Jatkoajan KesäRinki 13.6.2020

  • 19 988
  • 146

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Koska minä järjestän ja kierrätyskeskuksen puolelle ei tullut mitään muita järkeviä ehdotuksia niin teen nyt järjestäjän itsevaltiaan päätöksen miten tämä toteutetaan ilman turhia äänestyksiä. Ehtivät ihmiset paremmin pistämään tämän kalenteriinsa.

Tulevana kesänä järjestetään tapaaminen kaikille jatkoaikalaisille Helsingissä. Senioreille ollut jo vuosikaudet omansa ja se on sinänsä aivan loistava tapahtuma. Olen tavannut siellä monta loistotyyppiä livenä. Mutta palstaveli @Malkkinen ennusti, että vuoteen 2025 mennessä olen tavannut 95% palstalaisista livenä, joten minun täytyy tehdä jotain tämän ennustuksen toteuttamiseksi.

Ajankohta on siis lauantai 13.6.2020

Tapaamisen kulku:
Klo 15 alkaen Tokoinranta. Sinne kaikki pussikaljaa tai -pepsiä juovat. Kalliossa (tai ehkä joku tarkempikin alue sille on olemassa) ympyrätalon länsipuolen pohjoisrannalla.
klo 19-21 on Suomen EM-futismatsi. Tämä varmaan kiinnostaa useita ja kun YLEn kanavilta näkyy, niin luultavasti näkyy myös Suomen jokaisessa baarissa. Tämä on siis vähän kuin tauko niille, jotka matsin haluavat katsoa.
Klo 21 eteenpäin Ravintola Wenla Kontulassa. Siellä on valtava terassi, halpa kalja, ja kuvien perusteella jopa noita isoja sateenvarjoja terassille. Myös iso telkkari tai skriini näyttää löytyvän, joten matsin katsominen onnistunee sielläkin.

Tervetuloa mukaan kaikki kynnelle kykenevät!

p.s. jos sattuu joku ihan älytön kaatosade niin tuohon alkuun voisi keksiä jonkun hätäbaarin. Tästä on yli 10v kun olen asunut Kalliossa, joten ainoa joka itselle tulee mieleen on Juttutupa, mutta on siellä varmasti muitakin sen verran isoja, mihin jengi mahtuu jos tämä osoittautuukin suosituksi tapahtumaksi.

Ja koska nyt on kyseessä eka kerta niin mennään tällä konseptilla, jonka kehitin. Kunhan on kerran katseltu miten toimii niin voidaan ensi vuodeksi muokata tarpeen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi: Minulla on neljä patjaa ja sohva. Yksi yöpaikka on lähtökohtaisesti varattu porilaiselle ystävällemme (siis @Punamusta). Mutta kyllä tänne muitakin mahtuu. Ja jos rahasta on kiinni niin minä kyllä maksan taksin Kontulasta tänne Myyrmäen lähelle, kunhan kannatte minut kotiin. On minulla varmuuden vuoksi pari vara-avaintakin, joten ei tarvitse kaikkien lähteä bileistä isännän hyytyessä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Täytyypä pistää harkintaan tämä miitti. Kontulaan en kyllä lähe, mutta Tokoinranta ja sieltä johki keskustan baariin kannustamaan Huuhkajia kuulostaa suunnitelmalta.

Ellei joku vielä sitä tiennyt, niin mä olen se Smitty jota te jo trolliksikin kutsuitte naisasia-ketjussa. Tulkaa juomaa mun kaa stadin helteeseen bissee ja voin samalla todistaa olevani aito juntti ihminen, jolla on hävyttömän kuiva huumori ja iso nenä.

@Punamusta lle tiedoksi, meikäläinen asuu noin pari kilsaa Myyrmäestä etelään päin, että jos oot vielä maisemissa seuraavana päivänä, voin kävelyttää sut Myrtsistä Kannelmäen ja Malminkartanon makeimpien paikkojen läpi ennen ku palaat Poriin. Maltsun huippu ja Mätäjoen laituri sun pitää ainaki nähä jos vastaat kutsuun myöntävästi!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kaipa Kontulassa pärjää keskellä päivää. Yö on tietysti oma asiansa. Jännä että vaihdoit käyttäjänimesi, mutta kuten sämpylä89:n (nykyinen Sämppäri) ja Ruuhkiksen (nykyinen Via Dolorosa) tapauksissa, tähänkin uuteen käyttäjänimeen tottunee ajan myötä. Trolliksi nimittivät vain koska eivät tienneet kaikkea, olivat tiedottomia, ihminen on vähän sellainen otus, hauska ja inhimillinen.

Että saisin viettää kokonaisen päivän teikäläisen seurassa Helsingissä? Totta maar hei! Jos vaan käy, niin mikä ettei. Katsotaan. Otan ehdotuksen kuitenkin molempien korvien taakse. Aika hyvää ja lupaavaa matskua. Paljon kiitoksia, Breeze eli entinen Smitty.
Tää nimi tuli ahaa-elämyksenä yön tunteina. Oisin kyllä hommautunu Smittystä eroon jo aikoja sitten, jos ois vaan ollut uus nimimerkki mielessä.
Ne jotka on joskus elämässään pelaillu alkuperäsiä Spyroja pleikkarilla, saattavat hiffata yhtymän tän mun uuden nickin ja Pelicansin välillä.
Ja jos ei soita lainkaan kelloja niin google auttaa.

Ja siis ei tos Kontulassa sillee mikää muu mätä ku se, että ei oikee nappaa ajatuksena yli tunnin kotireissu humalassa julkisten vaihtoineen keskellä yötä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja siis ei tos Kontulassa sillee mikää muu mätä ku se, että ei oikee nappaa ajatuksena yli tunnin kotireissu humalassa julkisten vaihtoineen keskellä yötä.
Älä kotimatkasta huolehdi jos minun ja todennäköisesti Punamustan seurassa olet. Taksin koukkaus sinun kauttasi ei tuohon juuri lisähintaa tuo. Ei tuo joku 50e mikään pieni raha ole, mutta saan lomarahat ennen sitä niin hoidan kyllä kyydin kotiin mersun tms penkillä istuen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siis Kontulassa pääsen mitä suurimmalla varmuudella käymään, siis jos olen maisemissa. Jokseenkin semmoinen tunne että just tuolla viikonlopulla mulla olisi ollut jotain, jos ei niin pyrin mestoille.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kontulaan en kyllä lähe, mutta Tokoinranta ja sieltä johki keskustan baariin kannustamaan Huuhkajia kuulostaa suunnitelmalta.
Sama vika. Kontula jäänee välistä, mutta muuten kyllä erittäin todennäköisesti saavun paikalle, ellen sitten ole kesälomalla ja reissun päällä tuolloin, mikä kyllä selvinnee aika piakkoin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Työnsin näemmä äsken vahingossa suunnitteluketjun puolelle, mutta totean tännekin että eeppistä shittiä, mukana jos ei mitään akuuttia puske päälle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja jos nyt jotain houkuttaa nähdä palstalegendoja niin kirjoittelun (ainakin toistaiseksi) lopettanut abianos sanoi että ehdottamasti tulossa paikalle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja tuosta äsken kirjoittamastani tuli mieleen että esim. @pettter voisi houkutella schollinkin paikalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja jos nyt jotain houkuttaa nähdä palstalegendoja niin kirjoittelun (ainakin toistaiseksi) lopettanut abianos sanoi että ehdottamasti tulossa paikalle.
Kuka on abianos ja mikä siitä tekee palstalegendan?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mukana ollaan, sanoi orpo-Petteri.

Hieman arvelutti, kun Sideways osuu samalle viikonlopulle, mutta onneksi Jarvis Cocker, Belle & Sebastian ja L7 osuvat torstaille ja perjantaille, joten lauantaina ei näillä näkymin ole pakko mennä, vaan voi keskittyä veljelliseen kaljankittaamiseen.

Kiitos @Czescku' lle aktiivisuudesta järjestämisessä. Kyllä meidän molempien pitää pysyä pystyssä siihen saakka, että päästään vetämään taas karaokea. Toivoisin näkeväni mikin varressa muitakin vastaavia pareja, esimerkiksi Ässät- ja Lukko-fanin. @Punamusta voi ehkä edustaa Ässiä, mutta kukas olisi se Lukko-fani?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ja ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi: Minulla on neljä patjaa ja sohva. Yksi yöpaikka on lähtökohtaisesti varattu porilaiselle ystävällemme (siis @Punamusta). Mutta kyllä tänne muitakin mahtuu. Ja jos rahasta on kiinni niin minä kyllä maksan taksin Kontulasta tänne Myyrmäen lähelle, kunhan kannatte minut kotiin. On minulla varmuuden vuoksi pari vara-avaintakin, joten ei tarvitse kaikkien lähteä bileistä isännän hyytyessä.
Mikäli mahdollista, niin voisin patja paikkaa yrittää varailla. Syyksi voisin mainita yhteisen suosikkijoukkueen, sekä sen, että tunnen @Punamusta n jonka olen tavannut henkilökohtaisesti jo pari kertaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mikäli mahdollista, niin voisin patja paikkaa yrittää varailla. Syyksi voisin mainita yhteisen suosikkijoukkueen, sekä sen, että tunnen @Punamusta n jonka olen tavannut henkilökohtaisesti jo pari kertaa.
Toinen paikka siis sinulle varattu. Vielä tänne kolme mahtuu (tai jos joku matto riittää makuualustaksi eikä peitosta niin väliä - vilttejä kyllä löytyy - niin enemmänkin). TIedän toki, että olet Punamustan tavannut.
 

444

Jäsen
Mää ny mihinkä Hakaniemeen oo lähössä. Eli väliin jää tämä homma. Propsit kuitenkin sille, että joku jaksaa ylipäätään yrittää järjestää, hiano homma.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jumaleissoni, ja sinut vasta olisikin mukavaa nähdä. Tuo mietteesi on aika kova. En ole koskaan laulanut muiden kuullen, itsekseni kylläkin, vaan karaoken vetäminen voisi onnistuakin, jos vaan vetäisin jotain minulle tuttua biisiä. Ainakin Mötley Crüen "Wild Side" on syöpynyt muistiini sanasta sanaan. Ehkä pari olutta auttaisi asiaan.

Ja kuka olisi Lukko-fani... aika eeppiseksi menisi. Mietin ensin että meikäläisen ikäinen @Kynämestari kenties, mutta @Via Dolorosa voisi olla myös hyvä. Kattoo nyt. En ole vielä mikään erityisen rohkea laulaja.

Kiitos sitä samaa! Sit näkyy. Näit vissiin jo todisteita meitsin ja @Czescku ´n illanvietosta ja karaokesta.

Jos ei Lukko-fania löydy, niin tule minun ja @Czescku ´n kanssa laulamaan. Päätetään biisi illan aikana. Parhaat ajatukset tulee yleensä viime tipassa ja promillemäärän kohotessa.

Ja jos on Mötikkää, niin sitä ilman muuta. Kickstart My Heartia olen joskus laulanut. Huomenna on muuten täällä Stadissa tribuuttibändi Mötikän keikka. Vetävät aika harvakseltaan, viimeksi näin ehkä joku kolme vuotta sitten, mutta nyt on taas pakko mennä. Nikkin plektraa en uskalla silti ottaa mukaan.

Voin kyllä sulle näyttää sen Nikkin plektran jos haluat. Ja tähän hymiö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä, @Czescku laittoi kuvan ja pääsin todistamaan teikäläisen ulkonäön. Komia olet. Laulaminen kiinnostaisi kyllä, mutta pitää harkita. Jos laulan, laulan jotain Crüen kaltaista rockia. Muu ei kiinnosta ja Michael Jacksonin matkimiseen en lähde näin vaatimattomilla taidoilla.

Olen kuullut Mötikästä sekä tuosta Nikkin plektrasta. Ai jumpe. Sen verran muuten, että jos tartun siihen mikkiin, annan kyllä mennä ihan kuin olisin Vince jossakin vuoden -84 livekeikalla. Koko varsi mukaan ja hiukset heilumaan. Sitä ei varmasti voi edes estää sievässä humalatilassa.

Äläs nyt, @Czescku on vielä komiampi! Ja sinähän se vasta komia olet!

Tuli mieleen, että jonkinlaiset etkot tai jatkot olisivat kova juttu. Kuunneltaisiin Mötikkää ja muuta tukkaheviä ja juotaisiin viinaa. Ketäs muita nappais lähteä mukaan?

Tai sitten jotkut erilliset tukkahevibileet? Tukkahevi on ehkä maailman aliarvostetuin musiikinlaji. Ihan helvetin paljon hyvää rokkia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Äläs nyt, @Czescku on vielä komiampi! Ja sinähän se vasta komia olet!

Tuli mieleen, että jonkinlaiset etkot tai jatkot olisivat kova juttu. Kuunneltaisiin Mötikkää ja muuta tukkaheviä ja juotaisiin viinaa. Ketäs muita nappais lähteä mukaan?

Tai sitten jotkut erilliset tukkahevibileet?
Hyi vittu tukkaheviä. I'm in.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Äläs nyt, @Czescku on vielä komiampi! Ja sinähän se vasta komia olet!

Tuli mieleen, että jonkinlaiset etkot tai jatkot olisivat kova juttu. Kuunneltaisiin Mötikkää ja muuta tukkaheviä ja juotaisiin viinaa. Ketäs muita nappais lähteä mukaan?

Tai sitten jotkut erilliset tukkahevibileet?
Etkothan on täällä minun luona niiden kanssa ketkä tänne haluavat tulla yöksi tai muuten vaan tapaamaan uusia/vanhoja kavereita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Etkothan on täällä minun luona niiden kanssa ketkä tänne haluavat tulla yöksi tai muuten vaan tapaamaan uusia/vanhoja kavereita.

Okei, etkot ja tukkahevibileet Vaskipellossa! Käykö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös