Jatkoajan Koronapuuma 2021

  • 22 678
  • 109

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Eihän tämä ääni taida enää finaaliin viedä, mutta heitetään täältä meidän kulmilta lähtöisin oleva ehdokas eli Kirsi Ståhlberg (Salatut Elämät Isabella).
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paikkojen nimet ovat aina melko kiinnostavia. Nakkilasta löytyy maustettuja nakkeja, joiden lihaprosentti voi olla jopa hurjat 95. Vammalasta löytyy suljettu, sähköistetty, aidattu mielenterveysklinikka. Karkkila on täynnä pervoja namusetämiehiä.
Mutta... löytyykö Puumalan Puumista Linda Hogan? Hän on vuosimallia -59.

Googlen linkki oli hyvin pitkä, joten en pistä sitä tähän - katso kumminkin. Paljon enemmän pumpattavia jo korjattuja osia kuin minun wanhan maastopyörän eturenkaassa.
Silti... toimii?
*lips*
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
24h ja muutama minuutti päälle alkusarjan äänestysaikaa jäljellä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaihdan ääneni. Jennifer Aniston.
Tulipa eilen katsottua kaameat pomot kakkosta ja siinähän Jennifer tekee kyllä hyvän näyttelijäsuorituksen seksiaddiktiosta ”kärsivänä” hammaslääkärinä. Pari lainausta vuorosanoista:

-Did you suck that cock like a Bomb pop down to the blue?
-You got a lot of stuff sticking out; I got a lot of holes going in.

Joo vaihdan kanssa Hagmannista Jennifer Anistoniin.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Mun piti äänestää Kirsi Ståhlbergiä, mutta eihän Jennifer Anistonia voi vaan ohittaa. Joten mun ääni menee Jennifer Anistonille. On se vaan kuuma nainen.
Vaihdan ääneni. Aniston on jo menossa finaalikierroksille, joten haluan nostaa sinne seksikkään Marja Hintikan. Marja Hintikalle siis menee uusi ääneni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös