Mainos

Jatkoajan Levyraati

• 264
  • 5

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kokeilin tuossa pitää enemmän tv-formaatin mukaisen levyraadin (ennestäänhän Jatkoajassa on jo Youtube-levyraati -ketju) tv-sarjojen tunnareista. Siinä olin pistävinäni merkille, että kappalevalinnat herättivät oikeastaan enemmän keskustelua, kuin levyraadin varsinaiset kappaleet, joten testataanpa hieman toisenlaista lähestymistä tällä kertaa.

Olkoon tämän levyraadin teemana vuonna 2024 levytetyt kappaleet suomalaiselta artistilta / yhtyeeltä.

-Kuka tahansa saa nyt linkittää tähän ketjuun yhden teeman mukaisen itse valitsemansa kappaleen.
-Aikaa linkin lähettämiseen vaikka perjantai yöhön
-Kun ollaan lauantain puolella voi kuka tahansa alkaa arvostelemaan tänne siihen mennessä linkitettyjä kappaleita
-Ennen lauantaita ei arvosteluja
-Lauantaina, tai sen jälkeen, ei enää linkkejä uusiin kappaleisiin
-Jokainen kappale tulee arvostella
-Kaikki annetut pisteet yhdessä viestissä
-Asteikkona 1-10 (ei plussia, miinuksia tai puolikkaita pisteitä)
-Mikäli linkitettyjä kappaleita ei tule kovin paljoa, aikaa antaa omat pisteensä vaikka sunnuntai yöhön, laskeskelen sen jälkeen yhteispisteet

Jos ehdin niin kokoan tähän loppuun listan mukana olevista kappaleista, jolloin pisteiden antaminen varmaan helpompaa, kun voi kopioida listan omaan tuomarointiviestiinsä:

Kappaleet:
Satanen - Pulssi Kuntoon
Beatwave - Kiihdytä Mut Ekstaasiin
Nefertitti Avani - Lucky Girl

Viimeksi muokattu:

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nostetaanpas ketjua varulta ja pieni huhuilu erityisesti edelliseen raatiin osallistuneille: @Tifosi , @Epsilon , @Simolainen , @WarWas , @CuJo#31 , @Roger Moore , @finnjewel , @KaljaVeikko ja @jake styles

Löytyykö tänä vuonna tehtyä kotimaisen artistin / yhtyeen kappaletta, jonka haluatte Raadin pisteytettäväksi?

Omaa kappaletta saa perjantai yöhön saakka ehdottaa kuka tahansa muukin, samoin kuin osallistua pisteiden antamiseen lauantaista lähtien

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Kokeillaan kepillä jäätä jos säännöt antavat myöden. Kyseessä siis suomalaisen tuottajan Mishan tuotos.

Vokaaleissa amerikkalainen R&B-laulaja Nefertitti Avani. Tuotannon teki yhteistyössä ranskalaisen Evil Needlen ja Jussi Halmeen kanssa. Bassossa Sasu Ijäs ja kitarassa Ville-Veikko Ijäs.

Kyseisen biisin jakoi päivä pari sitten itse Snoop Dogg instan stooreissaan ja Misha on kutsuttu myös tulevaan Grammy-gaalaan. Taitaa olla jotain ehdokkuutta tarjolla tms. Tällainen suomalaisille tuntematon, mutta kansainvälistä nousua tekevä artisti.

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kokeillaan kepillä jäätä jos säännöt antavat myöden. Kyseessä siis suomalaisen tuottajan Mishan tuotos.

Vokaaleissa amerikkalainen R&B-laulaja Nefertitti Avani. Tuotannon teki yhteistyössä ranskalaisen Evil Needlen ja Jussi Halmeen kanssa. Bassossa Sasu Ijäs ja kitarassa Ville-Veikko Ijäs.

Kyseisen biisin jakoi päivä pari sitten itse Snoop Dogg instan stooreissaan ja Misha on kutsuttu myös tulevaan Grammy-gaalaan. Taitaa olla jotain ehdokkuutta tarjolla tms. Tällainen suomalaisille tuntematon, mutta kansainvälistä nousua tekevä artisti.

Kieltämättä hieman rajatapaus, mutta itse en nosta protestia. Jos aiheuttaa parran pärinää muissa, niin katsotaan sitten uudelleen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy