Jatkoajan Kesätyttö 2002 - kisa

• 15 396
  • 250

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jatkoajan perinteinen Kesätyttökisa alkaa.
Mukana on paljon viimevuotisia ehdokkaita, mutta on siellä myös uusia nimiä ja ulkomaalaisvahvistuksia.

Muuten, viime vuonnahan kisan voitti JAANA PELKONEN

Tässä kilpailijat 2002 (arvotussa numerojärjestyksessä)

1. Lola Odusoga
2. Jenni Dahlman
3. Prinsessa Madeleine
4. Janina Frostell
5. Oksana Fedorova
6. Viivi Avellan
7. Irina Björklund
8. Pamela Anderson
9. Jaana Pelkonen
10. Teresa DeRita-Cavlek
11. Karita Tuomola
12. Tea Khalifa

Näistä kahdestatoista ehdokkaasta on siis äänestettävä. Jokaisella palstalle kirjoittautuneella on yksi ääni ja äänestysaika päättyy perjantaina 28. kesäkuuta klo 12.00!
Kisan järjestäjänä olen jäävi äänestämään (etten vahingossa tee Suvi Lindeenejä).
Myös kaikenlainen itkeminen siitä, että listalta puuttuu kokonaan jokin tietty nimi, on kielletty.

Let the competition begin...

PSST: Myös kaikenlainen itkeminen siitä, että miksei tätä ole laitettu siihen äänestyslomakemuotoon, on kielletty... minä prkl yritin sitä tehdä epätoivoisesti KUUSI kertaa ja aina meni pieleen...

PSSSSST: Tämä äänestys ei ole suunnattu vain miehille, joten palstan NAISET myös äänestämään!

Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
The Winner

Elikkäs: I vote for nr. SEX- Viivi Avellan.

psst: predatorin KUUSI on huomattu, hyvä valinta

Viimeksi muokattu:

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ei prkl. tähän pysty vastaamaan!
Hmm.
Ei Pamela, Lola, Teresa, Tea..
Ei valitettavasti Karita, Oksana, Jaana, Irina

Joten Madeleine, Viivi, Janina vai Jenni
Hmm.
Ei ehkä kuitenkaan Janina, ja Jennikin on sen mikäseformulakuskinytonkaan-kanssa..

Viivi vai Madde? Paha.
Mutta suosin suomalaista eli Tenhon mielestä
Viivi on Jatkoajan kesätyttö 2002

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jet Ace
Tämä on kyllä aivan liian vaikea kisa. Sovitaan, että minä äänestin Jatkoajan Kesähaaremi 2002-kisassa kaikkia kaunottaria. :cool:

>>> No kun ei sovita! Vasta toinen äänestäjä ja heti aletaan temppuilemaan! Se ÄÄNI on ANNETTAVA VAIN yhdelle kilpailijalle, muuten äänestyksesi hylätään... sorry vaan, jokaisessa pelissä pitää olla säännöt... ymmärrät varmaankin? Tämä on totista touhua... kaunis nainen saa miehen kuin miehen totiseksi...

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Predator

>>> No kun ei sovita! Vasta toinen äänestäjä ja heti aletaan temppuilemaan! Se ÄÄNI on ANNETTAVA VAIN yhdelle kilpailijalle, muuten äänestyksesi hylätään... sorry vaan, jokaisessa pelissä pitää olla säännöt... ymmärrät varmaankin? Tämä on totista touhua... kaunis nainen saa miehen kuin miehen totiseksi...

En minä koskaan osaa tällaisia asioita päättää. Silmä vetää, vaikka maha olisi täynnä. Valitaan sitten pakon edessä puhdasta naiskaunetta eli 11. Karita Tuomola.
Minulla olisi kyllä ollut vielä ainakin perintöprinsessat punti.. eikun hihassa kategorioihin seksikkäin ja Playmate of the week. :(

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Afan
Ennen äänestämistä täytyy tunnustaa sivistymättömyyteni ja kysyä, keitä ovat numerot viisi ja kymmenen?

Nro 5 = Miss Universum 2002 (venäläinen 24-vuotias sisäministeriön poliisi, Putiinin Vladden gimmafrendi)

Nro 10 = Tv:stä Neloskanavalta Yllytyshullut-ohjelman punatukkainen juontaja (ammattitanssija, muuten)

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jaa-a... Noista vaihtoehdoista voisin tällä kertaa äänestää maailman parasta juontajaa eli Karita Tuomolaa. En jaksa äänestää Jaanaa toista kertaa, pitäähän sitä jonkinlainen vaihtuvuus pitää yllä :)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti nedomansky
Ilman muuta Jennifer Lopez, tolla Richterin asteikolla #20

EI EI EI! Lukekaa nyt ne kisan säännöt!

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
6. Viivi Avellan, ei epäselvyyttä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auuh!

Paljosta on vaikea valita, mutta minun prosessini meni näin:

Ehdokkaat 4 Janina 'kauneuden jumalatar' Frostell ja ehdokas 6 Viivi 'mikinräplääjä' Avellan ovat kärkihaminoissa. Koska olen kiistatta tissifriikki, sovin helposti itseni kanssa, että Janina voittaa, rinnan mitalla! GRRRRRRR.....
(ROUVAA! PUMPPULÄÄKKEET TÄNNEEE!):eek:

edit: ps Janina on sitten minun syksy- ,talvi- ,kevät- jne -tyttö!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loppusuoralle pääsevät Viivi, Karita och Madde. Ja kyllä viime vuoden voittajakin.

Valikoin vaikkapa Viivin.

Listojen ulkopuolisista olisin voinut valita vaikkapa Tarja Turusen ja sen lisäksi osoitan tyhmyyteni ilmoittamalla, että en tiedä, kuka on Oksana Fedorova.

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Moto
...sen lisäksi osoitan tyhmyyteni ilmoittamalla, että en tiedä, kuka on Oksana Fedorova.

Niinpä... ellemme sitten lievennä määritelmää pelkkään sokeuteen. Kuitenkin, katse kahdeksan viestiä ylöspäin saattaa kasvattaa tietouttasi. Tattista vaan Predatorille infosta.

Oma ääneni menee Madeleinelle, ilman perusteluita.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
There's only one.

Ääneni menee Jaana Pelkoselle.

Samalla hämmennän JA:n miesten mieliä ja ihmettelen ääneen, että mikä kumma siitä Viivistä nyt tekee niin erikoisen? Tavallinen, ei mitenkään kovin kummoisen näköinen suttura..

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täältä ääni Madeleinelle.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Nuoret, latvialaiset naiset ovat maailman kauneimpia, sitten tulevat venäläiset. Äänestän siis Oksana Fjodorovaa, niinkuin nimi tulee kirjoittaa suomeksi. Fedorova ei ole oikea nimi.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Numero 3: Prinsessa Madeleine. Ruotsalaista naiskauneutta parhaimmillaan, nam! Nyt kun on tullut täysi-ikäiseksi, niin voi "vapaammin" lähättää hänen peräänsä. Pari vuotta sitten, kun huomasin millainen kaunotar hänestä on kehkeytymässä, niin ei sitä oikein uskaltanut ääneen sanoa (ihan vain kuiskaten), ettei tule väärin ymmärretyksi...

Edit: Siis nyt kun Madeleine on tullut täysi-ikäiseksi, en minä (mähän kuljen jo rollaattorilla...)

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Antaisin ääneni kolmelle kaunokaiselle, mutta kun ei voi, niin pitää valita yksi niistä.

Joten valitsen numeron 4. eli Janina Frostell

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy