Jatkoajan trollit, miinat ja besserwisserit

  • 13 584
  • 78

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Täällä keskustellaan kaikista Jatkoajan kirjoittajista, jotka lähinnä trollailee tai muuten vain aiheuttaa suurimman osan mielestä arsytystä. Kaikki mehevimmät trollaukset, miinaan astumiset, besserwisseröinnit ym. saa ilmoittaa tänne. Ketjun aloittajana saan kunnian tägätä muutaman tunnetun ja kaikkien rakastaman tapauksen. Älkää silti antako ketjun kuihtua vaan laittakaa parhaat trollaukset esille. Kansa vaatii huvia ja pahoittuneita mieliä.

@VilleLeino on jokaisen ihailema Kanadafani
@Defensefirst, tuo kaikkien jääkiekkotietäjien keisari
@Hiihtofani Mr.Penkkipunnerrus
@The Original Jags Legenda.
@Kirjoittelija Besserwisser nro.1




P.S. @Turha Kaukalo on tämän ketjun isä, äiti ja isomuori.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Täällä keskustellaan kaikista Jatkoajan kirjoittajista, jotka lähinnä trollailee tai muuten vain aiheuttaa suurimman osan mielestä arsytystä. Kaikki mehevimmät trollaukset, miinaan astumiset, besserwisseröinnit ym. saa ilmoittaa tänne. Ketjun aloittajana saan kunnian tägätä muutaman tunnetun ja kaikkien rakastaman tapauksen. Älkää silti antako ketjun kuihtua vaan laittakaa parhaat trollaukset esille. Kansa vaatii huvia ja pahoittuneita mieliä.

@VilleLeino on jokaisen ihailema Kanadafani
@Defensefirst, tuo kaikkien jääkiekkotietäjien keisari
@Hiihtofani Mr.Penkkipunnerrus
@The Original Jags Legenda.
@Kirjoittelija Besserwisser nro.1




P.S. @Turha Kaukalo on tämän ketjun isä, äiti ja isomuori.

Merkitsepä yksikin minun kirjoittama viesti joka on trollausta?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
erku ja se joku klose vielä avausviestiin lisäksi, niin siinä alkaa olla trollilista kasassa. Kaikille näille kenkää kiitos.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Merkitsepä yksikin minun kirjoittama viesti joka on trollausta?
Esim. tämä viesti.

Tai "Laine tekee alle 5 pistettä NHL:ssä" viesti.

Silti nämä #puolutusensin ja muut vastaavat ovat ihan nöösitason poikia, kun oikeasti aletaan trollaamaan.
Junnut tai Jonnet eivät enää muista, mutta listan kärkeen pomppaa Mr Scarface.

Lukekaa tämä viesti läpi ja miettikää kahdesti:
"Minä olen jatkoaika"

Kannattaa myös kelata tuosta Mr Scarfacen viestistä hieman alaspäin ja voi huomata, että jo vuonna 2006 keskusteltiin ahkerasti @The Original Jags:n trollaamisista.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jatkoajan politiikkaketjut ovat ainakin yhtä besserwissereiden temmellyskenttää. Siinä olisi Suomen talous laitettu jo vuosia sitten kuntoon sekä ratkaistu muutama kansainvälinen konflikti siinä sivussa, jos tietyt nimimerkit vain olisi päässeet vaikuttamaan asioihin. Myöskään liikenteessä ei osaa ajaa juurikaan kukaan muu kuin minä, saatikka ostaa oikeanlaisia puhelimia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hieno ketju. Oiva tapa muistaa näitä ns. agitaattoreita.

VilleLeino ja Defensefirst on siinä mielessä mielenkiintoisia kavereita, että aina ei oikeasti ole varma että ovatko he ns. "trolleja" eli kirjoittavat paskaa vain muita ärsyttääkseen, vai onko ne oikeasti vaan niin puusilmiä ja tosissaan juttujensa kanssa. Tai noh, D-1st kyllä selkeästi trollaa näillä "Laine tekee alle viisi pistettä" jutuillaan, koska jos ihan aiheellisesti ehdottaa esim. vedonlyöntiä siitä, tai jostain muusta häneen liittyvästä, niin sitten ei kuitenkaan uskalleta seisoa sanojensa takana.

Mitä taas tulee The Original Jagsiin, niin siinä on taidokas ammattitrolli. Huhut kertovat, että tällä Venäjää ihannoivalla tyypillä olisi myös ns. tehtaan takuu, jos ymmärrätte vihjauksen. Kaveri kyllä sinänsä naamioi viestinsä erittäin taidokkaasti asiateksteksi, mutta onnistuu silti hämmästyttävän usein saamaan aikaan erilaisia paskamyrskyjä tällä palstalla, joista miestä sitten toki rangaistaan näillä 6kk banneilla. Kysymys toki kuuluu, että miksi niitä oikeuksia ei poisteta kokonaan?

Kirjoittelija on kyllä vanha kunnon näsäviisastelija. Voin oikein kuvitella miten mies(?) saa lähes orgastista mielihyvää siitä kun pääsee tarttumaan näsäviisaalla otteellaan johonkin pieneen lillukanvarteen, jolla ei oikeasti ole mitään merkitystä koko viestin muun sisällön kanssa. Viiemisimpänä esimerkkinä näissä USA:n presidentinvaaleissa esillä ollut Bernie Sandersiin takertuminen. Joo, kyllähän sitä on voinut äänestää näissäkin vaaleissa, mutta silti se takertuminen niin intohimoisesti siihen oli jo vähän huvittavaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en ainakaan tykkää tosta ja tästä kirjoittajasta, niin teenpä tälläsen haukkumisviestin tuonne kierrätyskeskukseen mihin voi tägäillä sitten kaikkia kenen mielipide ei osu minun maailmankuvaan.

Kyllä on alettu vajoamaan melkoisen alas näissä jutuissa kun tälläsiä pulpahtelee pintaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Internetissä pärjää hyvin kun lukee vain ne jutut jotka eivät ärsytä. Miksi jotkut tekevät näinkin helposta asiasta väkisin vaikean?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minusta on käsittämätöntä, jos te ette tunnista, kuka on jotain mieltä trollatakseen ja kuka on jotain mieltä oikeasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minusta on käsittämätöntä, jos te ette tunnista, kuka on jotain mieltä trollatakseen ja kuka on jotain mieltä oikeasti.
Ihan ymmärrettävää, itse en ole aina varma edes itsestäni että kirjoitanko jonkun mielipiteen siksi että olen oikeasti sitä mieltä, vai pelkästään trollatakseni muita. Vai kenties molempia.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ihan ymmärrettävää, itse en ole aina varma edes itsestäni että kirjoitanko jonkun mielipiteen siksi että olen oikeasti sitä mieltä, vai pelkästään trollatakseni muita. Vai kenties molempia.

Tärkeintä on esittää, että on aina eri mieltä kuin se ärsyttävä vastapuoli. Ajatus siitä, että kirjoittaja jakaisi jostain asiasta saman mielipiteen kuin nimimerkki, jonka kanssa on jankannut tällä palstalla vuosia, on varmasti karmiva.

Ärsyttävimmät tapaukset mielestäni ovat nämä "seuraajat", jotka menevät ketjusta toiseen aiheuttamaan sekaannusta. Yhdessä ketjussa alkanut väittely tai väittelyä muistuttava keskustelu leviää nopeasti viiteen eri ketjuun, mikä on helvetin ärsyttävää.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pate Laine -ketjussa esitin ehdotuksen, että jospa ketju näille ilmiselville trolleille ja muille rasittavuuksille, jotta uusi palstalainen tietää varoa. Tietty hupikerroinhan noiden jutuissa on, mutta kyllä välillä vituttaakin, etenkin silloin kun tarkoituksella häiritään keskustelua. Tosin tämä "tarkoituksella" saattaa myös olla nimimerkin luonteenpiirre, pitää vaan vängätä eikä tajuta että voi asian antaa olla.

Yllättäen täällä Jatkoajassa olen ottanut melko rennosti, kuitenkin jossain muualla olen ollut pain in the ass minäkin. Ja olen. Toivottavasti en täällä. Kertokaa jos olen niin yritän parantaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina ihmetyttää kun joitakin tuntuu ärsyttävän jotkut kirjoittajat. Joillakin tuntuu olevan jotain kinaakin. Siis täähän on pelkkää kirjoitettua tekstiä internetissä. Eihän sulla livenäkään ole mitään vihamiehiä. Ja lisäksi jengi on täällä nimimerkeillä. En mä ainakaan profiloi ketään tai yleensä en edes viitsi miettiä sen tarkemmin kenenkään nimimerkkejä. Mistä sen voi muistaa kuka on kirjoittanut mitäkin. Kerrot oman asian ja suljet välilehden. Ei tää mikään Kissin chatti ole. Mutta mikä ihme saa jonkun ärsyyntymään eriävästä mielipiteestä. Miksi internetissä käyttäydytään eri tavalla kuin livenä. Epäluonnollisesti. En käsitä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Minusta on käsittämätöntä, jos te ette tunnista, kuka on jotain mieltä trollatakseen ja kuka on jotain mieltä oikeasti.

Itse olen sitä mieltä, ettei ole mitenkään mahdollista tietää, onko joku kirjoittaja todella samaa mieltä kuin kirjoituksensa. Siis siinä tapauksessa, että hän asiansa osaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itse olen sitä mieltä, ettei ole mitenkään mahdollista tietää, onko joku kirjoittaja todella samaa mieltä kuin kirjoituksensa. Siis siinä tapauksessa, että hän asiansa osaa.

Näin on.

Sitten on jonkinlaiset ok-trollit, ei siis omakotitalotrollit vaan niin kun okei-trollit ööö.... esim. tuo viesti tuossa ennen olkikuukkelin viestiä, joka on hyvä viesti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aivan helvetin typerä ketju. Näille vitun trolleille ja turhakkeille kannattaakin perustaa tulostaulu, jotta saavat vielä suuremman tyydytyksen pelleilystään. Tälläkin hetkellä joku luuseri istuu muna kädessä ruudun ääressä ihaillen työnsä tuloksia.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mr Scarfacen suurin perintö meille jälkipolville on ilman muuta tutkimus kanasta. Mieshän kierteli Yhdysvaltoja käsittääkseni omakustanne periatteella ja haastatteli "mustia veljiä" todella laajalla otannalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Esim. tämä viesti.

Tai "Laine tekee alle 5 pistettä NHL:ssä" viesti.

Silti nämä #puolutusensin ja muut vastaavat ovat ihan nöösitason poikia, kun oikeasti aletaan trollaamaan.
Junnut tai Jonnet eivät enää muista, mutta listan kärkeen pomppaa Mr Scarface.

Lukekaa tämä viesti läpi ja miettikää kahdesti:
"Minä olen jatkoaika"

Kannattaa myös kelata tuosta Mr Scarfacen viestistä hieman alaspäin ja voi huomata, että jo vuonna 2006 keskusteltiin ahkerasti @The Original Jags:n trollaamisista.

Tää on upee:

"Minua ihmetyttää muutenkin, miksi maailmaa uudistavia henkilöitä syrjitään jatkoaika-palstalla moderaattoreitten toimesta. Pelkäävätkö moderaattorit, että minä saan esimerkiksi tahtojani, ja ajamiani asioita läpi Suomen jääkiekkoliittoon, ja muuallekin? Olen eläessäni pyrkinyt useita eri teitä pitkin vaikuttamaan ja ajamaan asioita läpi, kuten juuri Maajoukkueen kokoamis-strategiaa, ja tapaa valmistautua Olympialaisiin ja MM-kisoihin. Eihän täällä palstalla olevilla ole mitään tietoa tai kuvaa siitä, miksi minulle alkoi sadella uhkaussoittoja, juuri kovimpien kritiikkien jälkeen maajoukkuetoimintaa kohtaan. Pelkäävätkö moderaattorit ja jatkoajan ylläpito minua ja valtaani? Minä olen jatkoaika."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös