Jatkoajan kesätyttö 2020

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tästä inspiroituneena annan ääneni 17v tanskalaiselle seiväshyppääjälle

Sakkolihaa. Vai pitäisikö tämä nähdä syvällisempänä vastauksena äänestykseen, kun ketään naista ei saa enää tytötellä niin alle täysi-ikäisiä saa joten koko äänestys uusiksi!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Sakkolihaa. Vai pitäisikö tämä nähdä syvällisempänä vastauksena äänestykseen, kun ketään naista ei saa enää tytötellä niin alle täysi-ikäisiä saa joten koko äänestys uusiksi!
Suojaikäraja Tanskassa 15!

Tuosta vuoden 2007 voittajasta on sanottava, että vaikkei hyppyura urjennutkaan, niin lopulta Jatkoajan Kesätyttö -titteli oli hänelle kullan arvoinen, kun Rickie Fowler bongasi hänet palstalta siipakseen.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Jatkoajan tyypeillä on niin outoja fantasioita naisten suhteen, että jätän väliin äänestyksen jälleen kerran. Viime vuosien voittajat Nelli Matula? Kerttu Rissanen? Mikä teitä oikeasti vaivaa? Tytöissä on yhteensä seksiä niin paljon kuin esimerkiksi................ pistä nimi tuohon. Valitsette varmaan Sanna Marinin seuraavaksi? Tiedän sen jo nyt..... olette te niin sekaisin :D
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Ääni Katri Kulmunille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Äänestystilanne:

12 ääntä
Sanna Marin
Katri Kulmuni

4 ääntä
Maria Huntington

3 ääntä
Janette Lepistö
Anniina Valtonen

2 ääntä
Satu Tuomisto
Ana de Armas

Yksittäiset äänet

Alica Schmidt
Paige Spinarac
Katrine Thorborg
Elize Ryd
Rita Behm
Freya Allan
Emma Appleton
Marta Milans
Helen Barke
Violet Orlandi
Emilia Itävalo
Mikayla Demaiter
Amy Gagnon
Kristiina Mäkelä
Sofia Belórf
Piia Pasanen
Paula Rinta-Kanto
Julia Valtonen
Saga Andersson
Mira Ahola
Iida Palosaari
Juulia Turkkila
Klara Skriver Loessl


Äänestysaikaa on jäljellä vielä noin 11 vuorokautta ja kotimaiset poliitikot Marin sekä Kulmuni ovat jo melkoisessa karussa muilta alkusarjaäänten suhteen. Varsin mielenkiintoinen ja poikkeuksellinen kesätyttö-kisa meillä tänä vuonna etten sanoisi.
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
Vuoden 2007 kesätyttöäänestys on yksi palstahistorian synkimpiä hetkiä, kun voiton vei yhdellä kuvalla kansallisen tason seiväshyppääjä.
Tästä inspiroituneena annan ääneni 17v tanskalaiselle seiväshyppääjälle, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan:
Klara Skriver Loessl
Täältä toinen ääni. Ihan vain siksi että mä voin tehdä niin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
pettteriltä viesti kesätyttö-ketjussa. Nyt on maailmankirjat sekaisin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä häpeän. Suomen ylivoimasesti suosituin ja tunnetuin keskustelupalsta, ja sitten täältä saa lukea, että kesätytöks äänestetään jotain helvetin seinästä revittyjä, mitäänsanomattomia toimiston Ritvoja. Nyt jotain rotia tähän hommaan. Kesätytössä pitää olla eksotiikkaa, tulisuutta ja aito viidakon tuoksu.

Annan ääneni siis: olivia munn - Google-haku Olivia Munnille
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onko mulla huono maku vai mikä? Joku Kulmuni näyttää siltä, että menisi jonain pullalta tuoksuvana tätinä, ei kunnon kesätyttönä. Alkuperästään (Turku) huolimatta kesätytökseni mä ottaisin Nooralotta Nezirin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko mulla huono maku vai mikä? Joku Kulmuni näyttää siltä, että menisi jonain pullalta tuoksuvana tätinä, ei kunnon kesätyttönä. Alkuperästään (Turku) huolimatta kesätytökseni mä ottaisin Nooralotta Nezirin.

Voi kun olisikin, mutta kun on vain Porista.

Ymmärrän, että fitness-vimmaisena aikana rasvoistaan ulos käristetyt ja ylähuulensa päätyyn asti botuliiniitoksiinia kanyloineet betterbodies-ryhmäliikuntatunti-minkit ovat nyt suosiossa, kun tyrkyttävät kuvaa pusketaan ovista ja ikkunoista kuvapalveluiden sääntöjen aivan harmaalla alueella, mutta siihen se usein jääkin. Muu sisältö ja karisma on kuin varissuolaisen vuokrakämpän suihkuverholla.

En tiennytkään, että kesätyttö-äänestyksestä on tullut joku hiit-testi. Minun ymmärrykseen kesätytöstä kuuluu muutakin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Voi kun olisikin, mutta kun on vain Porista.

Wikipedia näyttää Turkua syntymäpaikaksi. Ja ihminenhän voi lähteä Turusta, muttei Turku ihmisestä, eikös vain? Ja kyllä mulle kauppatieteiden maisterin paperit vain lisäävät sitä kiinnostusta, ei onnistunut muuttumaan työttömäksi porilaiseksi hitsaajaksi Porin vuosinaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Onko mulla huono maku vai mikä? Joku Kulmuni näyttää siltä, että menisi jonain pullalta tuoksuvana tätinä, ei kunnon kesätyttönä. Alkuperästään (Turku) huolimatta kesätytökseni mä ottaisin Nooralotta Nezirin.
Tän kisan nimi taitaa olla tänä vuonna vähän harhaanjohtava. Olisi pitänyt mennä sillä koronakuningattarella jota ehdin jo miettiä ja joka tägiksikin pääsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös