Jatkoajan kesätyttö 2021

  • 25 764
  • 143
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No niin! Hieman ollaan myöhässä aikataulusta, vaikka alun perin tuli luvattua kisan käynnistyvän jo viime viikolla.

Se on täällä taas! Kesän helteet lähestyvät ja sehän tarkottaa vain ja ainoastaan yhtä asiaa - on aika äänestää Jatkoajan kesätyttöä vm. 2021. Viime vuoden finaali oli huikea trilleri Maria Huntingtonin ja Alina Voronkovan välillä, joka kääntyi lopussa vain kahden äänen turvin jälkimmäiselle.

Ketkä taistelevat kesätytön tittelistä tänä vuonna? Nähdäänkö finaalissa tänä vuonna yllätysnimiä, kuten kansanedustajat Sanna Marin ja Katri Kulmuni sekä säätyttö Anniina Valtonen viime vuonna?

Alkusarjassa ääniä otetaan vastaan lauantaihin 26.6.2021 klo 12 asti ja sen jälkeen TOP 10 menee erilliseen äänestykseen joka kestää jälleen sen kolmisen viikkoa, eli lopullinen voittaja on selvillä heinäkuun puolivälin kieppeillä.

Naapurikaupan kassatyttöjä tms. ei edelleenkään hyväksytä, sillä ehdokkaasta pitää olla internetin välityksellä näytettävissä kuva ja nimi pitää löytyä. Lisäksi ilmoitetaan jo tässä vaiheessa seuraavaa: jos tuomari katsoo äänen olevan ns. protestiääni tai "läppä", niin se hylätään automaattisesti. Ehdokkaan on myös oltava elossa.

Edellisvuosien voittajia ei voi äänestää eikä kerran annettua ääntä voi vaihtaa!

Edellisvuosien voittajat:

2001 Jaana Pelkonen
2002 Madeleine Bernadotte
2003 Girlzilla
2004 Elisha Cuthbert
2005 Eva Wahlström
2006 Kiira Korpi
2007 Allison Stokke
2008 Jenni Vartiainen
2009 Sanni Leinonen
2010 Zooey Deschanel
2011 Kate Upton
2012 Iina Kuustonen
2013 Nooralotta Neziri
2014 Sara Sieppi
2015 Anni Uusivirta
2016 Susanna Laine
2017 Sanna Savikko
2018 Kerttu Rissanen
2019 Nelli Matula
2020 Alina Voronkova

Kisa on käynnissä!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lotta Kemppinen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Annimari Korte ansaitsee tittelin. Huolimatta siitä, kun olin hänelle lähettämässä elämäni ensimmäistä dickpickiä, niin huomasin onneksein lukea iltapaskoista hänen entisistään, ja luonnollisesti kuva jäi täten onneksi lähettämättä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Annimari Korte ansaitsee tittelin. Huolimatta siitä, kun olin hänelle lähettämässä elämäni ensimmäistä dickpickiä, niin huomasin onneksein lukea iltapaskoista hänen entisistään, ja luonnollisesti kuva jäi täten onneksi lähettämättä.

Let's keep it that way. Dickpickien lähettely on jotain mikä ei mulle aukene (jos ei ole pyydetty sellaisia). Vastaanottajalle varmaan ällöttävä kokemus, enkä keksi mitä lähettäjäkään saa tuosta irti.

Taitaa olla silti valitettavan yleistä häiriökäyttäytymistä. Mietin että kuinkahan moni noista aiemmista voittajistakin on sellaisen kuvan joskus elämässään yllättäen ja pyytämättä saanut. Varmaan kaikki.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Let's keep it that way. Dickpickien lähettely on jotain mikä ei mulle aukene (jos ei ole pyydetty sellaisia). Vastaanottajalle varmaan ällöttävä kokemus, enkä keksi mitä lähettäjäkään saa tuosta irti.
Itsehhän tuo tuota oikein naukui laittamaan, mutta laittamatta tosiaan jäi. Sulle voisin kyllä mahdollisesti laittaa moisen, jos vaan laitat ensin mulle ja nau-ut kovaa perään.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Liian aikaista alkaa äänestämään tähän kisaan. Anniina Valtonen on jostain syystä pop taas. En ymmärrä miksi? Pitää miettiä vielä omaa ehdokasta jonkin aikaa. Tää kisa on korruptoitu varsinkin kun katsoo viime vuosien voittajia. Kauniita naisia löytyy kyllä rutosti, mutta ne trendaavat mediassa toivoisin jäävän pois.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Vähän piti tätä miettiä, mutta sanotaanpa nyt pinnalla ollut Diilin voittaja Sointu Borg.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Katri Kulmuni
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sanna Marin
 

Barney

Jäsen
Anniina Valtonen ja Kerttu Kotarorpi... mikä sairas fiksaatio jatkoaikalaisilla on meteorologeihin? Itse annan tänä vuonna ääneni Zara Larssonille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös