Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 277 668
  • 7 385

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerätään tänne Jatkoajan parhaita letkautuksia. Kaikki mielestänne osuvat letkautukset ovat tervetulleita. Jotta ketju pysyisi asiassa jätetään muiden tuotosten arvostelu pois.

Aloitan tällä

"Archibald Heinon lantioliikkeen ja kiekonhallinnan pehmeä symbioosi yhdistettynä HC Toivosen saatanallisiin lyöntilaukaus- ja murjomisominaisuuksiin lienee tulevalla liigakaudella ehkäpä koko sarja dynaamisin ja tasapainoisin kombinaatio" - Rontti
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Lähdetään ikäväkseni heti pois jääkiekkolinjalta.

Shayne kommentoi erään palstalaisen mieltymystä painella liikennevalojen jalankulkijanappia autoilijoiden kiusaksi.

Ymmärrän kyllä, että se vituttaa kun tehoputkiraisusta loppuu bensa jonnekin jakomäen ostarin kulmalle. Siinä on sitten hauska painella sitä valonappia ja muna pystyssä kuikkia jostain pusikosta, kun kerrankin pääsi kääntämään vallan kahvasta.

Kuplia ruiskeeseen, sanoisi Syrjä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei aihealue ole rajattu. Näitä olisi mukava vain lueskella joskus jälkeenpäin. Se onnistuu parhaiten keräämällä niille ketju.

Viestin lähetti AcesHigh
Niin musta naisen peffa pitää olla mielummin peba kuin pepa tai beba.

Svusta päin katsottuna sillä pitää olla tarpeeksi amplitudia, eli aallonkorkeutta. Mutta se ei saa kuitenkaan olla liian korkea eikä jyrkkä. Sellaiset ghetto-persukset ovat kamalimpia. Lattanakin eli liukuripersekin on melkein parempi.

Suoraan takaapäin katsottuna sellainen kiinteä kyliem-peppu on ehdoton pohja hyvälle peballe. Siinä saisi vaan olla muutama pumada-munkki kummallakin sivustalla, jottei se olisi liian kiinteä.
Leveyttä pitää olla juuri sen verran, että sen sokeakin tunnistaa naisen peffaksi ilman, että näkee ko. henkilöstä muuta kuin tämän peban.

Näimpä meitä valistetaan hyvästä naisen takamuksesta. Sanavarasdtonikin kehittyi heti parilla sanalla: Chetto-perse ja liukuriperse.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Carlos
Naiset ovat sitten vissiin vaan kokolailla verta nenästään kaivavia aivottomia idiootteja, se on minun analyysini.
Viestin lähetti joku muu kerhofani kuin ervatsalo
Nimittäin, sarjajärjestelmään jääneestä porsaanreiästä johtuen on TPS tällä kaudella kerännyt kaikki tähänastiset pisteensä sarjataulukossa sitä alempana olevilta joukkueilta. Kerzi taasen on kunnostautunut pelaamalla paljon hankalampia vastustajia suohon, esimerkkinä mainitsen torstain 4.3.2004 ottelun, jossa sarjataulukossa ylempänä oleva HIFK joutui nöyrtymään pisteettömälle korpivaellukselle Hämeenlinnassa, Hämeen linnan lähitienoolla Hämeessä.
Viestin lähetti Black Adder
Maalivahdit kaikkine etuoikeuksineen ovat jääkiekon mätäpaiseita.
Viestin lähetti joku jonka nimi on unohtunut
Milloin täällä on kukaan ollut tuomareihin tyytyväinen? Jos kerran kaukalossa olevien tuomareiden määrän vähentäminen auttaa, niin luovutaan raitapaidoista sitten kokonaan.
Viestin lähetti joku jonka nimi on unohtunut
Pitkämäen haastattelun loppukaneetti: "Oli paikat jatkoon, mutta ei riittänyt lahkeet". Niinpä.
Yleisesti sanoisin että vitsi on parhaimmillaan silloin kun vähintään yksi lukijoista ei sitä ymmärrä.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sistiksen kommentti Ässäpakeista

Jos miesten parhaat ominaisuudet saisi yhdistettyä, syntyisi maailman eliittipakki, Maki Heivonen, jonka rinnalla Niklas Lidströmkin on David Printz


Ansaitsee mielestäni paikkansa tässä ketjussa. Joko arvaatte keistä on kyse? heh
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minä jatkan jääkiekkoaiheisilla. Nimimerkki PJay kommentoi vuoden 2002 NHL draftia...

Jos tämä mies ei pääsee NHL:ään ...

niin ainakin Ilvekseen kannattaa kokeilla.

23. HELMINEN, DWIGHT MICHIGAN 22 JUN 83 5?9 178 C L

"Dwaipe *tap, tap, tap*, Dwaipe *tap, tap, tap*"
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Etelän media on taas vaan kateellinen Kärppä-organisaatiolle ja faktalle, että Paha on palannut liigan huipulle. Oulussa on kaikki hyvin ja malja oli varmasti pelaajien mukana Rukalla. Asiaa ei ole käsitelty Kärppien verkkosivuilla, eikä Kalevassa, joten sitä ei ole tapahtunut.

Naurettavaa itkemistä Jaloselta. Lienee joku katkera Ari Vallinin siirrosta sydämistynyt jokeri-kannattaja tuo Jalonen.


T: Sergei (kunhan tuuraan oululaisia)

Ei millään pahalla Kärppä-fanit! Tämä teksti on ketjusta "Outoa toimintaa Kärppien johdolta".
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei nyt äkkiseltään tullut mieleen muuta, kuin tämä nimimerkin psychodad näkemys Hancock-Keinänen-tapauksesta Kerhon ja Lukon kolmannesta puolivälierämatsista:

Ei muuten näyttänyt edes pahalta tuo taklaus. Hiukan saattoi luistimet nousta, mutta muuten täysin puhdas. Kiekontavoittelutilanne, jossa Hancock pääsi ajamaan puun takaa. Keinänen hiukan pää alhaalla ja Hancock vielä taklasi ylöspäin. Korkeintaan kaksiminuuttisen paikka.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Tomppa
Ei nyt äkkiseltään tullut mieleen muuta, kuin tämä nimimerkin psychodad näkemys Hancock-Keinänen-tapauksesta Kerhon ja Lukon kolmannesta puolivälierämatsista:

Tomppa. Tähän kohtaan piti tulla se 'Hancock käytti vartaloaan pumppuna'.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onnittelut nimimerkille Olkku, tämä on varmasti yksi paskimmista jatkoajan historian ketjunaukaisuista. läh.Tommy.

Tämä on itselleni aika legendaarinen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Olen innoissani

Nyt HPK-aiheinen. Tämä ifotan viesti HPK-Ässät -ketjuss upposi ja vaikutti otteluketjuihin koko kauden ajan.

Aloittaako Kerhon byyrissä Tallas vai Puurula? Olisi kiva nähdä Robbie taas ehjänä ja tosi toimissa!
Vierasjoukkueesta aion seurata eritoten Markku Tähtisen otteita, maajoukkueessakin vieraillut porilaissentteri lienee tarkkailun arvoinen.

(Vai oliko tuo jo liian julmaa?)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taanriin legenda:

"Olen uusi keskustelija keskuudessanne ja haluan esitellä nyt itseni. Olen suuri jääkiekon ja muiden talvilajien ystävä. Olen ollut mukana useissa erilaisissa kiekko tapahtumissa mm. järjestysmiehenä.

Olen erikoistunut Kalpan nuorisotyön kehittämiseen ja ylläpitämiseen, olen valmentanut kalpan A -ja B-junioreita nyt yhteensä n.5 vuoden ajan ja jos joku haluaa kysyä minulta jotain Kalpaan tai sen nuorisotyöhön liittyvää vastaan ilomielin.

Löysin nyt ilokseni tämän kiekkoaiheisen keskustelupalstan, jossa on ymmärtääkseni paljon eri keskustelijoita ja asiantuntemusta löytyy.

Löysin tieni tänne jatkoaikaan erään Kalpan B-juniorin, Eino Juhani Korhosen avulla. Eino vastaa joukkueemme uusista kotisivuista ja hän on myös mukana täällä kirjoittelemassa."


Kaverin allekirjoitus: "Timo Hyttinen" hakee myös vertaistaan.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parhaita kirjoituksia mestis-puolella vähään aikaan:

Viestin lähetti Wolf
Päivän parhaat naurut saa ainakin kun lukee näiden vaasalaisten itse kehuja varallisuudestaan. On se hemmetti kumma juttu että noin vauraasta maakunnasta ei Sport ole koskaan onnistunut nousemaan pelaamalla liigaan. Miksi vauraalle Sportille jouduttiin pari vuotta sitten antamaan velkoja anteeksi? J edelleen miksi Sport salailee tilinpäätöstietojaan? Jokin tässä mättää ja pahasti mutta annetaan vaasalaisten kehua siinä sivussa itseään ja vaurauttaan kun KalPa samanaikaisesti nousee liigaan.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutama herkku:

Tämän ketjun perusteella tämä Korhonen on ilmeisesti se todellinen Elmo, ei niinkään Niskala. -Yuppi

Tepa otti argumentointinsa esimerkiksi Niskalan ja puolusteli tätä "Slippery slope"-tyylisellä argumentoinnilla (virheellinen päättelyketju). Tätä argumentointia vastaan hyökkäsin, en Niskalaa.

T: Sergei (Rauma-fani)

Etkö tiedä, että hän tekee näkymätöntä työtä, kuten teki Marko Ek aikanaan, Aravirran huippuhankinta. -trivekku

Niin ja tästä JYP:n wannabe-nummelinista vielä, että jos pitää kukkoilla, niin täytyy myös olla valmis ottamaan takaisinpäin. -aCoustiC

Nummelin
http://www.tuuli.net/ihmiset/vieras/Nummelin Petteri 3.jpg

Korhonen
http://www.sm-liiga.fi/pelaajainfo.asp?id=30937&jid=69

"Viisain on SISTIS, jolla on oikea mielipide, paremman käden tietoa ja akateemista kompetenssia." -Tunkki

Eräästä HPK-Kärpät pelistä

Niin, S/M-liigan sarjajohtaja Pohjoisen Porvarit saapuu Rinkelinmäelle Stadissa vietetyn yön jälkeen. -Polliisi

Itse odotan innolla Martin Bergeronin otteita. Samoin sitä, saako Kari Heikkilä piiskattua Oleg Shargorodskia pelaamaan järkevää RY-kiekkoa. - Sistis HPK-Kärpät pelin osiossa

Jos löytyy vielä ihmisiä, joilla Janne kuuluu ihan perinteistä radiotietäkin, mutta kuuntelevat silti nettiradion kautta, esittäisin kainon pyynnön: voisitteko olla ystävällisiä, ja vaihtaa siihen normiradioon, että meille maakunnissa ja sudeetissa eläville etäkannattajillekin riittää tuossa systeemissä kaistaa kuunneltavaksi asti? Minä kuten varmaan miljoonat muutkin Kerhon etäpesäkefanit olisimme tuosta tosi kiitollisia. -rapster

Ja näihän siinä pelissä kävi:

Näistä muusikoista tuli mieleeni, että Megahan pitäisi nimetä uudelleen Radio Kaukoksi, sillä onhan Oulu sentään todella ansaitusti Paska kaupunki - jopa Stockmann on niin paska, että jouluostoksetkin pitää käydä tekemässä Helsingissä - ja kaiken lisäksi paikka sijaitsee vielä aika hiton Kaukana, täsmälleen keskellä hevonkuusta. - rapster

Ja kootut ervrat ottelusta:

Vierailijan kaikki osatekijät ja tuurikin oli ohjesäännönmukaista tasoa. Kerholla ei edes ollut tuuria illan kamppailussa. -ervatsalo

Niin, koska joulukuinen tuuli on pehmittänyt pääni, päädyn kehumaan ylitsevuotavaisesti eilen Rinkelinmäen ylivertaisen tasaisella ja vieläpä laatuvedestä jäädytetyllä jäällä pelannutta joukkuetta. -ervatsalo
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Red-Heart
Pate, sähän oot se IFK:n legendaarisen fanikatsomon johtaja. Oon nyt seurannu IFK:n pelejä 7 vuotta ja oon 15. Ostan lipun joka peliin E9:iin. Rupeeks suo nyppii semmoset tyypit jotka hyppii silmille ja jauhaa et ''hifki on ruotsista ja et jäähallis kuulutetan ruotsin kielellä ja et hifkit on homoja" Tinttasin tos toissapäivänä yhtä semmost turpaan. Tommoset ei just tiedä yhtään jääkiekosta. Ja kun yrittää selittää sitä tunnelmaa mitä Jäähallissa on vertaillen Hjallis-Areenan tunnelmaan. Ne ei ymmärrä! Tää on ihan semmonen fakta että Hartwall Areenassa ei oo tunnelmaa! Iso halli, monitoimi halli on liian iso Jääkiekon SM-Liigaan. Peleihin keskimäärin tulee 3700 lipun ostannutta ja kun ne laskee siihen 5000 kausikorttilaista mukaan tulos on 8700. Se on huono tulos kun sinne menee 14000. Jos kaikki jauhaa sitä Ruotsia nyt niin eikös se mee historiassa silleen että HIFK:n perusti joukko SUOMALAISIA lukiolaisia vuonna 1897. Se perustettiin siis ihan Helsingissä ja Suomessa. Se että siinä on Ruotsalaista juurta johtuu siitä että eikös Suomi ollut aina vuoteen 1912 Ruotsi-Suomi ja kansan kieli oli Ruotsi. Helsingors...
Jos näitä pääkaupunkiseudun jengejä vertailisi muutamalla sanalla: IFK on mun mielestä aina ollu Suomen kovin Brändi. NE pelaa kovaa ja niil on kova tahto. Mulle on riittäny se, kun IFK on onnistunu pelaamaan montakymmentä vuotta sitä samaa peliä mitä se on aina pelannu. En hikeenny vaikka välillä tulee tappioita, kunhan ne tarjoaa kaukalossa sitä mitä yleisö on aina tottunu niinku saamaan. IFK:ssa on fiilistä, siin on tunnelmaa ja se sytyttää. Jokereista puuttuu nämä. Fiilis ja tunnelma. IFK:lla on aina ollut loistava kotiyleisö ja se hallin tunnelma mikä on ollu joka vuosi. Se on mahtava. Tätä kun selittää Jokeri-kannattajille niin ne naurahtaa. Mutta se on mun mielestä totta. Jokeri-fanit tietää yhtä paljon tunnelmasta kun Mika Saukkonen Jääkiekosta. Aina on väittelyö että Nordenskiöldinkatu vs. areena. Moni Jokeri-kannattaja ikävöi niitä pelejä kun Jokerit oli Jäähallissa ja sai katsomolta kovaa kannustusta. Sillon jokeri-peleissä oli fiilistä ja nyt ei oo. Ja mestaruuksia tulee jos on tullakseen...IFK sytyttää kaikki joukkueet pelaamaan. Mieti ny, Stadin vanha Jäähalli ja punanen joukkue. Eniten muo otti pänniin kun näin Jokereiden kausikortti-mainoksen: Sytyttää aina ja Lujaa... Mä tuun kattoo Jäähalliin HIFK-pelejä kahdesta syystä. Kun tulee maali mä saan kuulla sen biisin joka pyörii kadulla joka kesä... AU AU AU MAMA MAMA MA!. Hartwall Areenassa kun tulee maali, Jokereiden Apina-kerho nousee pystyyn mutta muuten halli ei reagoi. Torstaina saatin hyvä vertauskuva sille mitä Jäähallissa tapahtuu kun tulee maali: Meteli oli niin kova etten kuullu ees maalilaulua. Siellä kaikki nousee pystyyn. Ja se toinen syy: Se halli on niin mahtava. IFK on mahtava. Se jengi on niin helvetin mahtava! Ensinmäisen kerran kädet punottaa kun IFK tulee kentälle. Ja toisen kerran kun ne pyörittää ylivoimaa... Seurauksena maali ja tähdet pyörii maalin edustalla. Teil on hyvä kannustus. Jatkakaa samaan malliin. Jos pitäisi olla kolmaskin syy, niin se olisi se ettämä haluun tulla kattoo kovaa jääkiekko peliä missä laidat ryskyy. Keksikää Helunalle joka tosi iskevä biisi. Ja se mitä hoilasitte Maarianhaminassa on hyvä. Oi Helsinki.... IFK hoitaa homman

Tästä viestistä varsinkin seuraava pistää hymyilemään:
"Se että siinä on Ruotsalaista juurta johtuu siitä että eikös Suomi ollut aina vuoteen 1912 Ruotsi-Suomi ja kansan kieli oli Ruotsi."
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Red-Heart
Mä tuun kattoo Jäähalliin HIFK-pelejä kahdesta syystä. Kun tulee maali mä saan kuulla sen biisin joka pyörii kadulla joka kesä... AU AU AU MAMA MAMA MA!.

Niin herää kysymys, onko kaduilla pyörinyt kyseinen biisi? Itse en ole vielä sitä tänä kesänä kuullut. Kyllä tämä Red-Heartin viestin on mielestäni Jatkoajan kaikkien aikojen paras viesti!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä tuli putoiltua aikanaan oikein urakalla, varsinkin kun oli oikein oma ketju aukaistu tätä varten:

Kempes jurris, whsikey riittäää, acdc soi, vannekuja hki punaiset paidat ifk ja pool ja äkäinenmuia, tervetuloa

Lähettäjänä nimimerkki Kempes. :)
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Sistis
Tätä tuli putoiltua aikanaan oikein urakalla, varsinkin kun oli oikein oma ketju aukaistu tätä varten:



Lähettäjänä nimimerkki Kempes. :)

Perhanan Sistis, olet tallettanut tuon viestin. Muistaakseni poistin sen seuraavana päivänä, nyt taas hävettää...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minä taas

Panzerfaust kertoo mielipiteensä suomalaisesta ikuisella hallituspaikalla siunatusta porvaripuolueesta. Pahoitteluni ifk:n kannattajille.

RKP:n "oikeistolaisuus" on lähinnä sitä, että ruotsin kielen asemaa varjellaan kuin pyhää vasikkaa ja tehdään lehmänkaupat kenen kanssa tahansa mistä tahansa, kunhan vaan maitotölkeissä lukee myös tulevaisuudessa mjölk.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä myös tänne, kyllä purskahtelee näitä lukiessa.

Viestin lähetti sopuli
Kyllähän tämä on ihan vammasta touhua. Itsekin tässä muna pystyssä kopioi-liitän tavaraa letkautus-ketjuun. Ikinä en ole purskahtanut näppäimistölle tai näytölle.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki SergeiBautin ennusti 7.1.2004 käydyn HIFK-JYP- ottelun box-scoren, ottelua koskeneessa ketjussa luonnollisesti.

Varsinkin kolmannen erän tilastomerkinnät jäivät mieleen, tässä tarkat:

Viestin lähetti SergeiBautin
40.01 Nykäsen Matti 2min koukkaus
41.02 Nils Ekman (Nils Hålgersson) 5-1 yv
42.24 Lanta-Lauri 2min koukkaus
43.01 Pentti Matikainen (Henrik Larsson) 6-1 yv
45.00 Pelto-Elvis 2min koukkaus
46.56 Ulf Samuelsson (Nickals Lindström - Renberg) 7-1 yv.
48.24 Puhevammainen 2+2min koukkaus
48.24 Martin Dahlin epäonnistunut rl.
49.02 Olof Palme 8-1 yv.
58.50 Masa 5+20 min kahvaus
59.59 Gunde Svahn (Tårny Mågren - Tomas Brolin) 9-1 yv.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös