Jatkoajan keskustelupalstan Suuri Liigaennustaja –kilpailu – JSLE 2019–2020

  • 15 924
  • 136

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Voi surkeuksien surkeus. No onneksi tämä oli vain ennustajavisa, tietäjät ovat sitten erikseen *hymiö*

Mutta mielellään kokeilisin toisenkin kerran, jos joku jaksaa ja viitsii tälläisen järjestää?
 
Kiitokset järjestäjälle! Oma tulos näköjään vähän vaatimaton, tästä on hyvä lähteä nousua hakemaan. Toivottavasti kilpailu järjestetään myös tulevalle kaudelle.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Oho, aika korkealle olen näköjään sijoittunut. En muistanutkaan koko kisaa enää. Yleensä olen ollut kaikenlaisissa veikkauskisoissa aika surkea. Toki, tuurillahan ne laivatkin seilaavat. Tästä on kieltämättä paha enää parantaa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@BigRedCat joko alkaa kysymykset olla valmiina?
Tietäjät jo odottelee...
Kausi alkaa tänään... Ehditkö?
Ottelu alkaa noin kuuden tunnin eli 360 minuutin kuluttua. Jos kysymykset on tarkoitus julkaista ennen ensimmäistä aloituskiekkoa, aika alkaa olla niin sanotusti kortilla. Vastaukset voinee toki antaa tänään ja huomenna avauspelistä piittaamatta... riippuu miten BigRedCat on ajatellut asiasta.

Malttakaa vielä. Ymmärrän että monella olisi juuri kauden alla eniten intoa vastailla, mutta nykyään en oikeastaan seuraa kiekkotapahtumia kauden ulkopuolella (tuskin olen ainoa). Tässä edelliskaudenkin kilpailussa vastausaika jatkui ajalle jolloin kausi oli käynnissä, ja joitain poikkeuksia lukuunottamatta (joku pelaaja loukkaantuu pahasti tms.) esim. ensimmäisen peliviikon näkeminen ei välttämättä paranna arvauksia. On todennäköistä että iso osa veikkaajista antaa liian suuren painoarvon näille parille nähdylle matsille ja se tuo oman mausteensa kisaan.

Mutta pian...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Malttakaa vielä. Ymmärrän että monella olisi juuri kauden alla eniten intoa vastailla, mutta nykyään en oikeastaan seuraa kiekkotapahtumia kauden ulkopuolella (tuskin olen ainoa). Tässä edelliskaudenkin kilpailussa vastausaika jatkui ajalle jolloin kausi oli käynnissä, ja joitain poikkeuksia lukuunottamatta (joku pelaaja loukkaantuu pahasti tms.) esim. ensimmäisen peliviikon näkeminen ei välttämättä paranna arvauksia. On todennäköistä että iso osa veikkaajista antaa liian suuren painoarvon näille parille nähdylle matsille ja se tuo oman mausteensa kisaan.

Mutta pian...
Jep, ei tässä hätää ole, kun ei ole kovin vakavamielisestä touhusta kuitenkaan kyse.

Odotellaan innolla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös