Jatkoajan perinteinen Kesätyttökisa alkaa.
Mukana on paljon viimevuotisia ehdokkaita, mutta on siellä myös uusia nimiä ja ulkomaalaisvahvistuksia.
Muuten, viime vuonnahan kisan voitti JAANA PELKONEN
Tässä kilpailijat 2002 (arvotussa numerojärjestyksessä)
1. Lola Odusoga
2. Jenni Dahlman
3. Prinsessa Madeleine
4. Janina Frostell
5. Oksana Fedorova
6. Viivi Avellan
7. Irina Björklund
8. Pamela Anderson
9. Jaana Pelkonen
10. Teresa DeRita-Cavlek
11. Karita Tuomola
12. Tea Khalifa
Näistä kahdestatoista ehdokkaasta on siis äänestettävä. Jokaisella palstalle kirjoittautuneella on yksi ääni ja äänestysaika päättyy perjantaina 28. kesäkuuta klo 12.00!
Kisan järjestäjänä olen jäävi äänestämään (etten vahingossa tee Suvi Lindeenejä).
Myös kaikenlainen itkeminen siitä, että listalta puuttuu kokonaan jokin tietty nimi, on kielletty.
Let the competition begin...
PSST: Myös kaikenlainen itkeminen siitä, että miksei tätä ole laitettu siihen äänestyslomakemuotoon, on kielletty... minä prkl yritin sitä tehdä epätoivoisesti KUUSI kertaa ja aina meni pieleen...
PSSSSST: Tämä äänestys ei ole suunnattu vain miehille, joten palstan NAISET myös äänestämään!
Mukana on paljon viimevuotisia ehdokkaita, mutta on siellä myös uusia nimiä ja ulkomaalaisvahvistuksia.
Muuten, viime vuonnahan kisan voitti JAANA PELKONEN
Tässä kilpailijat 2002 (arvotussa numerojärjestyksessä)
1. Lola Odusoga
2. Jenni Dahlman
3. Prinsessa Madeleine
4. Janina Frostell
5. Oksana Fedorova
6. Viivi Avellan
7. Irina Björklund
8. Pamela Anderson
9. Jaana Pelkonen
10. Teresa DeRita-Cavlek
11. Karita Tuomola
12. Tea Khalifa
Näistä kahdestatoista ehdokkaasta on siis äänestettävä. Jokaisella palstalle kirjoittautuneella on yksi ääni ja äänestysaika päättyy perjantaina 28. kesäkuuta klo 12.00!
Kisan järjestäjänä olen jäävi äänestämään (etten vahingossa tee Suvi Lindeenejä).
Myös kaikenlainen itkeminen siitä, että listalta puuttuu kokonaan jokin tietty nimi, on kielletty.
Let the competition begin...
PSST: Myös kaikenlainen itkeminen siitä, että miksei tätä ole laitettu siihen äänestyslomakemuotoon, on kielletty... minä prkl yritin sitä tehdä epätoivoisesti KUUSI kertaa ja aina meni pieleen...
PSSSSST: Tämä äänestys ei ole suunnattu vain miehille, joten palstan NAISET myös äänestämään!
Viimeksi muokattu: