuonekeskustelussani niitä vittuiluja jätin aika monta kommentoimatta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kirjoittelijan kanssa oli aikanaan ihan sama asia, eikä häntäkään ole ollut kovin suuri ikävä.
Minulla on kyllä ikävä legendaa. Kirjoittelija kirjoitti kieliasultaan täydellistä suomea ja toi usein keskusteluihin raikkaita näkökulmia. Siis ihan oikeasti toi. Jatkojytkyn jälkeen Kirjoittelija muuttui parodiaksi itsestään, sitä versiota on vähän vähemmän ikävä.

Varsinkin urheilun suurtapahtumiin ja NHL-puolen suomalaiskeskusteluihin Kirjoittelija olisi edelleen ykkösketjun sentteri. Niissä hän osasi sivuuttaa patoutumansa ja keskittyä itse asiaan. Kirjoittelijan tappiot hyvinkin kuumissa väännöissä jäivät todella vähiin.

Näköjään pari kovan luokan poistoa. BlackWolfin kanssa itselläni ei isompia ongelmia ollut, joskin kyseinen kirjoittelija hirttäytyi väkisin näkökulmaansa, joten ymmärrän ratkaisun. Johnny nyt oli Johnny, Kierrätyskeskuksen kiintiöhassuttelija. En olisi laittanut isoista ovista pihalle, koska samalla nähdäkseni lankeaa varjo muutaman muun nimimerkin ylle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No usein annankin olla, esim. tuossa ainakin toistaiseksi viimeiseksi jääneessä löylyhuonekeskustelussani niitä vittuiluja jätin aika monta kommentoimatta.
Se on hyvä se. Näin minunkin mielestäni kannattaa yleensä toimia, jos näkee tai luulee näkevänsä itseensä kohdistuvaa vittuilua. Kaikkea ei pidä tietysti niellä, tarkoitan ennen kaikkea henkilökohtaisuuksia. Kokemukseni mukaan henkilökohtaisuudet välttää parhaiten olemalla sortumatta itse sellaisiin, vaikka kyllä niitä voi aika puskistakin tulla. Minulle ei tule kovin usein. Ehkä minulla on korkea kynnys sille, mitä tulkitsen yhtäältä henkilökohtaisuudeksi ja toisaalta vittuiluksi.

Otetaan tähän väliin pieni pätkä keskustelua, tai mitä ”keskustelua” lieneekään, joka moderaattoreiden näkemyksen mukaan johti osaltaan pelikieltopäätökseen.

No kukas sen maksupuolen hoitaa?

Ulkoavaruudesta aikanaan löydettävä uusi elämä laitetaan etukäteen verolle by SDP vai mistä sitä rahaa meinataan kiskoa ettei se maksaisi ihmisille?
Sinun kohdallasi en edes epäile että kyseessä olisi tahallinen väärinymmärtäminen.
Ensimmäinen kirjoittaja leukailee asian syrjässä kiinni pysyen, vaikkakin ivalliseen tyyliin. Ehkä tuo on nyt sitä ”vittuilua”, ei nyt ainakaan esimerkillistä asiakeskustelua. Ensimmäinen kirjoittaja puhuu kuitenkin asiasta menemättä henkilökohtaisuuksiin. Toisen kirjoittajan vastaus vie sananvaihdon jo henkilökohtaiselle tasolle. Ei nyt mikään klassinen sucker punch tai erityisen ruma, mutta tuossa kohdassa keskustelu johdettiin asioista ja ilmiöistä henkilöön käyvään kommentointiin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäinen kirjoittaja leukailee asian syrjässä kiinni pysyen, vaikkakin ivalliseen tyyliin. Ehkä tuo on nyt sitä ”vittuilua”, ei nyt ainakaan esimerkillistä asiakeskustelua.
Selvästi meillä on eri näkemys asian syrjässä pysymisestä. Jos nyt ei pelkkää henkilökohtaista vittuilua sollut niin sitten loput tarkoituksellista provoa koko viesti.

Minähän en koko keskustelussa ottanut mitään kantaa kuka maksaa vai maksaako kukaan, vaan ainoastaan siihen mitä haastattelussa sanottiin ja ei sanottu. iSiinä mielessä tuo väärinymmärtämiseen viittaaminen on täysin validi pointti kun mun vihjaillaan kirjoittelevan jotain mitä en ole kirjoittanut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Selvästi meillä on eri näkemys asian syrjässä pysymisestä. Jos nyt ei pelkkää henkilökohtaista vittuilua sollut niin sitten loput tarkoituksellista provoa koko viesti.
Luultavasti emme ole tästä asiasta samaa mieltä. Kuten sanoin, niin viesti johon vastasit ei edustanut parasta asiakeskustelua, ja tulkitsen sen sävyn vähän ivalliseksi, mutta se ei mennyt henkilökohtaisuuksiin. @Garantie kirjoitti vielä liittyen rahoituksen hankkimiseen yhteiskunnan kuluihin, mitta sinä kirjoitit Garantie’sta. Minusta menit ainakin tuossa kohdassa jo vähäsen pöpelikköön.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luultavasti emme ole tästä asiasta samaa mieltä. Kuten sanoin, niin viesti johon vastasit ei edustanut parasta asiakeskustelua, ja tulkitsen sen sävyn vähän ivalliseksi, mutta se ei mennyt henkilökohtaisuuksiin. @Garantie kirjoitti vielä liittyen rahoituksen hankkimiseen yhteiskunnan kuluihin, mitta sinä kirjoitit Garantie’sta. Minusta menit ainakin tuossa kohdassa jo vähäsen pöpelikköön.
Mitäpä luulet, kenen siinä vihjailtiin uskovan että avaruudestä löytyvä elämänmuoto voitaisiin nyt pistää verolle?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mitäpä luulet, kenen siinä vihjailtiin uskovan että avaruudestä löytyvä elämänmuoto voitaisiin nyt pistää verolle?
Nähdäkseni SDP:n ja Krista Kiurun, koska näistä oli ollut puhe, ja etenkin Kiurun sanomisista. Hassuttelua tuo tietysti oli, vaikkakin sikäli asiaa, että jos Kiurun mielestä ”ihmiset eivät maksa”, niin kuka sitten. Tosissasiko luulit, että Garantie olettaa demarien suunnittelevan ulkoavaruuden olentojen verottamista? Ei ihan kaikesta hutusta kannata vittuuntua ja laittaa rähinää päälle, ei vaikka demarien kyky innovoida uutta verorasitetta yltäisi oikeastikin mielikuvituksellisiin sfääreihin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En. Vaan se oli selvää vittuilua suoraan minulle vaikken asiaa ollut sanallakaan kommentoinut.
No kannattiko tuosta kuitenkaan nokkiintua tai edes kommentoida mitään? Jos täällä ottaa jokaisen kirpeän tai nasevan opponoinnin vittuiluna, niin joka päivä saisi olla rähisemässä eri tavalla ajatteleville. Mutta jokainen tehköön tyylillään.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko tällä palstalla siis nyt tilanne, että modet ovat samanaikaisesti sekä persuhenkisiä öyhöttäjiä, jotka rankovat "vihervasemmistolaisia" mielipiteistään että vihervassareita, jotka sorsivat oikeistolaisia heidän mielipiteistään?

Aika skitsoa...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kannattiko tuosta kuitenkaan nokkiintua tai edes kommentoida mitään? Jos täällä ottaa jokaisen kirpeän tai nasevan opponoinnin vittuiluna, niin joka päivä saisi olla rähisemässä eri tavalla ajatteleville. Mutta jokainen tehköön tyylillään.
Lähinnä tässä on ärsyttävää se että minulle vittuilu on useamman näytön perusteella moderaattoreiden mielestä täysin hyväksyttävää käytöstä kun minä saan isoja rangaistuksia sellaisista lausunnoista että totean toisesta kirjoittajasta jotta hän ei osaa käyttää nettiä.
 

teppana

Jäsen
Lähinnä tässä on ärsyttävää se että minulle vittuilu on useamman näytön perusteella moderaattoreiden mielestä täysin hyväksyttävää käytöstä kun minä saan isoja rangaistuksia sellaisista lausunnoista että totean toisesta kirjoittajasta jotta hän ei osaa käyttää nettiä.

Mitähän olet tehnyt, että modet noin kovasti on sinut silmätikuksi ottaneet? Lienee tuo asiapitoinen keskustelu jossa mennään niin vahvasti aukottomat asia-argumentit edellä, että menee persuöyhöttäjämodeilla pupu pöksyyn.

Asialla ei tietenkään ole mitään tekemistä oman käytöksen kanssa. Sorsitaan kuin Väyrystä. Paha mieli tässä itsellekin sinun puolesta tulee.


Edit: Joku toinen voisi pitää uhriutumista mauttomana, jokainen tietysti tyylillään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän olet tehnyt, että modet noin kovasti on sinut silmätikuksi ottaneet?
Tähän saisi helposti vastauksen jos tietäisi nimimerkit moderoinnin takaa. Joku lapsellinen mielensäpahoittamunen siellä lienee ainakin taustalla....
 

teppana

Jäsen
Tähän saisi helposti vastauksen jos tietäisi nimimerkit moderoinnin takaa. Joku lapsellinen mielensäpahoittamunen siellä lienee ainakin taustalla....

Ei tuo kuukausi yhdelle osastolle kovin paha ole. Ehkä vähän linjaton sen suhteen, paljonko osa muusta porukasta saa agitoida. Mutta aika kevyt rangaistus kun kirjoitusoikeudet on vain yhdellä kapealla sektorilla jäissä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tähän saisi helposti vastauksen jos tietäisi nimimerkit moderoinnin takaa. Joku lapsellinen mielensäpahoittamunen siellä lienee ainakin taustalla....
Pitäiskö sun nyt vaan oikeesti hyväksyä pelikieltosi ja lopettaa tuo rasittava ruikuttaminen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös