Koska provojen piti antaa jatkua, niin keksittiin hänelle uusi ketju
Mä taisin itse avata sen ketjun. Toisaalta en ainaaan lähettele vittuilu-yksityisviestejä. Et pientä se ManU-fanien härnäys on.
Koska provojen piti antaa jatkua, niin keksittiin hänelle uusi ketju
Miten minusta taas tuntuu, että aikuiset ihmiset ottavat tämän loppupeleissä hyvin jonninjoutavan keskustelupalstan pikkasen liian tosissaan. Ei tää oo nii vakavaa hei.
Tämä ei pidä alkuunkaan paikkansa! Vähänkin asiaan perehtynyt tietää, että ManU on Team Moderatorsin erityissuojelussa ja @mikko600 joutui oikeusmurhan uhriksi.Kieltämättä tässä viestissä on totuuden siementä. Esim. Mikko provoili itsensä pari kertaa ManU-osiossa pelikieltoon. Koska provojen piti antaa jatkua, niin keksittiin hänelle uusi ketju, missä hommaa voi vielä harjoittaa. Toki hän vieläkin välillä heittelee City, Chelski, Pool, ManU rapaloita missä sattuu, mutta kukapa täällä niihin puuttuisi.
Etkös sä itsekin ole ManU-fani? Tai ainakin siitä joukkueesta puhut ylivoimaisesti eniten. Hoh!Mä taisin itse avata sen ketjun. Toisaalta en ainaaan lähettele vittuilu-yksityisviestejä. Et pientä se ManU-fanien härnäys on.
Teikäläisten raportoinnit.Mikähän tässä voisi olla syynä?
Teikäläisten raportoinnit.
Väärin raportoituKenen meikäläisten? Ja jos saa raportoidusta viestistä bannia, niin eikö se ole silloin rikkonut palstan sääntöjä?
Varmasti löytyy se rikottu sääntökin, kun tarpeeksi moni raportoi.Kenen meikäläisten? Ja jos saa raportoidusta viestistä bannia, niin eikö se ole silloin rikkonut palstan sääntöjä?
Modet toimivat samoin kuin erotuomarit. Tarpeeksi moni katsoja kun huutaa, nousee pilli huulille.Väärin raportoitu
Varmasti löytyy se rikottu sääntökin, kun tarpeeksi moni raportoi.
Kyllä tai halu tulkita sitä niin, mutta säännöt ei ole kaikille samat.Eli bannien syy on…. Rikotut säännöt?
Kyllä tai halu tulkita sitä niin, mutta säännöt ei ole kaikille samat.
Nostettu tässäkin viestiketjussa puheeksi viime päivinä, mutta tämän enempää en aio tätä pulushakkia kanssasi jatkaa.Mitkä ovat nämä eri ”porukat” joille säännöt eivät ole samat?
Nostettu tässäkin viestiketjussa puheeksi viime päivinä, mutta tämän enempää en aio tätä pulushakkia kanssasi jatkaa.
Katsos kun me voidaan vääntää tästä vaikka koko yö ja seuraava päiväkin niin kauan kuin modet pistäisi sen poikki sillä seurauksella, että me oltaisiin edelleen ihan yhtä paljon eri mieltä kuin keskustelun alussakin. Ei kiitos, hae jotain muuta tanssiin.Mä en vaan näe siinä pulushakkia että mä esitän kysymyksiä johon sä et suostu vastaamaan. Pulushakkia olisi se, että esittää väitteitä, ei tarkenna mitään sanomisiaan ja lopettaa kokonaan aiheesta keskustelun vastaamatta mihinkään mitään. Eiku hetkinen.
Eikös tuo ole ihan luonnollista? Modejen tehtävä on kuitenkin palvella käyttäjiä ja jos 50 käyttäjää näkee jonkun viestin sääntöjen vastaiseksi vrt yksi käyttäjä niin tottakai se useammin raportoitu viesti johtaa penaltiin.Modet toimivat samoin kuin erotuomarit. Tarpeeksi moni katsoja kun huutaa, nousee pilli huulille.
Ja ”joku muu” lähtee varmaan innolla kanssasi.Katsos kun me voidaan vääntää tästä vaikka koko yö ja seuraava päiväkin niin kauan kuin modet pistäisi sen poikki sillä seurauksella, että me oltaisiin edelleen ihan yhtä paljon eri mieltä kuin keskustelun alussakin. Ei kiitos, hae jotain muuta tanssiin.
Kiitos asiallisesta viestistä. En niinkään kritisoi sääntöjä vaan niiden tulkintaa joihin niillä raportoinneilla pyritään vaikuttamaan. Samoin kuin yleisö tekee viheltäessään ja huutaessaan tuomareille.Eikös tuo ole ihan luonnollista? Modejen tehtävä on kuitenkin palvella käyttäjiä ja jos 50 käyttäjää näkee jonkun viestin sääntöjen vastaiseksi vrt yksi käyttäjä niin tottakai se useammin raportoitu viesti johtaa penaltiin.
Tuon takia on myös kerätty kyselyitä käyttäjiltä ja järjestetty varjomoderointeja, jotta on saatu selville vastaako modejen käsitys säännöistä sitä mitä iso käyttäjistä ajattelee. Eikä tässä tarkoiteta mielipiteitä vaan millainen tapa keskustella on sallittua.
Itse en pistäisi pahakseni jos sääntöihin lisättäisiin, että loputon itkeminen säännöistä ja moderoinnista olisi rangaistavaa. Tällainen ei varmasti tule koskaan tapahtumaan koska olisi vähän Pohjois-Korea meininkiä mutta eihän ne liigatuomaritkaan loputtomiin kuuntele kentällä pelaajan valitusta.
Toki onhan se parempi näin, että on esim. tämä ketju mihin saa käydä valittamassa ja se ei sitten näy samalla tapaa muissa ketjuissa.
Täällä taas keksitään syitä "kuinka meitä sorretaan", pakko olla et ne TOISET vaan raportoi enemmän, nuo ilkeät vasikat.
Sen verran reikäpäistä menoa että ei yhtään ihme että "teidän leiristä" porukkaa saanut banaania.
Ehkä käyttäjille joku lääkitys pakolliseksi, joka leikkaa ääripäät kirjoitteluista. Ja elämästä.§4 voisi lisätä, että älä provosoidu tai saat penalttia. @Moderaattorit