Jatkoajan Pokerimestari 2006, toinen kyselykierros

  • 1 456
  • 12

Niin, mites haluaisit pelata?


  • Äänestäjiä
    61
  • Poll closed .

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Doodih.

NordicBetin asiakaspalvelun kanssa kommunikoituani sain selville, että satelliittia ei ole mahdollista järjestää. Sen vuoksi Jatkoajan Pokerimestari 2006 ratkaistaan Freezeoutina. NordicBet lupasi lisätä palkintoihin $500, mutta se ei mene palkintopottiin näkyviin (ei ole teknisesti mahdollista heille), vaan maksetaan turnauksen jälkeen kärkisijoille päätyneille seuraavasti:

1st place: $150
2nd place $100
3rd place, $75
4th place $50
5th place, $50
6th place $50
7th place $25

Tämä siis tulee normaalin palkintopotin päälle suoraan voittajien tilille manuaalisesti maksettuna. Ja tämä ehdotus tuli suoraan NordicBetiltä, joten heitä on kiittäminen.

Nyt kuitenkin on kaksi asiaa, joista haluaisin vielä käyttäjien mielipiteen. Äänestysaikaa on vain tammikuun toiseen päivään asti.

Koska palkintopotti on jo tuollaisenaan ihan mukava, olen hylännyt yksimielisesti itseni kanssa buy-inin kasvattamisen alunperin ehdotetusta $20:sta. Kuitenkin moni olisi halunnut pelata pienemmällä buy-inilla, joten äänestyksessä on vaihtoehtoina $10, $15 ja $20. Noihin tulee päälle vielä se talon osuus, olisiko se 10%. Lisäksi muutama haluaisi aloittaa turnauksen myöhemmin kuin 21.00, joten äänestyksen toinen kysymys on alkamisajasta, vaihtoehdot on 21.00, 21.30 ja 22.00.

Eli nyt äänesi kuulumaan, teen äänestyksen tuloksista ensi viikon maanantaina 3.1. päätelmät ja avaan turnauksen.

Lisäyksenä ja varmistuksena vielä:
Turnaus pelataan perjantaina 27.01.2006
 
Viimeksi muokattu:

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Täältä lähti ääni klo 21:lle sekä 10$ buy-in:lle. Tuo buy-in on sinällään sama eli mukana ollaan sen puitteissa vaikka olisikin suurempi, mutta tuo kellonaika ei mielellään ihan supermyöhäiseksi saisi venyä.

Kiitokset E:lle enivei loistavasta duunista asian eteen!
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Jee!!! Äänestäminen on kivaa :D ilmeisesti olen vain turhake jota ei kiinnosta joten laitoin sen vaihtoehdon kun mä niin tykkään äänestää. Mutta mitäs ideaa sellaisessa äänestyksessä on että voi äänestää jokaista vaihtoehtoa samaan aikaa? :O Oli kyllä suuri houkutus kokeilla mutta kun oli julkinen äänestys niin en sitten kehdannut. Jatkakaahan keskustelua pokeristanne ja sivuuttakaa tämä kommenttini pienellä olankohautuksella. Mulla oli tosiaan niin suuri tarve äänestää edes jotain kun en pressaakaan saa vielä näissä tulevissa vaaleissa äänestää.

Hyvää uutta vuotta kaikille jo näin etukäteen!
 

Xantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄU
Tuolla ensimmäisellä kyselykierroksellahan on sanoit E, että toimii Priman muillakin skineillä, mutta luulen että ei toimi.

Jos Nordicbet lisää pooliin sen 500€ niin en usko, että he ulottavat sen turnauksen koko verkkoon. Muutamissa tapauksissa tullut tällaista vastaan, niin kannattaa varmistaa onko se sitten Priman vai Nordicbetin turnaus.
Ei tarvitse sitten turhaan tehdä talletusta väärälle skinille.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Xantier kirjoitti:
Tuolla ensimmäisellä kyselykierroksellahan on sanoit E, että toimii Priman muillakin skineillä, mutta luulen että ei toimi.

Jos Nordicbet lisää pooliin sen 500€ niin en usko, että he ulottavat sen turnauksen koko verkkoon. Muutamissa tapauksissa tullut tällaista vastaan, niin kannattaa varmistaa onko se sitten Priman vai Nordicbetin turnaus.
Ei tarvitse sitten turhaan tehdä talletusta väärälle skinille.

Tuo erittäin hyvä pointti, jota mietin itsekin äskettäin. Pitää ottaa selvää, tuskin tuo extrabonus ainakaan tulee maksuun muille kuin NordicBetin skinillä pelaaville. Nyt pitää lähteä, ilmoittelen asiasta aikanaan, kun turnaus on lyöty kokonaan lukkoon. Talletusta ei kuitenkaan varmaan vielä tarvitse tehdä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotan 10e buy-inia ja turnausta alkavaksi kello 22:00. Pienemmällä buy-inilla saadaan enemmän osallistujia, mutta kyllä tietenkin osallistun isommallakin buy-inilla.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Kuulostaa kyllä erinomattain hyvältä tämä mestaruusturnaus, tulee ihan tavoittelemisen arvoisia palkintoja jakoon kärkisijoista ja sitä myöden myös lisää porukkaa. Jos siinä ekassa turnauksessa oli aikanaan mukana vähän reilut 40 jamppaa ja kun sitä kerran promotettiin paljon vähemmän ja lyhyemmällä aikavälillä, niin eiköhän tähän voida saada reilusti enemmän paikalle. Paitsi jos buy-in pelottaa jengiä. Tästä syystä äänestin itse 10$ vaihtoehtoa, vaikka olen toisaalta valmis maksamaan mukisematta sen 20$. Tätä ei yksinkertaisesti voi jättää väliin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi hitsin vitsi, jää yrittämättä. Yllättävä meno on silloin jota en vielä tajunnut.
 

Afan

Jäsen
$10 äänestin ihan sillä perusteella, että saadaan mahdollisimman paljon porukkaa mukaan. Kaksikymppiä saattaisi suuresta potista huolimatta olla monelle satunnaiselle yrittäjälle turhan suuri kynnys.

Alkamisajaksi klo 21.00, jotta baariin siirtymistä harkitsevatkin ehtivät mukaan, kun kerran perjantaista on kyse. Ja täytyyhän ne voittorahat ehtiä jonnekin tuhlaamaan...

E:lle kiitokset vetovastuun ottamisesta.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Summa on oikeastaan sama, mikä tahansa noista käy. Tuo turnaus täytyy tulla voittamaan :)

Tunnussanan voisi laittaa tänne näkyviin, jos ei niin postitatko E mulle yhden kopion sitä.

Missä verkossa tuo Nordicbet on? Sinne mulla ei ole vielä tunnareita, mutta varmaan johonkin saman verkon peleihin on.

Ja täältä myös kiitoksia E:lle jo etukäteen. Erinomaista.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Äänestys menee tänään sulki, viimeisetkin halukkaat voisivat vielä nyt äänestää.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Äänestyksen tuloksena avasin NordicBetille turnauksen nimeltä...

Jatkoajan pokerimestari

Löytyy private games ja multi-table tournaments alta.
Alkamisaika perjantaina 27.1.2005 klo 21.00 (eli 20.00 CET).
Buy-in $10+$1.
Mukaan mahtuu 200 nopeinta ja nokkelaa.

Salasanan saa minulta yv:llä ja ehdottomasti toivoisin kaikkien pitävän salasanan vain omana tietonaan, jotta saadaan tämä pidettyä Jatkoajan kirjoittajien välisenä turnauksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös