Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2023–2024 – varausketju

  • 48 249
  • 1 010

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mä taisin olla hitain varaaja tänä vuonna? Osu pari perjantaivuoroa, mitkä veny pitkälle lauantaille. Voi paljastaa tuloksen ihan vapaasti. :D
66min ylittyi vain kahdesti, mutta silloin menikin 456min ja 480min. 17 minuutin mediaani on hyvä tulos, mutta keskiarvolla 99,64min sijoituit toiseksi viimeiseksi.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
66min ylittyi vain kahdesti, mutta silloin menikin 456min ja 480min. 17 minuutin mediaani on hyvä tulos, mutta keskiarvolla 99,64min sijoituit toiseksi viimeiseksi.
Joo omat vuorot osui ikävästi kahdesti Jokeripelin kohdalle, niin silloin täysi fokus on ollut pelissä. Toki jos olisin ollut kaukaa viisas, nii olisin voinut listoja heitellä muille. Tänä vuonna en jaksanut listoja tehdä, jonka johdosta oli vaikea antaa listoja jakoon ennen vuorojani.
 

limini

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Pingviinit (+ suomalaiset)
Mitähän oma aika näyttäisi, jos ottaisi kolme pisintä aikaa pois. Tai missä sijoitus olisi. Monta kertaa tuntui, että sain varattua nollilla.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mullakin tuntui paljon varauksia osuvan juuri yövuoron jälkeisille unille. Kuinka pärjäsin?
Viidenneksi viimeinen tuloksella 59,36min.

Mitähän oma aika näyttäisi, jos ottaisi kolme pisintä aikaa pois. Tai missä sijoitus olisi. Monta kertaa tuntui, että sain varattua nollilla.
Sinulla oli tosiaan eniten nollan minuutin varauksia, 3 kappaletta (plus ainakin yksi sellainen yöaikaan, niitä saattoi toki olla muillakin). Kolme pisintä aikaa pois ottamalla et pääsisi kuitenkaan top-viiteen. Ralphin ja Tomben kovaa suorittamista kuvaa se, että kummallakin kesti yli 3min vain kerran. Tombella kyse oli juuri siitä, että nautiskeli Saksan korisvoittoa jopa kahdeksan minuuttia.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Piti ihan tarkistaa, että omat ajat oli 1min, 1min, 1min, 3min, 12min, 2min, 8min, 30min, 2min, 0min (tätä ei varmaan laskettu, kun valitsin maalivahdin ennen omaa vuoroa), 4min ja 4min.

Yksi vähän liian pitkä viive. :) Omat varaukset sattuivat yhtä lukuun ottamatta 9:30-18 välille, joten ei tullut noita ns. nollavarauksia 23-7 välillä.

Noista minuutin varauksista, niin nuo kyllä laitettu ns. heti perään, mutta aina sattunut minuutti vaihtumaan. Tai sitten olen liian pitkään kirjoittanut ”alustusta” valinnalle. :D
 
Viimeksi muokattu:

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Mitenköhän itse pärjäsin "untuvikkona"? En varmasti nopeimmasta päästä, mutta toivottavasti en hitaimmastakaan :D Mua häiritsi iltavuoroduuni just hektisimpään varausaikaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
- @Parker27 :n mediaani varausaika oli 3 minuuttia, mutta pari hitaampaa varausta laski keskiarvon 39 minuuttiin.
Perhana se yksi yövuoron jälkeinen nukkumapäivä pilasi oman suorituksen :) Täydellisyyttä lähdettiin tavoittelemaan mutta sitä ei nyt saatu.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mitenköhän itse pärjäsin "untuvikkona"? En varmasti nopeimmasta päästä, mutta toivottavasti en hitaimmastakaan :D Mua häiritsi iltavuoroduuni just hektisimpään varausaikaan.
Tämäkin harvinaisen oikeaan osunut arvio, sillä olit juurikin sijalla 19 eli keskiverto suorittaja. Varauksiin meni keskimäärin 35,81min.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös