Jatkoajan ex-päätoimittaja Antti Pärnänen

  • 41 619
  • 116

scholl

Jäsen
En tiedä teistä, mutta minusta tämä Jatkoajan päätoimittaja ei nauti enää luottamusta, joten on aika nostaa asia esille ja avata hänestä ketju. Ihmeen kauan hän on saanut toimia ikään kuin under the radar ilman, että asiasta on edes keskusteltu.

Pari päivää sitten kuntosalin saunassa pari hyvinkin änäriasioista perillä ollutta henkilöä keskustelivat Pärnäsen kolumnista, joka oli kirjoitettu siihen tyyliin, että Ovetshkinia ei saa nyt juhlia, sillä tämä tukee Putinia. En ole kyseistä juttua lukenut, enkä aio lukea, mutta otan nyt yleisellä tasolla asiaan kantaan. Venäjän dopingohjelman paljastanut Hajo Seppelt on oikeassa: urheilua ja politiikkaa ei voi erottaa toisistaan. Ne liittyvät aina toisiinsa hyvin tiiviisti, joten siinä mielessä itsekin olen ollut aika kriittinen sen suhteen, että urheilua kannatettaisiin tuosta vain ja unohdettaisiin taustalla oleva politiikka. Hyvänä esimerkkinä tästä voisi mainita KHL-Jokerit. En ole Hartwall Arenassa käynyt kertaa sen jälkeen, kun siitä tuli jonkinlainen osa Venäjän ulkopolitiikkaa, enkä ole yhtään KHL ottelua koskaan katsonut livenä tai televisiosta, mutta se on oma päätökseni. Jokainen tekee asiat omista lähtökohdistaan ja tekee itse arvionsa. Ei se käy, että joku päätoimittaja ohjeistaa olemaan juhlimatta Ovetshkinia tai mahdollisesti pitää näitä faneja tomppeleina. Joillekinhan tämä Ovetshkinin ja Putinin ystävyys on saattanut tulla yllätyksenä tai he eivät ole tienneet siitä lainkaan, joten turha heitä on nöyryyttää. Voi kirjoittaa kriittisesti siitä, että Ovetshkin toimii tuolla tavalla, mutta kannattajien ohjeistaminen ei käy. Ovetshkin ei ole muuten ainoa venäläisurheilija, joka presidenttiä siellä voimakkaasti tukee. Jelena Isinbajeva näkyy mm. jatkuvasti paraateissa ja vastaavissa tilaisuuksissa suikka päässään, eikä sitä kukaan tiennyt silloin, kun hän hyppäsi seivästä. Silloin hän oli vain maailman paras seiväshyppääjä.

Minusta tämä ei ole ainoa ongelma Pärnäsen linjassa. Se kevään tilanne, jossa IFK:n väitettiin telovan väkivaltaisesti Kärppä-pelaajia oli selvä valeuutinen. Siinä oli käytetty ihan samanlaisia keinoja, miten esim. MV-lehti tekee uutisensa. Pärnänen ei tuominnut juttua, vaan kertoi twitterissä jotenkin siihen tyyliin, että mehustettiin juttua värikkäin sanakääntein. Eli suomeksi skeidan jauhaminen on ihan jees, jos siitä seuraa klikkauksia. Minusta tuo on paitsi kyseenalaista, niin täysin tarpeetonta. Jatkoaika on ry, mihin se tarvitsee niitä klikkauksia?

Kolmas juttu, mikä menee Pärnäsen kontolle, on Jatkoajan heikko sananvapaustilanne. Olen asiaa selvittänyt ja vastaava päätoimittaja on nähdäkseni vastuussa myös tästä keskustelupalstasta. Hän kantaa juridisen vastuun. Lisäksi moderaattorit ja ehkäpä myös toimittajat ovat tuon Jatkoaika ry:n jäseniä. Eli kyseessä on salaseura, jossa jäseniä ovat kirjoittajat ja kurinpitäjät, mutta emme me suuri yleisö. Se on johtanut jonkinlaiseen hyväveliverkostoon tai korruptioon. Toimittaja ei voi joutua hyllylle tai pelikieltoon. Sen sijaan kirjoittajille keksitään täysin tekaistuja pelikieltoja vähän väliä. Jutuista ei saa antaa enää edes palautetta tai kritiikkiä. Kun kritisoin podcasteja, niin jouduin toteamaan yhtenä aamuna saaneeni Facebookin kautta huomautuksen, jonka sävy oli sellainen, että minä vittuilen. Siis ei niin, että palaute otettaisiin vastaan ja asialle tehtäisiin jotain, vaan palautteen antaja on syyllinen. Totuushan on se, että ne podcastit ovat ihan roskaa. Niitä ei jaksa kuunnella, kun puhuvat hitaasti ja epäinnostuneesti. Jos se olisi painettuna sanana, niin näkisin 10 sekunnissa, mikä siinä on se pointti. Nyt pitäisi mukamas jaksaa kuunnella vaikkapa varttitunti ja se kuunteleminen on yhtä kidutusta. Yritin kerran esim. kuunnella yhtä NHL-podcastia, kun halusin kuulla, mitä he kertovat Floridasta ja olin varustautunut asiaan niin, että silittäisin samalla vaatteita, eikä minulla ei olisi niin tylsää, mutta se lähetyksen kuuntelu oli silti niin sietämätöntä, että minun oli pakko laittaa se podcast pois. Tuollaisesta ei saa sitten antaa palautetta, vaan se on vittuilua. Mihin tämä johtaa? Haluavatko he seuraavaksi lyödä minua nenään ja mahaan ja siitäkään ei saa kitistä?

Eiköhän kohta taas keksitä joku pelikielto, kun olen tässä nyt tämänkin jutun kirjoittanut. Montakohan kuukautta se on. Siinä missä lätkässä kaikki saavat kahden minuutin jäähyn rikkeestä, niin täällä toiset saavat viikon ja toiset kolme kuukautta pärstäkertoimen mukaan. Minulla on tallessa moderaattoreiden lähettämä yksityisviesti, jossa kerrotaan hyvin selvästi, että minua kohdellaan eri tavalla kuin muita kirjoittajia eli myöntävät toimivansa perustuslain yhdenvertaisuusperiaatteiden vastaisesti. He kertovat hyvin avoimesti, että millä tahansa hetkellä voivat antaa mistä tahansa syystä pelikieltoa. Minusta se on täysin Pärnäsen vastuulla oleva asia myöskin.

Minusta näihin asioihin ei tule muutosta kunnes Pärnänen saa potkut vai ovatko muut sitä mieltä, että hän voi vielä jatkaa? Minusta hänestä pitää siis oikeasti päästä eroon nyt ja uusi mies sisään.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kyllä tuossa yllä asiaa on. Pärnänenhän on siitä jopa säälittävä toimittaja, että urakehitys menee päinvastaisesti kuin osaavilla toimittajilla. Yleensä aloitetaan Jatkoajasta ja päädytään sitten ylemmäksi. No tämä Mikki Hiiri Pärnänen on tullut ylhäältä alas ja lujaa. En ihmettele yhtään. Surkea toimittaja!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@scholl on Pärnästä kritisoitu aika kovinkin sanoin tuolla keskustelua jatkoajan kolumneista ja artikkeleista ketjussa. Täyttä paskaahan se suoltaa ja sitten vielä tulee vönkäämään, jos tulee, kuinka kaikki on just niin kuin hän haluaa ja jatkoajalla menee paremmin kuin koskaan, tyylisesti. Valitettavasti näyttää siltä että jatkoajan hallitus on valintansa tehnyt siitä suunnasta mihin haluavat verkkolehteä viedä ja nyt sitten odotellaan että kauanko kestää ennen kuin laittavat pillit pussiin tai tulee se hätähuuto uppoavan laivan pelastamiseksi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Eiköhän tämä lehti pysy pystyssä oli siellä päätoimittajana kuka tahansa puuhamies tai Pärnänen. Lisäksi on aina kiinnostavaa, kun lukijat alkaa saneleen miten pitäisi asiat hoitaa, vaikka sananvaltaa on puhdas nolla.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Minut yllätti se, että nimim. scholl tietää mitä ilmeisimmin mikä on podcast. Voiko t-paitaa silittää samalla kun lukee Pärnästä?

Päätoimittaja on hyvä toimittaja ja hieno ihminen. Tilinumeron saa pyytämällä yksityisviestinä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jalkapallomies (selvästi) eksynyt vahingossa jääkiekon pariin. Futisforum ei huolinut ylläpitäjäksi vissiinkään.

Klikkihuorausotsikko - reaalimaailmassa lähinnä ne alemmuudentuntoiset jalkapallofanit irvailevat ihan loputtomiin jääkiekkoa ja mitä vaan ulkopuolista asiaa, mikä heidän mielestään pitää suomalaisen jalkapallon statuksen ja tason sellaisella vaatimattomalla tasolla kuin millä se on. Muut lajit puolestaan lähinnä kannustavat ja toivovat menestystä jalkapallolle.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt Pärnänen oikeasti laita se kynä penaaliin ja heitä kymijokeen. Miksi tätä politiikkaa pitää tunkea jokaiseen artikkelin? Tämä on mielestäni väärä sivusto sille. Helvetin kuustoista tota uuvattia..
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta näihin asioihin ei tule muutosta kunnes Pärnänen saa potkut vai ovatko muut sitä mieltä, että hän voi vielä jatkaa? Minusta hänestä pitää siis oikeasti päästä eroon nyt ja uusi mies sisään.

Hyvää tekstiä aloituksessa. Minustakin Pärnänen on väärä mies johtamaan Jatkoajan toimitusta. Tämän ketjun olisi itseasiassa voinut nimetä suoraan ''Pärnäselle kenkää'', mutta kylläpä tämäkin ajaa asian. Keskustelun osalta siis, sitä tuskin kukaan odottaa, että hallitus oikeasti potkisi tätä köyhän miehen Tuomas Enbuskea.

Pärnänen on IS:n klikkijournalismin läpi käynyt toimittaja, jossa yhdistyy lähes kaikki huonot elementit. Hänen ainoa tapa saada keskustelua aikaan, on värittää asiat yli, provota, ylikärjistää, ja nämä ylivärittäminen ja tietynlainen provoaminen, kielii lahjattomuudesta. Olen aiemmin kirjoittanut toiseen ketjuun tämän ja toistan, jos ei saa lukijoita / keskustelua ja huomiota aikaan ilman turhia provoja ja kärjistyksiä, se kielii kirjoittajan, ja tässä tapauksessa päätoimittajan lahjattomuudesta. Ne jotka luulee että kaikki keskustelu syntyy provoista tai ylikärjistyksistä, ovat ihan helvetin väärässä. Se on helpoin, ja halvin tapa saada keskustelua aikaan, mutta harvoin siitä syntyy laadukkainta keskustelua. Varsinkin kun puhutaan vielä jatkoajasta, jonka lukijoita yhdistänee keskivertoa suurempi lätkätietämys. Luulisi että jatkoajan rungosta koostuvat lukijat, lukevat heille kiinnostavia aiheita, vaikkei otsikot tai sisältö sisältäisikään sateenkaarella värittämistä. Satunnaislukijat varmaan erikseen.

Takaisin ja tarkemmin Pärnäseen, ei ole läheskään maailman huonoin toimittaja, mutta kysymys kuuluukin, onko jatkoajan verkkolehden tehtävä lähteä valtamediamaiseen provoiluun ja klikkien kalasteluun? Ei minun mielestäni. Ilmeisesti jatkoajan hallitus haluaa tuolle surulliselle linjalle lähteä. Minä luin aikanaan jatkoajan verkkolehteä paljonkin, koska se sisälsi asiasisältöä, ilman huomionhakuista otsikointia tai juttujen sisältöä. Mielestäni jatkoaikakin saa kirjoittaa värikkäitä ja pieniä kärjistyksiäkin sisältäviä juttuja, mutta joku ''älkää juhliko AO:ta'', tai ''IFK ON SIKAJENGI VAROKAA KÄRPÄT'' -tyyppiset jutut ovat ihan helvetin huonoja, ja edes IS:ssä ei näe moista paskaa, ainakaan urheilun puolella.

Toimittajista varmaan löytyy kahta koulukuntaa, ne joiden mielestä huomion ja klikkien haku tyylillä millä hyvänsä on hyväksyttävää (valtamediassa vähän pakkokin noudattaa), ja ne joiden mielestä se huomio pitää ansaita ammattitaidolla ja lahjoilla. Pärnäsen mielipidettä tästä on vaikea arvata, koska hän on jo antanut siunauksensa ihan luokattomillekkin sisällöille. Jatkoajan lukijamäärät ovat voineet Pärnäsen myötä jopa lisääntyä, mutta miksi jatkoaika edes lähti tavoittelemaan suurempaa osuutta? Siinä vaiheessa kun jatkoaika alkoi myydä verkkolehtensä sielua kaupallisempaan suuntaan, aloin itse vähentää juttujen lukemista. Nykyisin luen lähinnä siirtouutiset, jatkosopimukset, yms. asiasisällön, joita ei vaivaa massalehdistön epidemiat. Eipä tässä yksittäisinä palstalaisina saada paljoa aikaan, ikävä kyllä.

Voimia ja iso kiitos kaikille jatkoajan hyville toimittajille, teitä löytyy paljon, ja paljolti toimittajan nimen perusteella valikoin nykyisin juttuja luettavaksi. Älkää muut toimittajat myykö toimittajan sieluanne Pärnäselle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös periaatteessa kuka tahansa voi ryhtyä Jatkoajan toimittajaksi? Tätähän tehdään vapaaehtoispohjalta, ja avustajiahan on välillä haettukin. Jos nykyinen linja ei miellytä, niin voi tarjoutua avustajaksi ja pyrkiä kirjoittamaan sen tyylisiä juttuja, joista on omasta mielestä puutetta. Tietysti päätoimittaja päättää Jatkoajassakin verkkolehden linjan, mutta en keksi yhtään syytä, miksi jotain hyvää juttua ei julkaistaisi, vaikka sen olisi tehnyt joku nykyisen toimittajakaartin ulkopuolinenkin. Nettilehteenhän mahtuu rajaton määrä tavaraa. Tässä mielessä Jatkoajan lukijoilla on ainakin teoriassa paljon suurempi mahdollisuus vaikuttaa lehden sisältöön kuin vaikkapa perinteisen sanomalehden lukijoilla.

Silti tuossa on myös se toinen puoli. Pärnäsestä voi olla mitä mieltä tahansa, mutta potkujen vaatiminen on tuuleen huutamista juuri siksi, että Jatkoaika pyörii vapaaehtoisvoimin eikä maksa lukijoilleen mitään. Sivuston kävijämäärät ovat ehkä ainoa mittari, jolla päätoimittajan onnistumista arvioidaan, tai ainakin ne ovat ylivoimaisesti tärkein mittari. Jos kävijämäärät ovat jopa kasvussa, niin Pärnänen on onnistunut siinä, missä hänen pitikin onnistua. Kritiikkiä tulee aina, niin oikealta kuin vasemmaltakin, sen tietää jokainen päätoimittaja ja moni rivitoimittajakin. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Pärnäsellä on kieltämättä edeltäjistään poikkeava linja, mutta minusta tuo jääkiekon yhteiskunnallisen ulottuvuuden korostaminen on ideana hyvä ja tuore. Itse ainakin haluaisin lukea lisää juuri tuon tyyppisiä juttuja.

Siitä on sitten monta mielipidettä, miten onnistuneesti Pärnänen on tätä linjaansa toteuttanut. Minun mielestäni joskus ihan hyvinkin, mutta usein aika pinnallisesti. Ja onhan Pärnäseltä nähty toki myös silkkaa klikkijournalismia ja puhdasta provosointiakin, mutta ihmettelen, miten joku jaksaa tuollaisesta niin hermostua. Kyseessä on aina vain yhden toimittajan näkemys ja mielipide, se pitäisi muistaa. Eikä meistä kukaan maksa euroakaan Jatkoajan lukemisesta, joten valittaminen on aika turhaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimittajanakin vitsi, päätoimittajana syö kaiken uskottavuuden miltä tahansa medialta. Hyvin vähän tulee verkkolehden juttuja luettua, koska niiden taso on lukemieni perusteella melkoista roskaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taisi olla viimeinen niitti erittäin huonoon aikaan Facebookissa naamalle pompannut juttu AO:sta. En edes miehestä, saati sitten Putinista juurikaan perusta ja finaaleissa olin Vegasin kelkassa, mutta silti uutisen ajoitus ja levitys someen oli oksettavan huonoa makua osoittava. Ja ilmeisesti kuitenkin erittäin tarkoituksellisesti tehty.

Olin finaaleissa Washingtonin kelkassa, mutta en jaksanut suuttua tuosta jutusta. Tietenkin se oli tarkoituksellisesti tehty. Kirjoituksen ajoittaminen Capitalsin voitonhetkeen toi sille suurimman mahdollisen huomion, joten journalistisesti Pärnänen toimi ihan oikein - ei toimittajan pidäkään piilottaa mielipiteitään. Kirjoitus oli toki hyvin kärjistetty ja provosoiva, mutta sellaisia ne mielipidekirjoitukset usein ovat. Pärnänen käytti sitä valtaa, jota hänellä päätoimittajana on.

Mikäli sivuston luotettavuus kärsii klikkijournalismista (vaikka kävijämäärät väliaikaisesti nousevatkin) ollaan tiellä josta voi olla vaikea enää palata, mikäli vakiolukijat alkavat kaikota. Nythän tilanne voi olla se, että sivusto nauttii sekä vanhasta luotettavasta maineesta, että saa klikeillä mahdollisesti uusia. Tila ei kuitenkaan ole ikuinen.

Jatkoaikahan tekee silloin tällöin lukijatutkimusta, joten paras tapa antaa palautetta on vastata sellaiseen. Siellä piirtyy se iso kuva, millaisena lukijat näkevät sivuston tällä hetkellä. Ja siellä arvioidaan myös luotettavuutta, monen muun asian ohella. Jos jaksaa kirjoitella palstalle Pärnästä arvostelevia viestejä, jaksaa varmaan vastata tuollaiseen kyselyynkin. Luulen, että jälkimmäistä kautta mielipiteensä saa jopa paremmin perille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jatkoaikahan tekee silloin tällöin lukijatutkimusta, joten paras tapa antaa palautetta on vastata sellaiseen. Siellä piirtyy se iso kuva, millaisena lukijat näkevät sivuston tällä hetkellä. Ja siellä arvioidaan myös luotettavuutta, monen muun asian ohella. Jos jaksaa kirjoitella palstalle Pärnästä arvostelevia viestejä, jaksaa varmaan vastata tuollaiseen kyselyynkin. Luulen, että jälkimmäistä kautta mielipiteensä saa jopa paremmin perille.

Tuollaiseen palautekyselyyn pääsemiseen vaan tarvitsisi antaa sivunlataus tuonne verkkolehden puolelle. Jos täällä vinkattaisiin, kun sellainen on ylhäällä, niin voisi käydä valittamassa.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Mä kuulin taannoin, että Ilta-Sanomien leivissä ollessaan Pärnänen olisi suolannut Jatkoajan oikein kunnolla. Google löytää maininnan asiasta Futisforumilla. Nimimerkki "Morley" on kirjoittanut 9.10.2012:

Tämä Antti Pärnänen vaikuttaa kyllä melkoiselta sankarilta. Muutama viikko sitten Pärnänen teki jutun Jatkoajasta. Asenteellinen juttu pyrki kaiketi jollain tavalla osoittamaan, että Jatkoajan harrastelijat eivät ole oikeita toimittajia. Niitä "nettipoikia" kun on Pärnäsen jutun väitteiden vastaisesti työllistynyt "oikeisiin" media-alan töihin kuitenkin lähemmäs parikymmentä.

...

Mistähän tuon jutun voisi näin jälkikäteen lukea?
 

scholl

Jäsen
Pärnänen on saanut taas kirjoitella jonkun jutun tuonne etusivulle. En jaksa lukea juttua, mutta ilmeisemmin hän ei ole saanut vielä kenkää. Onko hänen asemastaan tullut omistajalta tai Jatkoajan hallitukselta edes mitään julkilausumaa? Jos mitään ei tapahdu, otan maanantaina yhteyttä liigan toimitusjohtajiin. Haluan Jatkoajalle porttikiellon joka halliin kunnes Pärnänen saa kenkää ja asiat muuttuvat. Olen täysin kyllästynyt tähän meininkiin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tämä ketjuhan on just sitä mistä Pärnänen nauttii. Kunhan tulee huomiota. Ja nyt mäkin osallistuin siihen.

Voiko sitä enää paremmin onnistua kun saa palstan ykkösnimen ja blogimaailman ehdittoman kuninkaan avaamaan itsestään ketjun tänne? Hankalaa on tuosta paremmaksi pistää.
 

Isäntä

Jäsen
Tuollaiseen palautekyselyyn pääsemiseen vaan tarvitsisi antaa sivunlataus tuonne verkkolehden puolelle. Jos täällä vinkattaisiin, kun sellainen on ylhäällä, niin voisi käydä valittamassa.
Tähän vahva sama. En edes ole mikään aktiivinen kirjoittaja, mutta yksi parhaista keskustelupalstan ominaisuuksista on, että pystyy piilottamaan verkkolehden otsikot sivun ylälaidassa. Yhtään klikkiä en ole sinne antanut puoleen vuoteen.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tuskin siellä hallituksessa välitetään paskaakaan meidän mielipiteistä, Pärnänen tuo klikkejä ja sitämyöten rahaa.

Tähän voisi iskeä jos tarpeeksi moni hommaa Adblockerin selaimeensa (Joissain se tulee jopa sisäänrakennettuna).

Jos tarpeeksi moni saadaan mukaan, voi sillä saada reaktioita. Itse löin adblockin takaisin päälle ajat sitten. Ja niin kauan kun Pärnänen istuu toimituksessa, ei se poistu. Olen vain yksi käyttäjä tuhansista mutta muuhun en pysty.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuskin siellä hallituksessa välitetään paskaakaan meidän mielipiteistä, Pärnänen tuo klikkejä ja sitämyöten rahaa.

Näin se varmaan pitkälti menee, sen verran kyynisesti ajattelen itsekin. Olen toki nimimerkin @Sniper kanssa siitä samaa mieltä, että myös laatua koskevaan palautteeseen pitää kiinnittää huomiota, mutta en usko, että se ohjaa päätöksentekoa läheskään niin paljon kuin lehden tekijöiden oma näkemys. Ihmiset ovat nimittäin laiskoja antamaan sellaista palautetta, joka olisi rakentavaa ja yksityiskohtaista, joten hyödyllisen palautteen määrä jää tällaisissa kyselyissä varmaan aika vähäiseksi. Jos vain vedetään kaikki mittarit punaiselle ja kirjoitetaan kommenttikenttään "Pärnänen on paska", niin tuskin sitä otetaan kovin vakavasti. Tällaisia lukijoiden tunneperäisiä avautumisia lehdet vastaanottavat kaiken aikaa, ja ne kyllä kuunnellaan kohteliaasti, mutta eivät ne yleensä johda mihinkään. Pitäisi nimenomaan kertoa, mitä pitäisi parantaa ja miten, sellaista palautetta saatetaan tutkailla jo kahteenkin kertaan.
 
Pärnänen on saanut taas kirjoitella jonkun jutun tuonne etusivulle. En jaksa lukea juttua, mutta ilmeisemmin hän ei ole saanut vielä kenkää. Onko hänen asemastaan tullut omistajalta tai Jatkoajan hallitukselta edes mitään julkilausumaa? Jos mitään ei tapahdu, otan maanantaina yhteyttä liigan toimitusjohtajiin. Haluan Jatkoajalle porttikiellon joka halliin kunnes Pärnänen saa kenkää ja asiat muuttuvat. Olen täysin kyllästynyt tähän meininkiin.

Miten kävi? Liigan sivuilla ei ole vielä julkaistu asiasta mitään, mutta kai tuon jo uskaltaa paljastaa?

Twitter ja muut somekanavat ovat niin ikään kummallisen hiljaa asiasta.
 

scholl

Jäsen
Eikö Pärnänen ole saanut vieläkään potkuja? En tiedä mitä hän oikeasti taas puuhaa. Nyt en saa mukamas kirjoittaa FC Barcelona-ketjuun. Mitä helvettiä on taas yöllä tapahtunut? Jatkoaika on kummallinen instanssi, kun perjantai-iltana säheltävät jotain nuo juopot ja päättävät jurrissa, että nyt se scholl ei saa kommentoida Vidalin siirtoa ja huhuja siitä, että Pogba siirtyisi sinne. Vähän väliä on jotain hiton ongelmia noiden lahjattomien kusipäiden kanssa. Jatkoajan tyyppien tarkoitus on olla ruuvimeisselityyppejä, jotka pitävät palstan teknisesti toimintakunnossa, eivätkä aiheuta mitään häsää tai provokaatioita. Nyt toimivat kuin joku hiton Venäjän tiedustelupalvelu.

Kuten olen aiemmin todennut, Antti Pärnäsen pitää saada kenkää välittömästi ja haluan sellaisen edunvalvojan, joka hoitaa asiat kuntoon, jos jatkoajan tomppeleista aiheutuu harmia minulle tai muille asiakirjoittajille kuten nyt on taas aiheutunut, kun ovat olleet perjantaina ryyppäämässä ja päättäneet kostaa minulle. Onko teille muillekin kostettu? Pärnäselle siis kenkää välittömästi. Tämä on kyllä luokaton palsta, kun katsoo, minkälaisia mulkkuja täällä asioita järjestelee häikäilemättömästi. Jonkinlaista ihmisjätettä tuollainen sikaporukka.
 

scholl

Jäsen
Lähden nyt lenkille ja kun palaan tunnin päästä pelikieltoni ja kaikki pelleily on peruttu. Muussa tapauksessa alan järjestää Jatkoajalle pelikieltoja liigahalleihin. Joten laittakaapas töpinäksi vaikka olisitte kuinka krapulassa dokut.
 

Ralph

Jäsen
Nyt en saa mukamas kirjoittaa FC Barcelona-ketjuun.
Miksi et saa? Ethän kirjoittanut sinne mitään erikoista ja sitä paskaa sinne on suoltanut vain Barcelona-fani, joka saa kommentoida aina vaan lisää.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Miksi et saa? Ethän kirjoittanut sinne mitään erikoista ja sitä paskaa sinne on suoltanut vain Barcelona-fani, joka saa kommentoida aina vaan lisää.
Voisiko syynä olla schollin mahdollinen "päätoimittajavastaisuus"? Jotenkin olen tullut sellaiseen käsitykseen että sellaisesta scholl kärsii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös