Jatkoajan "HOT or NOT"-kysely palstan Tosinaisille (myös -miesten vastattavaksi)

• 4 559
  • 36

Toimiiko vai ei?

• 69 Eyes Kyllä

Ääniä: 30 19,9%
  • 69 Eyes Eih prkm...

Ääniä: 57 37,7%
  • Toni Wirtanen Kyllä

Ääniä: 39 25,8%
  • Toni Wirtanen no way

Ääniä: 53 35,1%
  • Jari Sarasvuo juu

Ääniä: 23 15,2%
  • Jari Sarasvuo olet erotettu

Ääniä: 67 44,4%
  • Teemu Selänne okei!

Ääniä: 38 25,2%
  • Teemu Selänne NOT, vuoden tulokas tai ei

Ääniä: 55 36,4%
  • Kalle Palander jep

Ääniä: 38 25,2%
  • Kalle Palander ei, laske ohi vaan

Ääniä: 53 35,1%
  • Timo Jutila juuu alamummoon vaan

Ääniä: 22 14,6%
  • Timo Jutila eeei

Ääniä: 77 51,0%
  • Sauli Niinistö Linnaan

Ääniä: 36 23,8%
  • Sauli Niinistö jos ei sittenkään

Ääniä: 61 40,4%
  • Hitti-Litti Litmanen jep

Ääniä: 29 19,2%
  • Hitti-Litti Litmanen ei mikään hitti

Ääniä: 62 41,1%
  • Hannu Aravirta kyllä

Ääniä: 20 13,2%
  • Hannu Aravirta ei

Ääniä: 73 48,3%
  • Samuli Edelmann jees

Ääniä: 25 16,6%
  • Samuli Edelmann ei kokaa kiitos

Ääniä: 65 43,0%
  • Olen aika kova pihtaamaan joten pakit tuli kaikille...

Ääniä: 15 9,9%
  • Kaikki julkimot ja rikkaat saavat ainakin mahdollisuuden!

Ääniä: 20 13,2%
  • Olen mies ja homofobiani takia jätän kyselyn kokonaan väliin...oho!

Ääniä: 31 20,5%
  • Missä ovat lupaamasi kaljat?

Ääniä: 73 48,3%

• Äänestäjiä
    151

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lueskeltuani edellistä älykästä kyselyäni päätin, etenkin Koo:n heräteltyä minua, järjestää uuden, hiukan laajemman kyselyn jossa pohditaan lähinnä tuttavieni ja luokkasiskojeni parissa ristiriitaisia tunnelmia herättäneiden miesten vetovoimaa. Ensisijaisesti Kuningasakoille, mutta soveltuu myös miesten ja tyttöjen vastattavaksi!

Mennään siis hyväksi havaitulla Mix-/Suosikki-/Seiskalinjalla, mutta kyseisissä lehdissä kuullaan harvemmin etenkin varttuneempien henkilöiden kommentteja tai perusteluja. En toki kiellä vastaamasta "ihq"-tyyliin, mutta erityisesti kylmät toteamukset ovat tervetulleita!

Koitin siis miettiä naisille sopivampia ehdokkaita, nuorempien "saletti-inhokkien" sijaan tulee mieleen lähinnä miehet joista ystävättäreni mielipiteet ovat yleensä jakautuneet eniten kahtia, ts. toiset. Menee allekirjoittaneen suuren lahjakkuuden takia enemmän sellaiselle "Hot ot Not"- osastolle.

Tässäpä heitä kaikille palstalaisille.

Vastaa kaikkiin jotka vain herättävät minkäänlaisia tunteita! Omaa sukupuolta edustaviin voit vastata miettien voisitko katsella kyseista ihmistä kaverinasi!

1. Kuka tahansa 69 Eyesin jäsenistä
Saako mies meikata, ja vetoaaki tämä synkkää poppia tekevien miesten tyyli myös vanhempiin naisiin, ts. voiko tätä ottaa tosissaan? Koetko tyylin teennäisenä vai menetkö täysillä mukana?
2. Toni Wirtanen
Ulkonäön puolesta allekirjoittaneella tulevat mieleen leukemia ja roolipelit, mutta kyseessähän on älykäs, lahjakas ja menestynyt rokkari - riittääkö se?
3. Jari Sarasvuo
Asiallisen tyylikäs, komea, ja menestynyt, mutta ärsyttääkö liikaa vai tekisikö mieli kokeilla (vaikka rahapinon päällä)?
4. Teemu Selänne
Needs no explaining. Toisiin vetoaa, toisiin ei, viikset ovat suuri tekijä tässä. Miten on?
5. Kalle Palander
Pokaalia löytyy, nykyään myös rahaa ja menestystä. Mutta...
6. Timo Jutila
Kuinka paljon ronski, sujuva dialogi voi viedä sinua mukanaan? Vieläkö MM-95 ja "Tapparuudet" painavat vaakakupissa? Pilasiko Hockey Night hyvän kiekkomiehen, vai onko Juti vielä Juti?
7. Sauli Niinistö
Mitä tämä mies pohjimmiltaan on? Kun Halonen älyää lopettaa tie voi viedä Linnaan...noh, jos ei muuten niin tansseissa. Kaatoi se Tanjankin vai toisinpäin?
8. Jari Litmanen
Selänteen tapaan toinen erittäin menestynyt urheilija, mutta toisiin tämä tyyli ei tehoa, ei ollenkaan. Olen kuullut kommentteja lääpimisistä ja "limaisuudesta".
9. Hannu Aravirta
"Tyylikäs, rehellinen ja komea". Vai mies joka värjää hiuksiaan että ne olisivat samanvärinen kuin takki, ja kyntääkin välillä vieraalla pellolla?
10. Samuli Edelmann
Oli aikanaan maamme halutuimpia nuor ia miehiä, sittemmin on tullut ikää, kiloja ja järkyttävän seniiliä radiopoppia...vai?

Listaa voisi kyllä jatkaa, mutta nyt mennään näillä.

Allah varjelkoon. Taas.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perusteluiksi lisättäköön että olen vielä kolmisen viikkoa lomalla.

Miten minulla riittää sitten aikaa tällaisen kyselyn vääntämiseen? Olen jo kerennyt ruskettua ja viettää siveetöntä elämää ympäri Eurooppaa joten nyt on vuorossa pilvisen päivän tuoksinaan sijoitettu annos netti-addiktiota!

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Vain kolme noista saisi minun suostumukseni, pihtari liikenteessä?

The 69 eyesin laulajapoika Jyrki saa äänellään pikkuhousut kostumaan oitis...

Toni Wirtasessa on sitä jotain - ehkäpä se johtuu noista esiteinivuosista, jolloin Apulanta ei ollut vielä liian suosittu ja soittivat sillain räkä poskella-meiningillä. Kapinoivaan punk-henkiseen tyttöön kolahti täysillä.

Sarasvuo taasen... Ärsyttää suunnattomasti, mutta kuitenkin samalla jotenkin kummasti kiehtoo. Syynä on varmaankin fetissi hieman sliipattuihin porvarimiehiin... Käsittämätöntä, että minulla sellainen on, mutta ei siitä eroonkaan pääse :)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Evenuel
Vain kolme noista saisi minun suostumukseni, pihtari liikenteessä?

The 69 eyesin laulajapoika Jyrki saa äänellään pikkuhousut kostumaan oitis...

Toni Wirtasessa on sitä jotain - ehkäpä se johtuu noista esiteinivuosista, jolloin Apulanta ei ollut vielä liian suosittu ja soittivat sillain räkä poskella-meiningillä. Kapinoivaan punk-henkiseen tyttöön kolahti täysillä.

Sarasvuo taasen... Ärsyttää suunnattomasti, mutta kuitenkin samalla jotenkin kummasti kiehtoo. Syynä on varmaankin fetissi hieman sliipattuihin porvarimiehiin... Käsittämätöntä, että minulla sellainen on, mutta ei siitä eroonkaan pääse :)

Kiitos vastauksestasi. Toivottavasti näemme ketjussa myös lisää äänestäjien perusteluja...ei se varmasti tee kenellekään pahaa myöntää nettipalstalla miksi joku äänestettävistä ei varmasti saisi maistaa hedelmäkakkua...tai miehen vastatessa, miksi Litmaselle ei kiinnostaisi tarjota edes kaljaa?

Evenuel - levitä toki siis myös lokaa, paskaa ja tylyjä sanoja niistä joille sanoit "ei", hieno leidihän ei kiroile mutta nyt olemme nettipalstalla...tehdään se salaa, ja kiroilu myös.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsekin löysin kolme potentiaalista ehdokasta.

Ensinnäkin Toni Wirtanen, joka on siis tosi ihQ!!!111!! Eikä tuo mieleeni leukemiaa, vaan älykkään, ja varmasti melko rikkaan miehen.

Teemu Selänne. Koska edustaa tässä äänestyksessä jääkiekkoilija-osastoa, joille varmaankin irtoaisi aina. Tai no, kerran olen joutunut kieltäytymään, olosuhteiden pakosta. Hah hah...

Ja sitten Kalle Palander. Rikas, eikä nyt aivan hirveän rumakaan.

Muutkin listassa taisivat olla melko rikkaita, mutta se nyt vaan ei riitä. Urheilija-status tekee aika paljon. Tämän kyselyn "ei"-vaihtoehdot ovat joko rumia, tai vanhoja, tai molempia.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Lokaa

Minä kun en luota kykyihini muokata onnistuneesti tuota aiempaa vastaustani, niin kirjoitan kokonaan uuden.

Miksi sitten eväisin piparin muilta?

Teemu Selänne - Muistan Selänteen maitomainoksista ja jotenkin tuo kiltin pojan imago ei oikein nappaa. Ja kun se, että on jääkiekkoilija (vaikka sitten menestynyt) ei ole itseisarvo, ainakaan minuun se ei tee vaikutusta. Miehessä pitää siis olla ns. munaa.

Kalle Palander - Liian suosittu. Tällaisena vastarannankiiskinä on vain pakko olla tuota mieltä.

Timo Jutila - Näin pasifistina minä en ymmärrä mieltymystä tappovälineisiin. Eli siis Tapparan miehelle ei piparia tipu.

Litmanen - Takatukka jeejee. NOT. Ja kun huhujen mukaan hänelle on perheenlisäystäkin tulossa, niin enhän minä siveyden sipuli sellaisiin koske. *kröhöm*

Sauli Niinistö - Tässä jouduin miettimään useamman hetken. Porvarimies, eikä mitenkään kauhistuttavan näköinen. Mutta Karpelan köyriminen ratkaisi asian. Kannattaisi miettiä mihin sitä aisaansa kastaa :)

Hannu Aravirta - Mieltymykseni vanhempiin miehiin ei näköjään toimi kaikkien kohdalla. Jokin hänessä vain saa sellaisen pienen vastareaktion aikaan.

Samuli Edelman - Miksi ihmeessä antaisin sellaiselle miehelle, joka laulaa karavaanareista?

Tässäpä näitä. Kait minä (ainakin teoriassa) ronkeli olen. Tai sitten listaan oli vain otettu sellaisia tapauksia, jotka eivät minuun iske. Äkkiseltään peiliin vilkaisun jälkeen kyllä rupeaa miettimään, että onkohan varaa olla niin kauhean ronkeli :)

Ei. Yleensäkään mitkään muusikot ei jostain syystä iske. Musiikkimakuni on lähinnä rock/metal tyyli. Ja kyseiset muusikot ei yleensä niin komeita ole. Mutta musiikin takia niitä kuunteleekin eikä ulkonäön.
2. Toni Wirtanen
Sama kuin edelliseen. Ei nyt ruma mutta ei kuitenkaan iske.
3. Jari Sarasvuo
Ei. Eipä ole edes tullut katsottua ohjelmia missä herra esiintyy. Lähinnä sen takia kun se sarasvuo siellä on.
4. Teemu Selänne
No ehkä. Plussaa että on urheilija ja vielä jääkiekkoilija. Ja melko hyvännäköinen. Kun taas toisaalta ehkä liian kiltti ainakin näyttää siltä.
5. Kalle Palander
No jaa. Onhan mies sentään urheilija ja ihan mukavan näköinen.
6. Timo Jutila
Ei ikinä nevö. Puhuu tuota niin outoa kieltä tamperetta. Ei sitä karjalan tyttö ymmärrä. No ehkä se ei suuri rikos ole. Eikä se suurin syy.
7. Sauli Niinistö
No liian vanha. Enkä tiedä äänestänkö edes pressanvaaleissa.
8. Jari Litmanen
Takatukka ei iske meikäläiseen. Muuten ihan hyvännäköinen. Mutta ei kuitenkaan meikäläisen tyyliä.
9. Hannu Aravirta
Joo vähän liian vanha jopa meikäläisen makuun. Tiedä sitten minkä näköinen oli joskus 20 vuotta sitten.
10. Samuli Edelmann
Eh..muusikko.
Ei nyt kovin kattavia vastauksia, mutta lienee selvittää hiukan miun miesmakua. Eli ei mitään ruipeloita pitkätukka muusikoita vaan enemmän sytyttää urheilija tyyppi. No ei tarvitse olla mikään urheilija mutta edes miehen näköinen ja kokoinen.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilman sen kummempia mietiskelyjä sanottakoon että ei irtoaisi kenellekään ylä- eikä alamummoa.
Maitopoikalälläreitä tai mörköjä koko lista täynnä.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avoimin mielin

Viestin lähetti goldenawe
mutta erityisesti kylmät toteamukset ovat tervetulleita.

Hyvää huomenta goldenawe !
Miehet ovat kivoja, tykkään paljon, mutta jos saan pyytää niin seuraavaan äänestykseen jotain sellaista materiaalia jota voi hyvästä sydämestään pitää "varteen otettavana".

69 ja Toni Wirtasen jouduin katsastamaan tyttäreni huoneen seinältä, no joo, taitavat pojat olla ihan tosissaan. Ei nappaa.

Jari Sarasvuo, hänen kannattaisi käydä vessassa ja viipyä sen verran pitkään, että tulee päästä asti.

Teemu Selänne, hyvä kiekkoilija mutta oletteko nähneet kuinka hän syö ? UHH

Kalle Palander Ok muuten mutta vähänkö se itkee jos ei voita.

Timo Jutila, hyvä tyyppi ja tuoksuu miellyttävälle, mutta ei hänkään kelpaa.

Sauli Niinistö, hänellä on järkyttäviä poikkijuonteita otsassa, näyttäis tiukan paikan tullen varmasti hassulta.

Jari Litmanen, varmaan ihan söpö mutta jotenkin väritön.

Hannu Aravirta, ennen tykkäsin vaikka hänellä onkin jonkinlainen puhevika, kieli tulee väärään paikkaan L kirjaimen jälkeen.
Vasta hänet livenä näin ja arvaa vaan, jotenkin oli nukkavierun oloinen, housuissakin polvipussit.

Samuli Edelman, ihan pöllön oloinen.

Ei nyt sitten oikein kelvannut kukaan, harmin paikka, mutta ehkäpä ensi kerralla. Toisaalta olen vähän kriittinen miesten suhteen, vaikka ei ollenkaan pitäisi, siitä ei hyvää seuraa.
Viime keskiviikkonakin minua nuhdeltiin kun näytin sormillani
työkaverilleni pisteitä yhdestä ihan hyvännäköisestä. Meillä on sellainen sopimus, että jos näköpiirissä on yli 7 niin kaikille pitää kertoa. No enhän minä sitä huutaakaan voinut täpötäyden tanssilavan toiselle puolen, joten sormitin. Seiska vähän loukkaantui, oli kai omasta mielestään joku 8-9.

Terveisin koo 4-

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
tehdään se salaa, ja kiroilu myös.

Hitto, nyt vasta tajusin ton.
*tymä*

Sinä senkin kaksimielinen :)

Minä en tee mitään salaa.
Can you face the challenge? hehheh...

Anteeksi. Jutun taso laskee kuin... noh, vaikka sitten se lehmän häntä. Käytän tekosyynä vaikkapa väsymystä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos kyselyyn jo vastanneille. RV16 - sukupuoltasi en saletisti tiedä, mutta yksikään mies ei vielä ole kyseisiä henkilöitä kommentoinu. Yksi äijä ja sekin olen minä. Koolle kommentoisin että otin tarkoituksella sellaisia miehiä ehdolle joista olen kuullut ainakin negatiivista läppää. Ehkäpä alitajuisesti jahtaankin teidän mahdollisia perversioitanne jonkun rajatapauksen suhteen, itseni yllätti kyllä miehille suunnatussa kyselyssä se kuinka monelle kelpaisi heittämällä joku Laura Voutilainen tai Silvia Modig!

Onhan tässä kyselyssä kuitenkin jotain potentiaalia kaikissa, kuten alustuksessani sanoin, esim. Sarasvuokin oli aikanaan hyvä talk show-isäntä "Hyvät, pahat ja rumat"-ohjelmassa. Silti vaikuttaisi aika harvaan isommin vetoavan...
Palanderista olen kuullut myös erittäin vastustelevaa läppää, oli hän maailmanmestari tai ei.
Teme jakaa yleensä mielipiteet täysin kahtia.

Evenuel ja Metsänpeikko myönsivät kolmen listassa mainitun miehen saavan, ainakin mahdollisuuden. Jos muut, ja tulevat kirjoittajat, eivät halua myöntää, saa kyselyyn myös vastata tyyliin "kuka heistä saattaisi onnistua kun olen humalassa".

Liikumme täysin teoreettisella tasolla joten rohkeasti vaan.

Viestin lähetti Evenuel
Hitto, nyt vasta tajusin ton.
*tymä*

Sinä senkin kaksimielinen :)

Minä en tee mitään salaa.
Can you face the challenge? hehheh...

Anteeksi. Jutun taso laskee kuin... noh, vaikka sitten se lehmän häntä. Käytän tekosyynä vaikkapa väsymystä.

Ei se taso kuule voi minun alustamistani ketjuista paljon alemmaksi mennä joten rohkeasti vaan. Ja kyllä, otan haasteen vastaan osoitteessa www.freewebs.com/goldenawe .

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Avoimin mielin

Viestin lähetti koo
Teemu Selänne, hyvä kiekkoilija mutta oletteko nähneet kuinka hän syö ? UHH
No ei kai sitä Teemua päivällisen aikaan naida tarvitse?

Itse voisin antaa joko Selänteelle, Palanderille tai Litille. Saisi kerrankin puhua urheilusta seksin aikana. Jutille en antaisi, jotain rajaa sentään.

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- Ääh.. Se rumpali poika on ihan okkei. Vastasin tähän siis myöntävästi, vaikka kyseinen bändi ei juuri hetkauta.

2. Toni Wirtanen
- Toni on ihq. Minä pidän, luoja ties miksi. Paras vaihtoehto koko kyselyssä.

3. Jari Sarasvuo
- Jari on söötti. Välillä lepsuilu Diilissä ärsytti, mutta söpön hymyn vuoksi sekin annettiin anteeksi. Myönteistä siis.

Siinä oli minun positiiviset ääneni. Selänteet ja Jutilat ei juuri kiinnosta. Ei se määrä vaan se laatu.

Edit: Ja ei, en vihaa urheilijoita. Jos listalla olisi ollut joku vähänkin komea/hyvä urheilija olisin antautunut mitä pikimmin. Nikke vaikkapa. Se parta, se parta.

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tilannekatsaus:

Ehkä hieman yllättäenkin Sauli Niinistö pitää kärkitilaa tämän hetken äänestyksessämme. Liekö myös palstamme poliittisten aktivistien ansiota - epäilen salaliittoa.

Keskustelussa kantaa ottaneiden naisten tuomioissa äänet jakautuvat odotetusti melko hajalleen, muutaman säpi-tuomion on saanut lähinnä Toni W., Jari S., Teme ja Kalle Palander sekä hajanaiset 69 Eyesin jäsenet. Jatkoajan naiset lohkaisisivat lätystään hittisinglen helpoimmin siis kyseisten tuottajien käsittelyssä.

Odotamme lisää rohkeita kannanottoja.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaitpa sitä jollekin meikkipossulle (69eyes) voisi antaa. Jyrki69llä on kuulemma käyrä. Tämän tiedon kertoi kylläkin yksi Jatkoajan mieskirjoittaja mikä jo sinäänsä on vähän pelottavaa. Toni Wirtanen saisi myös, fiksut miehet on kiinnostavia. Muut noista on turhia, hyh.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Re: Jatkoajan "HOT or NOT"-kysely palstan Tosinaisille (myös -miesten vastattavaksi)

Viestin lähetti irGGu
2. Toni Wirtanen
Toni on ihana. Tähän tosin tulee niinkin tyttömäinen perustelu kuin että: Ensimmäinen ihastukseni oli aivan Tonin näköinen. Imetty Toni.

Ensi-ihastus, ja heti imetty? Kyllä ovat nykyajan nuoret naiset estotonta ja toiminnallisuuteen taipuvaista väkeä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Pikku Myy
Kaitpa sitä jollekin meikkipossulle (69eyes) voisi antaa. Jyrki69llä on kuulemma käyrä. Tämän tiedon kertoi kylläkin yksi Jatkoajan mieskirjoittaja mikä jo sinäänsä on vähän pelottavaa. Toni Wirtanen saisi myös, fiksut miehet on kiinnostavia. Muut noista on turhia, hyh.

Ei se nyt niin pelottavaa ole, aika normaali vaistomainen tapa on vahingossa tai "vahingossa" tsekata toisten miestenkin varustus saunassa. Kunhan se vain on tarkastushetkellä sojottanut enemmän kaakkoon tai lounaaseen "pohjoisempien ilmansuuntien" sijaan.

Kalle Palander on yllättäen siirtynyt äänestyksen kärkeen! Olen jopa hiukan yllättynyt. Kallehan on toki asiallisen näköinen kaveri, kunhan muistaa myöntää tosiasiat ja pitää tukanjämänsä lyhyenä, pitemmän tukan kanssa erittäin pellehermannimainen ilmestys.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Kalja näyttää olevan myös aika suosittu.
Ja jos tarpeeksi juo, niin noiden muidenkin kannatusprosentit varmasti näyttävät himpun korkeammilta.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulen tarjoamaan olutta seuraavan kerran tänään illalla, siirryn Tampereelle auttamaan serkkuplikkaa muuttotouhuissa, tapaamilleni Jatkoaikalaisille lupaan puolikkaan keskioluen.

Hämeenlinnalaisia, tässä kisassa oluen perässä olevia ilahdutan päihtyneellä käytökselläni tulevana lauantaina valmistujaisbileissäni. Saatan jopa lausua runoja, jos silleensä sattuu, satunnaisissa kohteissa välillä Kämppä-baari-yökerho-snäkäri.

Kesän mittaan tulen hortoilemaan ainakin Sauna Open Airissa, Black Label Societyn konsertissa, Ruisrockin liepeillä, Audioslaven konsertissa, sekä astuessani oman bändini The Bloody Bloodkingin kanssa eräälle Helsingin suurimmista areenoista, Ravintolalaiva Wäiskin esiintymislavalle. Kyseisissä tapahtumissa käyttäymiseni ja kaljantarjoamiseni saattavat vaihdella arveluttavan kyseenalaisesta "kato mullon vara"-tyyliseen rehentelyyn.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tulen tarjoamaan olutta seuraavan kerran tänään illalla, siirryn Tampereelle auttamaan serkkuplikkaa muuttotouhuissa, tapaamilleni Jatkoaikalaisille lupaan puolikkaan keskioluen.

Jahans, oliko tuo kutsu? Vai tarkoititko jo ennestään tapaamiasi jatkoaikalaisia?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
En minä tietääkseni JA:laisia Tampereen suunnalta tunne tätä bittiviidakkoa paremmin, joten pidän kyllä sanani sen puolikkaan keskioluen suhteen, uskonpa sen vielä tapahtuvan julkisella paikalla sivullisten todistajien nähden. Tarkemmat ohjeet YV.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
sekä astuessani oman bändini The Bloody Bloodkingin kanssa eräälle Helsingin suurimmista areenoista, Ravintolalaiva Wäiskin esiintymislavalle. Kyseisissä tapahtumissa käyttäymiseni ja kaljantarjoamiseni saattavat vaihdella arveluttavan kyseenalaisesta "kato mullon vara"-tyyliseen rehentelyyn.

Jaahans, pitää varmaan eksyä paikalle..

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-noh, ei nyt mitenkään erikoisesti mun makuuni

2. Toni Wirtanen
-apulannan musiikista tykkään kyllä kovasti, mutta silti ei kiitos

3. Jari Sarasvuo
-ei minun makuuni

4. Teemu Selänne
-ensimmäinen kyllä vastaus, tosin vain ilman viiksiä

5. Kalle Palander
-en pidä kaljuuntuvista miehistä

6. Timo Jutila
-ei kiitos

7. Sauli Niinistö
-jos olisin 20 vuotta vanhempi, vastaukseni olisi ehdottomasti kyllä

8. Jari Litmanen
-joku ei nyt oikein tässä herrassa ole mun mieleeni

9. Hannu Aravirta
-jos olisin 30 vuotta vanhempi vastaisin kyllä

10. Samuli Edelmann
-nykyisellä ulkomuodolla (lue nykysillä kiloilla) ei, mutta jotain söpöä tässä miehessä on

Olen siis aika pihtari. 1/10 kelpais..

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Jatkoajan "HOT or NOT"-kysely palstan Tosinaisille (myös -miesten vastattavak

Viestin lähetti Pataprinsessa

4. Teemu Selänne
-ensimmäinen kyllä vastaus, tosin vain ilman viiksiä
Kun tuota ikääsi katsoo, niin voisin melkeinpä arvella, että kelpaisitkin mr. Maitoparralle oikein mainiosti.

Huvipurrelle vaan huvittelemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy