Jatkoajan Koronapuuma 2020

  • 19 852
  • 104
Suosikkijoukkue
KK
Lucy Liu. Sattumoisin katoin tota uutta "Täydellisten naisen" kirjoittamajan luomaa sarjaa. Huhhuh kävisin.

Edit: aasialainen sopii vielä korona-teemaan aivan kuin aasialaisen pippeli neekerin sieraimeen. Äh, olinpa mauton
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mites tää nyt menikään eikö viime vuosien voittajia voi äänestää, vai miksi en näe Anne Kukkohovia kenenkään äänissä. Hmm.
Voihan Liiga-mestaruudenkin voittaa sama joukkue uudelleen. Login • Instagram

Annea äänestän aina.

Jos jokin mielivaltainen yksinvalta päättänyt säännöt niin äänestän siitten Else Lautalaa, sekin jo yli 40v. Vai pitikö olla mukuloitakin. Login • Instagram

Vielä yksi luonnonoikku jos edellä mainitut eivät täytä kriteereitä. Törmäsin ig:ssä näpsäkkään talent-tuomariin joka huitelee jo liki viidessäkympissä. Login • Instagram

Kun täällä tuosta Kyllistä ollut juttua, tunnen jonkin verran daamia, jutellut muutaman kerran ja nähnyt useasti. Humble brag. Vähän menee henkisyys yli hilseen, oikein mukava ja muotovalio mutta alan tulla vanhaksi kun puhun muustakin kun ulkonäöstä. Vaatii tuollaisen Else Lautalan sporttiviban niin sitten alkaa paketti olee kuosissa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mites tää nyt menikään eikö viime vuosien voittajia voi äänestää, vai miksi en näe Anne Kukkohovia kenenkään äänissä.

Jos jokin mielivaltainen yksinvalta päättänyt säännöt niin äänestän siitten Else Lautalaa, sekin jo yli 40v. Vai pitikö olla mukuloitakin. Login • Instagram


Tuossapa avausviestistä napattuna ja boldattuna olennaisimmat kohdat:
Unohdetaan nyt tuo deittailuaspekti, mutta ikäraja on nyt 40 (ja kun joku haluaa tarkennuksen niin sanotaan että tämän kesän aikana täytettävä 40 eli viimeistään 31.8.2020) eikä lapsia vaadita eli ei ole pakko olla MILF.

Ensimmäisen Jatkoajan Kesäpuuma -tittelin vei Anne Kukkohovi (kuten vei myös tätä edeltäneen kesämilf kisan), joten häntä ei voi enää äänestää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jumalauta, missä hiton luolassa mä olen elänyt kun olen Elsen missannut. Kiitos @Jupe
Tässä on vielä sellainen hauska twisti että vuosi pari sitten meni hyvin tuonne Kesätyttö-äänestykseen, huusin siellä jo Elsen nimeä. Nyt toimii täällä, monikäyttöinen daami. Menee heittämällä molempiin kategorioihin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ääni Pippa Laukalle, livenä yhtä hotti kuin kuvissakin!
Pippa on HIFK taustainen, ensimmäisen kerran kiinnitin huomioni häneen kun seisoi HIFK:n vaihtoaitiossa, oli tuuraamassa vakiolääkäriä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä väännän Pippa Laukan nimen silmissäni aina jotenkin muotoon Pimppa Laukka. En yhtään tiedä, mistä tällainen mielleyhtymä tulee.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Minun silmiini tuo Else näyttää leukoineen siltä, että douppipurkilla on saattanut sormet käydä. Voi olla, että silmissäni on enemmän vikaa kuin on diagnosoitu.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Äänestystilanne tällä hetkellä. Jotkut "äänet" vähän vaikeasti tulkittavia kun sama nimimerkki maininnut monta kuitenkin ilmoittamatta, että vaihtaa ääntään (näistä laskettu eka) ja jotkut taas joutunut tulkitsemaan ääneksi kun on kompattu vain toista (mutta ei ole samalta nimimerkiltä tullut muutakaan ehdokasta). Tällä hetkellä jo kahdella äänellä pääsisi finaaliin, mutta onhan tässä vielä yli kuukausi jäljellä alkusarjaa.

Kylli Kukk 3
Nina Autio 2
Saija Palin 2
Else Lautala 2
Pippa Laukka 2
Janina Fry 2
Aira Samulin 2
Kirsi Alm-Siira 2
Anna-Liisa Tilus 1
Monica Bellucci 1
Sanna-Leena Perunka 1
Helena Ahti-Hallberg 1
Cicciolina 1
Iisa Pajula 1
Rhea Seehorn 1
Anu Saagim 1
Tiina Jylhä 1
Jennifer Lopez 1
Morena Baccarin 1
Katheryn Winnick 1
Piia Pasanen 1
Carmen Electra 1
Rachelle Lefevre 1
Catherine Bell 1
Gabrielle Union-Wade 1
Leena Meriläinen 1
Teresa Orlowski 1
Lucy Liu 1
Halle Berry 1
Michelle Obama 1
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Luonnollisesti kun runkkarisetien suosikkiketjussa ollaan niin kisaa johtaa puumaehdokas jonka nimi on sananmuunnoksella Kulli Kykk.

Aira Samulin saanut näköjään kaksi ääntä vielä 93-vuotiaana. Tuo se on meriitti jos jokin.

Minun ääneni tässä kisassa lähtee kuitenkin Janina Frylle.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämä ei ole äänestysviesti, koska olen jo äänestänyt. Mun ääni meni Else Lautalalle, jos sitä ei laskettu kun mainitsin muitakin nimiä viestissä niin sitten tämä on äänestysviesti.

Saija Palin on muuten hieno veto tähän skabaan. Kuka muistaa vielä sähköposteissa noin 20 vuotta sitten kiertäneet Saija Palin tarinat?
Ei kai ne olleet meidän kaveripiirin juttuja, sen verran riettaita ja hienoja pienoisnovelleja että pitäisi löytää ne jostain uudelleen.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jennifer Aniston
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Missä ovat Satu Silvo tai Maaret Kallio?
Tai Inga Sulin?

Virallinen ääneni menee kuitenkin Hyvinvointilääkäri Pimpalle.
 
Viimeksi muokattu:

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
Tällä hetkellä yksi lempiohjelmista on Olet mitä syöt. Pippa Laukka saa ääneni.
 

redpecka

Jäsen
Äänestystilanne tällä hetkellä. Jotkut "äänet" vähän vaikeasti tulkittavia kun sama nimimerkki maininnut monta kuitenkin ilmoittamatta, että vaihtaa ääntään (näistä laskettu eka) ja jotkut taas joutunut tulkitsemaan ääneksi kun on kompattu vain toista (mutta ei ole samalta nimimerkiltä tullut muutakaan ehdokasta). Tällä hetkellä jo kahdella äänellä pääsisi finaaliin, mutta onhan tässä vielä yli kuukausi jäljellä alkusarjaa.

Kylli Kukk 3
Nina Autio 2
Saija Palin 2
Else Lautala 2
Pippa Laukka 2
Janina Fry 2
Aira Samulin 2
Kirsi Alm-Siira 2
Anna-Liisa Tilus 1
Monica Bellucci 1
Sanna-Leena Perunka 1
Helena Ahti-Hallberg 1
Cicciolina 1
Iisa Pajula 1
Rhea Seehorn 1
Anu Saagim 1
Tiina Jylhä 1
Jennifer Lopez 1
Morena Baccarin 1
Katheryn Winnick 1
Piia Pasanen 1
Carmen Electra 1
Rachelle Lefevre 1
Catherine Bell 1
Gabrielle Union-Wade 1
Leena Meriläinen 1
Teresa Orlowski 1
Lucy Liu 1
Halle Berry 1
Michelle Obama 1
Edellisellä sivulla äänestin iki-ihanaa Betteä viestissä #65. Miksi ei ole listoilla? Saatana!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Riitta Korpela, tuo Ti-Ti Nallen äiti. Hänellä on aina sellainen hieman irstas pilke silmäkulmassa kun katsoo minua televisiosta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katheryn Winnick on kuuma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös