Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 523
  • 276

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Avaan tällaisen viestiketjun kinastelun ja virtuaalimiekkailun kaatoketjuksi.

Useinhan on palstalla kohtaamme tilanteita, joissa jossakin ketjussa keskustelu liukuu ohi aiheen ja alkaa kinastelu jostakin asiaan kuulumattomasta. Kinastelun seuraaminenhan on mitä viihdyttävintä ajankulua ja aina harmistus on yhtä suuri, kun esiin vedetää eikuulutähän ketjuun-kortti. Se on perseestä, asiat jäävät kesken.

Tässä on nyt areena sivujuonteista alkaneille riidoille. Täällä voi jatkaa puhtaalla omallatunnolla riitelyä, vailla huolta siitä, että tulee kirjoitettua ohi aiheen. Hitto, asiaketjutkin pysyvät laadukkaampina, jos verbaalista mätkimistä jatketaan täällä.

Toivonkin, että Jokeri-puolen vitutusketjun gladiaattorit @Cobol ja @P.R. 33 ottavat tästä kopin ja vihkivät ketjun käyttöön, samalla siirtäen nokittelunsa pois vitutusketjusta.

Palstan sääntöjähän pitää tietenkin noudattaa!
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Hahaha, ihan hauska idea kyllä. Toivottavasti ketju pysyy, sillä tällainen on juuri oikea paikka nahistelulla, jota mekin tuossa joku päivä sitten harjoitimme. Koska tiedän, että tuollainen keskinäinen meuhkaaminen muissa ketjuissa ihmisiä ärsyttää. Varsinkin, kun yleisesti ne keskustelut lähtevät jo ohi aiheen painivaiheessa. Ne ärsyttävät minuakin, olin niissä itse mukana tai en. @Cobol :in kanssa en tuosta aiheesta enää jatka täälläkään, koska Jokereidenkin asioissa on tapahtunut asiaan vaikuttavia muutoksia (lue Pelletier) ja sanoin jo sanottavani, aivan liian monta kertaa. Mutta katsotaan tuleeko joskus asiaa nakkikioskiketjuun.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tällä ketjulla on potentiaalia. *Ja tähän pirusti hassuja kuvia joita en jaksa kaivaa mistään ja lisäksi MJ syömässä popcornia*
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ketä vittu sä luule olevas?!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tässä kun olen täysin vesiselvä kello 04.30 aamulla, niin yksi terveellinen salaatti ilman kastikkeita kiitos.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Aivan sama. Taputan kuitenkin peppuasi. Sillee latinosti. No vähän homostiki. Mitä sitte? Sämpylää tulee tiskiltä kuitenki. Ehkä nakkiaki. Jostain.
Söpöllä miehisellä latinolaisella tavalla. Teiltähän oli tänään nakit kuulemma loppu? Aiaiai.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Minä oottelen, että on oikein pitkä jono. Ja etuilen sitten röyhkeästi.

Todellaki etuilua ja ehkä vähän tönimistä. Ja kaiken kaikkiaanhan jonossa pitäisi ensimmäisinä olla suomalainen (eurooppalainen) raha! Jonon päähän sitten ne, jotka odottelee jotain hämäräperäisiä rahalähetyksiä idästä. Joku roti kuitenkin..
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä olin kyllä tässä ennen teitä...
 
Onks toi vety vai atomi?
Myyjä: "Atomi... Vedyssä on molemmat... Atomissa vaan toinen..."
Minä: "Ja minulle yksi vety... "
Myyjä: "Keitto vai savu?"
Minä: "Savu... ja kaikki mausteet paitsi valkosipuli..."
Myyjä: "Ja mitähän juomaksi...?"
Minä: "Trippi... sillon kun olin tenava... niin oli niitä kolmiotrippejä..."
Myyjä: "Niinhän niitä oli..." (ilmeestä näkee, että on kuullut tuon jutun miljoona kertaa)
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mollaan menos hei Roopelle...

NÄHÄÄN PILKUN JÄLKEEN ROOPELLA
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tönitsä mua? Haluutsä vittu turpaas homo?!
 

Bacon

Jäsen
Lihapiirakka munalla ja kokis rahalla. Voin ottaa siut mukaan, jos välttämättä tahdot. Enkä tarvitse kuittia, kun ei mene verotukseen. Siul on muuten kivat tissit.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se tässä Jatkoajan "nakkijonossa" vitutta, se että täällä pitää ensin miettiä mitä kirjoittaa. Oikeassa tilanteessa se vittumainen mielipide huudetaan spontaanisti päin lärviä, että lähde nyt vitun spede siitä etuilemasta. Tunge ne makkaraperunat hanuriisi!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Pariloirut häpyhuulet kermaperunoil, piäni maito ja punane Belmontti, kiitti vitusti!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös