2013. Vuonna 2014 voitti Conchita Wurst. Olisiko Wurst edes äänestyskelpoinen? Onko se mies vai nainen?Hmm omaa tyttöystävää ei kaiketi saa äänestää... Siispä ääni vuoden 2014 Euroviisuvoittajalle, jumalaiselle Emmelie De Forestille!
Taisin ehdottaa kyseistä tytärtä tämän kisan ehdokkaaksi tuona voittovuotenaan, eikä huono valinta olisi nytkään.Hmm omaa tyttöystävää ei kaiketi saa äänestää... Siispä ääni vuoden 2014 Euroviisuvoittajalle, jumalaiselle Emmelie De Forestille!
2013. Vuonna 2014 voitti Conchita Wurst. Olisiko Wurst edes äänestyskelpoinen? Onko se mies vai nainen?
Eiks makuasiat ole yleenskki jännä juttu? Jotkut esim. ihan oikeasti kuuntelee vapaa-aikana Cheeckiä, syö suhshia taikka katselee KHL-lätkää ja ne taas on mulle asioita joita en kuvittelisi tekeväni vaikka maksettas.Naismaku on kyllä jännä juttu...
Mä en ainakaan nähnyt mitään ikärajaan viittaavia komentteja avausviestissä joten äänestin just sitä ehdokasta mitä huvitti.Otetaan nyt joku konsensus ja ei lähdetä milf-linjalle mikä aiheutti viime vuonna eripuraa.
Mä en ainakaan nähnyt mitään ikärajaan viittaavia komentteja avausviestissä joten äänestin just sitä ehdokasta mitä huvitti.
No, pitäiskö noi jo aiempina vuosina valitut ulkomaalaiset sitten poistaa tuolta?Ja olen sitä mieltä että Jatkoajan kesätytön tulee olla ihan ehta soumilainen.