Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 628 407
  • 15 977

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tää on hassu ketju. Ketjun aiheena on antaa moderaattoreidelle palautetta ja arvostelua. Silti negatiivisen palautteen kohdalla ryhdytään arvostelemaan itse palautteen antajaa palautteen annosta. Onhan modehommat vapaaehtoisia, palautteen antaja on pikkumainen, pitäisi käydä ulkona tai joku ei itse joskus valittanut tuomiostaan.
Tälläisellä offtopicille voisi perustaa oman ketjun, jossa voi rauhassa miettiä onko oikeutettua antaa negatiivista palautetta.
Moni tuntuu ottavan sen henkilökohtaisesti kun arvostelee modea ja sitten käydään henkilökohtaiseksi.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on hassu ketju.
Kyllä. Kovat pojat käy kurmuuttamassa mielensäpahoittajia.

Mun mielestä @Tifosi nimimerkin pelikielto oli väärä. Ei hän tuossa keskustelussa mitään pelikiellon arvoista kirjoitellut mun mielestä. Se, miksi hän kuitenkin sai pelikieltoa, jää arvailujen varaan ja vastauksen vain modet tietävät.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Voin sanoa itkemiseen, että itsemurha-gaten kohdalla ei yksikään puolustaja alkanut itkemään penaltista,
Ei varmasti, koska joukossa oli sellaisia viestejä joista olisi kuulunut ja jossain toisessa yhteydessä olisikin heitetty ulos palstalta.
Ja olihan teillä toisenne rinnakkaistukena. Vuoden sykähdyttävin kokemus.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
@Moderaattorit jos varjomodeilua vielä joskus tarjoillaan, niin hyviä ehdokkaita löytyisi ihan kutsuttuna tästä viimeisen parin sivun aikana.

Saa käyttää mut ei ol pakko.
Haluaisin ehdottomasti itsekin kokeilla. Olen pieni mies ja haluaisin kokea kunnon powertripin samalla kun silitän karvatonta kissaani nojatuolissa sikarin ja konjakkilasin kanssa.

Rehellisesti sanottuna uskoisin olevani hyvä mode. Kokemusasiantuntija. Entinen rikollinen. Nykyinen hyväntekijä.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun mielestäni moderaattoreiden johdonmukaisuudessa on toivomisen varaa tai sitten moderaattorit toimivat kukin omilla tavoillaan. Kaikkia pitäisi kohdella tasapuolisesti mutta ei näytä olevan niin. Jopa ketjuun moderaattoreilta tulleen varoituksenkin jälkeen tottelemattomat voivat jatkaa suoltamistaan ilman mitään rangaistusta.
Porttikielto löylyhuoneeseen. Hyvin te vedätte. Aivan keksittyjä syitä. Ymmärrän että näkemykseni ei ole valtavirtaa mutta ei siitä pitäisi rangaista.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
@Moderaattorit jos varjomodeilua vielä joskus tarjoillaan, niin hyviä ehdokkaita löytyisi ihan kutsuttuna tästä viimeisen parin sivun aikana.

Saa käyttää mut ei ol pakko.

Piru muuten, nyt vasta hiffasin lempijoukkueesi. Lupaan nyt jo ääneni sinulle, kun tämän vuoden jatkoaikalaisia karsitaan. Olenhan ollut joukkuekaveri.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tämän hetkinen konsensus näyttää äkkiseltään samalta kuin tämän ketjun eka sivu.
Erittäin viihdyttävää seurattavaa. Jatkakaa.
Onko tämä modeista nillittäminen lisääntynyt viime vuosina vai onko aika kullannut muistot?

Tuntuu että tässä ketjussa kun lukemassa, niin aika usein samat tyypit kiertää kehää samojen asioiden kanssa.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tämä modeista nillittäminen lisääntynyt viime vuosina vai onko aika kullannut muistot?

Tuntuu että tässä ketjussa kun lukemassa, niin aika usein samat tyypit kiertää kehää samojen asioiden kanssa.
En osaa sanoa, kun en ole tätä ketjua kovin montaa vuotta seurannut. Mutta joo, viimeaikaisen kehän olen huomannut. Jotkut yksittäiset nimimerkit käyvät kertomassa olevansa tyytymättömiä saamaansa rangaistukseen. Siihen voidaan kommentoida puolesta ja vastaan. Lopputulos on, että pelikiellon kyseenalaistaja sekä hänen näkemyksensä ymmärtäjät ovat nillittäjiä.

Sitten on isompia, kokonaisvaltaisia keskusteluja, joissa aidosti mietitään palstan moderointia ja jopa pohdintaan kehitysideoita. Lopputulema näissä keskusteluissa on ikävä kyllä kuitenkin sama. Moderointiin kehittämiskohteita esittävät leimataan nillittäjiksi ja ihmisiksi, joilla ei ole muuta elämää kuin Jatkoaika. Ratkaisu ongelmaan on, että ulos kävelylle lomps, muutoksia ei tarvita.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En osaa sanoa, kun en ole tätä ketjua kovin montaa vuotta seurannut. Mutta joo, viimeaikaisen kehän olen huomannut. Jotkut yksittäiset nimimerkit käyvät kertomassa olevansa tyytymättömiä saamaansa rangaistukseen. Siihen voidaan kommentoida puolesta ja vastaan. Lopputulos on, että pelikiellon kyseenalaistaja sekä hänen näkemyksensä ymmärtäjät ovat nillittäjiä.

Sitten on isompia, kokonaisvaltaisia keskusteluja, joissa aidosti pohditaan palstan moderointia sekä pohdintaan jopa kehitysideoita. Lopputulema näissä keskusteluissa on ikävä kyllä kuitenkin sama. Moderointiin kehittämiskohteita esittävät leimataan nillittäjiksi ja ihmisiksi, joilla ei ole muuta elämää kuin Jatkoaika. Ratkaisu ongelmaan on, että ulos kävelylle lomps, muutoksia ei tarvita.
Ja se tietty porukka tulee joka kerta sekoittamaan pakkaa lapsellisella lässytyksellä, joka ei millään lailla kuulu koko ketjun aiheeseen ainoana tarkoituksenaan viedä huomio itse asiasta muualle ja siihen vielä henkilökohtaisuudet päälle. Samaa muuten tapahtuu tuolla Löylyhuoneen puolella.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Väittäisin että aiemmin ei ollut tällaista ”blokkiajattelua”, jossa tietyt porukat nimimerkkejä ovat usein tosiaan vastustamassa / puolustamassa.

Ennen se oli enemmän niin, että täällä oli ne yksittäiset käyttäjät jotka aiheutti hämmennystä tyyliin scholl, Mr.Scarface ja TOJ.

Mitä enemmän keskustelut alkaa henkilöityä, niin sitä useammin ne varmaan menee siihen kehämäiseen jankkaamiseen.

Sitä en kyllä osaa sanoa, mikä tästä olisi paras tie ulos. Se nyt ei koskaan pahenna, että yrittää oikeasti ymmärtää toisen näkökantaa mutta ei tuo nykyään kovin yleistä ole (oli kyseessä mikä palsta / some, tahansa).

Alejandro

Jäsen
Väittäisin että aiemmin ei ollut tällaista ”blokkiajattelua”, jossa tietyt porukat nimimerkkejä ovat usein tosiaan vastustamassa / puolustamassa.
Itse voin ainakin myöntää, että suurin osa Jatkoajan käyttäjistä on isoa harmaata massaa. Loppupeleissä ei ole montaa käyttäjää, jotka tunnistan. Useat nimimerkit tuntuvat myös menevän sekaisin. Täten itselleni on se ja sama, kuka nillittää turhasta – reaktio tulee olemaan samanlainen kaikille. Siksi myös huvittaa, kun jotkut luulevat olevansa erityisen sorsitussa asemassa, sillä uskon suuren osan kirjoittajista olevan tietämätön näistä käyttäjien välisistä blokeista. Tämä pätee luultavasti myös modeihin.

En mahda itselleni mitään, mutta minua ainakin huvittaa, kun jotkut tuntuvat oikeasti loukkaantuvan saadessaan pelikiellon anonyymille keskustelupalstalle. Reaktiot ovat joskus sellaisia, että luulisi joidenkin kansalaisoikeuksien tulleen rikotuiksi.

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja se tietty porukka tulee joka kerta sekoittamaan pakkaa lapsellisella lässytyksellä, joka ei millään lailla kuulu koko ketjun aiheeseen ainoana tarkoituksenaan viedä huomio itse asiasta muualle ja siihen vielä henkilökohtaisuudet päälle. Samaa muuten tapahtuu tuolla Löylyhuoneen puolella.
Tuo on kyllä keskustelun kannalta todella tuhoisaa ja olen laittanut saman käytöksen merkille. @Noppa10 taisi myös vähän aikaa sitten ottaa asiaan ihan oikein kantaa?

Miten tuohon sitten puuttua? Vaikea sanoa, kun itsekin huomaan välillä peukuttaneeni kyseiseen kategoriaan meneviä viestejä tai sellaisen itse kirjoittaneeni. Ihan varma en ole myöskään muiden viestistäsi pitäneiden viestihistorian ”puhtaudesta” aiheen tiimoilta :)

Turhimmilta tuntuvimpiin viesteihin ei yleensä tule enää reagoitua mitenkään, mutta en oikein tiedä onko sekään se paras vaihtoehto?

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
.Siksi myös huvittaa, kun jotkut luulevat olevansa erityisen sorsitussa asemassa, sillä uskon suuren osan kirjoittajista olevan tietämätön näistä käyttäjien välisistä blokeista. Tämä pätee luultavasti myös modeihin.
En ainakaan itse luule olevani sorsitussa asemassa. Parin-kolmen vuoden aikana kaikki jäähyt tulleet Ovetskin-aiheista ja otan ne vastaan kun palstan linjaus sen suhteen on oksettava mutta linja kuitenkin. Mutta sitten kun poppari-ketjussa nauramisesta saa jäähyn kun se on kohdistettu @Flonaldo -nimimerkkiin joka on palstan esimiesväkeä niin silloin moderoinnille voi mielestäni haistattaa.

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
En ainakaan itse luule olevani sorsitussa asemassa. Parin-kolmen vuoden aikana kaikki jäähyt tulleet Ovetskin-aiheista ja otan ne vastaan kun palstan linjaus sen suhteen on oksettava mutta linja kuitenkin. Mutta sitten kun poppari-ketjussa nauramisesta saa jäähyn kun se on kohdistettu @Flonaldo -nimimerkkiin joka on palstan esimiesväkeä niin silloin moderoinnille voi mielestäni haistattaa.
Jos ei ihan kärkeen, niin lähelle menee tämä lainattu tyyli:
Otan kaiken vastaan nöyrästi, pahoitellen sekä opiksi ottaen ja kirjoitus tietenkin jatkuu Mutta-sanalla, joka oikeuttaa luinnollisesti omaan oikeaan mielipiteeseen ja toimintamalliin. Priceless.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sellaisiako viestejä olet lähetellyt. Vai juksutatko nyt hieman... Tällä kertaa uskalsit sentään tagata, pientä edistystä edes.
Koetko, että erityisasemasi tällä keskustelupalstalla on oikeutettu?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tarkoitatko muuten sitä erityisasemaa, jossa kaiken maailman persurassukat saavat vittuilla @Flonaldo lle ilman sen kummempia seurauksia? Vai mitä oli mielessäsi?
Vai, että persurassukat, kuten @Mojo tuossa yllä hyvin totesi niin nyt päästiin sinun suosikkiaiheeseen. Itsehän en maininnut mitään Suomen politiikkaan liittyvää viestissäni, mutta ilmeisesti jollain ihmeellisellä tavalla viesti rikkoi sinun turvallisen tilasi? Tarkoitin itse sitä, että Team Moderators on alisteisessa asemassa nimimerkkiä @Flonaldo kohtaan ja omaan silmään vastaväitteistä huolimatta tämä on vaikuttanut palstan kurinpitopäätöksiin. Sitä lähdin kysymään Flonaldolta, että onko tällainen erityisasema oikeutettu hänen omasta mielestään?

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sellaisiako viestejä olet lähetellyt. Vai juksutatko nyt hieman... Tällä kertaa uskalsit sentään tagata, pientä edistystä edes.
Jos sanon että juksaan hieman niin annatko minun jatkaa palstalla jos lupaan etten enää naura sinulle poppariketjussa?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko täällä taas löylyhuoneesta bannattujen kokoontumisajot menossa?
Eikö Team Moderators juuri purkanut ystävänsä pelikiellon sinne?

Itse en ole tainnut yhtään viestiä kirjoittaa sinne. Ihailen porukkaa, jotka jaksavat siellä vääntää ja kääntää päivästä toiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy