Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 57 957
  • 965

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tämä ketju tulee olemaan se ketju, jossa varaukset aikanaan tehdään. Avasin ketjun jo nyt, jotta voitte seurata yksityisviestitse tulleita ohjeita jo hyvissä ajoin. Editoin tähän viestiin sitten aikanaan tärkeämmät asiat.


Varaustilaisuus järjestetään 1.9.2018 klo 12:00 alkaen.


Säännöt:

- jokainen käyttäjä varaa omalla vuorollaan yhteensä 6 hyökkääjää, 3 puolustajaa ja yhden maalivahdin sekä yhden ensi kaudella tulokas-statuksella operoivan pelaajan, joka voi edustaa pelipaikaltaan mitä haluaa
- pistelasku: 1 piste per tehopiste, maalivahdin voitto on kahden pisteen arvoinen, samaten nollapeli sekä maalivahdin tekemä maali, NHL:n virallisia tilastoja käytetään lähteenä
- kun olet suorittanut varauksesi, pingaat tyyliin @käyttäjä sekä laitat hänelle perään yksityisviestin, jos ette ole sopineet vaihtoehtoista tapaa esimerkiksi informaatiota WhatsAppissa tai muualla, jotta varaustilaisuus sujuu jouhevammin
- omista palsta-asetuksista päälle kohta "Vastaanota sähköposti yksityisviestistä"

Varausjärjestyksen arvon joko edellisenä iltana tai samana aamuna, riippuen omista menoistani. Varausjärjestys tulee menemään käänteisessä järjestyksessä eli mallia:

1. Lico
2. Mängimies
3. Knap
.
.
.
.
36. Ferris
37. Ferris
38. .
39. .
.
.
.
.
70. Knap
71. Mängimies
72. Lico
73. Lico
74. Mängimies

jne.

Jos on jotain kysyttävää, autan mielelläni. Ketjun toisessa viestissä on sitten aikanaan varausjärjestys.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Varausjärjestys:

1. @Zohan
2. @Zigmund
3. @HOOLIGAN_
4. @strapat
5. @Esgo
6. @LostHorizon
7. @Teemu#8
8. @Salming
9. @Parker27
10. @Ralph
11. @KaljaVeikko
12. @eeMule
13. @limini
14. @F#21
15. @Hockey Puck
16. @Abdel
17. @Tornados
18. @FutureHockey
19. @Knap
20. @Gemondo
21. @Helsing#65
22. @FinDevil
23. @red.machine
24. @neks0n
25. @Dragunov
26. @Ferris
27. @Kari Runk
28. @Largo
29. @Taison
30. @Mängimies
31. @Nelone
32. @Noppa10
33. @Jääkaappi
34. @Frolikov
35. @Lico
36. @Roo
37. Roo
38. Lico
39. Frolikov
.
.
.
.
70. HOOLIGAN_
71. Zigmund
72. Zohan
73. Zohan
74. Zigmund

ja niin edelleen. Toisin sanoen kierroksen päätyttyä lähtee käänteisessä muodossa käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:

Largo

Jäsen
Onhan tuossa jonkin verran duunia ja itse ehdottaisin niin, että Licon osallistumismaksu jäisi kokonaan pois laskuista. Menkööt pelinhoitamiseen, niin kuin monissa isoissa HGM-kimpoissa. Mielipiteitä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onhan tuossa jonkin verran duunia ja itse ehdottaisin niin, että Licon osallistumismaksu jäisi kokonaan pois laskuista. Menkööt pelinhoitamiseen, niin kuin monissa isoissa HGM-kimpoissa. Mielipiteitä?

Höpöhöpö. Ei tässä oo juurikaan hommaa, jos laskisin kaikkien pisteet, niin ehkä sitten saattaisin euron haluta! Tää on hauskaa ja kiinnostavaa.

Ja siis ottaako joku pelinhoitamisesta Hockey GM-kimpoissa itselleen palkkion? Ei ainakaan mun tai Jääkaapin kimpoissa ole.

***

Huoh, aloitusviestin fontti on ugly.
 

Largo

Jäsen
Höpöhöpö. Ei tässä oo juurikaan hommaa, jos laskisin kaikkien pisteet, niin ehkä sitten saattaisin euron haluta! Tää on hauskaa ja kiinnostavaa.

Ja siis ottaako joku pelinhoitamisesta Hockey GM-kimpoissa itselleen palkkion? Ei ainakaan mun tai Jääkaapin kimpoissa ole.

***

Huoh, aloitusviestin fontti on ugly.
Ei niissä, mutta joissain avoimissa kimpoissa törmäsin sellaiseen. Mut anyway, kunhan sanoin ääneen, otat sitten voittajana kaikki kotiin! Case closed.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Varausjärjestys, löytyy tämän ketjun toisesta viestistä:

1. @Zohan
2. @Zigmund
3. @HOOLIGAN_
4. @strapat
5. @Esgo
6. @LostHorizon
7. @Teemu#8
8. @Salming
9. @Parker27
10. @Ralph
11. @KaljaVeikko
12. @eeMule
13. @limini
14. @F#21
15. @Hockey Puck
16. @Abdel
17. @Tornados
18. @FutureHockey
19. @Knap
20. @Gemondo
21. @Helsing#65
22. @FinDevil
23. @red.machine
24. @neks0n
25. @Dragunov
26. @Ferris
27. @Kari Runk
28. @Largo
29. @Taison
30. @Mängimies
31. @Nelone
32. @Noppa10
33. @Jääkaappi
34. @Frolikov
35. @Lico
36. @Roo
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko @Lico lla sitten tarkoitus päivittää tuohon ketjun avausviestiin varauksen etenemistä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onko @Lico lla sitten tarkoitus päivittää tuohon ketjun avausviestiin varauksen etenemistä?

Mä voin ulkoistaa sen jollekin toiselle, jos haluaa. Voin yrittää tietysti, joten lähtökohtaisesti kyllä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Onko @Lico lla sitten tarkoitus päivittää tuohon ketjun avausviestiin varauksen etenemistä?

Mä voin ulkoistaa sen jollekin toiselle, jos haluaa. Voin yrittää tietysti, joten lähtökohtaisesti kyllä.

Eikö tämän voisi tehdä niin, että aina kun varaa, niin kopio edelliseltä ja jatkaa listan tekemistä spoilerin alla?

Ensimmäisenä varataan Jussi Jokinen.

1. Jussi Jokinen
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Voi tottakai ja kuulostaa ihan järkevältä ja hyvältä idealta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Muutama päivä vielä, sit mennään. Muutamilta ei rahoja vielä ole näkynyt, alan ylihuomenna huutelemaan perään ihan yksityisviesteitse.

Mun puolesta @Zohan voi aloittaa varaamisen heti kun kuukausi vaihtuu syyskuuksi. Itse olen lauantaina häissä klo 16 -> joten oma vuoro saattaa mahdollisesti heti mennä sunnuntaille.

VAIHDELKAA NUMEROITA TMS! Me tehtiin se jo Roon ja Frolikovin kanssa.

Varausjärjestys:

1. @Zohan
2. @Zigmund
3. @HOOLIGAN_
4. @strapat
5. @Esgo
6. @LostHorizon
7. @Teemu#8
8. @Salming
9. @Parker27
10. @Ralph
11. @KaljaVeikko
12. @eeMule
13. @limini
14. @F#21
15. @Hockey Puck
16. @Abdel
17. @Tornados
18. @FutureHockey
19. @Knap
20. @Gemondo
21. @Helsing#65
22. @FinDevil
23. @red.machine
24. @neks0n
25. @Dragunov
26. @Ferris
27. @Kari Runk
28. @Largo
29. @Taison
30. @Mängimies
31. @Nelone
32. @Noppa10
33. @Jääkaappi
34. @Frolikov
35. @Lico
36. @Roo
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kohta mennään! Nyt ne listat viimeistään valmiiksi.

Kaikki muut paitsi @LostHorizon ovat hoitaneet osallistumisenkin, joten muahtavaa.

Vielä kerran varausjärjestys ja Zohan: saat varata 1.9.2018 00:00 sen Connor McDavidin.

1. @Zohan
2. @Zigmund
3. @HOOLIGAN_
4. @strapat
5. @Esgo
6. @LostHorizon
7. @Teemu#8
8. @Salming
9. @Parker27
10. @Ralph
11. @KaljaVeikko
12. @eeMule
13. @limini
14. @F#21
15. @Hockey Puck
16. @Abdel
17. @Tornados
18. @FutureHockey
19. @Knap
20. @Gemondo
21. @Helsing#65
22. @FinDevil
23. @red.machine
24. @neks0n
25. @Dragunov
26. @Ferris
27. @Kari Runk
28. @Largo
29. @Taison
30. @Mängimies
31. @Nelone
32. @Noppa10
33. @Jääkaappi
34. @Frolikov
35. @Lico
36. @Roo
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kauas oli varattu aikaa per varaus?

"4. Varaustilaisuus järjestetään enemmistön päätöksellä niin, että varauksia tehdään sitä mukaa kun palstalla käy ja varaus tulee tehdä 16 tunnin sisällä edellisestä varauksesta (23:00 - 07:00 on "vapaata", mutta varauksia saa järjestyksessä toki tehdä eli periaatteessa 24h aikaikkuna täyttyy kuten äänestitte). Mikäli varaus ei ole suoritettu 24 tunnin sisällä, seuraava saa varata milloin vain haluaa ja välistä tippunut saa heittää varauksensa mihin väliin tahansa. Mikäli varauksen jättämättä jättäminen toistuu toisen kerran, velvoitan käyttäjää luovuttamaan ranking-listan joko minulle tai haluamalleen käyttäjälle, joka tekee varaukset hänen puolestaan, jolloin käyttäjä voi ns. ottaa lomaa eikä tarvitse varaustilaisuudesta stressata. Tämä siksi, että jokaisella on kyllä se hetki käydä palstalla tsekkailemassa tilannetta muutaman kerran päivässä vähintään, kenelläkään ei ole niin kiireinen elämä, jos tähän varaustilaisuuteen on jo sitoutunut. Lisään myös varausketjuun aikanaan varaussäännön, joka auttaa käyttäjiä tietämään milloin se oma vuoro on.

Pari käyttäjää kritisoi ja manasi ettei tämä tule tällä aikaikkunalla onnistumaan, joten annamme tälle käytännölle kaksi viikkoa aikaa ja katsomme sen jälkeen mikä tilanne. Jos varauksia on yli puolet tekemättä, aikaikkunaa lyhennetään ja sovimme päiviä, jolloin se varaus täytyy tehdä ja silloin listat täytyy luovuttaa, jos ei halua jälkijunassa varailla oman vuoron jälkeen. Varauksia myös saa tehdä tällöin sovittujen päivien ulkopuolellakin ihan järjestyksessä, logic. Syyskuun 15. päivä katsotaan siis tilanne ja siitä on kauden alkuun 2,5 viikkoa."

Vaihtakaa edellisten ja seuraavien varaajien kanssa niitä numeroita, jos epäilyttää oma aktiivisuus. Ei pitäisi enää sääntöjen olla yllätyksiä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mä oon Rodoksella tiistaihin, joten pari ekaa vuoroa saattaa venyä vähän pidemmiksi.

Listat toki valmiina, niin ei tartte kun välillä tsekata, että missä mennään.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Samaa voisin kysyä @FutureHockey ja @Gemondo , riittääkö että tägään teidät? Mulle riittää ainakin tuo tägäys, tulee avattua niin useasti päivässä.
Mieluusti olisin ottanut ennemmin vastaan puhelun seksikkäällä naisäänellä varusteltuna joka ilmoittaisi, että "sun vuoros muru". Ois saanu akka ihmetellä vieressä.

Mut kaippa tuo tägäys on ihan ok!
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
@Parker27 :lle ja @KaljaVeikko lle tiedoksi, että mun tullessa vuoroon riittää vain tägääminen tässä ketjussa.

Asia kunnossa. Itse olen pe-su mökillä juhlimassa (ryyppäämässä) joten 11. varaus tapahtuu todennäköisesti lauantaina päiväseltään, mikäli siihen mennessä muut ovat hoitaneet omat vuoronsa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kaikille tosiaan tiedoksi, että olen lauantaina klo 15:30 -> häissä suht isossa roolissa, joten oma varaus menee mitä luultavimmin sunnuntaille, olettaen teidän olevan edessä hitaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös