Jatkoajan KesäRinki – suunnitteluketju

  • 6 356
  • 78
Tila
Viestiketju on suljettu.
Pistelingon korva heilahti, kun kuuli lauseen "jatkoaikalaisten tapaaminen". Ilman muuta olisin mukana ellei ole työkiireitä tuolloin. Olisi mukavaa päästä näkemään ikonisia hahmoja ihan irl.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hienoa nähdä kuva Johnnysta. Nasta lookki. Tulisin mielelläni mukaan palstan kesärinkiin. Koko kesäkuun pitäisi olla osapuilleen vapaata aikaa ennen heinäkuussa alkavaa asepalvelusta. Minulle käynee siis mikä aika tahansa. Voisin ottaa bussin ja tulla täältä Porista messiin täysin punamustissa tamineissa. Mietinnän arvoinen asia ja olisin todellakin kernaasti menossa mukana.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hienoa nähdä kuva Johnnysta. Nasta lookki. Tulisin mielelläni mukaan palstan kesärinkiin. Koko kesäkuun pitäisi olla osapuilleen vapaata aikaa ennen heinäkuussa alkavaa asepalvelusta. Minulle käynee siis mikä aika tahansa. Voisin ottaa bussin ja tulla täältä Porista messiin täysin punamustissa tamineissa. Mietinnän arvoinen asia ja olisin todellakin kernaasti menossa mukana.
Yöpaikka sinulle löytyy aina täältä ja mahtuu tänne jokunen muukin tarvittaessa. Toki joudutte ehkä kantamaan minut kotiin, mutta olkoon se majoituksen hintana.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Yöpaikka sinulle löytyy aina täältä ja mahtuu tänne jokunen muukin tarvittaessa. Toki joudutte ehkä kantamaan minut kotiin, mutta olkoon se majoituksen hintana.
Jos vaan voisin yöpyä missään, se kävisi kyllä. Hieman tavaraa sekä tietysti rahaa mukaan, niin pärjään mainiosti. Kaverin kantamisesta kotiin kännitilassa on jo kokemusta, joten kantoapuna oleminen olisi ihan fine, heh. Ei tarvitsisi tosin palella sillä kertaa, vielä parempi.
 

444

Jäsen
Eikö kaikilla ainakin täysikäisillä ole pk-seudulla kavereita, joiden luokse mahtuu sohvalla kännissä makaamaan viikonlopuksi? Ainakin omista kavereista varmaan puolet lähti tänne heti lukion jälkeen ja loput (kuten minä) sitten valuneet tänne päin töiden perässä myöhemmin.
Mun sohvalle ei ainakaan mahdu. Toki se johtuu siitä, että ei ole sohvaa. Lattialla saa bunkata, jos lonkkaluut kestää. Sopivasti kävelymatkan päässä Kontulasta. Konttausmatkaa en lupaa, ainakaan ilman polvisyndejä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pistelingon korva heilahti, kun kuuli lauseen "jatkoaikalaisten tapaaminen". Ilman muuta olisin mukana ellei ole työkiireitä tuolloin. Olisi mukavaa päästä näkemään ikonisia hahmoja ihan irl.
Itseäni alkoi kovasti kiinnostamaan kun lukihäiriö iski ja luin "jatkoaikalaisten tappaminen", tapaaminen ei väräytä viisaria, ei sitten ollenkaan.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voisin alustavasti jo pari makuupaikkaa varata. Ei taida Kontulasta mennä oikein julkisia aamuyöstä Vantaalle, ja vaikka menisikin niin ei oikein houkuta. Taksiin nyt ei ole varaa kuitenkaan. Ollaan ihan sisäsiistejä ja osataan siivota omat jälkemme. Yösijasta voi myös saada palkaksi Palinkaa. Nam nam.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo. Itsehän asun noin kilsan päästä Kontulan ostarilta ja jos on lapsivapaa viikonloppu, niin kyllä pari humalaista ördaajaa mahtuu. Siis mikäli tohtii mun luokse tulla. Toi matka menee usein kuin itsestään, koska monesti muistan istuvani Oslossa ja seuraavaksi herään kotoa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tämä vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, mahdollinen osallistumiseni toki ratkeaa luultavasti sen päivän fiiliksen ja menojen mukaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itseäni alkoi kovasti kiinnostamaan kun lukihäiriö iski ja luin "jatkoaikalaisten tappaminen", tapaaminen ei väräytä viisaria, ei sitten ollenkaan.
Toisaalta tapaaminen ja toisiin tutustuminen voisi vähentää sinun haluasi tappaa nimimerkkejä.
 

Glove

Jäsen
Joo. Itsehän asun noin kilsan päästä Kontulan ostarilta ja jos on lapsivapaa viikonloppu, niin kyllä pari humalaista ördaajaa mahtuu. Siis mikäli tohtii mun luokse tulla. Toi matka menee usein kuin itsestään, koska monesti muistan istuvani Oslossa ja seuraavaksi herään kotoa.
Jos ei käydä Oslossa niin voisin buukata alustavasti yhden sohvan tai vastaavan nukkumapaikan. Katsotaan kunhan aika varmistuu ja toivottavasti saan sitten exän kanssa sovittua, ettei lapset ole mulla.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toisaalta tapaaminen ja toisiin tutustuminen voisi vähentää sinun haluasi tappaa nimimerkkejä.
Olet ihan oikeassa. Mutta mä nyt vaan oon tällänen introvertti erakko. Enkä mä hei oikeesti ketään halua tappaa, edes jatkoaikalaisia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet ihan oikeassa. Mutta mä nyt vaan oon tällänen introvertti erakko. Enkä mä hei oikeesti ketään halua tappaa, edes jatkoaikalaisia.
No hyvä että selvensit. Aloin jo pelkäämään kuviansa täällä jakaneiden puolesta. Case closed, hajaantukaa!
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kaljan juominen tokoinrannassa on varma keino houkutella meikäläinen paikanpäälle. Jatkoaikalaisten tapaaminen on lähinnä sivuseikka, kunhan saa hyvällä syyllä tulla kauniina kesäiltana juomaan tujut puistokännit. Mutta tuo 13.6. päivänä taitaa olla Suomen EM-futismatsi, mikä saattaa osallistujia verottaa ja itsekin kyllä priorisoin tuon matsin puistokännäilyn edelle. Valitettavasti. Eli äänestäisin sitä edeltävää ajankohtaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaljan juominen tokoinrannassa on varma keino houkutella meikäläinen paikanpäälle. Jatkoaikalaisten tapaaminen on lähinnä sivuseikka, kunhan saa hyvällä syyllä tulla kauniina kesäiltana juomaan tujut puistokännit. Mutta tuo 13.6. päivänä taitaa olla Suomen EM-futismatsi, mikä saattaa osallistujia verottaa ja itsekin kyllä priorisoin tuon matsin puistokännäilyn edelle. Valitettavasti. Eli äänestäisin sitä edeltävää ajankohtaa.
Matsi on näköjään klo 19 ja näkynee joka ikisessä juottolassa Suomessa. Eli aloitetaan sitten tarpeeksi aikaisin, jotta kaikki ovat hyvässä kannustuskunnossa ja matsia voi sitten mennä halutessaan katsomaan kuppilaan (vaikka toki näkyy jokaisen puhelimestakin) ja bileet jatkuvat voitonhuumassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eikö kaikilla ainakin täysikäisillä ole pk-seudulla kavereita, joiden luokse mahtuu sohvalla kännissä makaamaan viikonlopuksi?
Ei mulla vaan ole... Olen kyllä vissiin muutenkin vähän outo tyyppi. Kaksi ystävääni opiskeli kyllä Helsingissä mutta palasi takaisin koska toisella oli mies ja tila ja toisella mies ja tontti odottamassa Hämeessä. Mutta täähän meni nyt ihan ohi aiheen. En ole tulossa kesällä Helsinkiin puistoryyppäämään... mutta pitäkää te kivat tapaamiset!
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Matsi on näköjään klo 19 ja näkynee joka ikisessä juottolassa Suomessa. Eli aloitetaan sitten tarpeeksi aikaisin, jotta kaikki ovat hyvässä kannustuskunnossa ja matsia voi sitten mennä halutessaan katsomaan kuppilaan (vaikka toki näkyy jokaisen puhelimestakin) ja bileet jatkuvat voitonhuumassa.
Tottahan toki, ei muuta kun johonkin kuppilaan kyttäämään peliä sopivassa pöhnässä. Sinne vaan hurraamaan Suomi suureen voittoon. Tämä kuulostaa ihan suunnitelmalta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ryyppäämään, hyi! Mitä jos kaikki otamme toisiamme ringissä käsistä kiinni ja hyräilemme selvinpäin. (siinä ei lue hyväilemme).

Tällä tavalla nostaisimme henkistä taajuuttamme ja samalla nostaisimme tämän keskustelupalstan tasoa. Kun palstan tasohan on puheiden mukaan laskenut vuodesta 2002 alkaen.

Voin järjestää visailun, otan maasta erilaisia kukkia (huumekukkia ei ole tarjolla) ja sitten selvinpäin silmät kiinni sidottuina yritätte tuoksun perusteella tunnistaa mikä kukka on kyseessä. Joku neljän tunnin visa, eikö olisikin mahetsua!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis mitä täälä jengi ressaa jostain yöpaikasta? Eikö se nyt ole sanomattakin selvää että joka iikka löytää ittensä putkasta jossain vaiheessa?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onko tähän kellään vielä mitään muita paikkaehdotuksia, kun käsittääkseni tällä hetkellä vaihtoehdot ovat Kontula ja Tokoinranta. Eivät toki toisiaan poissulkevia sinänsä, että voidaan aloittaa toisessa ja siirtyä matsin jälkeen toiseen.

Tämänhetkinen ajatukseni että bileet alkaa jommassa kummassa lauantaina 13.6. klo 15. Klo 19-21 on Suomen futispeli, jonka varmaan monet haluavat nähdä baarissa, joten siihen tarkoitukseen sopiva baari ehdotetuista paikoista olisi myös hakusessa. Sen jälkeen jatketaan kelistä riippuen ulkona tai sisällä. Sinänsä jos on hieno kesäkeli niin ihan hyvin voisi ulkosalla juhlistaa Suomen ensimmäistä EM-voittoa.

Ideoita siis kaivataan. Esim. aloitus Tokoinrannassa, matsi vapaasti valittavassa baarissa ja loppuilta Kontulassa baarissa (tai kelistä riippuen aluksi ulkona) toimisi ihan hyvin. Ei rasittaisi liiaksi kenenkään kukkaroa. Ei siis mikään piikki seniorimiitin suuntaan, mutta kyllähän jotkut 9e keskustan tuopit voisi karsia liikaa nuorempaa väkeä, jos ei muuta vaihtoehtoa juomiseen ole. Töissä käyvälle vanhemmalle väelle ei ole ongelma, mutta tällä kertaa haluaisin saada paikalle kaikki kynnelle kykenevät varallisuudesta riippumatta. Ja myös toki ne jotka eivät alkoholia käytä (halvempaa se kokiskin on kaupassa kuin keskustan baarissa).
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Onko tähän kellään vielä mitään muita paikkaehdotuksia, kun käsittääkseni tällä hetkellä vaihtoehdot ovat Kontula ja Tokoinranta. Eivät toki toisiaan poissulkevia sinänsä, että voidaan aloittaa toisessa ja siirtyä matsin jälkeen toiseen.
Mä kyllä äänestäisin ton Kontulan kokonaa helvettiin tosta.

Muuten suunnitelma kuulostaa hyvältä ja mielellään toki baarit siltä kantilta valittuna, että mahdollisimman moni saataisiin mukaan eli ei mitään hirveän kalliita mestoja.

Lätkämatseja oon käynyt välillä katsomassa Prahassa keskustassa. Mutta se on vähän pienehkö mesta sitten, jos vähänkään isompaa porukkaa rupeaa liikkumaan. Mutta muuten tykkään kyllä paikasta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on oikeastaan ihan sama. Ei mua haittaa jalkapalloa katella, mutta voin mä ihan yhtä hyvin istua puistossa juomassa kaljaa.

Oon tainnu tuolla Prahassa kans käydä, mutta se voi kyllä olla ihan tukossa just tuon futismatsin takia. Voi olla moni muukin paikka. Jos ei muuta niin otetaan äkkilähtö Romaniaan ja tullaan meille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kontulassa olut maksaa sen 2,5-5 euroa 0.5l tuoppi, Prahassa taitaa olla tuplat. Sen takia ääni Kontulalle, edelleen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kontulassa olut maksaa sen 2,5-5 euroa 0.5l tuoppi, Prahassa taitaa olla tuplat. Sen takia ääni Kontulalle, edelleen.
Juuri siksi Kontula on vahva vaihtoehto ainakin loppuillalle. Alku voi puolestani olla Tokoinrannassa. Siitä metrolla se vajaa 20min Kontulaan.

Ja @HPL76 ei minullekaan tuo matsi ole mitenkään pakko nähtävää (voi se puhelimessa olla päällä ja voi hurrata Suomen maaleja). Mielummin itsekin vietän koko miitin jengin kanssa missä lie ollaankaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös